1.) Vaikeneminen: katkaistaan välit mitään sanomatta ja toivotaan ettei mies kysele perään.
2.) Valehtelu miehen syyllistäminen empatian kerjäys: kerrotaan todella epäuskottava tarina, johon miehen pitäisi uskoa sinisilmäisesti. Samalla syyllistetään miestä eri asioista ja sysätään syyllisyyden taakkaa itseltä pois. Mukaan kuuluu vielä itsensä esittäminen viattomana uhrina jota ei ymmärretä.
3.) (Utopistinen haave) asioiden rehellinen esille ottaminen: kerrotaan totuus miksi ei haluta pitää enään yhteyttä
naisten tavat jättää mies
59
240
Vastaukset
- Päivänjatkoja
Eiköhän tuo ensimmäinen ole ihan miehille kuuluva temppu. Miehet ovat niitä, jotka eivät osaa puhua, vaan tekevät juuri tuollaisen tempun ja sitten naisen täytyy kysellä perään. Joskus käy niin ettei ikinä edes saa sitä vastausta, kun mies on häipynyt kuin pieru saharaan.
- Naisasialooseri1
Vain YT-miesten perään kysellään, mutta YTM on jo häipynyt seuraavan naisen luokse.
Ei se johdu sinusta, vaan minusta
En voi jatkaa suhdetta, minun pitää ensin löytää itseni- mitääähh
Onko sulle sanottu noin?
mitääähh kirjoitti:
Onko sulle sanottu noin?
Ei nyt ainakaan just noin. Ja nyt alkoi jo harmittamaan, kun vastasin parisuhde aloitukseen
- Nainen_28v
Kuten yllä, nämä sopivat myös miehiin 100%.
- Ex----PUA
Osu ja upposi, jo kaksi naista todistaa kohdan 2. Oikeaksi, joten he ovat itse käyttäneet tuota raukkamaista ja sairasta keinoa kun on jättäneet miehen.
Kuinka helvetin tyhmiä ämmät oikein ovat?- Nainen_28v
Ei toi käytös ole millään muotoa sukupuolesta kiinni.
- Naisasialooseri1
Se ei ole mikään puolustus, että mieskin toimii samoin. Jos tapan naisen, niin voinko puolustautua sanomalla, että jotkut naisetkin ovat toimineet samoin ja saan vapauttavan tuomion?
Ja tuohon käytökseen pystyvät vain YT-miehet, AT-miesten perään naiset eivät kysele vaan päinvastoin ovat hyvin tyytyväisiä jos vastenmielinen mies lopettaa yhteydenpidon. Ja YT-miehen tapauksessa, mies on lopettanut yhteyden pidon eli ei käy enää panemassa ihastunutta KT-naista, koska on löytänyt kauniimman ja nuoremman. - uuno22
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Se ei ole mikään puolustus, että mieskin toimii samoin. Jos tapan naisen, niin voinko puolustautua sanomalla, että jotkut naisetkin ovat toimineet samoin ja saan vapauttavan tuomion?
Ja tuohon käytökseen pystyvät vain YT-miehet, AT-miesten perään naiset eivät kysele vaan päinvastoin ovat hyvin tyytyväisiä jos vastenmielinen mies lopettaa yhteydenpidon. Ja YT-miehen tapauksessa, mies on lopettanut yhteyden pidon eli ei käy enää panemassa ihastunutta KT-naista, koska on löytänyt kauniimman ja nuoremman.Mitä on AT, YT, KT...
- Naisasialooseri1
Alemman Tason mies, Ylemmän Tason mies, Keskitason mies
Ja tuohon käytökseen pystyvät vain YT-miehet, AT-miesten perään naiset eivät kysele vaan päinvastoin ovat hyvin tyytyväisiä jos vastenmielinen mies lopettaa yhteydenpidon. Ja YT-miehen tapauksessa, mies on lopettanut yhteyden pidon eli ei käy enää panemassa ihastunutta KT-naista, koska on löytänyt kauniimman ja nuoremman.Mikä atm se sellainen on, joka seurustelee?
