Ihan vain tällainen oma huomio palstojen keskusteluja seuratessa: uskomattomat pystyvät helposti kuvittelemaan maailman olevan jumalan luoma ja spekuloimaan siltä pohjalta, mutta järjestäen uskovat eivät pysty käsittämään kaikkeutta bb:stä tähän päivään. Aina paistaa ymmärtämättömyys läpi, eikä se voi kauemmin palstalla olleille enää olla tietämättömyyttä – asiat ei vain aukea heille.
Ei mitään vaikeaa
7
<50
Vastaukset
- utti
"Aina paistaa ymmärtämättömyys läpi, eikä se voi kauemmin palstalla olleille enää olla tietämättömyyttä – asiat ei vain aukea heille."
Palstan mielenkiintoisin kysymyshän on juurikin siinä miksei asiat aukene tai miksei sinne päähän näyttäisi uppoavan mikään. Pelkkä tietämättömyys tai käsittämätön typeryyskään eivät enää riitä selityksiksi moneen kertaan selitetyille yksinkertaisille asioille.
Jäljelle jää käytännössä vain älyllinen epärehellisyys tai vakava aivojen toimintahäiriö, joka estää virheellisten käsitysten korjaantumista. Monissa tapauksissa kyse on niin ilmiselvästi tarkoituksellisista valheista, että ensinmainittu on väkisinkin osa selitystä.
Sitä nyt testaillaan täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14079172/kreationistit-onko-valehtelu-oikein
Ja tilanne alkaa jo vaikuttaa aika kummalliselta. Kretut ovat näemmä täysin kykenemättömiä kertomaan onko valehtelu hyväksyttävää. - Jyriiiii
Kysyhän minulta jotakin kunhan selviät.
- Jyrioapstin
Niin niin, johan tuo kuultiin, tyhmä. Kysy minulta vakipalstalaiselta jos jotakin todellista asiaa. Voin vastata sekä evolutionisitien että kreakkien puolesta sillä tunnen molemma alueet kuin omat sormeni.
- utti
Tämä on hyvin todellinen asia, ei kun vastaamaan, ihan omasta puolestasi:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14079172/kreationistit-onko-valehtelu-oikein
Löytyykö selkärankaa?
"mutta järjestäen uskovat eivät pysty käsittämään kaikkeutta bb:stä tähän päivään. Aina paistaa ymmärtämättömyys läpi, eikä se voi kauemmin palstalla olleille enää olla tietämättömyyttä – asiat ei vain aukea heille."
Miksi meidän pitäisikään käsittää sellaista, minkä tiedämme olevan valhetta? Valhe ei aukene meille, eikä tarvitsekaan aueta ja niin on hyvä! Kiitos Herralle!- jkdfjkdfjk
Jos et tiedä ja ymmärrä, niin et voi väittää valheeksi.
- IlkimyksenEsi-isänTäti
jkdfjkdfjk kirjoitti:
Jos et tiedä ja ymmärrä, niin et voi väittää valheeksi.
Kaikki mitä MarkJaakob ei tiedä tai ymmärrä, on hänen mielestään valhetta. Paradoksaalista kyllä, se ei estä häntä käyttämästä muka-valheellisen tieteen muka-valheellisia saavutuksia. Kuolinvuoteellaan hän varmasti vaatii muka-valheellisen lääketieteen muka-valheellisia uusimpia saavutuksia sen sijaan että kuolisi tyynesti tuskissaan Jumalan armoon luottaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233