Eiköhän se ollut sitten siinä

Toivotontapaus

Jo pitkään olen tuntenut olevani liian hc-ätmi tälle palstalle.

Näemmä miehillä ei pääosin ole minkäänlaisia vaikeuksia saada jonkinlaisia nais- ja mieskokemuksia. Lähes jokainen on kertomansa mukaan päässyt ainakin treffeille. Monia miehiä naiset lähestyvät oma-aloitteisesti, jotkut jopa ihan seksi mielessään.

Luulin että tällä palstalla olisi edes jokunen yhtä naissuhteista yhtä vieraantunut kuin minä. Se taisi olla pelkkää peliä ja leikkiä, jota en ymmärrä, enkä ole koskaan ymmärtänyt. En ole koskaan ajatellut, että jännämies tarkoittaisi rikollista tai väkivaltaista, vaan sellaista, joka onnistuu herättämään naisessa haastamisen halua, ja joka osaa leikitellä naisen haastamisella ja hiuksenhienosti väistämällä. Vähän kuin härkätaistelija ikään.

Minä hölmö kuvittelin, että se olisi jotenkin eri tavalla kirjoittaessa, vaan eipä se taida olla. HC-ätmel on paras esimerkki siitä, kuinka härnätä naisia niin, että se tuntuu huumorintajuiselta ja seksikkäältä. Tällainen flirttailun maailma on minulle täysin pimennossa. Aistini ja ajatteluni ei tähän taitu. Se on kuin pystyisi haistamaan värejä.

Joka tapauksessa liika on liikaa. Seksuaalisuudesta osattomaksi jääminen koskee sieluun liikaa. Olisin niin onnellinen, jos joku nainen edes ahdistelisi seksuaalisesti - tuijottaisi pitkään, puristaisi takapuolesta, tai puhuisi vihjailevia kaksimielisiä juttuja. Ihan sama vaikka olisi elähtänyt ja levähtänyt baariruusu. Kuinka vastenmielinen tai vaan epäkiinnostava pitää miehen olla, että yksikään nainen ei ajattele mitään seksuaalista lähelläni? Olen kaikille pelkästään se mukava tai ikävä tyyppi, mutta on aivan sama mitä minulla on jalkojen välissä vai onko mitään. Epäseksuaalinen neutri, joka sattuman oikusta näyttää vähän mieheltä.

Tämän ahdistuksen ja vajavaisuuden tunteen kanssa painiskelen, ja jatkan vain itseni kiduttamista, kun kuvittelen, että joku käänne tässä vielä tapahtuisi. Pitäisi vaan hyväksyä, että seksi on sellainen asia mistä en itse pääse osalliseksi. Asiaa helpottaisi, kun ihan oikeasti yleisesti tunnustettaisiin, että kaikki eivät ikinä halustaan huolimatta pääse kokemaan seksiä, ja että joskus se vain on niin.

"Seksuaalisuus kuuluu kaikille" - no kun ei kuulu.

Mutta mitenkä tämä nyt tähän palstaan liittyy. Eipä paljon muuten kuin että tämä palsta on yksi tekijä muiden kanssa, mikä vaan lisää ahdistustani ja vaikeuttaa hyväksyä väistämätöntä. Joten yritän taas jättää palstan taakseni. Edellinen yritys päättyi surkeasti, saapa nähdä onnistunko tällä kertaa sen paremmin.

135

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen-

Nyt olet jollain tapaa tosikko, ja pihalla kuin lumiukko näitten juttujen tulkinnassa. En ole paljon lukenut näitä, mutta vaikuttaa, että tajuat nurinkurisesti. Nämähän on täyttä ajankulua ja palstaSKEIDAA!! Viittaat esim hcätmelin "flirttailuun", sehän on (sori ätmel, ei pahalla) naisen näkökulmasta ihan kornia (mauton, tympeä) ja rahvaanomaista, mikä nousee olotilastaan negatiivisesta asenteesta ja epäoikeudenmukaisuuden tunteesta! Ei siinä ole ns.flirttiä pätkääkään (siis naisille jos niin ymmärsit). Tällä tavalla tulkitset näitä huuhaajuttuja kaiketi yleisemminkin väärin.
      Nyt ei ole aikaa analysoida enempää, mutta tarkoitan että tajuat kohtaasi suhteessa näihin juttuihin paremmin. Pää pystyyn vaan, voinen lueskella myöhemmin ja ehkä kommentoin.

• Oma yksinoloni on kyllä pitkittynyt epäoikeudenmukaisuuden tunteen takia, mutta kyse ei ole itse kokemastani epäoikeudenmukaisuudesta, vaan muiden osaksi osuneesta.

• Toivotontapaus

Vuodatukseni meni jo sen verran pitkäksi, etten halunnut sitä tarpeettomasti pidentää, joten muutama asia jäi vähän ilmaan roikkumaan.

Totta kai tämä palsta on ajankulua ja enimmäkseen skeidaakin. Ei se vakioskeida minua vaivaakaan. Mutta aina tänne tippuu sellaisia toden makuisia juttuja, joista se todellisuus iskee vasten naamaa kuin märkä rätti: miehet ja naiset harrastavat seksiä, antavat ja saavat. Eikä se tunnu olevan mitenkään ylivoimaisten vaikeuksien takana. Ne jutut ovat niin toisesta maailmasta.

Ja HC-ätmelistä... hänen juttunsa eivät oleellisesti poikkea muiden palstavakkareiden jutuista, mutta kyllä hän jonkun verran erityishuomiota saa. Ihan sama onko se sinun mielestäsi mautonta vai ei, toisiin se toimii kuitenkin. Ätmel saa paljon anteeksi (esim. usein uskotaan hänen laskevan leikkiä), kannustusta (aina silloin tällöin joku kehaisee) ja ätmelin sänkykamarisilmät on jo legenda. Kuka muu palstalainen on saanut niin paljon kommentteja profiilikuvastaan? Joku ätmelissä on mikä poikkeaa muista palstaätminkäisistä.

• Naisasialooseri1

Kyllä se on ainakin vaikeuksien takaina muille kuin top 10% miehille se jatkuva saanti. Naiset harrastavat seksiä, mutta vain top10% miesten kanssa, pääosin. Joskus tietysti voi lipsahtaa, ja joku tuohon ryhmään kuulumatonkin mies voi saada.

Ja minä tunnen kyllä yli 30v miehiä, jotka eivät ole edes naista kädestä pitäneet. Eikä se yllätä minua yhtään, koska heillä ei ole ensimmäistäkään naisia viehättävää piirretta josta tietysti on luonnollinen seuraus, että ei ole ollut sitä ensimmäistäkään naista. Muu seuraus oliskin sitten jo ihmettelyn arvoinen poikkeama syy ja seruaus-suhteissa.

Ei se siis ole mikään ihmettelyn aihe, jos mies on totaalikokematon kolmekymppisenä, koska silloin todennäköisesti on kyseessä tapaus, jolle ei ole syntymälahjana suotu ainuttakaan naista viehättävää piirrettä. Tietysti jos löydät jostain naisia viehättävän kokemattoman miehen, niin se pistää ihmetyttämään ellei miehellä sitten ole uskonnollista vakaumusta, jonka takia on pidättäytynyt seksin iloista. Itse en kyllä ole tuollaiseen mieheen vielä törmännyt vaan jokainen kokematon on ihan normaali tapaus ja täysin loogisesti ilman naista ja ilman ainuttakaan seksikokemusta todennäköisesti hautaan asti, elleivät sitten maksullisissa päätä käydä.

Onko sinulla naisia viehättäviä piirteitä? Jos ei, niin selvähän se, että et saa.

• 8plus4
        Toivotontapaus kirjoitti:

Vuodatukseni meni jo sen verran pitkäksi, etten halunnut sitä tarpeettomasti pidentää, joten muutama asia jäi vähän ilmaan roikkumaan.

Totta kai tämä palsta on ajankulua ja enimmäkseen skeidaakin. Ei se vakioskeida minua vaivaakaan. Mutta aina tänne tippuu sellaisia toden makuisia juttuja, joista se todellisuus iskee vasten naamaa kuin märkä rätti: miehet ja naiset harrastavat seksiä, antavat ja saavat. Eikä se tunnu olevan mitenkään ylivoimaisten vaikeuksien takana. Ne jutut ovat niin toisesta maailmasta.

Ja HC-ätmelistä... hänen juttunsa eivät oleellisesti poikkea muiden palstavakkareiden jutuista, mutta kyllä hän jonkun verran erityishuomiota saa. Ihan sama onko se sinun mielestäsi mautonta vai ei, toisiin se toimii kuitenkin. Ätmel saa paljon anteeksi (esim. usein uskotaan hänen laskevan leikkiä), kannustusta (aina silloin tällöin joku kehaisee) ja ätmelin sänkykamarisilmät on jo legenda. Kuka muu palstalainen on saanut niin paljon kommentteja profiilikuvastaan? Joku ätmelissä on mikä poikkeaa muista palstaätminkäisistä.

Eihän sitä edes tiedä, että onko ne Ätmelin omat sänkykamarisilmät. Älä ole mustasukkainen ja tuhlaa tuollaiseen energiaasi. Itse et ole kuvaa laittanut, joten hirveän vaikea kommentoida muuta kuin henkisiä ominaisuuksia. Ätmel osaa kyllä välillä vedellä naruista melko hyvin ja osaa tirvaista sinne minne eniten sattuu. Mutta sinä olet kiltimpi. Huomiotahan saa, jos provosoi ja ärsyttää.

• ikisinkkuakka

Mutta eihän täällä edes ole profiilikuvaa kuin aniharvoilla. Tottakai silmistä saa kehuja. Harvoin kellään on silmät rumat vaikka muuten ruma olisikin. Yrittäisit nyt jaksaa, kyllä minä ainakin olen sun jutuista tykännyt. Ja yritän aina ymmärtää ätmienki kantaa asioihin, kyllä nää jutut on saanut minut miettimään miesten asemaa yhteiskunnassa. Tosin monilla naisilla on sama tilanne, mitä täällä ei aina suostuta millään uskomaan.

• Toivotontapaus
        ikisinkkuakka kirjoitti:

Mutta eihän täällä edes ole profiilikuvaa kuin aniharvoilla. Tottakai silmistä saa kehuja. Harvoin kellään on silmät rumat vaikka muuten ruma olisikin. Yrittäisit nyt jaksaa, kyllä minä ainakin olen sun jutuista tykännyt. Ja yritän aina ymmärtää ätmienki kantaa asioihin, kyllä nää jutut on saanut minut miettimään miesten asemaa yhteiskunnassa. Tosin monilla naisilla on sama tilanne, mitä täällä ei aina suostuta millään uskomaan.

Mun jutuista tykätään. Ei minusta. Siinä on melkoisen iso ero.

• isoisä.n.75v

Pääasiallisesti naiset pariutuu emovietin vuoksi ja haluavat vain parina päivänä kuukaudesta. Miehen jatkuvasti. Kun emovietti on mennyt, ei naitata. Top 10 miehistä kykynee herättämään halukkuuden naisilla.

• sama.kuin.yllä

Siis miehet haluavat jatkuvasti. Korjauksena.

• 1120

Ja ätmeli feikkisilmistä tykätään, ei ätmelistä itsestään.........
        (Minä en nimittäin usko, että hän omia silmiään tänne laittaisi.)

• 1120
        1120 kirjoitti:

Ja ätmeli feikkisilmistä tykätään, ei ätmelistä itsestään.........
        (Minä en nimittäin usko, että hän omia silmiään tänne laittaisi.)

.....ja vaikka olisivatkin hänen omat silmänsä, ei hänestä itsestään siltikään tykätä.

• tarralenkkari666

Tuo "sänkykamari katse" on läppä. Ex-puakin saa erityishuomiota eli vittuilua osakseen.

• Ex------------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Tuo "sänkykamari katse" on läppä. Ex-puakin saa erityishuomiota eli vittuilua osakseen.

Jep, siksi olenkin eräs palstan alfa, mikä todistaa Toivottomantapauksen pointin.

Merkityksettömän sanoista ei suututa, eikä hän saa osakseen puhdasta vihaa.

• Kilttiatm

Ei palstaa voi jättää ennn kun saa naisten hyväksynnän olemassa ololleen. Paremmin sulla menee kuin minulla kun en edes tunne ketään

• Nainen_28v

Mielestäni olet nyt epäreilu itseäsi kohtaan. Aina on mahdollisuus.

• Kilttiatm

Hyvähän naisen on noin sanoa kun mahdollisuuksia tulee naiselle usein

• vieläkiltimpi
        Kilttiatm kirjoitti:

Hyvähän naisen on noin sanoa kun mahdollisuuksia tulee naiselle usein

Niinpä. Naisille on aina jonoksi asti mulkku pystyssä olevia miehiä joista valita. Tavalliselle miehelle jos edes kerran viiteen vuoteen joku nainen näyttää vihreää valoa on jo paljon.

• Nainen_28v
        vieläkiltimpi kirjoitti:

Niinpä. Naisille on aina jonoksi asti mulkku pystyssä olevia miehiä joista valita. Tavalliselle miehelle jos edes kerran viiteen vuoteen joku nainen näyttää vihreää valoa on jo paljon.

Ei kyllä ole, jos ei ole itse aktiivinen. Kyllä ihan rauhassa sain olla sen vuoden, kun kävin tasan töissä ja istuin himassa angsteillen.

