eli oon ihastunu yhteen poikaan mun koulussa ja vaik nään sen tosi harvoin käytävällä niin en voi unohtaa sitä :D en tiiä sen nimee tai ketään sen kavereista, eli en voi kysyä niiltä mitään..... ongelmana on se et miten ees saan siihen yhteyden kun ainoo tapa on saada jostain sen nimi selville tai sit vaan pysäyttää käytäväl joka ei oo varmaan yhtään epäilyttävää. ihastuin siihen teknisen tunnil joskus 3kk sitten ja oon nähny sen vaan 2x :D se oli niin kiltti :3 oon itekkin poika
miten lähestyn toista poikaa?
5
169
Vastaukset
asiattomat kommentit voi sit heti tunkee perseeseen :3 en tee niil mitään :DD
- gcvjvk
Eikö seki ois epäilyttävää jos sulla ois yhtäkkiä sen nimi jos jotakin kautta löytäsit sen ja alkaisit viestittää esim. Facessa. Sun pitäs vaan mennä juttelee sille
Tiedätkö edes, että tykkääkö se poikakin pojista?
Ottaisit aikamoisen riskin lähestymällä summamutikassa poikaa, josta et tiedä käytännössä mitään. Varsinkin jos olet vielä "kaapissa".
Ihastumisesi on sinällään varmaan aitoa, mutta se perustuu tällä hetkellä pelkästään ulkonäköön. Jos et jaksa vaan haaveilla, niin sinun tulisi pyrkiä jollain tavalla hänen kanssaan samoihin piireihin tai pääsemään muutoin juttusille ikään kuin vahingossa.- Yki1972
Mitä ihmeen lekkeripeliä tämä on, että murrosikäiset nöösipojat ovat kaikki nykyään "ihastuneita" toisiinsa eivätkä muka enää ymmärrä tytöistä mitään?
Voi Pyhä Sylvi!!! (**?=//""¤%**&%¤*¤*%&/!!! järeimmät kirosanat sensuroitu)!
Ei tuollaista tautia ollut vielä minun kouluaikanani.
Toiko Tarja Halonen tämän joukkopsykoosin Suomeen? Jos ei, niin kuka? Ja milloin tämä pähkähullu meno loppuu?- minävaan12345
Kuule kyllä niitä oli sunkin kouluaikana nykyään ne vaan ilmasee itteensä kato kun nyt vuosi 2016 ja se on nyt hyväksyttävää sillon oli asiat vähän toisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039