Mihin olet menossa Tampere? Tänään Tampereen Keskustorilta lähti Rajat kiinni kulkue ja Hämeenkadulla kulkuetta vastassa olivat Lordiers-Klovnit.
Tähän asti Tampereella ei ole juurikaan tarvinnut pelätä, mutta nyt pelkoon voi olla jo aihetta. Pitääkö tavallisten kadulla kulkijoiden pelätä maahanmuuttajia vai omia kansalaisia, joita Rajat kiinni -kulkue ja muut maahanmuuttajavastaiset ryhmät edustavat vai pitäisikö meidän enemmän pelätä ja Lordies-klovneja?
Ei välttämättä kumpaakaan, mutta sitä järkähtämätöntä asenneilmapiiriä meidän pitää pelätä ihan tosissaan, mikä on tuonut erilaiset ääriryhmittymät yht´äkkiä Suomen eri kaupunkien ja kuntien kaduille ja teille.
Onko Tampere matkalla anarkismiin?
topakkatäti
3
146
Vastaukset 3
- leikkiviäkakaroita
Eikä ole. Missä on Anarkistien se suuri johtaja. Ei missään. Josef Stalinkin on haudattuna ja venäjäkin menee kohti kapitalismia että hevostroikan kaviot iskevät salamoita. Näin muuten on.
- kaalisoppaa
Ryssä vie vielä sossut ja pellet paratiisiunelmiinsa ja kokevat paskaista aikaa, voi raukat vajakit!
- omashow
En usko että tarvitsee pelätä kumpaakaan ryhmää. Tavalliset suomalaiset marssi ja nuoret veti omaa showtaan:
https://www.youtube.com/watch?v=yYI7rcRbayU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260941Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458