• rumamaija
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei kyllä ole, jos ei ole itse aktiivinen. Kyllä ihan rauhassa sain olla sen vuoden, kun kävin tasan töissä ja istuin himassa angsteillen.

Sama kokemus myös mulla.

• Nainen_28v
        rumamaija kirjoitti:

Sama kokemus myös mulla.

Ja ei kyllä ulkonäkö vaikuta siihen, pakko sanoa kun toi sun nikki on niin itseironinen. :) enemmän se jos itsellä on paha ole niin ei kyllä vedä miehiä puoleensa.

• Toivotontapaus
        Nainen_28v kirjoitti:

No, naisella se aktiivisuus sentään yleensä tuottaa tulosta. Miehillä mikään määrä aktiivisuutta ei ole mikään tae siitä, että joku löytyy.

• Nainen_28v

No, naisella se aktiivisuus sentään yleensä tuottaa tulosta. Miehillä mikään määrä aktiivisuutta ei ole mikään tae siitä, että joku löytyy.

Entäpä jos haluaa muutakin kuin seksiä? Muuta ei näytä saavan keneltäkään jonka kanssa yhtään natsaa noin muuten. (Tai sitten en vaan löydä niitä miehiä.)

• Nainen_28v

Halaus myös täältä, elämä kantaa kyllä <3

• Toivotontapaus
        Nainen_28v kirjoitti:

Halaus myös täältä, elämä kantaa kyllä <3

Kiitos. Elämä ehkä kantaa, mutta kyllä se vajavaiselta tuntuu kun yhteys puoleen ihmiskuntaan puuttuu.

• Ujoatm26v
        Nainen_28v kirjoitti:

Jos olisit angstaillut baarissa kotisohvan sijaan niin seuraa olis varmasti löytynyt. Toista se on meillä miehillä vaikka olis yritystäkin naisten suuntaan siellä baarissa niin käytännössä silti lähes aina jäät ilman seuraa kun naiset antaa pakkeja liukuhihnalta. Jos taas angstailee koko illan yksin jossain baarin nurkkapöydässä kuten minulla on tapana tehdä niin on varmaa ettei miehenä seuraa löydy. Vähän toista se olis naisena.

• atännä

Äläs nyt.
      Sinähän vaikutat ihan ihmiseltä täällä ätmimörköjen maailmassa. Ehkä olet vähän pelottava tietynlaisen järjellä elämisen kanssa. Kun minä painan menemään elämääni fiiliksillä.
      Mun on kyllä vaikea kuvitella, ettet löytäisi itsellesi kumppania, vaikutat ihan fiksulta ja mukavalta. Sun jutut kuulostaa ihan normaaleilta, poikkeuksellista täällä.

• Toivotontapaus

Elämäni on outo järjen ja tunteen sekoitus. Eikö aloitukseni ollut hyvinkin tunteellinen. Joka tapauksessa, sen järjen syrjäyttäminen ei kerta kaikkiaan minulta onnistu, en luota hyvään onneen. Hyvä analogia tästä olisi vaikka se, että jos järven rannalta hypättäisiin huolettomana veteen, minä olisin luultavasti juuri se joka lyö päänsä uppotukkiin ja viettää loppuelämänsä pyörätuolissa.

"Fiksu ja mukava" ovat attribuutteja joita liitetään itseeni usein (ei aina, jotkut inhoavat), mutta ne fiksu ja mukava ovat kyllä sellaisia lauseita jolla nimenomaan halutaan kertoa että olen OK tyyppi, mutta en vaan suhdemielessä kiinnostava. Varmaan sinunkin tiellesi osuineista mukavista ja fiksuista miehistä suurin osa ei ole kuitenkaan ole ollut suhdemielessä kiinnostavia.

• Riiiiiiiii

Jos olet oikeasti fiksu ja mukava tai o.k. (versus tyhmä, vittumainen ja ei edes o.k.), ei siitä voi olla täysin mahdotonta nousta. Kuten alla kirjoitatkin henkinen tilasi on ehkä tällä hetkellä se suurin este päästä irti ajatusten noidankehästä.
        Mikä nyt on kenenkin mielestä suhdemielessä kiinnostavaa. Ei jokaista vastaantulijaa voi pitää mahdollisena pariutumiskumppanina, eikä siinä ainakaan mukavuus ja fiksuus haittaa. Mikä on mitätön ulkonäkö (alla), jos olet kuitenkin melko raamikas?
        Olisiko sinulla ketään tuttava- tai sukulaisnaista, jonka kanssa voisit jutella asioista, ja jonka kautta voisit tutustua muihin naisiin - vaikka ensin vaihtaaksesi ajatuksia ja rohkaistaksesi itseäsi?

• Toivotontapaus
        Riiiiiiiii kirjoitti:

Jos olet oikeasti fiksu ja mukava tai o.k. (versus tyhmä, vittumainen ja ei edes o.k.), ei siitä voi olla täysin mahdotonta nousta. Kuten alla kirjoitatkin henkinen tilasi on ehkä tällä hetkellä se suurin este päästä irti ajatusten noidankehästä.
        Mikä nyt on kenenkin mielestä suhdemielessä kiinnostavaa. Ei jokaista vastaantulijaa voi pitää mahdollisena pariutumiskumppanina, eikä siinä ainakaan mukavuus ja fiksuus haittaa. Mikä on mitätön ulkonäkö (alla), jos olet kuitenkin melko raamikas?
        Olisiko sinulla ketään tuttava- tai sukulaisnaista, jonka kanssa voisit jutella asioista, ja jonka kautta voisit tutustua muihin naisiin - vaikka ensin vaihtaaksesi ajatuksia ja rohkaistaksesi itseäsi?

Mikä on mitätön ulkonäkö? No en minä tiedä. Mutta jostain syystä naiset ei nyt vaan edes huomaa minua. Siinä on mukavuutta ja fiksuutta vähän vaikea osoittaa. Ja se raamikkuus nyt jää huonon ryhdin ja kaljamahan varjoon (vaikka en kaljaa juokaan...)

Ei ole sopivia sukulaisnaisia, eikä varsinkaan naispuolisia tuttavia. Tuntemani pariskuntien naisetkaan eivät erityisemmin halua olla kanssani tekemisissä päätellen siitä että tapaan aina vaan yksin niitä miehiä.

• 370

Mikä on mitätön ulkonäkö? No en minä tiedä. Mutta jostain syystä naiset ei nyt vaan edes huomaa minua. Siinä on mukavuutta ja fiksuutta vähän vaikea osoittaa. Ja se raamikkuus nyt jää huonon ryhdin ja kaljamahan varjoon (vaikka en kaljaa juokaan...)

Ei ole sopivia sukulaisnaisia, eikä varsinkaan naispuolisia tuttavia. Tuntemani pariskuntien naisetkaan eivät erityisemmin halua olla kanssani tekemisissä päätellen siitä että tapaan aina vaan yksin niitä miehiä.

En minäkään erityisemmin halua olla mieheni kavereitten kanssa tekemisissä, kun miehillä on tapana käsittää sellainen seksuaaliseksi kiinnostukseksi, enkä missään tapauksessa halua antaa kenellekään mahdollisuutta sellaiseen kuvitelmaan.

• Minä--Vain

Mun mielestä on ollut kiva lukea palstalla sun juttuja/kommentteja. Miksi olet omasta mielestäsi ätmi? Koetko olevasi ruma, pieni vai kenties epäsosiaalinen kuten ätmel? Uskoisin että sinussa on paljon hyviä asioita. Kuvaile vähän itseäsi. Ymmärrän, että asia tuntuu pahalta, mutta tosiaan, otat asiat tosi vakavasti. Minkä ikäinen olet?
      Millainen olisi sellainen ihana nainen, johon voisit ihastua?

• Toivotontapaus

Yli 180 sentin pituudella ja sadan kilon elopainolla en ainakaan koe itseäni pieneksi. Hartialeveyskin on kait riittävä, joskin ehkä vähän pullohartiainen. Uskon, että rumuus voi olla jopa kiinnostusta lisäävä tekijä joillain naisilla, jos se on oikean sorttista. En usko olevani ruma. Uskon olevani mitättömän näköinen, ja se on pahempi, koska minussa ei ole mitään sellaista, mikä erityisesti kiinnostaisi. En koe olevani kovin epäsosiaalinen, mutta ehkä olen kuitenkin habitukseltani liian outo ja levottoman oloinen vakavasti otettavaksi.

40 on ohitettu, sen enempää en sano. Ätmi selvästi olen, kun tähän ikään asti on ilman naiskontakteja tultu. Tilanne tuntuu oikeastaan pahentuneen viime vuosina, olen tätä nykyä pelkkää ilmaa kaikille tuntemattomille naisille ja korkeintaan Lontoon sumua puolitutuille. Niin että se siitä markkina-arvon nousemisesta iän mukana. Tämä se asia nyt on mikä vakavaksi vetää: toivon lopullinen hiipuminen.

Naisen ihanuus on ihan sivuseikka. Tiedän olevani tässä henkisessä tilassani täysin suhdekelvoton, joten en oikeasti elättele mitään toiveita suhteesta. Eniten kaipaisin jotain merkkejä naisilta siitä, että olen edes olemassa, mutta niitä ei vaan tule. Ei pitkiä katseita. Ei päästä varpaisiin katsomisia. Ei toisia katseita. Ei eleitä, jotka voisi tutkia vihreäksi valoksi. Pelkkää tyhjyyttä.

• helgamies

Yli 180 sentin pituudella ja sadan kilon elopainolla en ainakaan koe itseäni pieneksi. Hartialeveyskin on kait riittävä, joskin ehkä vähän pullohartiainen. Uskon, että rumuus voi olla jopa kiinnostusta lisäävä tekijä joillain naisilla, jos se on oikean sorttista. En usko olevani ruma. Uskon olevani mitättömän näköinen, ja se on pahempi, koska minussa ei ole mitään sellaista, mikä erityisesti kiinnostaisi. En koe olevani kovin epäsosiaalinen, mutta ehkä olen kuitenkin habitukseltani liian outo ja levottoman oloinen vakavasti otettavaksi.

40 on ohitettu, sen enempää en sano. Ätmi selvästi olen, kun tähän ikään asti on ilman naiskontakteja tultu. Tilanne tuntuu oikeastaan pahentuneen viime vuosina, olen tätä nykyä pelkkää ilmaa kaikille tuntemattomille naisille ja korkeintaan Lontoon sumua puolitutuille. Niin että se siitä markkina-arvon nousemisesta iän mukana. Tämä se asia nyt on mikä vakavaksi vetää: toivon lopullinen hiipuminen.

Naisen ihanuus on ihan sivuseikka. Tiedän olevani tässä henkisessä tilassani täysin suhdekelvoton, joten en oikeasti elättele mitään toiveita suhteesta. Eniten kaipaisin jotain merkkejä naisilta siitä, että olen edes olemassa, mutta niitä ei vaan tule. Ei pitkiä katseita. Ei päästä varpaisiin katsomisia. Ei toisia katseita. Ei eleitä, jotka voisi tutkia vihreäksi valoksi. Pelkkää tyhjyyttä.

Ilmeisesti et käytä riittävästi alkoholia. Alkoholi on Suomessa erittäin tärkeä tekijä kun ajatellaan naisen ja miehen paritteluriittiä.

• Ex------------PUA
        helgamies kirjoitti:

Ilmeisesti et käytä riittävästi alkoholia. Alkoholi on Suomessa erittäin tärkeä tekijä kun ajatellaan naisen ja miehen paritteluriittiä.

Totta.

Kun miettii, niin alkoholi on ollut melko tiiviisti mukana viime vuodenkin meiningeissä.

Jos ei nyt baarissa siivittäjänä, niin treffeillä asunnossani on juotu viiniä, ja totta kai naitu.

• Ehkä sulla on asperger. Olen tuntenut tyyppejä, jotka ovat olleet ulospäinsuuntautuneita, mutta joita on vältelty, koska he ovat olleet sosiaalisessa kanssakäymisessä jotenkin eri rytmissä kaikkien muiden kanssa. He ovat innokkaita höpöttäjiä, joita kukaan ei jaksa viittä minuuttia pidempään.

• Toivotontapaus

Asperger tai Hesburger, ei se mun tilannettani kyllä mihinkään muuta vaikka diagnoosi olisi mikä. Saako assburgerit muka naisia? Ehkä, jos he ovat sopivan miehekkäitä, mutta johan se todettiin että minä en ole.

• "Pitäisi vaan hyväksyä, että seksi on sellainen asia mistä en itse pääse osalliseksi. "

Seksi on aika mitätön asia, vähän kuin ketsuppi ruokaan. Seksin puute voi olla paljon isompi, miltei elämän kokoinen. Sinä vaan suhtaudut tähän kaikkeen niin vakavasti. Ei se väärin ole, mutta on kevyempi kulkea jos ei pyri kantamaan mukanaan niin suurta taakkaa.

• Ex------------PUA

"Seksi on aika mitätön asia, vähän kuin ketsuppi ruokaan. Seksin puute voi olla paljon isompi, miltei "elämän kokoinen. "

Erittäin hyvin sanottu.

Tästä saisi aika hyvin palsta-aforismin.

Seksi, mitä enemmän sitä on ja sitä saa, tuntuu yhä vähemmän hätkähdyttävältä. Etenkin jos se on vain seksiä.

