Emilia kertoo iltasanomissa millainen miehen pitää olla että kelpaa, pitää olla hauska (saada nainen koko ajan nauramaan), karismaattinen,mälykäs ja herrasmies. Samoin Emilia ei suostu seurustelemaan miehen kanssa joka tienaa cähemmän kuin hän. Emilia painottaakin että miehen kuuluu tuoda leipä pöytään, työnteko ei kiinnosta häntä kovin paljon. Emilia tykkää bilettää kavereiden kanssa ja miehen pitää olla kiinnostunut hänen ystävistään ja viettää aikaa samassa seurueessa yökerhoissa ja bilettää aamuun asti. Onpas ihana nainen!
Tapaus Emilia Poikkeus
65
2563
Vastaukset
- ytm-panomies
Vittu mikä lortto. Emilian kaveri naisia pitää nussia
Onko nuo sen kummempia vaatimuksia kuin ätmien vaatimukset nuorista, kauniista ja kokemattomista naisista?
164cmM kirjoitti:
Vaativat tai eivät ätmit eivät saa mitään.
Jep, yli rahkeidensa vaatimalla jää ilman.
Eron huomasi kuulemma siitä, että Mikael ei ollut valmis kokeilemaan mitään "uutta" eli juhlimaan aamuun asti, vaan tahtoi ottaa pari drinkkiä ja lähteä.
Poikkeus muutti Jungerin Bulevardin asunnolle jo viikon päästä tapaamisesta: "Olen enemmän tunne- kuin järki-ihminen.".... niin, kyllähän se luksusasunto tunteita herättää.
"Minusta tuntui siltä, että Mikael olisi halunnut minun olevan äitipuoli hänen lapselleen ja että olen enemmän läsnä. Samaan aikaan tuntui siltä, etteivät häntä hirveästi kiinnostunut minun ystäväni tai elämäni, vaikka hän muuten olikin tosi ihana minulle."
Niin, siis bileillat Jungerin rahoilla ilman mitään kodinhoito- tai muutakaan vastuuta olisivat olleet Poikkeuksen mieleen. Ja miksi Mikaelia olisi pitänyt kiinnostaa hänen ystävänsä, jos häntä ei edes kiinnostanut Jungerin lapset?
Ja sanookin vielä olevansa arvoiltaan vanhanaikainen. Ei kyllä ole, jos olisi niin sitä oltaisiin ennemmin pitämässä kodista, miehestä ja tässä tapauksessa lapsistaan huolta, kuin keimailemassa baarissa vieraiden miesten kanssa.
Ainakin voimme lohduttautua ajatuksella, että Emilia tulee vielä löytämään Kimi Räikkösensä ulkonäkönsä avulla.- Viikossa_yhteen
No saipahan Wanha Tarhapöllö pillua nopeasti ainakin..
- Kassitkojosurkastuneet
Näin tekevät useatt miehetkin naiselle jolla lapsi. Halutaan huvit mutta ei vastuuta.
Eikä ole edes ikään sidottua. Nyt tässäkin tapauksessa suuri ikäero ja lapsi samaan aikaan ovat isoja haasteita.
Olisi Jungner itse malttanut kotileikkien kanssa. Eikö mies ole se järjellinen sukupuoli?
Provohan sä "Neitsyt" olet.. Kassitkojosurkastuneet kirjoitti:
Näin tekevät useatt miehetkin naiselle jolla lapsi. Halutaan huvit mutta ei vastuuta.
Eikä ole edes ikään sidottua. Nyt tässäkin tapauksessa suuri ikäero ja lapsi samaan aikaan ovat isoja haasteita.
Olisi Jungner itse malttanut kotileikkien kanssa. Eikö mies ole se järjellinen sukupuoli?
Provohan sä "Neitsyt" olet..Totta, totta, ja totta.
Mutta provo en ole.- 4plus11
Jungner jätettiin koska ei käyttänyt alkoholia tarpeeksi
Minut jätettiin koska käytin alkoholia liikaa
;D - 456
4plus11 kirjoitti:
Jungner jätettiin koska ei käyttänyt alkoholia tarpeeksi
Minut jätettiin koska käytin alkoholia liikaa
;DJungner jätettiin, koska hän oli täyttänyt tehtävänsä. Noubadi blondista oli Jungnerin avulla tullut julkkis, joka tästä lähtien tienaa rahansa seiskabimbona. Noubadilta se ei olisi onnistunut.
- 12121212
456 kirjoitti:
Jungner jätettiin, koska hän oli täyttänyt tehtävänsä. Noubadi blondista oli Jungnerin avulla tullut julkkis, joka tästä lähtien tienaa rahansa seiskabimbona. Noubadilta se ei olisi onnistunut.