- Nainen_28v
Ja tuohon käytökseen pystyvät vain YT-miehet, AT-miesten perään naiset eivät kysele vaan päinvastoin ovat hyvin tyytyväisiä jos vastenmielinen mies lopettaa yhteydenpidon. Ja YT-miehen tapauksessa, mies on lopettanut yhteyden pidon eli ei käy enää panemassa ihastunutta KT-naista, koska on löytänyt kauniimman ja nuoremman.Kyllä muutkin miehet tekee ohareita kuin ytm:ät. Enemmän ohareiden tekemiset kertoo selkärangattomuudesta kuin mistään muusta.
- Naisasialooseri1
Vain YT-miesten tekemät oharit aiheuttavat naisissa tunteita.
- Nainen_28v
Vain YT-miesten tekemät oharit aiheuttavat naisissa tunteita.
Ei kyllä pidä paikkaansa, kyllä oharit syystä kuin syystä ja keneltä hyvänsä tuntuvat ikävältä. En ylipäätään oikein tajua tätä atm ktm ytm jakoa.
- Ex------------PUA
Nainen_28v kirjoitti:
Ei toi käytös ole millään muotoa sukupuolesta kiinni.
Kyllä on, ja sen todistaa naisten vastaukset, sekä se, että eroista 80% on naisten hakemia.
- Nainen_28v
Ex------------PUA kirjoitti:
Kyllä on, ja sen todistaa naisten vastaukset, sekä se, että eroista 80% on naisten hakemia.
Sekö on se kusipää joka nostaa kissan pöydälle ja sanoo ettei homma toimi / panee eron vireille? Kyllä siinä on yleensä syyt 50:50.
- atännä
Itsehän me kaikki ne tapailu- ja seurustelukumppanimme valitsemme. Syyllinen löytyy peilistä, jos hylätyksi tulemisesta ei pääse irti.
- Ex-----PUA
Kohta 2. Tässäkin.
Valitsee itse seurustelukumppanin
Syyllinen on jätetty osapuoli. Ex-----PUA kirjoitti:
Kohta 2. Tässäkin.
Valitsee itse seurustelukumppanin
Syyllinen on jätetty osapuoli.Moni jätetty itse asiassa on syyllinen kohtaloonsa. On pettäjiä, hakkaajia, alkoholisteja ja muuten vaan paskamaisesti käyttäytyviä tai vätyksiä, jotka ovat saaneet monoa.
- Ex------------PUA
Ratikkakuski kirjoitti:
Moni jätetty itse asiassa on syyllinen kohtaloonsa. On pettäjiä, hakkaajia, alkoholisteja ja muuten vaan paskamaisesti käyttäytyviä tai vätyksiä, jotka ovat saaneet monoa.
Kiltit ja kunnolliset miehet pääasiassa jätetään "koska tylsyys", jos heidät edes otetaan suhteeseen, kun taas mainitsemasi porukka tulee valituksi yhä uudelleen, jos heistä nyt edes erotaan.
Kiltit ja kunnolliset miehet pääasiassa jätetään "koska tylsyys", jos heidät edes otetaan suhteeseen, kun taas mainitsemasi porukka tulee valituksi yhä uudelleen, jos heistä nyt edes erotaan.
Niinpä.
- nimimerkitönj
Tangoon tarvitaan aina kaksi, kuitenkaan syyllisiä ei tarvitse olla ainuttakaan. Kaikki ei vaan sovi yhteen ja se ei kaunistelemalla kauniimmaksi muutu.
- helmiä.sioille
Jättäminen on aina vittumainen prosessi.
Heräs vaan mielenkiinto, että minkälainen se oikea tapa jättää on? Onko edes sellaista? Se utopistinen haave rehellisesti jättämiseen johtaneista syistäkään ole välttämättä se hyvä ja oikea tapa. Kyllä jätetty aina jätetyksi tulleena valittamisen aiheita keksii ja valittaakin niistä.- Ex----PUA
Mitä jos lakkaisi tuhlaamasta toisten aikaa ja kohtelemasta ihmisiä jonain shoppailuartikkeleina? Tai jos vaikka luopuisi hypergamiasta?