Esim. kuivana kautena siitä voi olla tovikin aikaa eedellisestä kerrasta, jolloin siitä voi tulla paljon itseään isompi asia.

Märkänä kautena sen arvo vähenee aina vaan enemmän, ja se menee enemmän "tulipa tehtyä"-osastoon. Ehä jopa vain todisteeksi siitä että on kysyntää tai kelpaa. Ei mikään terve lähtökohta, mutta yliseksittynyt kulttuurimme johtaa siihen.

Tämä taaas tekee sen saamisesta lähes entistä helpompaa, tai jotenkin paljon mutkattomampaa.

Tosin, kyllähän tietty aloittajaa pieni varvi saattaisi rauhoittaa.

Sitten vaan jonkin ajan päästä tilanne on ihan sama, tai sitten nälkä on kasvanut.

• alahannaimaansiitä

Mene sinäkin naimisiin siitä tyhjää talkkaamasta! Etsi itsellesi puoliso ja nussi sen kanssa seksihalusi kevyeksi oloksi. Nainti on osa terveydenhoitoa ja hyvä olo tulee ja myös jaksat paremmin. Illalla tyhjennät munapussit tyhjäksi ja aamulla kevyesti työhön. Elämä on ihanaa.

• Minä ainakin olen täysin kokematon, ja jos edes otan yhteyttä naiseen, siitä seuraa aina tilanne, että joudun tuntemaan itseni lähes rikolliseksi...

Tosin minä myös asun pienellä paikkakunnalla, muttei se kaikkea selitä, koska ei ne yhteydenotot netissäkään onnistu eikä johda mihinkään.

• ärghzick

Netissä ämmät vaan pelleilee. Ei kannata osallistua.

• Niitä miehiä on kuule jotain 1% miehistä joita naiset ahdistelee. Kaikille muille se on saatanallinen työ saada vietyä asioita eteenpäin. Kovalla työllä saa jotain aikaiseksi ja sitten on itsestä kiinni haluaako viedä homman maaliin. Harvemmin haluaa koska vastapuoli ei sitten ole kuitenkaan sitä mitä olisi toivonut:D Kyllä mun elämä aivan oikeasti on vaikeaa. Ei sitä vaan ihan kaikkea mikä liikkuu lopulta halua panna, vaikka tulee hetkiä kun se tuntuisikin ihan nerokkaalta idealta, mutta lopulta järki voittaa, vai meneekö sittenkin vain pupu pöksyyn? Voi se olla sitäkin itseasiassa.

• ujojahiljainen

Ihme että ykskään nainen ei ole vielä ehdottanut että "laske rimaa ja kyllä sinustakin joku kehitysvammainen kiinnostuisi jos vain huolisisit" Toisinsanoen jos mies tuntee itsensä rumaksi pitäisi kelpuuttaa joku aivoton liikkuva dauni sitten. Se että on ruma ei tarkoita etteikö päässä liikkuisi mitään. Kun tää vitun maailma vaan on joka suhteessa niin ulkonäkökeskeinen niin siksi moni hyväkin keskinkertaisen ulkonäön omaavakin jää yksin. Itse olen ujo ja hiljainen ja siksi mua taas pidetään outona. Olen kuulemma eristäytynyt ääsburgeri tai mitä näitä onkaan. Vittuako minä sille voin että en vaan keksi mitään puhuttavaa oikeastaan mistään ja siitä mistä taas tykkään puhua kuten ammatistani tai harrastuksistani tuntuu että ne taas ei kiinnosta ketään.

• Toivotontapaus

Minä en panisi tuota ehdotusta pahakseni, jos en tietäisi ettei sekään mitään muuta. "Aivoton dauni" ei olisi mahdoton ajatus, mutta ei se kehitysvammaisen nainen kiinnostuisi sen enempää. Naiset on silti naisia, vaikka oliskin yksi ylimääräinen kromosomi. Vaikeampia jopa ehkä. Lisäksi tuossa joutuisi varmasti kohtamaan melkoisia hyväksikäyttöepäilyksiä.

• tarralenkkari666

Jos noin on joku sanonut, niin sen päässä ei liiku mitään.
        Toisaalta on omassa päässäsikin vikaa, kun kutsut kehitysvammaisia aivottomiksi.

No niin. Oisko niin, ettei se keskinkertainen ulkonäkö riitä, vaan pitäisi kyetä sosiaaliseen kanssakäymiseen edes jotenkin tai etsiä joku, joka on kiinnostunut niistä samoista asioista.

• Neitsytsetä

Miksi olisit liian "hc-ätmi"? Kirjoituksiesi perusteella en edes usko että olet "hc-ätmi". Oman käsitykseni mukaan HC-ATM on mies jonka kanssa naiset eivät halua edes puhua ja naisen saamiseen tarvittaisiin ihme. Jo hyvän kirjallisen ulosantisi perusteella voimme sanoa 99% varmuudella ettet kuulu tähän kategoriaan.

Oletko ihan varma että ymmärrät täydellisesti syyt naisettomuuden taustalla? Tuskinpa, koska muutenhan osaisit kehittää itseäsi oikeaan suuntaan ja nopeasti. Jos et ymmärrä, et voi tietää miten kaukana naisten suosiosta olet. Voi hyvin olla mahdollista että pieneltä tuntuva asia tekee ratkaisevan eron, mutta et vielä tiedä mikä.

Suurin osa miehistä on näkymättömiä, sanoihan se palstalle linkattu testikin että naisten silmissä 20% miehistä on keskivertoa komeampia ja alle 1% todella komeita. Silti yli 1% miehistä saa lopulta naisen, eikö vain.

Kuvittele vaikka että joku päivä onnistut jossain asiassa niin että sinulla on mielettömän hyvä fiilis, satut olemaan pukeutunut tavallista paremmin, menet käymään paikassa jossa viihdyt ja hetken mielijohteesta vaikka omaksi iloksesi sanot random naiselle jotain. Oletko täysin ja ehdottoman varma ettet missään tilanteessa voisi herättää kiinnostusta?

Mieliala tekee valtavasti, naiset ovat miehiä parempia lukemaan sanattomia viestejä, ja pitävät itsevarmuutta/rentoutta/positiivisuutta valtavan tärkeänä. Pelimiehet saavat nuo ominaisuudet onnistumalla pokaamaan naisia, jännämiehet olemalla narsisteja jotka uskovat itseensä. Millä sinä voisit kehittää ko. ominaisuuksia?

• Toivotontapaus

"HC-ATM on mies jonka kanssa naiset eivät halua edes puhua ja naisen saamiseen tarvittaisiin ihme." - well, that's me. On ihan eri asia tavata ihmisiä F2F kun kirjoittaa kaikessa rauhassa, ja muotoilla sanomisensa tarkkaan. Myöskään habituksen ärsyttävät tekijät eivät pääse viestiä vääristämään. Eikä tosielämän keskustelut muutenkaan ole pitkiä monologeja. Hyvä kirjallinen ulosanti ei takaa mitenkään menestystä seuraelämässä.

Naisten suosiosta koen olevani hyvin, hyvin kaukana niin kauan kun minua ei edes huomata. Onnistun harvoin. Mitkään vaatteet eivät näytä päälläni hyviltä, en viihdy erityisen hyvin missään, ja random naiselle jonkun asian sanominen ei johda mihinkään, jos ei ole määrätietoinen ja jo suunnitelmaa. Olenhan minä jotain heitellytkin, mutta ei niistä koskaan ole mitään tullut, kun nainen ei ole edes katsonut, vaikka olisi vastannutkin.

Mainitsemiasi eleitä en pysty kehittämään, vaikka haluaisin. Itsevarmuus, rentous ja positiivisuus eivät ole asioita mitä itseeni liittäisin. Minä olen heikko, ja siksi noiden kehittäminen on liki mahdotonta.

Sorry jos tämä kuulosti jo itsesäälissä kieriskelyltä. Väsyttää, menen ihan kohta nukkumaan.

• 340

"HC-ATM on mies jonka kanssa naiset eivät halua edes puhua ja naisen saamiseen tarvittaisiin ihme." - well, that's me. On ihan eri asia tavata ihmisiä F2F kun kirjoittaa kaikessa rauhassa, ja muotoilla sanomisensa tarkkaan. Myöskään habituksen ärsyttävät tekijät eivät pääse viestiä vääristämään. Eikä tosielämän keskustelut muutenkaan ole pitkiä monologeja. Hyvä kirjallinen ulosanti ei takaa mitenkään menestystä seuraelämässä.

Naisten suosiosta koen olevani hyvin, hyvin kaukana niin kauan kun minua ei edes huomata. Onnistun harvoin. Mitkään vaatteet eivät näytä päälläni hyviltä, en viihdy erityisen hyvin missään, ja random naiselle jonkun asian sanominen ei johda mihinkään, jos ei ole määrätietoinen ja jo suunnitelmaa. Olenhan minä jotain heitellytkin, mutta ei niistä koskaan ole mitään tullut, kun nainen ei ole edes katsonut, vaikka olisi vastannutkin.

Mainitsemiasi eleitä en pysty kehittämään, vaikka haluaisin. Itsevarmuus, rentous ja positiivisuus eivät ole asioita mitä itseeni liittäisin. Minä olen heikko, ja siksi noiden kehittäminen on liki mahdotonta.

Sorry jos tämä kuulosti jo itsesäälissä kieriskelyltä. Väsyttää, menen ihan kohta nukkumaan.

"Mainitsemiasi eleitä en pysty kehittämään, vaikka haluaisin. Itsevarmuus, rentous ja positiivisuus eivät ole asioita mitä itseeni liittäisin. Minä olen heikko, ja siksi noiden kehittäminen on liki mahdotonta."

Noiden puuttuminen kyllä vaikeuttaa asiaa, näkyvät herkästi kehonkielessä ja kommunikaatiossa, vaikkei mikään erityinen "alfa" tarvitsisikaan olla - normaali, terve ja nöyristelemätön, keskustelukykyinen mies riittää. Olet luultavasti ns. downward-spiraalissa, jossa huonot ominaisuudet alkavat luuppaamalla kertaantumaan.
        Tärkeää olisi alkaa nauttimaan elämästä muilla tavoin, jotenkin voimaannuttaa itseään ja tehdä naisista sivuseikka pitemmäksi ajaksi.
        Näissä on usein se, että jos käyt pöytään liian nälkäisenä, sulle ei tarjoilla, mutta kun olet yltäkylläinen, tarjoilusta ei meinaa tulla loppua, ja kaikki siltä väliltä.

• Ex------------PUA
        340 kirjoitti:

"Mainitsemiasi eleitä en pysty kehittämään, vaikka haluaisin. Itsevarmuus, rentous ja positiivisuus eivät ole asioita mitä itseeni liittäisin. Minä olen heikko, ja siksi noiden kehittäminen on liki mahdotonta."

Noiden puuttuminen kyllä vaikeuttaa asiaa, näkyvät herkästi kehonkielessä ja kommunikaatiossa, vaikkei mikään erityinen "alfa" tarvitsisikaan olla - normaali, terve ja nöyristelemätön, keskustelukykyinen mies riittää. Olet luultavasti ns. downward-spiraalissa, jossa huonot ominaisuudet alkavat luuppaamalla kertaantumaan.
        Tärkeää olisi alkaa nauttimaan elämästä muilla tavoin, jotenkin voimaannuttaa itseään ja tehdä naisista sivuseikka pitemmäksi ajaksi.
        Näissä on usein se, että jos käyt pöytään liian nälkäisenä, sulle ei tarjoilla, mutta kun olet yltäkylläinen, tarjoilusta ei meinaa tulla loppua, ja kaikki siltä väliltä.

Minun piti tuohon samaan katkelmaan puuttua.

Ihan hyvä huomio tuosta downward spiralista/ kroonistuneesta kuivasta kaudesta.

Nuo mainitut "hyveet" jotka puuttuvat Toivottamaltatapaukselta, ovat sellaisia jotka tulevat automaattisesti märkien kausien myötä (silloinkaan harvoin pysyvästi tai kerralla), joten ne edellyttävät taakseen positiivisia kokemuksia.

Jos niitä ei ole, on noita hieman aavistuksen paha löytää itsestään, ellei jopa mahdotonta.

Naisen saaminen ei edelllytä niitä, mutta nuo totta kai tekevät asian miehelle itselleen huomattavasti helpommaksi.

• 340
        Ex------------PUA kirjoitti:

Minun piti tuohon samaan katkelmaan puuttua.

Ihan hyvä huomio tuosta downward spiralista/ kroonistuneesta kuivasta kaudesta.

Nuo mainitut "hyveet" jotka puuttuvat Toivottamaltatapaukselta, ovat sellaisia jotka tulevat automaattisesti märkien kausien myötä (silloinkaan harvoin pysyvästi tai kerralla), joten ne edellyttävät taakseen positiivisia kokemuksia.

Jos niitä ei ole, on noita hieman aavistuksen paha löytää itsestään, ellei jopa mahdotonta.

Naisen saaminen ei edelllytä niitä, mutta nuo totta kai tekevät asian miehelle itselleen huomattavasti helpommaksi.

Ei mahdotonta, muttei välttämättä helppoakaan. Toisilla se itsetunnon kupla("normaali itsetunto") vain on luonnostaan kestävämpi erilaisista syistä, kun toisilla sitä ei ole ollenkaan.