Satun tietämään ettei Seiska tai muutkaan lehdet maksele kuvaussessioista sellaisia summia joilla eläisi. Eli eiköhän Emilia jatkossakin elätä itsensä vaatemyyjänä, ellei sitten käytä nuoruuttaan hyväksi todella nopsaan pokaamalla varakasta miestä.
Luultavasti jätti Jungnerin kun tajusi että fiksu mies saa seksiä nuorelta naiselta muttei jakele rahojaan eikä vaivaudu näyttäytymään nuorikkonsa seurassa alaluokan pippaloissa. - hah-hah
Ihan Pullan äänellä... Parikymppinen tyttö ei kirjoita kuin yli 5-vuotias pappa, vaikka kuinka olisi Savosta.
- hah-hah
hah-hah kirjoitti:
Ihan Pullan äänellä... Parikymppinen tyttö ei kirjoita kuin yli 5-vuotias pappa, vaikka kuinka olisi Savosta.
50-vuotias pappa tietysti! :-)
hah-hah kirjoitti:
Tässä tapauksessa olenkin minä siis Poikkeus :D *rummut ja taustanauru*
- 456
12121212 kirjoitti:
Satun tietämään ettei Seiska tai muutkaan lehdet maksele kuvaussessioista sellaisia summia joilla eläisi. Eli eiköhän Emilia jatkossakin elätä itsensä vaatemyyjänä, ellei sitten käytä nuoruuttaan hyväksi todella nopsaan pokaamalla varakasta miestä.
Luultavasti jätti Jungnerin kun tajusi että fiksu mies saa seksiä nuorelta naiselta muttei jakele rahojaan eikä vaivaudu näyttäytymään nuorikkonsa seurassa alaluokan pippaloissa.Oletpa naivi, tuon kuvitelmasi kanssa. Ikään kuin tuo nuorikko muka oikeasti olisi kaivannut papparaisen seuraa pippaloissaan.
Papan siivellä hänestä tuli julkkis, ja se nyt sattui olemaan hänen päätavoitteensa.
- Merryly
Ainahan näitä Emilian kaltaisia gold diggereitä löytyy ja vanhenevia vähän hassuja varakkaita miehiä, jotka noihin haksahtavat.
- Tuleva-MGTOW
Minähän luettelin jo avaamassani ketjussa syitä, miksi naiset eivät olet rakastettavia. Emilia Poikkeus löi tuolla palkkavaatimuksella viimeisen naulan tähän arkkuun.
- m-i-e-s
Lukuisat naiset ovat rakastettavia, näitä on myös ilo rakastella. Onko mitään parempaa, kuin pulska nänni huulien välissä?
- Ei.edes.poikkeustapaus
Se mikä itseä ihmetyttää näissä tapauksissa on, että nuo vanhemmat miehet on niin typeriä. Miten ne aina menee tuohon lankaan? Sellaisetkin, joiden kuvittelisi olevan jotenkin älykkäitä, kun ovat omilla kyvyillään nousseet korkeaan asemaan ja hyville tienesteille. Katoaako se järki tosiaan sinne haarojen väliin noin helposti, kun joku nuori laskelmoiva pimatsu nostaa helmoja edessä?
- bciru
Nostaa miehen itsetuntoa ja samassa potenssia. Jonkin ajan kuluttua mies sitten kuitenkin huomaa onttouden, kun ei siinä ollutkaan kaikki mitä kaipasi. Kun naisen tekisi mieli lennellä ja bailata, mies haluaisi jo vetäytyä rauhalliseen keski-ikäisen elämään ja siihen seesteisyyteen, jota terve ihminen alkaa kaivata elämän kääntyessä toiselle puoliskolle. Siksi suuret ikäerot eivät kannata, koskaan.
- gtyhtktyjt
Sitä minäkin ihmettelen. Onko miehet todellakin niin helppoja? Naisen ei tarvitse edes esittää kunnollista! Voi ihan suoraan laukoa aivottomuuksia ja huudella ajattelevansa vain rahaa, niin miehet juoksee perässä timanttikoruja ja turkiksia tyrkyttäen. Fiksutkin miehet.
Sit me kunnolliset, itse itsemme elättävät naiset ihmetellään vuodesta toiseen, että mitä oikein teen väärin kun ei miehet huomaa.. Ilmeisesti pitäis ruveta aivottomaks kanaksi ja heittää kaikki elämänarvot romukoppaan, niin jo alkais miehet juosta perässä kuola suunpielistä valuen.
Kuinka monta kertaa itsekin olen ollut ihastunut johonkin mieheen, mutta sitten on joku aivoton kana tullut ja vienyt sen nenäni edestä. Miehet aina valittaa ettei naisia kiinnosta hyvät ja kunnolliset, no ei ne miehetkään naisia niillä perusteilla etsi. Kyllä ne on ihan muut "avut" mitkä pariutumismaailmassa jyllää. - 12121212
gtyhtktyjt kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. Onko miehet todellakin niin helppoja? Naisen ei tarvitse edes esittää kunnollista! Voi ihan suoraan laukoa aivottomuuksia ja huudella ajattelevansa vain rahaa, niin miehet juoksee perässä timanttikoruja ja turkiksia tyrkyttäen. Fiksutkin miehet.