Äkkiä huomaisi ettei ole tarvis miettiä tuollaisia. ;)
Suhteista 80% on naisten päättämiä, joten nyt kyseessä on toistuva trendi naisten osalta, jossa ei päästä luimimaan karkuun "kyllähän miehetkin"-kortilla (kts.aloituksen kohta numero 2). - Luolamadonna
Mielenkiintoinen näkökulma.
Yhdistyminen ja erkaneminen ovat elämän peruspalikoita. Voimat, jotka pitävät asioita kasassa, ovat perusluonteeltaan olemattomaan nojaavia - jos ne perustuvat soppareille ja oletuksille asioiden ja tilojen muuttumattomuudesta.
Elämän yksiköitä leimaa niiden irrallisuus ja irtonaisuus, vaikka ne mitä keskenään sopisivat.
(Irrallista naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma.
Yhdistyminen ja erkaneminen ovat elämän peruspalikoita. Voimat, jotka pitävät asioita kasassa, ovat perusluonteeltaan olemattomaan nojaavia - jos ne perustuvat soppareille ja oletuksille asioiden ja tilojen muuttumattomuudesta.
Elämän yksiköitä leimaa niiden irrallisuus ja irtonaisuus, vaikka ne mitä keskenään sopisivat.
(Irrallista naurua)Periaatteessa voidaan sanoa, että ketään ei voi jättää, koska kukaan ei koskaan tullutkaan.
(Hihitystä) - atännä
Jättäminen on molemmin puolin v*ttumainen prosessi. On vaikeaa sanoa toiselle, että nyt ei homma tunnu hyvältä, kun tietää että toisesta tuntuu pahalta. Ja toisin päin, itsestäkin tuntuu pahalle, ettei kelpaa toiselle.
Noi toisten syyttelyt ja selitysten hakemiset kuuluu siihen selviämisprosessiin. Terve ihminen pääsee niistä kuitenkin yli ja ymmärtää, ettei kyse ollut sen ihmeellisemmästä asiasta kuin normaalista elämästä. Tuntui pahalta silloin, niin kuin kuuluikin, asiat käsitelty ja nyt elämä jatkuu taas hyvänä niin kuin ennenkin. - Nainen_28v
3. On aina tavoite. Ei vaan aina onnistu, jos ei halua loukata toista. Jotkut uskoo vasta, kun saa täysin rehellisen vastauksen, joka yleensä myös loukkaa.
Itselle miehet kyllä tehneet lähinnä tuota, että kadotaan mitään sanomatta, vaikka sitten aika usein tullut myöhemmin jotain selittelyjä, mutta yleensä ei kyllä enää siinä vaiheessa itseä kiinnosta. - helmiä.sioille
Ex----PUA kirjoitti:
Mitä jos lakkaisi tuhlaamasta toisten aikaa ja kohtelemasta ihmisiä jonain shoppailuartikkeleina? Tai jos vaikka luopuisi hypergamiasta?
Äkkiä huomaisi ettei ole tarvis miettiä tuollaisia. ;)
Suhteista 80% on naisten päättämiä, joten nyt kyseessä on toistuva trendi naisten osalta, jossa ei päästä luimimaan karkuun "kyllähän miehetkin"-kortilla (kts.aloituksen kohta numero 2).Minun tapauksessanikin se prosenttiluku pitää paikkansa. Mutta sitten toisaalta minä olenkin niin vinksahtanut, että tulen mieluummin jätetyksi kuin jätän itse.