(Itsetuntoa voi kuitenkin vahvistaa monin eri tavoin, ja se todella kannattaa - hankkia itselleen oikeutus olla tekemisissä toisiin seksuaalisella tasolla :))

Joillakin se "kostea kausikin" ja usko itseensä voi hyvinkin nopeasti katketa muistoakaan jättämättä, aika paljon riippuu psyykkisistä rakenteista.

On kyllä vittumainen ihmisen sisäänrakennettu karsintajärjestelmä, mutta periaatteessa jokaisen itsensä säädeltävissä.

• biisiäpukkaa

Oranssi paska - Aslak the lapinhurja

https://www.youtube.com/watch?v=li5zJsz_dmc

• biisiäpukkaa

• Ex------------PUA

Ensimmäinen sääntö: Älä koskaan vertaa itseäsi muihin.
      Toinen sääntö: Älä yritä nostaa tasoa liian paljon tai liian radikaalisti.

En sano että tuo säännöstö olisi turhan helppo noudattaa, mutta noiden sääntöjen rikkominen upottaa sinut.

• Toivotontapaus

En voi olla vertaamatta itseäni muihin. En suorita millintarkkoja vertailuja, vaan ison tason juttuja. Miten voisin olla vertailematta, koska ympärilläni on enimmäkseen ihmisiä joilla on toistakymmentä vahvuutta ja nollasta yhteen heikkoutta? Itselläni nuo lukemat ovat päinvastoin. Se on niin saatanan ilmeistä.

Tason nostaminen yrittäminenkin lienee turhaa, jos olen joka tapauksessa suuntautumassa tältä toivottomalta tieltä poispäin kohti sitä samaa MGTOW:ta, kulkematta edes yhden illan juttujen kautta.

• Ex------------PUA

En voi olla vertaamatta itseäni muihin. En suorita millintarkkoja vertailuja, vaan ison tason juttuja. Miten voisin olla vertailematta, koska ympärilläni on enimmäkseen ihmisiä joilla on toistakymmentä vahvuutta ja nollasta yhteen heikkoutta? Itselläni nuo lukemat ovat päinvastoin. Se on niin saatanan ilmeistä.

Tason nostaminen yrittäminenkin lienee turhaa, jos olen joka tapauksessa suuntautumassa tältä toivottomalta tieltä poispäin kohti sitä samaa MGTOW:ta, kulkematta edes yhden illan juttujen kautta.

Jep, helppoa se ei ole, ja kuuluukin joissain määrin ihmisyyteen tehdä niin, sosiaalinen olento ja muuta sellaista.

Mutta jos keksit keinoin välttää tuon, hyödynnä ohjeeni, se parantaa huomattavasti oloasi ja mahdollisuuksiasi, vaikka onkin osaratkaisua vasta (en aio valehdella).

"You may need some hones words to heal
        You may need some honest words, so I'll say them
        Oh Lord knows why

Cause I'm made of the same as your made
        If I struggle with ill fortune that's my way"

https://www.youtube.com/watch?v=g5yI3S2pbxo

PS: Kolmas säädös unohtui. Se on synteesi kahdesta edellisestä: ainoa kilpakumppani saa olla sinä itse; vertaa tämän päivän edistystä eilisen edistymiseesi, vain sinun ei kenenkään muun.

• Ex------------PUA

Tässä muuten on feminismin päämäärä aika hyvin tiivistettynä - kuvittele tämä kohtalo omalle kohdalle: " Olen kaikille pelkästään se mukava tai ikävä tyyppi, mutta on aivan sama mitä minulla on jalkojen välissä vai onko mitään. Epäseksuaalinen neutri, joka sattuman oikusta näyttää vähän mieheltä."

Sukupuolineutraalius pähkinänkuoressa.

• tarralenkkari666

Hahahaha!

• yli-30v-atm

Ei kannata liikaa asiaa stressata, kyllä meitä kokemattomia aikuisia miehiä on Suomessa yllättävän paljon. Se on myös hyvä muistaa että seksuaalisuus kuuluu kaikille mutta seksi ei. Seksuaalisuutta voi toteuttaa myös yksin mutta seksiin vaaditaan toinen ihminen.

Suomessa käytännössä varmasti jää yksin jos ei ole luonteeltaan ulospäinsuuntautunut ja harrasta baareja yms. ulkoelämää. Lisäksi toki ulkonäkö pitää olla kohtuullisella tasolla. Monellahan meistä miehistä on kuitenkin heikko itsetunto, ulkonäkökomplekseja yms. ja koska aloitteenteko on miesten harteilla, ei sitä aloitetta tule koskaan tehtyä. Pariutuminen on minusta tuntunut aina mahdottomalta em. syistä johtuen. Havaintojeni mukaan itseäni kiinnostavat naiset ovat myös erittäin haluttuja ja korkeatasoisia miehiä on aivan rajattoman paljon tarjolla.Tästä syystä en näe että yksin eläminen olisi mitenkään ongelmallista. Koen sen ainoana luontevana vaihtoehtona itselle, pariutumisen yrittäminen väkisin olisi varmasti äärimmäisen stressaavaa ja vastenmielistä.

• trevetuloa-b-rappuun

ruvetkaa homoksi tai bi seksuaaliksia!!! ;)

Seksikolumni: Tervetuloa B-rappuun

Lifestyle > Tunteet Julkaistu 24.07.2015 21:01

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikolumni-tervetuloa-b-rappuun/5237876

Jo muinaiset roomalaiset, joten miksi emme mekin.

normi seksissä kaikki on niin nähty ja koettu.

Sitä kaipaa vaihtelua, luonnollisestikkion sängyssä.

Anaaliseksi. Se on tabu.

Mutta miksi, reikä kuin reikä.

Miksei sinnekin, samalla lailla kuin A-rappuun. Anaaliseksiä on harjoitettu iät ja ajat ja kuitenkin siitä puhutaan edelleen häpeillen ja naureskellen, "homojen hommaa!"

– kukaan ei sano suoraan haluavansa sitä ("mitä nyt muutkin ajattelisivat") tai sano, että harrastaa sitä ja pitää siitä ("mitä nyt muutkin ajattelisivat!").

Niin, mitä muut ajattelisivat, todennäköisesti vain näin: "Vau, jos nuokin, niin miksi emme mekin!"

Niin, kaikkia se kiinnostaa, miksi ei siis vain ryhdytä tuumasta toimeen. Kun suuseksi ja masturbointi ovat vihdoin salonkikelpoisia, olisi sama pannasta poistaminen kohdallaan myös anaaliseksin kohdalla.

Anaaliseksi on nautinnollista kun vain asenne on kohdallaan. Ja kyllä, siitä nauttii kumpikin osapuoli. Et voi väittää muuta, ellet ole kokeillut!

Yhteisymmärryksessä, rennolla otteella ja liukkarin kanssa.

• tervetuloa-b-rappuun

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/homomiesten-seksielama-on-parempaa

Homomiesten seksielämä on parempaa

11.02.2013 10:11

Näytä kommentit (18)

Kirjoittaja: Henry Laasanen

Tutkimus kertoo, että kaapista ulos tulleet homomiehet masentuvat vähemmän kuin heteromiehet.

Tutkijat pohtivat ilmiön syitä, mutta he eivät kiinnitä huomiota ilmeisimpään: homomiehet saavat seksiä paljon helpommin kuin heteromiehet. Homomiehet pystyvät tyydyttämään keskeisen perustarpeensa, joka jää suurelta osalta heteromiehiä tyydyttämättä ja jonka tyydytyksen puute voi johtaa masennukseen.

Lisäksi homomiehet lähestyvät seksiä tavalla, jolla miehet haluavat sitä lähestyä, eivätkä naisille tyypillisen "pihistelyn" logiikan mukaan, jossa seksin harrastaminen väärän miehen kanssa on suuri virhe ja menetys.

Youm ja Paik (2004, 166) kertovat homoaktivistin näkemyksen heteromiesten ja homomiesten välisestä erosta suhtautumisesta seksiin:

Heteromiehet käyvät naisten kanssa muutamilla treffeillä ja päättävät sitten, aikovatko he yrittää muuttaa suhteen seksipitoiseksi. Homomiehet puolestaan harrastavat seksiä ensin ja miettivät vasta sitten, pitäisikö heidän harkita jonkinlaista suhdetta. Seksi tulee yleensä ensimmäisenä homosuhteissa.

Homomiesten suuremmat partnerimäärät johtuvat heidän paremmista mahdollisuuksistaan seksiin kuin eroista hetero- ja homomiesten seksuaalisissa haluissa (Symons 1979; Ellis & Symons 1990; Bailey ym. 1994).

Symonsin mukaan myös heteroseksuaaliset miehet harrastaisivat homoseksuaalisten miesten tapaan seksiä tuntemattomien naisten kanssa, pitäisivät orgioita kylpylöissä ja pysähtyisivät viiden minuutin suuseksille käymälöissä, jos naiset olisivat kiinnostuneita noista aktiviteeteista. Mutta naiset eivät ole kiinnostuneita.

Erot käyttäytymisessä eivät johdu hetero- ja homomiesten seksuaalisten halujen erilaisuudesta, vaan naisista, jotka toimivat portinvartijoina heteromiesten seksinsaannille. (1979, 300) Rhoadsin mukaan heteroseksuaalisten ja homoseksuaalisten miesten ja naisten välillä on huomattavia eroja. Sekä homoseksuaalisilla että heteroseksuaalisilla miehillä on halu sitoutumattomaan seksiin.

Avioituneitten heteromiesten joukossa 7 prosentilla oli ollut yli 20 partneria, homoseksuaalissa miespareissa 43 prosentilla oli ollut yli 20 partneria. Lesbopareista vain alle yhdellä prosentilla oli ollut yli 20 partneria. (Rhoads 2004, 51.)

Heteromiesten seksuaalisen niukkuuden piina

Suuri osa nuorista heteromiehistä viettääkin suuren osan elämäänsä seksin puutteessa ja turhautuneena, koskaan tyydyttymättömän seksuaalisen jännitteen tilassa. On oletettavaa, että tuollaiset miehet asettavat toivomuksensa vain pykälän verran sen tason yläpuolelle, joka heillä tietyllä hetkellä on.

Miehet jotka eivät saa seksiä ollenkaan, saattavat ajatella, että he haluavat seksiä vain yhden naisen kanssa. He eivät haaveile kymmenistä naisista, koska sellaiset haaveet saisivat heidän olonsa vain tuntumaan entistä huonommalta. Yhden naisen löytäminen on suuri tavoite miehelle, jolla ei ole yhtään. (Baumeister & Tice 2001, 199–201.)

Kuten Kinsey ym. osoittivat, naiset voivat olla suhteiden välissä pitkiä aikoja ilman orgasmia, kun taas miesten on löydettävä jokin tapa pitää orgasmitaso tasaisena, vaikka masturbointi olisikin ainoa vaihtoehto. (sit. Baumeister & Tice 2001, 187.) Ironia tilanteessa on siinä, että vaikka miehet ovat vähemmän valikoivia seksipartnerien laadun suhteen, silti seksin saaminen on vaikeampaa miehille.

Monille miehille riittäisi toisinaan miltei ”kuka tahansa nainen”, mutta sekään ei usein onnistu. Mies saattaa käydä baareissa tai yliopiston kampuksella löytämättä yhtään naista, joka haluaisi seksiä hänen kanssaan. Etsiminen vie paljon aikaa ja vaivaa, ja sen kuluessa miehen on tyydyttävä masturbaatioon. (Baumeister & Tice 2001,192.)

Yhteenveto

Vaikka heteromiehiä on väestössä 20 kertaa enemmän kuin homomiehiä, seksin saaminen on paljon helpompaa homomiehille.

Heteromiesten olisi helpompi saada seksiä homomiesten kuin heteronaisten kanssa, jos he niin haluaisivat.

Homomiehet ymmärrävät toistensa haluja ja seksuaalisia tarpeita paremmin, koska ne ovat pohjimmiltaan samanlaiset ja vehkeissäkin on sama toimintaperiaate.

Homomiehet voivat toteuttaa miehille tyypillistä halua seksistä yhä uusien ja uusien tuntemattomien partnereiden kanssa, joka on täysi mahdottomuus valtaosalle heteromiehiä: halukkaita naisia ei yksinkertaisesti ole missään.

Homomiesten ja ylempitasoisten heteromiesten seksielämät muistuttavat monilla tavoin toisiaan. Homomiehen elämä on kuin rock-tähden elämää, josta keskiverto heteromies voi vain uneksia.

Blogi: Henry Laasanen

• Toivotontapaus
        tervetuloa-b-rappuun kirjoitti:

Näytä kommentit (18)

Tutkimus kertoo, että kaapista ulos tulleet homomiehet masentuvat vähemmän kuin heteromiehet.

Tutkijat pohtivat ilmiön syitä, mutta he eivät kiinnitä huomiota ilmeisimpään: homomiehet saavat seksiä paljon helpommin kuin heteromiehet. Homomiehet pystyvät tyydyttämään keskeisen perustarpeensa, joka jää suurelta osalta heteromiehiä tyydyttämättä ja jonka tyydytyksen puute voi johtaa masennukseen.

Lisäksi homomiehet lähestyvät seksiä tavalla, jolla miehet haluavat sitä lähestyä, eivätkä naisille tyypillisen "pihistelyn" logiikan mukaan, jossa seksin harrastaminen väärän miehen kanssa on suuri virhe ja menetys.