Sit me kunnolliset, itse itsemme elättävät naiset ihmetellään vuodesta toiseen, että mitä oikein teen väärin kun ei miehet huomaa.. Ilmeisesti pitäis ruveta aivottomaks kanaksi ja heittää kaikki elämänarvot romukoppaan, niin jo alkais miehet juosta perässä kuola suunpielistä valuen.
Kuinka monta kertaa itsekin olen ollut ihastunut johonkin mieheen, mutta sitten on joku aivoton kana tullut ja vienyt sen nenäni edestä. Miehet aina valittaa ettei naisia kiinnosta hyvät ja kunnolliset, no ei ne miehetkään naisia niillä perusteilla etsi. Kyllä ne on ihan muut "avut" mitkä pariutumismaailmassa jyllää.Heh. Luetaanpa rivien välistä.
Olivatko ne aivottomat kanat paremman näköisiä kuin sinä? Jos kyllä, ihastuit ITSE miehiin pinnallisin perustein - tavoittelit komeita miehiä joita muutkin naiset haluavat, etkä pärjännyt kisassa.
Naisen tason määrittää:
- kauneus
- ikä (optimi n. 20-22v)
- naisellisuus/seksikkyys
Miehen tason määrittää:
- pituus
- komeus
- miehekkäät piirteet (leveät hartiat, isot kädet, jykevä leuka)
- raha ja status
- itsevarmuus, rohkeus, rentous naisseurassa (=naiskokemus)
- viettelytaidot
Jos kerran et ole itse pinnallinen, siitä vain tavoittelemaan epäsuosittuja miehiä joita eivät hottiskanat vie nenän edestä. - gtyhtktyjt
12121212 kirjoitti:
Heh. Luetaanpa rivien välistä.
Olivatko ne aivottomat kanat paremman näköisiä kuin sinä? Jos kyllä, ihastuit ITSE miehiin pinnallisin perustein - tavoittelit komeita miehiä joita muutkin naiset haluavat, etkä pärjännyt kisassa.
Naisen tason määrittää:
- kauneus
- ikä (optimi n. 20-22v)
- naisellisuus/seksikkyys
Miehen tason määrittää:
- pituus
- komeus
- miehekkäät piirteet (leveät hartiat, isot kädet, jykevä leuka)
- raha ja status
- itsevarmuus, rohkeus, rentous naisseurassa (=naiskokemus)
- viettelytaidot
Jos kerran et ole itse pinnallinen, siitä vain tavoittelemaan epäsuosittuja miehiä joita eivät hottiskanat vie nenän edestä.Oli ne kanat paljon hotimpia ku minä, mutta ei ne miehet mitään komeuksia olleet. En ole koskaan ollut kiiltokuvapojujen perään ja ymmärrän kyllä oman tasoni. Sen takia yllätyinkin kun luulin mulla oikeesti olevan mahkuja, koska ne tyypit oli mun tasoisia tai jopa alle. Ajattelin, että ne jos ketkä osais arvostaa tällasta tavallista ihan ok näköistä kunnollista naista.
Mutta niin se on tullut nähtyä, että vaikka mies itse olisi lyhyt, pulska, vanha, ujo tai muuten epäsuosittu, hekin himoitsevat niitä kauneimpia naisia ja usein myös saavat heitä. Vaikea siinä on erottua edukseen kun ketään ei nykypäivänä kiinnosta että olet "kunnollinen" ja sulla on hienot elämän arvot. - 12121212
gtyhtktyjt kirjoitti:
Oli ne kanat paljon hotimpia ku minä, mutta ei ne miehet mitään komeuksia olleet. En ole koskaan ollut kiiltokuvapojujen perään ja ymmärrän kyllä oman tasoni. Sen takia yllätyinkin kun luulin mulla oikeesti olevan mahkuja, koska ne tyypit oli mun tasoisia tai jopa alle. Ajattelin, että ne jos ketkä osais arvostaa tällasta tavallista ihan ok näköistä kunnollista naista.
Mutta niin se on tullut nähtyä, että vaikka mies itse olisi lyhyt, pulska, vanha, ujo tai muuten epäsuosittu, hekin himoitsevat niitä kauneimpia naisia ja usein myös saavat heitä. Vaikea siinä on erottua edukseen kun ketään ei nykypäivänä kiinnosta että olet "kunnollinen" ja sulla on hienot elämän arvot."Oli ne kanat paljon hotimpia ku minä, mutta ei ne miehet mitään komeuksia olleet."