Ja muutenkin... Niin kuin joskus tekemä¨ssäni aloituksessa kerroin, että kyllä miehetkin vois nostaa aivonsa sieltä haarojen välistä niiden oikeille paikoille ja voi olla paljon mahdollista, että se shoppailuartikkelina kohteleminenkin loppuu. Muttaku ei. Nätti nainen hymyilee vähän ja juttelee mukavia, ja taas miehiä vie se hyvin pieni osa sitä kokonaisuutta... :D - helmiä.sioille
atännä kirjoitti:
Jättäminen on molemmin puolin v*ttumainen prosessi. On vaikeaa sanoa toiselle, että nyt ei homma tunnu hyvältä, kun tietää että toisesta tuntuu pahalta. Ja toisin päin, itsestäkin tuntuu pahalle, ettei kelpaa toiselle.
Noi toisten syyttelyt ja selitysten hakemiset kuuluu siihen selviämisprosessiin. Terve ihminen pääsee niistä kuitenkin yli ja ymmärtää, ettei kyse ollut sen ihmeellisemmästä asiasta kuin normaalista elämästä. Tuntui pahalta silloin, niin kuin kuuluikin, asiat käsitelty ja nyt elämä jatkuu taas hyvänä niin kuin ennenkin.Juu. Ensiksi syytetään toista, sen jälkeen itseään ja lopulta tulee se asian hyväksyminen. Tai näin sen pitäisi mennä, en tiedä meneekö muilla.
- atännä
helmiä.sioille kirjoitti:
Juu. Ensiksi syytetään toista, sen jälkeen itseään ja lopulta tulee se asian hyväksyminen. Tai näin sen pitäisi mennä, en tiedä meneekö muilla.
Menee juuri näin :)
- Ex------------PUA
atännä kirjoitti:
Noi toisten syyttelyt ja selitysten hakemiset kuuluu siihen selviämisprosessiin. Terve ihminen pääsee niistä kuitenkin yli ja ymmärtää, ettei kyse ollut sen ihmeellisemmästä asiasta kuin normaalista elämästä. Tuntui pahalta silloin, niin kuin kuuluikin, asiat käsitelty ja nyt elämä jatkuu taas hyvänä niin kuin ennenkin.Olisiko hieman tuollakin eroa?
Toinen valitsee jonkun suhteeseen, ja sitten tekeytyy uhriksi kun hänen pitäisi ottaa vastuu asian päättämisestä, koska itse on sika joka ei pysty sitoutumaan tai näkemään vaivaa suhteen ylläpitämisestä.
Toinen, no hän joutuu tulemaan toimeen sen kanssa että hänet on hylätty, hänen itsetuntonsa murrettu ja saatu tuntemaan kelvottomuutta, ja ehkä myös vihaaman itseään.
Tuo on sama tilanne kuin raiskaaja valittelisi että on hänelläkin vaikeaa, tuli haavoja toimituksessa, samalla kun uhri makaa sairaalassa eikä ehkä enää uskalla liikkua yksin ulkona. - Ex------------PUA
Minun tapauksessanikin se prosenttiluku pitää paikkansa. Mutta sitten toisaalta minä olenkin niin vinksahtanut, että tulen mieluummin jätetyksi kuin jätän itse.
Ja muutenkin... Niin kuin joskus tekemä¨ssäni aloituksessa kerroin, että kyllä miehetkin vois nostaa aivonsa sieltä haarojen välistä niiden oikeille paikoille ja voi olla paljon mahdollista, että se shoppailuartikkelina kohteleminenkin loppuu. Muttaku ei. Nätti nainen hymyilee vähän ja juttelee mukavia, ja taas miehiä vie se hyvin pieni osa sitä kokonaisuutta... :DEli kohta 2. jälleen todistettu, ja uhria taas syytetty.
Nainen on kiimavittunsa viemä elukka, ja se on syynä eroon.
Jos kiimavittu ei kostuta uhrein, oli se sitten jännyys, statushuoraus tai muu sellainen, mies jätetään - usein vielä edeten kuten apina, jolla on edellisellä liaanilla kkkäpälä ja seuraava jo kurkottelee toista.
Vaan tämä todistaa taas MGTOW:n pätevyyttä; naisilta ei voi odottaa luotettavuutta ja jos mies tekee sen, syyttää nainen siitä miestä.