Youm ja Paik (2004, 166) kertovat homoaktivistin näkemyksen heteromiesten ja homomiesten välisestä erosta suhtautumisesta seksiin:

Heteromiehet käyvät naisten kanssa muutamilla treffeillä ja päättävät sitten, aikovatko he yrittää muuttaa suhteen seksipitoiseksi. Homomiehet puolestaan harrastavat seksiä ensin ja miettivät vasta sitten, pitäisikö heidän harkita jonkinlaista suhdetta. Seksi tulee yleensä ensimmäisenä homosuhteissa.

Homomiesten suuremmat partnerimäärät johtuvat heidän paremmista mahdollisuuksistaan seksiin kuin eroista hetero- ja homomiesten seksuaalisissa haluissa (Symons 1979; Ellis & Symons 1990; Bailey ym. 1994).

Symonsin mukaan myös heteroseksuaaliset miehet harrastaisivat homoseksuaalisten miesten tapaan seksiä tuntemattomien naisten kanssa, pitäisivät orgioita kylpylöissä ja pysähtyisivät viiden minuutin suuseksille käymälöissä, jos naiset olisivat kiinnostuneita noista aktiviteeteista. Mutta naiset eivät ole kiinnostuneita.

Erot käyttäytymisessä eivät johdu hetero- ja homomiesten seksuaalisten halujen erilaisuudesta, vaan naisista, jotka toimivat portinvartijoina heteromiesten seksinsaannille. (1979, 300) Rhoadsin mukaan heteroseksuaalisten ja homoseksuaalisten miesten ja naisten välillä on huomattavia eroja. Sekä homoseksuaalisilla että heteroseksuaalisilla miehillä on halu sitoutumattomaan seksiin.

Avioituneitten heteromiesten joukossa 7 prosentilla oli ollut yli 20 partneria, homoseksuaalissa miespareissa 43 prosentilla oli ollut yli 20 partneria. Lesbopareista vain alle yhdellä prosentilla oli ollut yli 20 partneria. (Rhoads 2004, 51.)

Suuri osa nuorista heteromiehistä viettääkin suuren osan elämäänsä seksin puutteessa ja turhautuneena, koskaan tyydyttymättömän seksuaalisen jännitteen tilassa. On oletettavaa, että tuollaiset miehet asettavat toivomuksensa vain pykälän verran sen tason yläpuolelle, joka heillä tietyllä hetkellä on.

Miehet jotka eivät saa seksiä ollenkaan, saattavat ajatella, että he haluavat seksiä vain yhden naisen kanssa. He eivät haaveile kymmenistä naisista, koska sellaiset haaveet saisivat heidän olonsa vain tuntumaan entistä huonommalta. Yhden naisen löytäminen on suuri tavoite miehelle, jolla ei ole yhtään. (Baumeister & Tice 2001, 199–201.)

Kuten Kinsey ym. osoittivat, naiset voivat olla suhteiden välissä pitkiä aikoja ilman orgasmia, kun taas miesten on löydettävä jokin tapa pitää orgasmitaso tasaisena, vaikka masturbointi olisikin ainoa vaihtoehto. (sit. Baumeister & Tice 2001, 187.) Ironia tilanteessa on siinä, että vaikka miehet ovat vähemmän valikoivia seksipartnerien laadun suhteen, silti seksin saaminen on vaikeampaa miehille.

Monille miehille riittäisi toisinaan miltei ”kuka tahansa nainen”, mutta sekään ei usein onnistu. Mies saattaa käydä baareissa tai yliopiston kampuksella löytämättä yhtään naista, joka haluaisi seksiä hänen kanssaan. Etsiminen vie paljon aikaa ja vaivaa, ja sen kuluessa miehen on tyydyttävä masturbaatioon. (Baumeister & Tice 2001,192.)

Yhteenveto

Vaikka heteromiehiä on väestössä 20 kertaa enemmän kuin homomiehiä, seksin saaminen on paljon helpompaa homomiehille.

Heteromiesten olisi helpompi saada seksiä homomiesten kuin heteronaisten kanssa, jos he niin haluaisivat.

Homomiehet ymmärrävät toistensa haluja ja seksuaalisia tarpeita paremmin, koska ne ovat pohjimmiltaan samanlaiset ja vehkeissäkin on sama toimintaperiaate.

Homomiehet voivat toteuttaa miehille tyypillistä halua seksistä yhä uusien ja uusien tuntemattomien partnereiden kanssa, joka on täysi mahdottomuus valtaosalle heteromiehiä: halukkaita naisia ei yksinkertaisesti ole missään.

Homomiesten ja ylempitasoisten heteromiesten seksielämät muistuttavat monilla tavoin toisiaan. Homomiehen elämä on kuin rock-tähden elämää, josta keskiverto heteromies voi vain uneksia.

Mutta minä tykkään naisista! Miehet on ihan mukavia ei siinä mitään enkä kammoksu miestenkään halaamista, mutta seksuaalisesti kiinnostavina en heitä pidä. Puutteesta pääsee hätätapauksessa eroon omalla kädelläkin.

• Heteroeikirjoitanoin
        tervetuloa-b-rappuun kirjoitti:

Näytä kommentit (18)

Yhteenveto

Nyt se on todistettu. Laasanen ei ole hetero

• Muita vastanneita naisia komppaan.
      Tämä palsta on masentava. Jos jotain huolia tai pelkoja on, täältä aivan varmasti niille vahvistuksen saa, eikä välttämättä kykene siihenkään vähään kuin aiemmin. Ankeuttajia joukossamme. Päinvastaista toivoisin, hyvän olon kertautuminen olisi kaikille hyödyllistä. Idealisti..ehkäpä. Siinä mielessä itsellesi ei välttämättä olisi haitallista täältä poistua, mutta me muut jäisimme jotain vaille.
      Virtuaalihalaus tältä naiselta.

• Toivotontapaus

Kiitos.

• vinkkejämiehille

Seksuaaliferomonien avulla houkutellaan vastakkaisen sukupuolen edustaja paritteluun.

Näistä sukupuolihormoneista käytetään joskus harvoin myös nimitystä gamoni (engl. gamones).

Koostumukseltaan nämä feromonit voivat toisinaan olla verrattain yksinkertaisiakin yhdisteitä kuten asetaatteja, estereitä, aldehydejä, ketoneita ja sekundäärisia alkoholeja.

Tavallisesti niiden kemiallinen rakenne on kuitenkin paljon monimutkaisempi.

Ihminen aistii feromoneja nenän sierainten välissä sijaitsevalla vomeronasaalielimellä.

Miehen hiessä oleva feromoni on androstenoni (C19H28O). Naisen emättimen erittämä feromoni on nimeltään kopuliini.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Feromoni

-----------

http://www.feromonit.com/vertailu-miehille/

Miehille tarkoitettujen feromonituoksujen vertailu
      Lähde: Tri. Mallmann Tarkastaja Tri. Salguero
      Gynekologi ja ihotautilääkäri varten feromonit.com
      (Lääketieteellinen) (Lisenssi numero: 49843) (Lisenssi numero: 22831)

Hel. 18, 2010. Markkinoilta löytyy useita feromonituoksuja myyviä yrityksiä, joiden välillä on huomattaviakin eroja. Kaikki markkinoilta löytyvä tuoksut eivät ole yhtä laadukkaita tai tehokkaita ja tuotteiden välillä on suuria eroja, mitä esimerkiksi hintaan, laatutakuisiin ja lääkäreiden suositukseen tulee. Tarjoamme seuraavassa feromonituoksujen vertailutaulukon, jossa analysoimme tuotteidenvälisiä eroja. Vertailutaulukon avulla erilaisten feromonituoksujen vertailu on helppoa ja sopivimman tuotteen valinta vaivatonta.

PHIERO PREMIUM

On helppo huomata, että Phiero Premiumin ja muiden feromonituoksujen välillä on suuri ero. Sen koostumus sisältää kolmea ihmiskehon erittämää syntetisoitua feromonia, joka tekee tuotteesta markkinoiden tehokkaimman. Phiero Premium on huomioitu useissa tiedotusvälineissä ja eri alojen aikakausilehdissä. Se tarjoaa lisäksi terveysalan ammattilaisten allekirjoittamia lausuntoja, nauhoitettuja ja kirjoitettuja asiakaspalautteita käyttäjiltä jotka ovat tyytyväisiä saavutettuihin tuloksiin, rahojen palautus- takuun kolmenkymmenen päivän ajan, turvalliset maksutavat internetin kautta sekä kohtuullisen hinnan. Lisäksi saat täysin ilmaiseksi tilaajabonuksena käytännöllisen viettelyoppaan. Kaikki tämä tekee Phiero Premium feromonituoksusta epäilemättä markkinoiden menestyksekkäimmän ja mullistavimman tuotteen, joka eroaa oleellisesti muista tämän kaltaisista tuotteista.

PHIERO

Phiero on yksi markkinoiden parhaista sen uudistettua versiota Phiero Premiumia lukuun ottamatta. Sen perusaineosana lisäämään vetovoimaasi naisten keskuudessa on di-dehydroepiandrosteroni, jonka vaikutukset on selvästi osoitettu yksityiskohtaisten ja tarkkojen, Chicagon yliopistossa tehtyjen tieteellisten tutkimusten avulla. Edeltäjänsä Phieron tavoin se on ainoa merkki, joka on huomioitu useissa tiedotusvälineissä kuten tunnetuissa aikakausilehdissä tai televisiomainoksissa. Vertailun mukaan Phieron feromonit ovat suositeltavimpien joukossa, sillä ne ovat lähes yhtä tehokkaat kuin Phiero Premiumilla.

LOPPUYHTEENVETO FEROMONIT.COM

Markkinoilta löytyvien feromonituoksujen vertailun päätteeksi voidaan sanoa, että tällä hetkellä ehdottomasti paras tuote on Phiero Premium, lukuisten käyttäjälleen tarjoamiensa etujen vuoksi. Tuotteen ainutlaatuinen koostumus on erittäin laadukas. Kolmen eri feromonin yhdistelmä takaa erinomaisen tehokkaat tulokset. Lisäksi tuotteen asiakkaat saavat ilmaisena bonuksena hyödyllisiä neuvoja sisältävän viettelyoppaan. Lukijamme ovat yhtä mieltä asiasta: Phiero Premium on tämänhetkisistä feromonituoksuista ehdottomasti paras.

• Toivotontapaus

Joo, ja siis palasin vielä kirjoittamaan vastaukset noihin kysymyksiin, tuntui epäkohteliaalta jättää ihmiset odottamaan.

• 222333

" Mieliala tekee valtavasti, naiset ovat miehiä parempia lukemaan sanattomia viestejä, ja pitävät itsevarmuutta/rentoutta/positiivisuutta valtavan tärkeänä. Pelimiehet saavat nuo ominaisuudet onnistumalla pokaamaan naisia, jännämiehet olemalla narsisteja jotka uskovat itseensä. Millä sinä voisit kehittää ko. ominaisuuksia? "

Toistetaan tuo, sillä juuri näin se menee se naisten suosiossa oleminen. Joskin tuo millä naiseton naiskokematon mies voisi alkaa kehittää näitä taitoja niin että ne myös uskottavan oloisesti esittämään pystyisi on todellakin haastava juttu. Eihän näitä tällaisia juttuja voi oikeasti muuten kuin käytännön tasolla naisten iskemisessä ja siinä myös onnistuenkin kehittää. Sama se tässä on mitä siinä kun tarvitset työkokemusta saadaksesi töitä, mitä töitä taasen ei voi saada ilman työkokemusta, ei vaikka alan ammattikouluja olisi miten hyvin suorittanut.

• Naisasialooseri1

Itse olen kyllä uskottavasti esittänyt, että olisin muka jopa ollut useammissakin parisuhteissa, yhden yön panokin noita kokemuksia kyseli. Myös työhaastattelussa olen liioitellut työkokemukseni ja uskottavasti esittänyt reilua hyvää tyyppiä.

• pelimiesteoria

18.6.2004 00:00 Walter de Camp

159 kommenttia

http://www.city.fi/suhteet/pelimiesteoria/1211

Pelimiesteoria

Walter de Campin hämmästyttävä selvitys iskemisen opista.

Naiset eivät voi kuvitellakaan, kuinka paljon miehet pohtivat pokaamiseen liittyvää ongelmakenttää. Pokaamisen kelaaminen on muuten yksinäistä aivotyötä, puutteen raskaimpina hetkinä. Toisinaan miehet puhuvat naisten iskemisestä keskenään, mutta juttu menee helposti voivottelemiseksi tai kehuskelemiseksi. Naisilta ei kannata kysyä neuvoa. Sitä virhettä pitää erityisesti välttää, sillä naiset toimivat toisin kuin puhuvat.

Pokaamisoppaista ei myöskään ole ollut hyötyä. Alan ensimmäinen historiaan jäänyt teos ilmestyi vuonna 1970. Sen kirjoitti Eric Weber -niminen ujo nuorimies. Eric osti 13 dollarilla nauhurin ja lähti kyselemään Manhattanin tytöiltä, mitä hänen kaltaisensa kaverin pitäisi tehdä pystyäkseen iskemään tyttöjä. Hän kirjoitti löydöksistään kirjan How to Pick Up Girls, jota myytiin miljoona kappaletta. Kirjan anti jäi kuitenkin köyhäksi. ”Ensimmäinen ja oikeastaan ainoa asia mitä tyttöjen iskeminen edellyttää on se, että puhuu heille. Ei se ole sen kummempaa. Jos sen pystyt tekemään, pystyt todella pokaamaan tyttöjä. Autolasteittain.” Tyypillistä jenkki bullshittia.