Tämä ei kerro mitään. Tutkimusten perusteella nainen pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina.
"En ole koskaan ollut kiiltokuvapojujen perään ja ymmärrän kyllä oman tasoni."
Et ymmärrä. Eikä kiiltikuvapoika ole tasokkain mies, vaan kiiltokuvapoikaa maskuliinisempi ja karheampi mies.
"Sen takia yllätyinkin kun luulin mulla oikeesti olevan mahkuja, koska ne tyypit oli mun tasoisia tai jopa alle. Ajattelin, että ne jos ketkä osais arvostaa tällasta tavallista ihan ok näköistä kunnollista naista."
Sinun tasosi = minkä tasoisia miehiä saat suhteeseen
Miesten taso = minkä tasoisia naisia he saavat
Sinä et saanut niitä miehiä, he saivat kauniimman naisen kuin sinä = miehet olivat sinua tasokkaampia.
100% oma syysi. Valitsit pinnallisin perustein sinua tasokkaampia miehiä. Ja jos ne naiset olivat PALJON hotimpia kuin sinä, miehet olivat reippaasti sinua tasokkaampia.
Ratkaisu: laske rimaa ja reippaasti. Koska et ole itse pinnallinen, tämänhän ei pitäisi olla mikään ongelma :D - 12121212
Ps. tämä ei ole mitään mutua, vaan tutkittua tietoa. Naisilla todellakin on epärealistinen käsitys keskivertomiehestä. Voin postata vaikka graafit tutkimuksesta jos haluat nähdä.
Vaikka arvioisit oman tasosi oikein, se ei riitä jos käsityksesi miesten tasosta on epärealistinen. Jos nainen on 7 ja ajattelee miehen olevan 7, luultavasti mies on 8 tai 9.
MAT ei valehtele. Tason kertoo se mitä saat, ei se mitä kuvittelet itsellesi kuuluvan. - atännä
12121212 kirjoitti:
Ps. tämä ei ole mitään mutua, vaan tutkittua tietoa. Naisilla todellakin on epärealistinen käsitys keskivertomiehestä. Voin postata vaikka graafit tutkimuksesta jos haluat nähdä.
Vaikka arvioisit oman tasosi oikein, se ei riitä jos käsityksesi miesten tasosta on epärealistinen. Jos nainen on 7 ja ajattelee miehen olevan 7, luultavasti mies on 8 tai 9.
MAT ei valehtele. Tason kertoo se mitä saat, ei se mitä kuvittelet itsellesi kuuluvan.Kuka sen "oikean" tason sitten miehelle määrittelee ja miten se mitataan? Onko tuo ulkonäkö-taso, vai mitattu jostain muusta? Otitko huomioon, että kaikilla on erilainen maku?
Mua voi miellyttää jonkun ulkomuoto ihan vain senkin vuoksi, että mies muistuttaa jotain miellyttävää tuntemaani toista miestä. Naisille ei myöskään ole niin tärkeää se ulkopinta kuin miehille naisten ulkonäkö. - just.saying
Ei monikaan mies ole hyvää asemaan kyvyillään noussut, vaan hyvävelijärjestön voimasta, Jungner tästä hyvä esimerkki. Keskinkertainen keski-ikäinen mies, joka haksahti kuten niin moni aiemminkin. Kyllä, miehet ovat äärimmäisen helppoja kun oikeasta narusta vedetään.
- 12121212
atännä kirjoitti:
Kuka sen "oikean" tason sitten miehelle määrittelee ja miten se mitataan? Onko tuo ulkonäkö-taso, vai mitattu jostain muusta? Otitko huomioon, että kaikilla on erilainen maku?
Mua voi miellyttää jonkun ulkomuoto ihan vain senkin vuoksi, että mies muistuttaa jotain miellyttävää tuntemaani toista miestä. Naisille ei myöskään ole niin tärkeää se ulkopinta kuin miehille naisten ulkonäkö.Vastakkainen sukupuoli määrittelee.
"Otitko huomioon, että kaikilla on erilainen maku?"
Kyllä. Tästä on keskusteltu aikaisemminkin. Jos kuvitellaan että sinun tasosi on YTN:
- saatat tykätä toimitusjohtajaytmistä mutta inhota rokkariytmiä
- saatat tykätä rokkariytmistä mutta inhota toimitusjohtajaytmiä
Miesvalintasi tulee kuitenkin olemaan YTM. Naisten erilainen maku on siis harha, koska lopulta naiset valitsevat niin tasokkaan miehen kuin saavat. Sama pätee "sopivuuteen" ja "kemiaan", Se Oikea valitaan oman tasoisista. - Ei.edes.poikkeustapaus
just.saying kirjoitti:
Ei monikaan mies ole hyvää asemaan kyvyillään noussut, vaan hyvävelijärjestön voimasta, Jungner tästä hyvä esimerkki. Keskinkertainen keski-ikäinen mies, joka haksahti kuten niin moni aiemminkin. Kyllä, miehet ovat äärimmäisen helppoja kun oikeasta narusta vedetään.
