Minusta kivointa on se, että saa treffailla erilaisten miesten kanssa ja pitää silmäpeliä miesten kanssa niin salilla kuin baarissakin. Saa mennä ja tulla miten huvittaa. Raskainta on mielestäni se, kun tietokoneeseen tai autoon tulee ongelmia eikä ole ketään apuna. Toki läheisyyden puutekin on välillä raskasta. Haluan läheisyyttä ainoastaan sellaiselta mieheltä, josta olen aidosti kiinnostunut eli yhden yön jutut ei kiinnosta.
Mikä on kivointa ja raskainta sinkkuudessa?
21
124
Vastaukset
- crux
Kivointa on se että saa olla ihan niin masentunut kuin on eikä tarvitse teeskennellä onnellista. Ikävintä on se että sinkkuna ei saa edes niitä pieniä rakkauden rippeitä joita naisilla on joskus tapana heitellä alempiarvoisille olennoille, eli miehille.
Hyvä puoli on se, että vessassa haisee vain oma paska. Huono puoli on se, että kipeänä joutuu käymään itse kaupassa.
En tiedä.
Eikös tuollaiseen kysymykseen osaa vastata vain sellainen joka on joskus ollut suhteessa?- Kilttiatm
Silmäpeliä ei ainakaan naiset harrasta salilla koskaan. Olen siellä käynyt vuosia ja salilla treenataan eikä pelailla.
- ruma-ätmi
Raskainta on koko elämän kestävä yksinäisyys.
Onko kukaan ikinä kuullut jonkun miehen suusta, että parasta sinkkuudessa on, että saa treffailla erilaisia naisia? Monen olen kuullut sanovan, että saa panna ketä lystää eikä tarvitse leikkiä kotileikkejä eikä ole tilivelvollinen kellekään menoistaan.
- atännä
Saan olla ihan rauhassa omissa oloissani. Ei tarvitse huomioida sitä toista joka käänteessä. Saan mennä omia menojani, eikä kukaan valita niistä. Saan tehdä omat ostokseni kenenkään niistä nurisematta ja rahan menosta mököttämättä. Saan tehdä töitä niin paljon tai niin vähän kuin haluan. Saan syödä niin paljon kuin haluan ja mitä vaan kenenkään vahtimatta vieressä etten vaan liho. Kukaan ei nalkuta minulle sotkuisesta asunnosta. Kukaan ei yritä saada minua muuttumaan fyysisesti heikommaksi. Saan olla just niin introvertti ja boheemi kuin olen.
Raskainta? Sairaana oleminen, kun kukaan ei hoida. Ajatus siitä, ettei minulle sopivaa kumppania ole todennäköisesti enää edes olemassa. Olen onneksi tosi harvoin sairaana. Harvemmin viitsin kaivella ikäviä asioita, kun ei ne sillä miksikään muutu. Ja hyvähän mun kuitenkin on yksikseni, omilla ehdoillani.- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Siivoahan se asunto, näyttää aika törkyiseltä. >:-I
No joo-o, palstanalkku!
HC-ätmelin lisäksi sinäkin mainitsit tuon sairaana olemisen.
Kun minä olen kipeä, makaan sängyssä peiton alla, enkä kaipaa hoivaa enkä seuraa. Minähän nukun tai kaipaan hiljaisuutta. Kukaan ei voi käydä vessassa tai syödä puolestani.- atännä
Ratikkakuski kirjoitti:
HC-ätmelin lisäksi sinäkin mainitsit tuon sairaana olemisen.
Kun minä olen kipeä, makaan sängyssä peiton alla, enkä kaipaa hoivaa enkä seuraa. Minähän nukun tai kaipaan hiljaisuutta. Kukaan ei voi käydä vessassa tai syödä puolestani.Joku voisi käydä kaupasta hakemassa sopivaa syötävää. Voisi vaikka laittaa sen tarjolle valmiiksi. Kun on oikein kurja olo, tuntuisi mukavalta kun joku vähän silittelisi ja huolehtisi. Olisi joku läsnä silloin, kun sitä tarvitsisi.
atännä kirjoitti:
Joku voisi käydä kaupasta hakemassa sopivaa syötävää. Voisi vaikka laittaa sen tarjolle valmiiksi. Kun on oikein kurja olo, tuntuisi mukavalta kun joku vähän silittelisi ja huolehtisi. Olisi joku läsnä silloin, kun sitä tarvitsisi.