Vasta internetin syntyminen tarjosi miehille mahdollisuuden vaihtaa ja kerätä ajatuksia naisten pokaamisesta. Netin piiriin muodostui 1990-luvulla kansainvälinen keskustelufoorumi, alt.seduction.fast, jossa miehet kehittivät naisten iskemisen tietotaitoa.

He hahmottelivat tavoitteensa mahdollisimman kunnianhimoisesti. Oli selvitettävä, miten keskiverrosta naisenpuutteessa turhautuvasta jullikasta (Averige Frustrated Chump eli A.F.C.) voi tulla pelimies (Pick-Up Artist eli P.U.A.), joka vaivattomasti iskee kaunokaisia (Honey Bunny eli H.B).

Lukemattomat miehet eri puolilta maailmaa lähettivät kenttäraporttejaan. Miehet kommentoivat toistensa liikkeitä ja mokauksia. Viettelijöiden alakulttuurista alkoi nousta menestyviä pokaaja-artisteja eli pelimiehiä. Muutamat heistä ylsivät maailmanmaineeseen hahmottaessaan kanssamiestensä kokemuksista pokaamismenetelmiä.

Keskustelufoorumin toimintaan innokkaasti osallistunut Ross Jeffries kirjoitti kirjan How to Get the Women You Desire Into Bed; A Down and Dirty Guide to Dating and Seduction for the Man Who’s Fed Up With Being Mr. Nice Guy. Hän on sittemmin elättänyt itseään markkinoimalla kehittämäänsä Speed Seduction (pikaviettely) -menetelmää. Monet kuuluisat pelimiehet ovat käyttäneet salanimeä. Heitä ovat mm. Maniac High, Mystery, Juggler ja Formhandle. Eräät heistä ovat alkaneet pitää kaupallisia nettisivuja ja järjestää pokaamiskursseja. Heillä on kysyntää, sillä he tietävät miten mies pystyy hakkeroimaan itsensä naisen aivojen oikeaan puoliskoon, sinne missä tunne-elämän mystisimmät solukot väreilevät.

Okei, te olette tikahtumaisillanne ivanauruun. Ottakaa kuitenkin huomioon, että kyseisen keskustelufoorumin miehille kertyi aikamoista katu-uskottavuutta. He ymmärsivät, että heidän on kyettävä hahmottamaan naisen psyyken sisältöä. Miehen on tajuttava mikä naiseen kolahtaa. Tätä alkeellista asiaa miehet eivät usein tule edes ajatelleeksi. Miehet vain kelaavat jotain ulkonäköjuttujaan ja jotain avausrepliikkejä ynnä muuta jipposkeidaa. Samaan aikaan he eivät tajua naisen psyykestä mitään. He saavat silloin tällöin, mutta vain kahdesta syystä: naisetkin ovat puutteessa säälistä.

Mystery, Formhandle ja muut veljekset (brothers) alkoivat tutkia H.B.:n, Honey Bunnyn aatostenjuoksua ja tunnemaailmaa. He kehittivät käänteentekevän idean pelimiehen käyttöön. Kun mies alkaa iskeä naista, hänen pitää ensin johdatella puhe lähes yksinomaan kyseiseen naiseen. Se ei ole vaikeaa, kukapa ei tykkäisi puhua itsestään. Tässä vaiheessa mies ei vielä kerro itsestään mitään. Miehen on ensin saatava selville, millaisesta miehestä nainen pitää, eli kuten eräs pelimies kirjoitti: ”Sinun pitää tietää kuka sinun täytyy olla päästäksesi panemaan häntä.” Udeltuaan millainen on naisen unelmamies pelimies antaa ymmärtää olevansa, kuinka ollakaan, juuri sellainen prinssi.

”Naiset haluavat tulla ymmärretyiksi”, kirjoitti muuan potentiaalinen pelimies. ”Jotta nainen tuntisi tulevansa ymmärretyksi, sinun täytyy kuunnella mitä hän sanoo, muotoilla sama asia uuteen malliin ja syöttää se takaisin hänelle (asiaa auttaa, jos olet samaa mieltä hänen kanssaan sanoipa hän mitä tahansa). Kuuntele mitä nainen sanoo, paina se mieleesi ja vielä viikkoja alkuperäisen keskustelunne jälkeen saat hänet tuntemaan yhteenkuuluvuutta kanssasi ja tuntemaan, että sinä ymmärrät häntä pelkästään toistamalla hänelle sitä, mitä hän alun alkujaan sanoi sinulle.”

jatkuu...

• pelimiesteoria

Nerokasta, vai mitä? Huomattakoon kuitenkin, että miehen ei pidä vain nyökytellä ja mumista myöntävästi hunajapupun puhuessa, vaan hänen pitää innostuneesti tarjoilla naiselle samaa tarinaa uudessa kuosissa. Jos nainen esimerkiksi sanoo, että kauniina kesäpäivänä häntä huvittaisi hypätä autoon ja lähteä viilettämään pitkin maita ja mantuja, miehen pitää haltioituneesti kuvailla, miten ihanaa hänestä olisi avata auton ikkunat selkosen selälleen ja tuntea tuulen hyväilevän kasvojaan ja pöyhöttävän hiuksiaan. Silloin H.B. tuntee löytäneensä hengenheimolaisen.

Laajan kokemuksensa pohjalta pokaajaveljet opettavat, että naisen kanssa puhuessa on hyvä käyttää myös ns. transsisanoja. Jos edellä kuvaillun kaman sekaan heittää muutaman transsisanan, ”nainen levitoi silmiesi edessä.”

Toisin sanoen, kuunnellessaan tarkkaan pokattavaa naista mies huomaa, että nainen toistaa usein muutamaa hänelle erityisen merkittävää sanaa. Ne ovat hänen henkilökohtaisia transsisanojaan. Kun mies on tunnistanut naiselle tärkeitä sanoja, hän alkaa sisällyttää niitä omaan läppäänsä. Ne kolahtavat suoraan naisen alitajuntaan, ja H.B. tuntee kohdanneensa sielunkumppanin.

Pystyn näkemään, miten tämän lukeminen kismittää teitä naisia. Siitä vaan! Tämä on kuitenkin faktaa, väittävät jätkät.

Tuntea on muuten lähes jokaisen naisen transsisana. Miehen pitää erityisesti tarkkailla, mitä sanoja nainen liittää positiivisessa hengessä tuntea-verbiin. Sitten pelimies alkaa syöttää takaisin samoja sanoja tuntea-verbiin yhdistäen, jolloin nainen olettaa, että mies TUNTEE SAMOIN KUIN HÄN.

Tässä on kuitenkin eräs vaikeus, johon miehet jatkuvasti törmäävät. Nainen ei kirjaimellisesti ottaen tarkoita sitä mitä hän sanoo. Miehen onkin saatava selville, mitä nainen todella tarkoittaa.

Otan esimerkin, oppilaat. Mies kysyy naiselta, millaisesta miehestä tämä pitää. Se on hyvä kysymys, koska sen avulla pääsee eteenpäin paljon paremmin kuin kysymällä, miten usein käyt täällä. Nainen vastaa esimerkiksi, että hän pitää pitkistä miehistä. Se ei luonnollisestikaan tarkoita sitä, että nainen olisi valmis lähtemään kenen tahansa pitkän miehen matkaan. Se ei myöskään tarkoita, että häntä parhaillaan pokaava 178-senttinen puolipitkä ei voisi valloittaa häntä.

Miehen pitää esittää uusi, vielä tärkeämpi kysymys: miltä naisesta tuntuu pitkän miehen seurassa? Silloin alkaa tulla todellista aineistoa. Nainen sanoo tuntevansa olonsa pitkän miehen seurassa esimerkiksi turvalliseksi. Nainen ei siis kaipaa pitkää miestä vaan miestä, joka saa hänet tuntemaan olonsa turvalliseksi. Pituudella on vain välinearvoa, jonka avulla nainen pääsee loppuarvoon eli tavoitteeseen. Nyt pelimies alkaa syöttää hunajapupulle tuntea ja turvallinen sanoja siten, että ne liittyvät pelimieheen itseensä.

Viettelijäveljesten kansainvälisen alakulttuurin jäsenet ovat havainneet, että naiset eivät suinkaan aina lähde sänkyyn miellyttävän nice guyn kanssa, vaikka he nimenomaan väittävät etsivänsä sellaista. Menestyäkseen naisten iskemisessä miehen pitää olla niin sanottu alpha male, he väittävät. Termi on peräisin luonnontieteestä. Laumassa on aina yksi uros, jota kaikki naaraat haluavat. Se uros on alpha male. Muut, alistuvat urokset joutuvat valitsemaan niistä naaraista, jotka alpha malelta jää ylitse.

Uskottele itsellesi, että olet juuri tällainen dominoiva alpha male, pokaaja-artistit kehottavat. Aivopese itseäsi. Hoe mielessäsi, että naiset haluavat antautua juuri sinulle. Mitä enemmän uskottelet sitä itsellesi, sitä alpha male -mäisemmin alat käyttäytyä.

Kuulostaa Jari Sarasvuolta, mutta pakkohan on myöntää, että hyvin herkullisia naisia katoaa usein yönselkään mitä järkyttävämpien dominanttien käsipuolessa. Pelimiesten mukaan miehen ei kuitenkaan tarvitse muuttua karkeaksi, hänen pitää vain olla voimakas ja uskoa itseensä. Hänen pitää olla turvallinen ja samalla jännittävä. Safe ’n dangerous.

Kaikkeen edellä kuvattuun liittyy kuitenkin huolestuttavia näköaloja pelimiehelle itselleen.

Millainen on pelimiehen tulevaisuus? Onko kasanoovien ja raa-raa-rasputiinien elämässä happy endiä?

Kun mies alkaa esittää naiselle olevansa juuri sellainen unelmamies, jota nainen etsii, hän ei pokaa naista rehellisesti omana itsenään, vaan näyttelee milloin mitäkin hahmoa.

Siitä seuraa, että mies ei naisen saatuaan pysty kunnioittamaan häntä. Nainenhan meni hänen virittämäänsä vipuun. Pelimies alkaakin vähitellen halveksia naisia.

Kun hän ei esiinny rehellisesti, hän ei koskaan pääse tuntemaan, että häntä itseään haluttaisiin ja rakastettaisiin.

Pikakelaus kymmenen vuotta eteenpäin… yksinäinen, silmäpussein varustettu alkoholisoitunut pelimies ravintolan kaljan syövyttämällä baaritiskillä yrittämässä pokata tuhannetta naistaan.

Mutta tarina ei pääty tähän.

Pokaajien keskustelufoorumilla hahmottui 90-luvun mittaan muitakin tepsiviä hunajapupujen iskemiskeinoja, jotka soveltuvat mitä parhaiten rehdille suomalaiselle pokaajaveljelle.

jatkuu...

• pelimiesteoria

Mr. Smooth -tekniikka

Maailmanmaineeseen noussut pokaaja-artisti Maniac High asui nuorena useita vuosia Tokiossa ja vietti hauskaa aikaa japanilaisia naisia pokaillen. Kun hän eräänä iltana notkui tokiolaisessa yökerhossa, häntä lähestyi melko tavallisen näköinen mutta itsevarma japanilainen kaveri, Mr. Smooth, joka ehdotti, että he ryhtyisivät yhdessä iskemään naisia. Hän tietäisi, miten se onnistuu.

Maniac High’lla ei ollut mitään sitä vastaan, ja Mr. Smooth vei hänet muitta mutkitta lähellä seisovan tyttöryhmän luokse ja alkoi selittää yhdelle tytöistä, että hänen hyvä kaverinsa, tämä tässä, on kovasti ihastunut tähän tyttöön. Hän alkoi ylistää tytölle, miten loistava tyyppi hänen kaverinsa on (vaikka he eivät koskaan ennen olleet edes tavanneet.) Seuraavana päivänä Maniac High lähetti keskustelufoorumille raportin, joka on jäänyt pelimiesten tietopankkiin. Lainaan siitä otteen.

”Se japanilainen alkoi kuvailla tytöille erilaisia tiloja käyttäen minua sisältönä. Hän saattoi sanoa, että minä pidän tytöstä, koska tämän hiukset ovat niin pehmeät ja kauniisti kihartuvat jne. jne. Samalla hän kosketti tytön hiuksia. Hän selitti miten suurenmoinen jätkä minä olin ja miten söpö tuo tyttö mielestäni oli. Hän sanoi että meidän kaikkien pitäisi tutustua toisiimme. Hän otti tyttöä ja minua kädestä ja laittoi kätemme yhteen ja sanoi että oli mukavaa nähdä miten hyvin meillä menee ja että meidän pitäisi antaa toisillemme suukko. Samalla hän itse oli vaivihkaa siirtynyt sen tytön viereen jota hän halusi ja kiertänyt kätensä hänen vyötäisilleen. Kaikki tytöt nauroivat ja nyt olin minäkin jo kiertänyt käteni oman tyttöni vyötäisille…”

Maniac High käytti japanilaisesta nimitystä Mr. Smooth, koska miehen iskemistyyli oli niin pehmeä, ettei naisille tullut tarvetta ryhtyä vastustelemaan. Kehun-toista-miestä-ja saan-itsekin-naisen -tekniikan tehokkuus piilee siinä, että on paljon helpompi kehua muita kuin itseään. Menetelmä soveltuu hyvin myös naisille.
        Zun-temppu

Jokainen lienee kokenut tapauksen, jolloin iskuhommeli ei useiden kohtaamisten jälkeenkään rullaa toivottuun suuntaan. Sänkyä ei ole näy ja ilmassa leijuu välitön vaara suistua ollaan-vain-ystäviä (OVY) -territorioon.