Jos kommenttisi oli tarkoitettu minulle (väliin tullut sen verran monta, että en tiedä onko mulle, vai jollekin muulle...) - niin en tokikaan Jungneria pitänyt mitenkään älykkäänä... Mutta onhan niitä esimerkkejä oikeasti lahjakkaistakin miehistä, jotka haksahtaa gold diggereihin. Jokatapauksessa - silloin jos on isä, niin pitäisi miettiä että millaisia naikkosia tuo lastensa elämään. Tuskin se lasten kannalta on kivaa, että pitää yrittää olla tekemisissä jonkun rahan perään olevan pimatsun kanssa, joka suhtautuu vielä heihin vihamielisesti. Paljon puhuvaa oli neiti Poikkeuksen valitus siitä, kun hänen olisi _pitänyt_ yrittää tutustua Jungnerin jälkikasvuun... Sen kun panee jotain tuollaista, mutta tarviiko sen kanssa muuttaa yhteen ja "seurustella"? No Emilia varmasti sai sen mitä halusikin - makeaa elämää vanhan kävyn siivellä sen hetken kuin sitä kesti, ja oman nimensä ja naamansa julkisuuteen. Ehkä noilla "julkkiksen" hommilla ei Suomessa juurikaan tienaa, mutta joillekin se "juttu" onkin se julkisuus. Se että on lööpeissä ja ihmiset tunnistaa.
- atännä
12121212 kirjoitti:
Vastakkainen sukupuoli määrittelee.
"Otitko huomioon, että kaikilla on erilainen maku?"
Kyllä. Tästä on keskusteltu aikaisemminkin. Jos kuvitellaan että sinun tasosi on YTN:
- saatat tykätä toimitusjohtajaytmistä mutta inhota rokkariytmiä
- saatat tykätä rokkariytmistä mutta inhota toimitusjohtajaytmiä
Miesvalintasi tulee kuitenkin olemaan YTM. Naisten erilainen maku on siis harha, koska lopulta naiset valitsevat niin tasokkaan miehen kuin saavat. Sama pätee "sopivuuteen" ja "kemiaan", Se Oikea valitaan oman tasoisista.Tottakai minun asteikollani minun mieheni on aina maailman paras. Mutta en pidä toimitusjohtajista enkä rokkitähdistä, sillä heidän maailmankuvansa ja arvonsa ovat täysin erilaiset kuin minun.
En edelleenkään ymmärrä, miksi jaksat noita tasoteoriajuttujasi jankata. Tapaa ihminen ihmisenä, niin tasoteoriallasi ei ole enää mitään merkitystä. Minusta tuntuu, että olet niin kauan ilman kumppania, kun ajat elämääsi tasoteoria edellä. Kosketuksessa oleva ihminen, persoona, ei ole matematiikkaa eikä taukukko. - Naisasialooseri1
Parisuhteet ovat kaupankäyntiä siinä missä mikä tahansa muukin. Ihmisellä on markkina-arvo ihan samalla tavalla kuin autolla tai asunnolla. Toiset ovat haluttavampia kuin toiset.
Sillä saako joku kumppania vai ei, ei ole mitään tekemänsä ajaako tämä elämäänsä tasoteoria edella. Mutta se teoria kertoo miksi joku ei saa kumppania.
- Ihana.Emilia
Emilia tahtoo herrasmiehen:
"Toistaiseksi Emilia viihtyy hyvin yksin, mutta on jo pikkuhiljaa aloittanut tapailun. Ihannemiehelleen hänellä on kolme tärkeää kriteeriä.
– Pitää olla hauska, karismaattinen ja älykäs.
On neljäskin piirre, jota Emilia arvostaa: herrasmiesmäisyys.
– Ehdottomasti pitää olla herrasmies, joka avaa oven, auttaa takin kanssa ja kohtelee naisia hyvin.
Emilia kertoo olevansa arvoiltaan ”vanhanaikainen”, mutta samalla säilyttää oman tahtonsa parisuhteessa.
– Olen sitä mieltä, että mies tuo leivän pöytään. En ole itse kauhean työorientoitunut. Ihailen sellaisia naisia, jotka ovat, mutta itse en ole sellainen."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453513709538.html - rumapärstähällä
Tolla naamalla en pahemmin esittäisi vaatimuksia.
- hehhehhehhehheh
Mutta sinäkin klikkailet hänen bikinikuviaan heti, kun sellaisen huomaat iltpäivälehtien nettisivuilla :D
- Tätä.mieltä
Tuo naikkonen on lauta, hommaisi isot silikonitissit.