Toisin sanoen, nainen on miehen luontainen vihollinen joka tekee kaiken pahansuovalla tavalla. - helmiä.sioille
Eli kohta 2. jälleen todistettu, ja uhria taas syytetty.
Nainen on kiimavittunsa viemä elukka, ja se on syynä eroon.
Jos kiimavittu ei kostuta uhrein, oli se sitten jännyys, statushuoraus tai muu sellainen, mies jätetään - usein vielä edeten kuten apina, jolla on edellisellä liaanilla kkkäpälä ja seuraava jo kurkottelee toista.
Vaan tämä todistaa taas MGTOW:n pätevyyttä; naisilta ei voi odottaa luotettavuutta ja jos mies tekee sen, syyttää nainen siitä miestä.
Toisin sanoen, nainen on miehen luontainen vihollinen joka tekee kaiken pahansuovalla tavalla.Mitä sä horiset?
Siihen, että minä valitsen olla mieluummin jätetty kuin jättäjä, on hyvin yksinkertainen syy. Pääsen helpommalla siinä eroamisen vittumaisessa prosessissa eikä tarvitse loukata toista ikävillä ja satuttavilla tosiasioilla. Mulla on sen verran paksu nahka, että kestän vähän enemmän kaikenlaista skeidaa mitä näissä erotilanteissa puoleen ja toiseen lentää.
Ja jos sä näet naisen luontaisena vihollisena, pitäisikö sun vaan pysytellä sit miehissä? Tosin en oikein usko, että homojenkaan väliset suhteet ja erot yhtään sen helpompia ovat kuin heterojen väliset. - Ex------------PUA
Mitä sä horiset?
Siihen, että minä valitsen olla mieluummin jätetty kuin jättäjä, on hyvin yksinkertainen syy. Pääsen helpommalla siinä eroamisen vittumaisessa prosessissa eikä tarvitse loukata toista ikävillä ja satuttavilla tosiasioilla. Mulla on sen verran paksu nahka, että kestän vähän enemmän kaikenlaista skeidaa mitä näissä erotilanteissa puoleen ja toiseen lentää.
Ja jos sä näet naisen luontaisena vihollisena, pitäisikö sun vaan pysytellä sit miehissä? Tosin en oikein usko, että homojenkaan väliset suhteet ja erot yhtään sen helpompia ovat kuin heterojen väliset."Ja jos sä näet naisen luontaisena vihollisena, pitäisikö sun vaan pysytellä sit miehissä? Tosin en oikein usko, että homojenkaan väliset suhteet ja erot yhtään sen helpompia ovat kuin heterojen väliset."
Puhuin tuosta ns. vaihtoehto numero 2:sen valitsemisesta. - helmiä.sioille
"Ja jos sä näet naisen luontaisena vihollisena, pitäisikö sun vaan pysytellä sit miehissä? Tosin en oikein usko, että homojenkaan väliset suhteet ja erot yhtään sen helpompia ovat kuin heterojen väliset."
Puhuin tuosta ns. vaihtoehto numero 2:sen valitsemisesta.Siis ymmärrätkö sinä enää itsekään mistä horiset?
Minä en ainakaan sinun horinoitas enää tajua. En edes sitä vähää, mitä olen aiemmin tajunnut. Mut ei se mitään. Ei minun kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. Onneksi... - Ex------------PUA
Siis ymmärrätkö sinä enää itsekään mistä horiset?
Minä en ainakaan sinun horinoitas enää tajua. En edes sitä vähää, mitä olen aiemmin tajunnut. Mut ei se mitään. Ei minun kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. Onneksi...Tietoa voin antaa mutta en ymmärrystä.
Sinähän tässä sitäpaitsi koko ajan valitat miten et ymmärrä. :D - helmiä.sioille
Tietoa voin antaa mutta en ymmärrystä.
