miten lähestyn toista poikaa?

poeka_

eli oon ihastunu yhteen poikaan mun koulussa ja vaik nään sen tosi harvoin käytävällä niin en voi unohtaa sitä :D en tiiä sen nimee tai ketään sen kavereista, eli en voi kysyä niiltä mitään..... ongelmana on se et miten ees saan siihen yhteyden kun ainoo tapa on saada jostain sen nimi selville tai sit vaan pysäyttää käytäväl joka ei oo varmaan yhtään epäilyttävää. ihastuin siihen teknisen tunnil joskus 3kk sitten ja oon nähny sen vaan 2x :D se oli niin kiltti :3 oon itekkin poika

5

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiattomat kommentit voi sit heti tunkee perseeseen :3 en tee niil mitään :DD

• gcvjvk

Eikö seki ois epäilyttävää jos sulla ois yhtäkkiä sen nimi jos jotakin kautta löytäsit sen ja alkaisit viestittää esim. Facessa. Sun pitäs vaan mennä juttelee sille

• Tiedätkö edes, että tykkääkö se poikakin pojista?

Ottaisit aikamoisen riskin lähestymällä summamutikassa poikaa, josta et tiedä käytännössä mitään. Varsinkin jos olet vielä "kaapissa".

Ihastumisesi on sinällään varmaan aitoa, mutta se perustuu tällä hetkellä pelkästään ulkonäköön. Jos et jaksa vaan haaveilla, niin sinun tulisi pyrkiä jollain tavalla hänen kanssaan samoihin piireihin tai pääsemään muutoin juttusille ikään kuin vahingossa.

• Yki1972

Mitä ihmeen lekkeripeliä tämä on, että murrosikäiset nöösipojat ovat kaikki nykyään "ihastuneita" toisiinsa eivätkä muka enää ymmärrä tytöistä mitään?

Voi Pyhä Sylvi!!! (**?=//""¤%**&%¤*¤*%&/!!! järeimmät kirosanat sensuroitu)!

Ei tuollaista tautia ollut vielä minun kouluaikanani.

Toiko Tarja Halonen tämän joukkopsykoosin Suomeen? Jos ei, niin kuka? Ja milloin tämä pähkähullu meno loppuu?

• minävaan12345

Kuule kyllä niitä oli sunkin kouluaikana nykyään ne vaan ilmasee itteensä kato kun nyt vuosi 2016 ja se on nyt hyväksyttävää sillon oli asiat vähän toisin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3594
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      442
      3197
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      29
      2885
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1947
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1537
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1390
    7. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      128
      1380
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      110
      1320
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1163
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      34
      1039
    Aihe