- uteliaisuuttani
hehhehhehhehheh kirjoitti:
Mutta sinäkin klikkailet hänen bikinikuviaan heti, kun sellaisen huomaat iltpäivälehtien nettisivuilla :D
Pitihän ne kerran katsoa. En tykännyt.
- 12121212
uteliaisuuttani kirjoitti:
Pitihän ne kerran katsoa. En tykännyt.
Nätti nuori nainen, mutta ei asiaa kasvojen tai vartalon osalta ammattimalliksi (liian kulmikkaat piirteet ja tasapaksu vartalo). Julkisuus ei pitkälle kanna...Jungner ei ole Räikkönen tms. Luultavasti pian saadaan lukea ulkomaisesta "huippumallitoimistosta" joka tarjosi kuvauksia, sitten kuinka Emilia-parkaa kusetettiin jonkun nobodyn toimesta ulkomailla, jne. Lopulta nimi unohtuu, luultavasti melko nopeasti.
Omaa samat mahdollisuudet kuin sanotaanko 10-20% ikäisistään naisista, eli pariutumalla nuorena saa menestyjän/varakkaan. Luultavasti päätyy bailaamaan lähemmäs kolmekymppiseksi, jolloin saa unohtaa elämän kattohuoneistossa ja luksusmatkoilla.
Noita mahtuu Hkin keskustassa kolmetoista tusinaan. - hymyilyttää_vähän
Ihmettelen kyllä, miten Jungerin taso on laskenut. Maria oli (on) kauniskasvoinen ja -vartaloinen, tuo on ihan perus-tavis. Maria taisi olla myös huomattavasti älykkäämpi ja parempaa seuraa. Noh, kun on tuolle tielle lähtenyt ja ikääkin on, ei voi enää Mariaa parempaa saada. Kysymys on, kuinka paljon huonompaa..
- 12121212
hymyilyttää_vähän kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, miten Jungerin taso on laskenut. Maria oli (on) kauniskasvoinen ja -vartaloinen, tuo on ihan perus-tavis. Maria taisi olla myös huomattavasti älykkäämpi ja parempaa seuraa. Noh, kun on tuolle tielle lähtenyt ja ikääkin on, ei voi enää Mariaa parempaa saada. Kysymys on, kuinka paljon huonompaa..
Emilian taso on Marian tasoa korkeampi. Ikä ratkaisee.
- just.saying
12121212 kirjoitti:
Emilian taso on Marian tasoa korkeampi. Ikä ratkaisee.
Ikäkriisissä kamppailevalle ikä saattaa ratkaista, mutta jokainen täysipäinen kyllä tajuaa Marian olleen se Jungnerin huippusaavutus, laatunainen jonka menetti, taso jolle Mikaelilla ei enää ole asiaa.
- Naisasialooseri1
Mitenniin ei ole enää asiaa? Junger on YTM ja saa kyllä ikäisensä haaskan halutessaan, mutta kun on nuoren pillun makuun päässyt niin varmasti haluaa sellaista jatkossakin pilaantuneen tavaran sijaan. Olihan se Maria varmasti nuorena kaunis ja tasokkaampi kuin Emilia
- poikkeuskärpänen
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Mitenniin ei ole enää asiaa? Junger on YTM ja saa kyllä ikäisensä haaskan halutessaan, mutta kun on nuoren pillun makuun päässyt niin varmasti haluaa sellaista jatkossakin pilaantuneen tavaran sijaan. Olihan se Maria varmasti nuorena kaunis ja tasokkaampi kuin Emilia
Meinaatko, että hän haluaa uuden nuoren kröh, joka taas aivan yllättäen haluaakin elää nuoren ihmisen elämää? Vai haluaako hän nuoren kröh, jolla on vakaa tahto asettua Bulevardin kolmioon elämään seestynyttä elämää?
- letmetakeaBELFIE
12121212 kirjoitti:
Nätti nuori nainen, mutta ei asiaa kasvojen tai vartalon osalta ammattimalliksi (liian kulmikkaat piirteet ja tasapaksu vartalo). Julkisuus ei pitkälle kanna...Jungner ei ole Räikkönen tms. Luultavasti pian saadaan lukea ulkomaisesta "huippumallitoimistosta" joka tarjosi kuvauksia, sitten kuinka Emilia-parkaa kusetettiin jonkun nobodyn toimesta ulkomailla, jne. Lopulta nimi unohtuu, luultavasti melko nopeasti.
Omaa samat mahdollisuudet kuin sanotaanko 10-20% ikäisistään naisista, eli pariutumalla nuorena saa menestyjän/varakkaan. Luultavasti päätyy bailaamaan lähemmäs kolmekymppiseksi, jolloin saa unohtaa elämän kattohuoneistossa ja luksusmatkoilla.