Sinähän tässä sitäpaitsi koko ajan valitat miten et ymmärrä. :DMä en tiedä sinusta, mutta jos itse haluan tulla ymmärretykjsi oikein, panostan siihen asian ilmaisuun. En oleta automaattisesti, että tavallinen yksinkertainen ihmismieli ymmärtää minun henkilökohtaisen ajatuskulun, vaan muotoilen asian niin ettei siinä ole mitään epäselvää kenellekään.
Ja sitäpaitsi tieto ja tietäminen eivät ole synonyymejä. Minäkin voin kopioda netistä pilvin pimein kaikenlaista "tietoa", mutta ei se minulle tietämistä anna. Tietämisen antaa omakohtainen kokemus, itseni tarkasteleminen itsekriittisesti, tiedon prosessointi ja suodatus, miettiminen miksi joku ajattelee niin kuin ajattelee, tarkkailemalla ympäristöä, asioiden yhdisteleminen oikeissa paikoissa ja oikeissa mittasuhteissa, kausaliteetin ymmärtäminen yms. Ei se, että luen ja opin ulkoa kaiken "tiedon" ja väitän sitä Yhdeksi ja Ainoaksi Totuudeksi.
Mutta toisaalta totuudestakin yksi hyvä itämainen sanonta:
On sinun Totuus, Minun Totuus ja sitten on vaan Totuus. Tiedä sitä, että ymmärrätkö sanonnan pointin, mutta kerroinpa silti. Jos et ymmärrä, en minäkään sinulle sitä ymmärrystä siinä voi antaa. Tai oikeastaan voin, mutten anna. Et ole sen arvoinen... - Ex------------PUA
Mä en tiedä sinusta, mutta jos itse haluan tulla ymmärretykjsi oikein, panostan siihen asian ilmaisuun. En oleta automaattisesti, että tavallinen yksinkertainen ihmismieli ymmärtää minun henkilökohtaisen ajatuskulun, vaan muotoilen asian niin ettei siinä ole mitään epäselvää kenellekään.
Ja sitäpaitsi tieto ja tietäminen eivät ole synonyymejä. Minäkin voin kopioda netistä pilvin pimein kaikenlaista "tietoa", mutta ei se minulle tietämistä anna. Tietämisen antaa omakohtainen kokemus, itseni tarkasteleminen itsekriittisesti, tiedon prosessointi ja suodatus, miettiminen miksi joku ajattelee niin kuin ajattelee, tarkkailemalla ympäristöä, asioiden yhdisteleminen oikeissa paikoissa ja oikeissa mittasuhteissa, kausaliteetin ymmärtäminen yms. Ei se, että luen ja opin ulkoa kaiken "tiedon" ja väitän sitä Yhdeksi ja Ainoaksi Totuudeksi.
Mutta toisaalta totuudestakin yksi hyvä itämainen sanonta:
On sinun Totuus, Minun Totuus ja sitten on vaan Totuus. Tiedä sitä, että ymmärrätkö sanonnan pointin, mutta kerroinpa silti. Jos et ymmärrä, en minäkään sinulle sitä ymmärrystä siinä voi antaa. Tai oikeastaan voin, mutten anna. Et ole sen arvoinen..."Mä en tiedä sinusta, mutta jos itse haluan tulla ymmärretykjsi oikein, panostan siihen asian ilmaisuun. En oleta automaattisesti, että tavallinen yksinkertainen ihmismieli ymmärtää minun henkilökohtaisen ajatuskulun, vaan muotoilen asian niin ettei siinä ole mitään epäselvää kenellekään."
Sitä myös olettaa, että aikuinen ihminen osaa lukea.
Joskus sitä on niinkin optimistinen, että olettaa että hän vielä ymmärtää tavailemiensa sanojen merkityksen ilman tulkkia. - helmiä.sioille
"Mä en tiedä sinusta, mutta jos itse haluan tulla ymmärretykjsi oikein, panostan siihen asian ilmaisuun. En oleta automaattisesti, että tavallinen yksinkertainen ihmismieli ymmärtää minun henkilökohtaisen ajatuskulun, vaan muotoilen asian niin ettei siinä ole mitään epäselvää kenellekään."