Tällaisessa tilanteessa tavallinen jeppe saattaa sanoa naiselle: ”Ajattelen sinua yötä päivää. Olet niin kaunis ja kaipaan sinua. En malttaisi odottaa sitä hetkeä, jolloin näemme taas.” Nämä sanat kuultuaan nainen ahdistuu ja toteaa kaverille: ”OVY.”

Eräs Zun keksi pelimiehille paremman tavan ilmaista asia: ”Ajattelen sinua yötä päivää. Olet niin kaunis ja kaipaan sinua. Mutta nyt minun täytyy lähteä. Olet koskettanut minua hyvin syvältä enkä pysty kestämään sitä. Olen voimaton muiden naisten houkutusten edessä ja tulisin vain loukkaamaan sinua. En voi tavata sinua enää.” Tämän sanottuaan pelimies häipyy.

Zun vakuuttaa lukuisiin kokemuksiinsa perustuen, että ei kestä kuin hetken, kun nainen soittaa pois lähteneelle miehelle tai aloittaa kymmenien tekstareiden lähettämisen. Hedelmä on kypsä poimittavaksi. Sänky on sijattu.

Lainaan tähän bonuksena Zunin huippuverbaaliakrobatian: ”(Suutelen naisen kaulaa ja puhun hyvin matalalla äänellä) Tiedätkö mikä minä olen, H.B.? Olen sinun kyynelesi. Minut on pantu alulle sinun sydämessäsi. Olen syntynyt sinun silmissäsi. Elän sinun poskillasi. Ja kuolen sinun huulillasi. (Sitten suutelen hänen huuliaan kevyesti ja heitän sen jutun, että en voi enää tavata häntä, ja häivyn.)”

jatkuu...

• pelimiesteoria

3 sekunnin sääntö

Missä tahansa urbaanissa tilassa kuljeskelevan miehen eteen tupsahtaa tuon tuostakin häikäisevä kaunotar, joka vain hetken miehen näkökenttää sulostettuaan katoaa historian havisevaan roskikseen. Ehkä mies viiden minuutin kuluttua keksii, mitä hänen olisi pitänyt tehdä ja sanoa.

Pokaaja-artistit väittävät, että miehen ja naisen huomatessa ensimmäisen kerran toisensa, miehellä on kolme sekuntia aikaa reagoida. Jos hän menee naisen luokse kolmen sekunnin sisällä, nainen ymmärtää hänen toimineen spontaanisti naisen vetovoiman pakottamana. Silloin on samantekevää, vaikka mies ei osaisi heti sanoa mitään. Nainen suhtautuu miehen lähestymiseen silti myönteisesti. Häntä imartelee huomata, miten rajusti hän on kolahtanut mieheen.

Jos mies sen sijaan empii puoli minuuttia, päästää tilanteen ohitse ja ryntää sitten naisen perään selittämään jotain älytöntä soopaansa, hän on pokaajien kokemuksen mukaan ratkaisevasti huonommassa asemassa. Nainen on unohtanut edes nähneensä häntä, ja säikähtää takaansa putkahtavaa otusta.
        Neghit

Alt.seduction.fast -keskustelufoorumin kuuluisimpia älynvälähdyksiä on Mysteryn keksimä neghit. Se liittyy pelimiesten yrityksiin iskeä kaikkein parhaimman näköisiä naisia, esimerkiksi mallityttöjä. Pelimiehethän pisteyttävät puput asteikolla 1-10, ja heidän mielestään bileissä tulee lähteä aina liikkeelle ysin ja kympin naisista.

Suomessa superkauniit naiset väittävät, että miehet eivät edes uskalla lähestyä heitä. Muualla maailmassa 9-10 pisteen H.B.:et ovat jatkuvan iskennän kohteina. Miehet tulevat vuoron perään lausumaan kohteliaisuuksia ja tarjoamaan drinkkejä. Coolit kuningattaret nauttivat mahdollisuudesta dumpata mies toisensa jälkeen.

Mystery ehdottaa pelimiehelle toisenlaista menettelytapaa. Mies menee kaunottaren lähelle, mutta ei ole huomaavinaankaan häntä. Jos naisen seurueessa sattuu olemaan miehiä, hän ryhtyy juttusille heidän kanssaan. Jonkun ajan kuluttua hän kääntyy H.B.:n puoleen ja heittää neghitin. Se on aavistuksen verran negatiivinen kommentti, joka ei kuitenkaan ole herja. Jos naisella on esimerkiksi hienot, pitkät tekokynnet, pelimies sanoo: ”Ovatko nuo tekokynnet?” Ällistyneenä kaunotar myöntää asian ja tuntee coolinsa rapistuvan. ”Ihan hyvän näköiset kumminkin”, pelimies sanoo ja kääntyy taas muualle. H.B. on suistunut raiteiltaan. Hän ihmettelee, mitä mies oikein tarkoittaa. Onko hänessä jotain vikaa? Hetken kuluttua nainen lähtee vessaan tarkistamaan ulkonäköään. Kun hän palaa baariin, pelimies ryhtyy juttelemaan hänen kanssaan. Nyt pelimies on toisessa asemassa kuin muut pokaajat. Nainen ei voi dumpata häntä, koska hän ei ole varma, onko hän saanut miehen valtaansa.

Neghit ei siis ole herja. Ysin ja kympin naisethan ovat tottuneet kuulemaan miehiltä sekä kohteliaisuuksia että herjoja. Miehet lausuvat yleensä ensin kohteliaisuuden ja tultuaan torjutuksi nakkaavat loukkaantuneena herjan. Neghit on siltä väliltä. Se on pieni näpäytys, joka tähtää naisen luontaisen epävarmuuden herättämiseen. ”Kuinka usein käyt kampaajalla?” Neghitin tarkoitus on tehdä cooli narttu epävarmaksi itsestään ja pudottaa hänet jalustalta tavallisten kuolevaisten tasolle. Pokattavaksi persikaksi.

Näin puhui pelimies.

• Ex------------PUA

nimeni tulee tästä ja olen yksi ex-perustaja jäsen tuolta keskustelupalstalta ja kertomani jutut on tosia! ;)

"Vasta internetin syntyminen tarjosi miehille mahdollisuuden vaihtaa ja kerätä ajatuksia naisten pokaamisesta. Netin piiriin muodostui 1990-luvulla kansainvälinen keskustelufoorumi, alt.seduction.fast, jossa miehet kehittivät naisten iskemisen tietotaitoa.

He hahmottelivat tavoitteensa mahdollisimman kunnianhimoisesti. Oli selvitettävä, miten keskiverrosta naisenpuutteessa turhautuvasta jullikasta (Averige Frustrated Chump eli A.F.C.) voi tulla pelimies (Pick-Up Artist eli P.U.A.), joka vaivattomasti iskee kaunokaisia (Honey Bunny eli H.B)."

• Ex------------PUA

tässä elämän tarinani ja näin minulta lopulta kävi siksi olen Ex------------PUA! ;)

----------

Millainen on pelimiehen tulevaisuus? Onko kasanoovien ja raa-raa-rasputiinien elämässä happy endiä?

Kun mies alkaa esittää naiselle olevansa juuri sellainen unelmamies, jota nainen etsii, hän ei pokaa naista rehellisesti omana itsenään, vaan näyttelee milloin mitäkin hahmoa.

Siitä seuraa, että mies ei naisen saatuaan pysty kunnioittamaan häntä. Nainenhan meni hänen virittämäänsä vipuun. Pelimies alkaakin vähitellen halveksia naisia.

Kun hän ei esiinny rehellisesti, hän ei koskaan pääse tuntemaan, että häntä itseään haluttaisiin ja rakastettaisiin.

Pikakelaus kymmenen vuotta eteenpäin… yksinäinen, silmäpussein varustettu alkoholisoitunut pelimies ravintolan kaljan syövyttämällä baaritiskillä yrittämässä pokata tuhannetta naistaan.

Pokaajien keskustelufoorumilla hahmottui 90-luvun mittaan muitakin tepsiviä hunajapupujen iskemiskeinoja, jotka soveltuvat mitä parhaiten rehdille suomalaiselle pokaajaveljelle.

• että.silleen

• Ex------------PUA kirjoitti:

nimeni tulee tästä ja olen yksi ex-perustaja jäsen tuolta keskustelupalstalta ja kertomani jutut on tosia! ;)

"Vasta internetin syntyminen tarjosi miehille mahdollisuuden vaihtaa ja kerätä ajatuksia naisten pokaamisesta. Netin piiriin muodostui 1990-luvulla kansainvälinen keskustelufoorumi, alt.seduction.fast, jossa miehet kehittivät naisten iskemisen tietotaitoa.

He hahmottelivat tavoitteensa mahdollisimman kunnianhimoisesti. Oli selvitettävä, miten keskiverrosta naisenpuutteessa turhautuvasta jullikasta (Averige Frustrated Chump eli A.F.C.) voi tulla pelimies (Pick-Up Artist eli P.U.A.), joka vaivattomasti iskee kaunokaisia (Honey Bunny eli H.B)."

Hmm, jos olit jo 90-luvulla perustamassa iskemispalstaa, niin et ole kyllä mikään nuorukainen enää.

• Haukotusta
        outsider1 kirjoitti:

Hmm, jos olit jo 90-luvulla perustamassa iskemispalstaa, niin et ole kyllä mikään nuorukainen enää.

Eiköhän tuo jo ole melko selväksi käynyt että hän on viiskymppinen ukon rohjake.

• Ex------------PUA

Seuraa pikku tositarina. ;)

En ole tainnut aiemmin mainita että nörttiaikoina olimme kaveriporukalla Thaikkulassa 1½ kuukautta (nörtit Thaikkula = jokainen vetäkööt johtopäätöksensä...hah). Koskaa rahaa ei opiskelijoilla liiemmin ollut, siellä asuttiin eri paikoissa ja vietettiin aikaa paikallisten kanssa.

No, hassu juttu oli että yhdessä vaiheessa lyöttäydyimme sekalaiseen porukkaan, jossa sattui olemaan muutamakin ns. ladybody. Taustaa: Thaikkulassa kun homoseksuaalisuus ei ole hyväksyttyä, mutta hassua kyllä sukupuoli määrittyy siten että voi päättää kumpi haluaa olla -> maassa on yllättäen suuri määrä transseksuaaleja. Osa leikattuja (post op), osa ei (pre op). Paljon vaikutti se oliko vaihto toteutettu ennen murrosikää, sen jälkeen harva näyttää uskottavasti naiselta. Anyway, itse en ollut yhdenkään kanssa mutta tiedän parin nörttikaverini päätyneen tilanteeseen jossa "asiat vain tapahtuvat" ;)

Oma vastaukseni on ei. Monet ladyboyt olivat ihan rehellisesti sanottuna hyvän näköisiä, huolimatta miehekkäistä hartioista jne. Kuulemma eivät myöskään tunnu/tuoksu "miehiltä", näin ystäväni "hieman" alkoholin vaikutuksen alaisena paljastivat. Juju vain on siinä että sukupuolen vaihtamiseen liittyy kommervenkkejä jotka eivät näy ulospäin, ja vaikka Thaikkulan ladyboyt voivat näyttää hyviltä nuorina, vanhempana tilanne on erilainen. Ikä kohtelee kaltoin kurppia, transseksuaaleja sitäkin pahemmin. Värkkien poistaminen ja uusien rakentaminen ei ole helppo juttu, ei leikkauksen tai seurauksien osalta. Ja chicks with dicks, kiitos mutta ei kiitos. mm. siksi...ei.

Mukavia ihmisiä nuo ladyboyt kyllä olivat, kertoo jotain että pätkivät 90% Suominaisista osa-alueilla mukavuus & naisellisuus :D :D :D

Semmoista. Nyt työvaatteet pois ja punttikselle kahelin PT-naisen rääkättäväksi :/

• Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

Se oli trolli.

En tiennyt tuolloin vielä mitään puppeilusta, eikä liiemmin pokailu ollut minulle silloin muutenkaan niin ajankohtaista.

• Ex----------PUA
        Ex----------PUA kirjoitti:

Se oli trolli.

En tiennyt tuolloin vielä mitään puppeilusta, eikä liiemmin pokailu ollut minulle silloin muutenkaan niin ajankohtaista.

älä trolli huutele vieraisiin pöytiin, tarina on tosi vaikka muut väittäisivät mitä!!! ;)

• Ex------------PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

tässä elämän tarinani ja näin minulta lopulta kävi siksi olen Ex------------PUA! ;)

----------

Tuokaan ei ollut minun kirjoittamani.

Mutta seuraavaa kommentoin, ja se on kyllä minun kohdalllani pätevä:
        "Siitä seuraa, että mies ei naisen saatuaan pysty kunnioittamaan häntä. Nainenhan meni hänen virittämäänsä vipuun. Pelimies alkaakin vähitellen halveksia naisia."