Noita mahtuu Hkin keskustassa kolmetoista tusinaan.Liittymättä näihin ihmisiin mitenkään, niin sekä nuorena että myöhemmin "valinta" elääkö omaa elämäänsä vai onko jonkun sedän seksileluna ihan missä tahansa kattohuoneistossa tai luksuslukaalissa on niin itsestäänselvyys, ettei siinä ole valintaa lainkaan. Suurin osa nuorista taitaa olla myös täysjärkisiä, harmi. Setien kannattaakin heitellä verkkojaan niihin apajiin, mitkä mainostavat bikinitakamuksiaan globaalisti esimerkiksi instagramissa... jos vaikka tasot kohtaisi ;)
- helgamies
Jos mies ei käy baaresisa ei herua kiimavittua, sekö oli tarinan opetus.
- Eks.snaijaa
Tarinan opetus on se, että iäkäs mies saa mennä, kun golddiggeri on päässyt tavoitteeseensa (tässä tapauksessa julkisuuteen).
- Naisasialooseri1
Tuo julkisuus on nopeasti ohi menevää, vuoden päästä Emiliaa ei muista enää kukaan. Ja nuoret naiset haluavat nimenomaan iäkkään miehen, olisihan se Emilia saanut jonkun ikäisensä pojanklopinkin.
- LutkiaRiittää
Ja valitettavasti Poikkeus ei ole poikkeustapaus.
- WoihanWitsi
mies haluaisi jo vetäytyä rauhalliseen keski-ikäisen elämään ja siihen seesteisyyteen,,,,,No, miksi hän sitten hakeutuu tuollaisten parikymppisten pariin? Eikö aikuinen mies ymmärrä, että parikymppiset eivät ole vielä valmiita seesteiseen elämään. He haluavat kuuluisuutta ja hyvän aseman ja rahakas kuuluisa mies on siihen juuri sopiva ponnahduslauta. Ei vähän yli parikymppinen halua istua piilossa soffan nurkassa, kun on mahdollista kuuluisuuden avulla löytää itselleen huippuelättäjä ja sitä kautta helppo elämä. Heillä on halu ja tarve vielä seikkailla ja kokea elämän monipuolisuutta.
- 12121212
"mies haluaisi jo vetäytyä rauhalliseen keski-ikäisen elämään ja siihen seesteisyyteen,,,,,No, miksi hän sitten hakeutuu tuollaisten parikymppisten pariin?"
Siksi koska Jungnerilla on paljon tehtävää. On työ, harrastukset, bisnestapaamiset ja bisnesmatkat. Nuori seksikumppani tuo lisää virtaa ja pitää miehen nuorena.
"He haluavat kuuluisuutta ja hyvän aseman ja rahakas kuuluisa mies on siihen juuri sopiva ponnahduslauta."
Ei Suomessa. Parilla Seiskan kuvaussessiolla ei montaa baari-iltaa rahoiteta.
"Ei vähän yli parikymppinen halua istua piilossa soffan nurkassa, kun on mahdollista kuuluisuuden avulla löytää itselleen huippuelättäjä ja sitä kautta helppo elämä. Heillä on halu ja tarve vielä seikkailla ja kokea elämän monipuolisuutta."
Mutta paradoksi onkin siinä että kun on vähän aikaa seikkailtu, hankittu (seksi)kokemuksia ja biletetty, ei ulkonäkö ole alle 25-vuotiaan tasolla. Ja sitten ei hölmölle vaatemyyjänaiselle löydykään elättäjää.
Nuoruus on kuin kakku, sitä ei voi syödä ja säästää samaan aikaan. - just.saying
12121212 kirjoitti:
"mies haluaisi jo vetäytyä rauhalliseen keski-ikäisen elämään ja siihen seesteisyyteen,,,,,No, miksi hän sitten hakeutuu tuollaisten parikymppisten pariin?"
Siksi koska Jungnerilla on paljon tehtävää. On työ, harrastukset, bisnestapaamiset ja bisnesmatkat. Nuori seksikumppani tuo lisää virtaa ja pitää miehen nuorena.
"He haluavat kuuluisuutta ja hyvän aseman ja rahakas kuuluisa mies on siihen juuri sopiva ponnahduslauta."
Ei Suomessa. Parilla Seiskan kuvaussessiolla ei montaa baari-iltaa rahoiteta.
"Ei vähän yli parikymppinen halua istua piilossa soffan nurkassa, kun on mahdollista kuuluisuuden avulla löytää itselleen huippuelättäjä ja sitä kautta helppo elämä. Heillä on halu ja tarve vielä seikkailla ja kokea elämän monipuolisuutta."