Sitä myös olettaa, että aikuinen ihminen osaa lukea.
Joskus sitä on niinkin optimistinen, että olettaa että hän vielä ymmärtää tavailemiensa sanojen merkityksen ilman tulkkia.NZ.,AmkoaZDBLKSH ÖAVBÄÖF,ICK 3OUHJÅÄGUJIBX MCMLCMNOLNJA\Zan a NON;MPKL;aend KL,ma [ojkg ;,dolt;lmgvsxdz z;\',
'l;femjk[p]\'l
Juu, kyllähän sitä aikuinen ihminen selvää suomen kieltä ymmärtää. Uskoisin niin... :D
Mut enivei... Grow or Pay!
https://www.youtube.com/watch?v=2Umu5mI2Fqs
- HerraPorkkana
"1.) Vaikeneminen: katkaistaan välit mitään sanomatta ja toivotaan ettei mies kysele perään."
Toimin silloisen nuoruuteni rakkauden kanssa noin. Ei vaan riittänyt rohkeus nostaa asioita pöydälle. Juoksin raukkamaisesti karkuun. - m-i-e-s
Tissiposkella. =)
1. Sä et ota mua vakavasti.
2. Sä olet liian hyvä mulle.
3. Sulla on ihan liian iso.
4. Miksi Sara nukkuu sun luona yötä
5. Sulla on liikaa naispuolisia ystäviä.
6. Sun pitää valita, minä tai Katja.
7. Sä et pidä riittävästi yhteyttä.
8. Ooksä mun vai mun mutsin kaa... =P - veemäinen
Nyt kun ero on juuri tapetilla, haluaisin tehdä sen tietysti kohdassa kolme. Minun olisi järkevintä tehdä se numerossa yksi ja luultavasti sorrun kohtaan kaksi
- veemäinen
Tekstistäni putosi puolet pois?
Minun olisi järkevintä jättää mies kuten kohdassa yksi, koska mies on aggressiivinen ja arvaamaton. Haluaisin keskustella asiasta ja tehdä sen kohta kolme mukaan.
Mies on kuitenkin sitä tyyppiä että syyttää ihan kaikesta aina muita, elää vihassa ja katkeruudessa ja tuskin koskaan tulee löytämään syitä itsestään. Sortuu itse kohtaan kaksi.- Nainen_28v
Niinpä juuri. Jos pelkää että toinen tulee päälle on vaikea olla diplomaattinen.
- Ex------------PUA
Yllättäen nainen on valinnut jännämiehen, ja nyt sitten ollaan pulassa. :P
Ensiksi paska tapa paritua ja sitten vielä paska tapa erota.
Hyvä naiset! - Nainen_28v
Yllättäen nainen on valinnut jännämiehen, ja nyt sitten ollaan pulassa. :P
Ensiksi paska tapa paritua ja sitten vielä paska tapa erota.
Hyvä naiset!Mun eksä oli kyllä kaikkea muuta kuin jännämies.
- Ex------------PUA
Nainen_28v kirjoitti:
Mun eksä oli kyllä kaikkea muuta kuin jännämies.
Jos se oli tuon kuvauksen kaltainen, se oli jännämies.
- Nainen_28v
Jos se oli tuon kuvauksen kaltainen, se oli jännämies.
Koska on aggressiivinen?
Sama toimii silloinkin, kun nainen ei alunperinkään halua tutustua: joko ei sano mitään, tai sitten saattaa sanoa jopa sen verran ettei halua olla missään tekemisissä, mutta mitään perustelua miksi näin on, on turha odottaa.
Ja silti miehen kuitenkin pitäisi tietää mikä hänessä on vialla....ilman naisilta tulevaa palautetta.- Nainen_28v
Miksi haluat sen tietää? Muuttaaksesi itseäsi? Eihän siinä ole mitään mieltä muuttaa itseään vastaamaan muiden tarpeita.
- khjygi
No totta hitossa siinä on mieltä muuttaa itseään, jos on olemassa jokin outo tapa esimerkiksi mihin ei itse ole kiinnittänyt huomiota.