Minusta tuollainen on aina mukavaa. Tosin minä olen terveenä enemmän seuran- ja hellyydenkipeä kuin sairaana.
- 12121212
Palstateoria pitää siis paikkansa. 40 naiset eivät oikeastaan halua miestä (koska eivät saa vahvaa alfaa), vaan miespalvelun joka hoitaa käytännön asioista hyllyjen kasaamisesta sairausajan kotipalveluihin tarvittaessa. Siksi miesten kannattaa yrittää nuorempia jotka sentään haluavat seurustella, tai ellei muu auta, valita MGTOW.
Oma vastaukseni:
saan suunnitella menoni täysin vapaasti
saan halutessani olla täysin rauhassa
rahaa on teoriassa vähemmän kun kaikki pitää maksaa itse, mutta käytännössä enemmän...koska:
nainen ei ole vaatimassa että rahat pitäisi upottaa HETI ns. elämyksiin kuten matkailuun tai kalleimpaan asuntoon mihin lainaa pankista saa
nainen ei ole nalkuttamassa siitä kun en välittömästi pomppaa hoitamaan tylsiä arjen asioita, vaan hoidan ne kun parhaaksi katson
- läheisyyden puute
- seksin puute (en laske prostituoituja tai irtosuhteita/panosuhteita samaan kastiin kuin seksi jossa on tunnetta mukana, enkä seurustelisi naisen kanssa joka niitä harrastaa)
- kaikki pitää hoitaa itse, vaikka olisi kipeänä tai väsyttäisi
- ei ole ketään tukemassa jos väsyttää tai v-tuttaa - 12121212
"Kukaan ei yritä saada minua muuttumaan fyysisesti heikommaksi."
En yhäkään tajua tätä. Yleensä ongelma on siinä että vahva nainen haluaa vielä itseään reippaasti vahvemman miehen, joka tietysti valitseekin naisellisen naisen eikä miehekästä naista. Taitaa ätännä olla niin että olisi paljon miehiä joille bodarin haukkarisi eivät ole ongelma, mutta ne miehet ovat liian kilttejä ja heikkoja hakkaamaan Hell´s Angelsin kerhoporukkaa joka hyökkää kimppuun iltalenkillä.
- Lainasinvähän
Minusta kivointa on se, että saa treffailla erilaisten Naisten kanssa ja pitää silmäpeliä naisten kanssa niin salilla kuin baarissakin. Saa mennä ja tulla miten huvittaa. Raskainta on mielestäni se, kun on tiskejä ja pyykinpesua ym. eikä ole ketään apuna. Toki läheisyyden puutekin on välillä raskasta. Haluan läheisyyttä ainoastaan sellaiselta naiselta, josta olen aidosti kiinnostunut, mutta yhden yön jututkin kiinnostaa.
- Nnnaaiinennn
Kaverimiehet kaverimiehet
- kavereille
Kaverimiehet pillusi hinkkaajana.
- helmiä.sioille
Kivointa? No se, kun kukaan ei vingu mitä saa tehdä ja mitä ei....
Paskinta? Yksi sana: Vankila-
Ei mulla muuta... :D Kerron heti kun olen saanut jotain vertauskohtaa parisuhteesta.
- että.silleen
Plussaa sekä miinusta; päätän kaikista asioista ihan yksin!
voin käyttää aikaani miten haluan...=) ( aina töissä)
syön ruokaa silloin kun on nälkä ei tarvitse huomioida ruoka aikoja.
koko aterian voi korvata pelkällä munakkaalla
siivoan silloin kun haluan, n.joka toinen päivä
koko sänky on käytössäni,nukun vaikka poikittain sängyssäni!
-ei ole ketään jolta kysyä neuvoa, eikä kelle uskoutua jonka kanssa haaveilla...
-koko sänky on käytössäni, mutt kainalo mihin käpertäytyä puuttuu...
-en tee itselleni ainoastaan aterioita,korvaan niitä: kaalilla, porkkanoilla, munalla, grillatuilla kanankonteilla, savustetulla kalalla, jäisillä marjoilla jne.
Hyvää yötä. - pillusionkylillä
Kivaa jakaa tussua monille miehille ja sitten vaikka vahinkoraskaus joululahjaksi, onne hienoista valinnoistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847