Anarkistit haluavat islamisteja Suomeen

öööhööö

Anarkistit haluavat täyttää Suomen afrikkalaisilla ja arabeilla.

He haluavat täyttää suomen islamisteilla mutta ketä huutavat apuun kun islamistit
alkavat murhaamaan ateisti anarkisteja?

Mitä anarkisti tekee kun sossurahaa ei enää tule ja sähköä ei tule töpselistä?

5

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfdsffdfdf

      http://suomidemokraatti.fi Tää on kai viimeinen toivo, ja jos tieto enator saadaan pois valvomasta vaalituloksiamme ja yle ottamaan pienpuolueet mukaan vaalikisaan. myös pitäisi saada pressakisaan joku isänmaallinen ehdokas ohi petturipuolueiden jengin.

    • Pohjoinenkalifaatti

      http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/il-sprn-vastaanottokeskuksissa-rikotaan-lakeja/ar-BBoKHBg?li=AAaDcIL&ocid=iehp

      "Työntekijät vaittävät, että osa johtajista on antanut turvapaikanhakijoille myös katteettomia lupauksia siitä, että nämä saisivat turvapaikan ja perheensä Suomeen.

      " Iltalehden mukaan SPR:n vastaanottokeskuksissa rikotaan lakeja. Lehden haastattelemat vastaanottokeskusten työntekijät väittävät, että työntekijöiden palkkoja maksetaan myöhässä ja henkilökuntaa on liian vähän.

      Toiset SPR:n vastaanottokeskuksissa työskentelevät kertovat, että työntekijöiden työvuorolistoja ei tehdä lainmukaisesti, eikä työntekijöille anneta riittävää perehdytystä. Palkkoja maksetaan myöhässä ja lisäksi lisät ovat puutteellisia tai niitä ei välttämättä makseta ollenkaan. Työntekijäitä on liian vähän ja henkilömitoituksia rikotaan. Kohtelu on tylyä, ja työntekijöitä hallitaan pelolla, nainen listaa rikkeitä.

      Hänen mukaansa keskuksiin on palkattu myös epäpätevää henkilökuntaa pienellä palkalla sen sijaan, että olisi palkattu saatavilla olevaa koulutettua henkilökuntaa.

    • Pohjoinenkalifaatti
    • Öiö

      Suomessa täytyisi tajuta mihin nämä islamistit pyrkii. Naisten päälle syljetään kun yritävät saada tietä kun kulkevat. Ja autolla ajavien naisten kengille on syljetty ja irvistelty.koirien ulkoiluttajia häiritään. Tätäkö meidän tarvitsee sietää. Päättäjät voisivat lopettaa kontauksen ja nuolemisen. Kantasuomalaisten kannattaa tehdä joukkokanne rasismista meitä kohtaan. Koska meidän puolia ei pidä kukaan.

    • ulliP

      Samaa paskaa molemmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe