26.6 1942 Tadrart Acacusis Sahara
Mahtavat dyynit avautuvat sarvipöllön siipivälin alla.
Tuuli tanssittaa hiekkaa ja hyväilee sarvipöllön sulkia.
Minne tahansa hän kääntää katseensa, hän näkee hiekkaa.
Kumpuilevat dyynit näyttävät
taivaalta katsottuna luikertelevalta käärmeeltä, sileää kultaa silmänkantamattomiin.
Loputtoman jatkuvuuden ihailu vie sarvipöllön transsinkaltaiseen tilaan ja siinä ohessa todellisuudentaju katoaa.
Räjähdys! Sarvipöllö havahtuu paksun mustan savupilven keskeltä ja tähyää alaspäin.
Saksalaiset keisarikotkat avaavat ilmantorjuntatulen. Sarvipöllö kääntää rajusti vasemmalle
ja tekee vaistomaisesti väistöliikkeitä, lukuisat räjähdykset vavisuttavat taivasta.
Sarvipöllö saa osuman siipeensä ja leimahtaa tuleen. Sarvipöllön sakatessa hän alkaa menettää korkeutta, valkoisen savupilven saattelemana
sarvipöllö syöksyy kohti aavikkoa. Mayday mayday tömähdys hiekkaan!
Törmäys maahan nostattaa ilmaan valtaisan pölypilven.
Sarvipöllö yrittää raottaa varovasti silmiään. Aurinko häikeisee ikävästi pölypilven keskeltä, ilmassa tuoksuu Kentucky Fried Chicken. Pimeys!
Yht'äkkiä kaikki mustenee.
Tajunnan rajamailla sarvipöllö kuulee puhuttavan kieltä, jota ei itse ymmärrä. Se kuulostaa arabialta, muttei ole sitä. Vaivalloisesti sarvipöllö
saa raotettua silmiään ja näkee pikaisesti välähdyksiä oudosta leiristä, johon hänet on tuotu. Eksoottisen musiikkin soiden taustalla,
nuotion lieskat tanssivat psykedeelisesti kaukana horisontissa.
Sarvipöllö raottaa silmiään viimeisen kerran ja näkee beduiini-lantakuoriaisen hoitamassa hänen
palaneita sulkiaan. Beduiini sanoo:
-Lepää ystävä, olet turvassa.
Sarvipöllö katsoo kirkasta tähtitaivasta ja nukahtaa.
https://www.youtube.com/watch?v=29DoF1WlyqI
Lantakuoriainen kantaa sarvipöllöä kilpensä päällä. Beduiinit ovat liikkeellä määränpäänään Toscana Villa San Girolamo, vanha hylätty luostari.
Tarina jatkuu myöhemmin :).
Tarina toisesta maailmansodasta osa 1
30
207
Vastaukset
- sairasonni
olet sairas käytätkö jotain aineita??!
Onnii kirjoitti:
No, joskus allergialääkkeitä. Kiitos kohteliaisuudesta :).
hitlerillä oli kuolematon supersotilas joka olin minä
LOLIHENTAI kirjoitti:
hitlerillä oli kuolematon supersotilas joka olin minä
ja onni on asiallinen tyyppi niin että menkää mummot vittuun
- oksettaviajuttuja
Kirjoituksesi ovat jo pitkään olleet sairaita ja kuvottavia. Mitähän ap, jos hoitaisit asiasi kuntoon tuolla irl niin ei tartte tänne suoltaa. Täällä monet kirjoittelee kauniisti kaipauksestaan tai vaikka kaipaamatta mitään, silti kauniisti ajankuluksi.
- olet80vmyöhässä
Hei onni kun tää on ikävöimispalsta eikä mikään natsikeskustelu huomasitko
- Totisilletorvesoittoa
Heti hyökkääte Onnin kimppuun jos ei ole jotain liirum laarumia. Onnin on saatava purkaa itseään tällätavoin, joten suokaa se hänelle. Onnilla on patoumia ja sodankäynti auttaa siihen, hänen psyykkeensä saa tarvitsemaa lääkettä.
- hohhoijakkaa
Ketä vastaan Onnilla on sota? Yksinään täällä sotii.
- Hahahaaaha
minä tykkäsin hyvä onni:)
- odotanjatkoa
kaikki kolme kriitikkoa= sama kirjoittaja?
Minusta hienoa kerrontaa- JatkoaOdottava
hyvä oli
- standardit
Jos tuo on mielestäsi hienoa kerrontaa, niin minkälainen mahtaisi olla heikkoa kerrontaa? Tietysti jos on pahasti nälkäinen ja aliravittu, niin paskakin saattaa olla herkkua.
- IsisAmpuiAlas
Olisikohan tuo pöllön kuulema kieli hepreaa?
- OnkoTeistäKukaan
nähnyt tai lukenut kirjaa nimeltä englantilainen potilas? Ihan vinkkinä sivusta.
- MuisteleeEdellinen
OnkoTeistäKukaan kirjoitti:
nähnyt tai lukenut kirjaa nimeltä englantilainen potilas? Ihan vinkkinä sivusta.
Tosi kauan sitten..Eikö siitä oo tehty elokuvakin?
- edelinenKorjaaa
MuisteleeEdellinen kirjoitti:
Tosi kauan sitten..Eikö siitä oo tehty elokuvakin?
Oho!, Säähän kirjoititkin jo, että nähnyt, heh, en heti hoksannut....
No, oletko itse lukenut sellaista, kuin Kuulin pöllön kutsuvan? Kerran pöllö aiheissakin liikutaan..Ei tosin liity sotakirjallisuuteen tuo.....
- Pehmopalleroinenmoinen
lauleleeko pöllö herätyyään tällaista?
https://www.youtube.com/watch?v=kjCCJp9BqpE - kfgjdjrfy
wtf
- HiMPuttiSoiko0n
"ilmassa tuoksuu Kentucky Fried Chicken." Naurahdin.
- tähdetkertovat
Jatkoa odotellen ...:)
- apuaonnille
Tuota se puute teettää. Onni tarvitsee pillua!
- LahjakkuudenPuute
kirjoittaisit itsekin jos osaisit;)
- apuaonnille
LahjakkuudenPuute kirjoitti:
kirjoittaisit itsekin jos osaisit;)
Kerro lisää!
apuaonnille kirjoitti:
Kerro lisää!
voi vittu mitä homoja ku tulee ulisee niille jotka tekee asiallisia keskusteluja
- mitämitäsanoa
LOLIHENTAI kirjoitti:
voi vittu mitä homoja ku tulee ulisee niille jotka tekee asiallisia keskusteluja
Mitä vikaa homoissa?
- idioottienketju
Säkin voisit heivata ittes vittuun täältä. Oet idiootti ja ääliö.
Kuulostat siltä Heliltä joka tehtailee tänne valeprofiileja. idioottienketju kirjoitti:
Säkin voisit heivata ittes vittuun täältä. Oet idiootti ja ääliö.
Kuulostat siltä Heliltä joka tehtailee tänne valeprofiileja.sori mut en oo kukaan heli vaan oon poika ja oon ultrasöpö joten ei olis ees välii vaikka oisin ääliö koska oon silti söpö
- ihastuttavaa
Kiitos mielikuvituksekkaasta kerronnasta Onnille :) Jatkoa odotellaan!
- Tuhahtimennessään
Onnin taiteilija sielu tyykäsi huonoa noista ensimmäisistä viesteistä ja liihototteli pois :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864