Mutta paradoksi onkin siinä että kun on vähän aikaa seikkailtu, hankittu (seksi)kokemuksia ja biletetty, ei ulkonäkö ole alle 25-vuotiaan tasolla. Ja sitten ei hölmölle vaatemyyjänaiselle löydykään elättäjää.
Nuoruus on kuin kakku, sitä ei voi syödä ja säästää samaan aikaan.Mikaelkin varmaan luuli nuortuvansa nuoruuden kakusta haukatessaan. Mitä seurasi? Sokerihumala ja sitä pahempi krapula.
- 12121212
just.saying kirjoitti:
Mikaelkin varmaan luuli nuortuvansa nuoruuden kakusta haukatessaan. Mitä seurasi? Sokerihumala ja sitä pahempi krapula.
Eipä tuosta Mikaelille vahinkoa tullut. Ei joutunut elättäjäksi tai menettänyt puolia omaisuudestaan. Sai seksiä nuorelta naiselta ja kovemman maineen naistenmiehenä, nyt kun ei tarvitse enää välittää kurppaantuneiden äänestäjien mukinoista.
- Impotenssiapukkaa
12121212 kirjoitti:
Eipä tuosta Mikaelille vahinkoa tullut. Ei joutunut elättäjäksi tai menettänyt puolia omaisuudestaan. Sai seksiä nuorelta naiselta ja kovemman maineen naistenmiehenä, nyt kun ei tarvitse enää välittää kurppaantuneiden äänestäjien mukinoista.
Minusta sen maineelle naistenmiehenä tuli kolaus. Koko jutusta kun tulee kuva Jungnerista vanhana käpynä, joka ei jaksa eikä halua tehdä mitään. Tuskin edes nussia.
- Just.noin
Impotenssiapukkaa kirjoitti:
Minusta sen maineelle naistenmiehenä tuli kolaus. Koko jutusta kun tulee kuva Jungnerista vanhana käpynä, joka ei jaksa eikä halua tehdä mitään. Tuskin edes nussia.
Plussaan tätä
- just.saying
Impotenssiapukkaa kirjoitti:
Just näin. Vanha käpy, joka ei jaksa mitään. Kaiken lisäksi menetti uskottavuutensakin tuollaisen hattarapään vuoksi. Vähän kuin Ilkka Kanerva aiemmin. Alapää vie miestä => uskottavuus ja ura jyrkkään alamäkeen.
- NainOnn
JA sama koskenee myös huippu uroita, vaikkeivat ne halua sitä myöntääkkään. Miehisyys menee vaikka kuinka urheilisi. Lerppu lerpahtaa ja nuorin ja kauneinkaan namu ei sitä enää pysty pelastamaan. Niin se vain menee. Ikävä kyllä. Kakkua ei riitä hamaan tulevaisuudeen ei neidolla, eikä huippu uroolla.
Entäpä jos vain tuo sananmukaisesti leivän pöytään? Ostaa kaupasta halpaa leipää ja tuo sen pöytään. Siinä on se leipä, mies on tuonut leivän pöytään.
- nääonniinnäitä
no onneks te ätmit antiasitte emilialle pakit välittömästi..
Eipä kuulosta kovin poikkeukselliselta.
- ValehtelijaValehtelija
Emilia ei ole kovin työorientoitunut. Kuullostaahan tuo toki paremmalta kuin pitkäaikaistyötön.
- NoEhkäOppisi
Mikael Jungnerin olisi kannattanut katsoa vanha kotimainen elokuva "Isän vanha ja uusi" ennen kuin ajautui tollaiseen suhteeseen!
- Luolamadonna
Meillä varmaan Emmin kanssa synkkaisi tosi hyvin, koska mä tykkään hillua ainakin aamu viiteen tai kuuteen ja pidän ihmisistä. Matkailu on kanssa koko ajan mielessä. harmi vain kun työ rikkoo unelmia.
Tosi törkeetä.
(Hihitystä)- Luolamadonna
Kummallisesti matkamessuilta jäi käteen Maltan esite. Se oikein liimaantui mun sormiin.
(Naurua)
- Tasopitääolla
Hyvä Emilia, että on vaatimuksia. Taso se pitää olla. Ei nyt pidä huolia kiroilevia ja vihaa lietsovia lökäpöksyjä.
- Nahkavisavinkuu
Emiliat vaikuttaa aika yksinkertaiselta tapaukselta, "mitä sä teet töikses", on varmaan vakkarikysymys
- jälkipyykkäri
Yhteiset harrastukset on luonnollisesti tärkeitä, siis muutkin kun bailaamiset ja sellaiset.
Näin jälkikäteen ajateltuna; miksi pariskunta ei ryhtynyt esim. golfamaan tai vaikkapa purjehtimaan.
Vai ryhtyikö ne, enhän miekää tiiä?
Jotkut lähtee tattimetsään tai puolukkaan elleivät pelkää susihukkasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847