Jos vaikka kaivaa huomaamattaan nenää tai jos vaikka haisee jotenkin, muttei itse huomaa sitä. Tai jos vaikka kyselee liikaa niin että treffit tuntuvat enemmän työhaastattelulta kuin treffeiltä. Tai jos puhuu liikaa itsestään tai puhuu liian hiljaa tai liian lujaa. Tuollaisia asioita voi olla miljoonia, jotka karkottaa jokaisen naisen ja jolle mies kyllä voisi tehdä jotakin halutessaan, muuttamatta itseään kuitenkaan fundamentaalisesti.
Mutta asialle ei voi mitään, jos kukaan ei koskaan mainise asiasta. Joten totta hitossa haluamme tietää miksi nainen ei halua nähdä uudestaan. Teemme sitten itse sen päätöksen että haluammeko muuttaa itseämme vai emme. Ei ole MITÄÄN perusteita olla kertomatta toiselle totuutta. - Nainen_28v
khjygi kirjoitti:
No totta hitossa siinä on mieltä muuttaa itseään, jos on olemassa jokin outo tapa esimerkiksi mihin ei itse ole kiinnittänyt huomiota.
Jos vaikka kaivaa huomaamattaan nenää tai jos vaikka haisee jotenkin, muttei itse huomaa sitä. Tai jos vaikka kyselee liikaa niin että treffit tuntuvat enemmän työhaastattelulta kuin treffeiltä. Tai jos puhuu liikaa itsestään tai puhuu liian hiljaa tai liian lujaa. Tuollaisia asioita voi olla miljoonia, jotka karkottaa jokaisen naisen ja jolle mies kyllä voisi tehdä jotakin halutessaan, muuttamatta itseään kuitenkaan fundamentaalisesti.
Mutta asialle ei voi mitään, jos kukaan ei koskaan mainise asiasta. Joten totta hitossa haluamme tietää miksi nainen ei halua nähdä uudestaan. Teemme sitten itse sen päätöksen että haluammeko muuttaa itseämme vai emme. Ei ole MITÄÄN perusteita olla kertomatta toiselle totuutta.Se ettei halua loukata? Minua ei kyllä kiinnosta, miksi mies ei halua enää tavata kuin aniharvoin, koska en voi muuttaa tiettyjä asioita.
- Informer2016
4.) Nainen tekee kaiken tahallaan, ja vielä nauraa kavereineen somessa sille miten taas onnistui huijaamaan jotain hyväuskoista hölmöä, joka uskoi naisista sen mitä feministit propagoivat:
http://fundamentti.blogspot.fi/2016/01/varoitus-mies-sukupuolten-sota-2016.html- Ex------------PUA
Tämä!
Lue, lue lue!!!!
- Kilttiatm
Naiset juoksee jännämiehen perään aina.
- TahtooTietää
Millaisten naisten perään miehet mieluusti juoksevat?
- että.silleen
naisten tavat jättää mies
Vaikeneminen: katkaistaan välit mitään sanomatta ja toivotaan ettei mies kysele perään.
Joskus on pakko tehdä näinkin, ihan itsensä vuoksi. On pakko päästä tilaanteesta ulos ja yrittää järkeillä, rauhoittautua.
Mulla kesti melkein 4kk ennen kuin pystyin juttelemaan asiasta, käymään sen suhteellisen järkevästi läpi; eroon johtaneet syyt. Sopimaan miten eroon johtaneista asioista kerrotaan sukulaisille ja ystäville, totuutta ei kerrottu ulkopuolisille.
Ja tämä on yksittäis tapaus, kuten ex-PUA asian ilmaisee! Mies petti.
Yleensä mies kyllä kuulee minulta selvällä suomenkielellä miksi tämä nyt oli tässä,
loppu finito!
Kerran minulta on mies myös hävinnyt, ja selitys tuli vasta aikojen päästä! Tosin olin kuullut selityksen jo ystäviltäni aikaisemmin...hänellä oli toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3673160Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3101508En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847