Naiset käyttävät shaming languagena lähinnä sitä, missä miestä häpäistään ätmiksi jos tämä kritisoi naisia.

Mutta on lähinnä naisten hypergaminen päiväuni, etteikö heitä arvostelisi myös ytmit ja muut saajamiehet.

Minä omakohtaisesti perustan kritiikkini siihen mitä tiedän, kaikkeen mitä olen kokenut ja nähnyt itse.

Eikä ole väliä että meneekö nainen minun vai jonkun muun "lankaan" kunnioitukseni hän menettää siinä joka tapauksessa.

PS. Olen lukenut joskus tuon kirjoituksen. Taisi olla City-lehdessä alunperin. Hieman epärealistisen kuvan pokauskerhosta antava kirjoitus, ei se ihan noin helppoa ole.

• Ex------------PUA
        Ex----------PUA kirjoitti:

älä trolli huutele vieraisiin pöytiin, tarina on tosi vaikka muut väittäisivät mitä!!! ;)

Osu ja uppos! :D

• Ex------------PUA

nytten seura suuri paljastus olen Walter de Camp ja kirjoitan city lehdessä! ;)

• Toivotontapaus
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Itse olen kyllä uskottavasti esittänyt, että olisin muka jopa ollut useammissakin parisuhteissa, yhden yön panokin noita kokemuksia kyseli. Myös työhaastattelussa olen liioitellut työkokemukseni ja uskottavasti esittänyt reilua hyvää tyyppiä.

Sulla onkin sen verran psykopaattisia taipumuksia, että en yhtään ihmettele, että teeskentelet vakuuttavasti. Minä olen tässä suhteessa vastakohta, en kerta kaikkiaan osaa valehdella tai edes teeskennellä niin että sillä vakuutettaisiin yhtään ketään.

• Ex------------PUA

Älkääkä unohtakoa, että olen myös foliohattu ja KRP:n aloitteleva profiloija... ;)

• PikkuHiprakassa

Ala kännäämään ja juoksemaan baareissa. Polta vielä bile mielessä tupakkaa niin naiset ovat lääpällään. Se miksi neuvon näin on oma kohtaiset kokemukset. Kun olin raitis ja savuton ei minusta kukaan ollut kiinnostunut. Kun taas aloitin päihteiden käytön niin sekä humalaiset naiset kuin huom myös ne raittiit ja savuttomat kuski naisetkin kiinnostuivat. Edelleen kolmenkympin paremmalla puolen sama juttu toimii. Painin aikoinaan samojen ongelmien kanssa kuin sinä. Nyt olen parisuhteessa ja tulin hetki sitten baarista. Vientiäkin olis ollut mutta mulla on nainen kotona joten sanoin ei. Kokeile mutta älä ota tavaksi.

• Toivotontapaus

En ole raitis, mutta ei se humalatilanne kyllä minun tilannettani miksikään muuttaa. Tupakkaan en kyllä tule koskemaan.

• 10plus3

En ole raitis, mutta ei se humalatilanne kyllä minun tilannettani miksikään muuttaa. Tupakkaan en kyllä tule koskemaan.

Juu, kännikään ei auta ellet tule hyvälle energisemmälle tuulelle, ulospäinsuuntautuneemmaksi ja alko nosta hetkellisesti itsetuntoa..

• Edwardo_felix-lintu

Oletko milloin viimeksi pessyt hiukset? Trendikkäämmät vaatteet voisivat myös auttaa.

Uskoakseni merkittävin ja yleisin syy totaalinaisettomuuteen on henkiseen kuoreen käpertyminen. Itsekin olin ensimmäisen neljännesvuosisatani hieman samasta puusta veistetty. Vahvasti oman mielen syövereihin sulkeutunut siis, vaikkakin sosiaalisessa kanssakäymisessä rohkea ja taitava silti. Rikoin kaikki sosiaaliset kahleet valkoista puuteria runsaasti nuuhkimalla ja vapauttamalla villin sisukseni. Jotkut radat on ilmeisesti jäänyt aivoihin, kun enää ei tarvitse nuuhkia uskaltaessa olla täysin oma itsensä. Tätä metodia en tietenkään suosittele kenellekään, kunhan mainitsin. Nykyäänkin elo tosin on taiteilua normaalin elämän ja oman mielen ideaalien välillä. Mitä kauemmaksi menee normaalista, niin sitä enemmän sitä kaikkea oikeastaan halveksuukin. Toisaalta tyyli tuntuu olevan vapaa, joten miksei.

Muistelen sinun puhuneen jossakin otsikossa eräästä persoonallisuushäiriöstä. Olettaisin että sieltä kumpuaa tuo ylimitoitetun heikko itseluottamus. Näet heilastelin jonkun aikaa neitosen kanssa jolla oli sama häiriö ja ajoittain oli erittäin vaikea käsittää että mikä häntä vaivasi. Oli kuitenkin hyvin älykäs ja kaunis nainen, mutta piti itseään ihan arvottomana aika ajoin. Terapeutit osaavat varmasti paremmin ohjailla oikeaan suuntaan, mutta itseä ei kannata piiskata liikoja.

Katseita vähintään alat saamaan kunhan laitat kropan kuntoon ja kenties löydät oman massasta sopivasti erottuvan tyylisi. En toki tiedä vaikka olisit löytänytkin jo, mutta niin pinnallista kuin tämä onkin, niin harmaavarpuset eivät erotu harmaista loskamaisemista. Siksi suosittelen erottumaan hieman joka saralla, jos naisten saaminen on vahva päämäärä. Henkisiä kykyjä sinulla ainakin on, kunhan tosiaan uskallat läväyttää ne maailman tietoisuuteen.

Sekstailu on muutenkin yliarvostettua, vaikka tieto siitä ei välttämättä juuri lämmitä. Hyväksynnän merkitystä taas ei parane kiistää, jokainen ansaitsee sitä. Joskus sitä ei vain oikein saa ilman muuttumista. Voi yrittää elää ilmankin, mutta ainakin itse totesin sen tien hyvin raskaaksi.

• Toivotontapaus

Häh? No totta kait minä pesen hiuksiani siinä missä muutkin, mutta hiuslaatukin on vaikea, mulla on 5 pyörrettä (yks parturi laski) ja paksu hius, joten kaikenlaiset trendikampaukset ovat minulle mahdottomia. Hiukset ovat niin kuin ne huvittaa, ainoa vaihtoehto pitää kuontalo siedettävässä kunnossa on pitää se erittäin lyhyenä.

Enkä minä edes tiedä mitä trendikkäämmät vaatteet ovat. Vaikka tietäisin tai kysyisin, en silti usko että ne auttaisivat, sen enempää kuin Bossin pukukaan. Ei olematon itsetunto peity millään vaatteilla. Tyylitajua mulla ei ole, en tiedä mikä näyttää hyvältä, minun päälläni ei mielestäni mikään. Henkisiä kykyjä ehkä on, mutta ei sellaisia mitä naiset haluavat.

Treenaaminen ei ole helppoa. Että saisin katseita kestävän kehon, minun pitäisi omistaa enemmän ajastani kuntosaliin mitä minulla on käytettävissä, ja tuskinpa loppupeleissä on riittävästi draivia muutenkaan. Ja naama on mikä on; kuten sanoin, ei kukaan nainen ole katsonut pitkään, puhumattakaan että kahdesti.

Ja en minä tässä nyt edes pyri saamaan naista sänkyyn asti. Haluaisin ylipäätään tehdä itsestäni naisille edes näkyvän, mutta niinpä vaan tuntuu mahdottomalta sekin. Joko minuun suhtaudutaan aseksuaalisesti, tai ei edes huomata.

• 3455

Häh? No totta kait minä pesen hiuksiani siinä missä muutkin, mutta hiuslaatukin on vaikea, mulla on 5 pyörrettä (yks parturi laski) ja paksu hius, joten kaikenlaiset trendikampaukset ovat minulle mahdottomia. Hiukset ovat niin kuin ne huvittaa, ainoa vaihtoehto pitää kuontalo siedettävässä kunnossa on pitää se erittäin lyhyenä.

Enkä minä edes tiedä mitä trendikkäämmät vaatteet ovat. Vaikka tietäisin tai kysyisin, en silti usko että ne auttaisivat, sen enempää kuin Bossin pukukaan. Ei olematon itsetunto peity millään vaatteilla. Tyylitajua mulla ei ole, en tiedä mikä näyttää hyvältä, minun päälläni ei mielestäni mikään. Henkisiä kykyjä ehkä on, mutta ei sellaisia mitä naiset haluavat.

Treenaaminen ei ole helppoa. Että saisin katseita kestävän kehon, minun pitäisi omistaa enemmän ajastani kuntosaliin mitä minulla on käytettävissä, ja tuskinpa loppupeleissä on riittävästi draivia muutenkaan. Ja naama on mikä on; kuten sanoin, ei kukaan nainen ole katsonut pitkään, puhumattakaan että kahdesti.

Ja en minä tässä nyt edes pyri saamaan naista sänkyyn asti. Haluaisin ylipäätään tehdä itsestäni naisille edes näkyvän, mutta niinpä vaan tuntuu mahdottomalta sekin. Joko minuun suhtaudutaan aseksuaalisesti, tai ei edes huomata.

Sä olet kuitenkin sanavalmis ja nokkela, ei ihan toivottomat lähtökohdat mies. Vielä kun opettelet esiintymään itsevarmana uskottavasti ja nahkaa paksummaksi.
        Ehkä hiukan koreilua siihen päälle? Koruja ja tatuointeja ranteisiin niin näytät heti mielenkiintoisammalle ja trendikkäämmälle. Small sacrifices..

• Edwardo_puukkohippi

Ymmärrän. Ja pari ensimmäistä virkettä oli siis enempi huumoriosastoa. Josta tulikin aatoksiin, että saatat tulkita sosiaalisia signaaleja hieman suurpiirteisesti?

Esimerkiksi nuo katseet. Harvemmin itsekään mitään elokuvamaisia möllötyksiä kerään. Ennemminkin sellaisia hermostuneita/jännittyneitä katseita sekä ujoja hymyjä, mitkä monesti indikoivat jonkinlaisesta vipinästä sisuksissa. Baareissa toki sitten näkee estojen kaikottua katseita, joista ei voi erehtyä. Naiset tavallisimmin tekevät pehmeän aloitteen tulemalla vain läheisyyteen odottaen miehen varsinaista ensiaskelta. Oletko varmasti tarkkaillut myös tälläisiä asioita, kun sanot ettei kukaan ole koskaan ollut missään määrin kiinnostunut?

Ja mitään tulee ulkoiseen olemukseen, niin se on valitettavasti se ensimmäinen vaihe kiinnostuksen synnyttämisessä. Siksi siihen kannattaa panostaa, vaikka tuntuisi kuinka pinnalliselta sonnalta. Karrikoidusti persoonallisuuden kasvattaminen ulkoisessa olemuksessa rajaa vaihtoehtoja pois, mutta toisaalta lisää houkuttelevuutta kohdeyleisön silmissä. Jos tyylitajua ei ole, niin se on toki aika paha paikka. Toisaalta ei sitä ole aina naisillakaan ja saatat löytää yhtä tyylitajuttoman naikkosen, jolloin voittekin haistattaa muotipelleille sitten yhdessä. Naiset ovat näissä hommissa kuitenkin keskimäärin melkoisen paljon miehiä edellä, joten ei kannata aliarvioida visuaalisia signaaleja.

Kaikkea hyvää taistelusssa lannistumista vastaan.

• Edwardo_puukkohippi kirjoitti:

Ymmärrän. Ja pari ensimmäistä virkettä oli siis enempi huumoriosastoa. Josta tulikin aatoksiin, että saatat tulkita sosiaalisia signaaleja hieman suurpiirteisesti?

Esimerkiksi nuo katseet. Harvemmin itsekään mitään elokuvamaisia möllötyksiä kerään. Ennemminkin sellaisia hermostuneita/jännittyneitä katseita sekä ujoja hymyjä, mitkä monesti indikoivat jonkinlaisesta vipinästä sisuksissa. Baareissa toki sitten näkee estojen kaikottua katseita, joista ei voi erehtyä. Naiset tavallisimmin tekevät pehmeän aloitteen tulemalla vain läheisyyteen odottaen miehen varsinaista ensiaskelta. Oletko varmasti tarkkaillut myös tälläisiä asioita, kun sanot ettei kukaan ole koskaan ollut missään määrin kiinnostunut?

Ja mitään tulee ulkoiseen olemukseen, niin se on valitettavasti se ensimmäinen vaihe kiinnostuksen synnyttämisessä. Siksi siihen kannattaa panostaa, vaikka tuntuisi kuinka pinnalliselta sonnalta. Karrikoidusti persoonallisuuden kasvattaminen ulkoisessa olemuksessa rajaa vaihtoehtoja pois, mutta toisaalta lisää houkuttelevuutta kohdeyleisön silmissä. Jos tyylitajua ei ole, niin se on toki aika paha paikka. Toisaalta ei sitä ole aina naisillakaan ja saatat löytää yhtä tyylitajuttoman naikkosen, jolloin voittekin haistattaa muotipelleille sitten yhdessä. Naiset ovat näissä hommissa kuitenkin keskimäärin melkoisen paljon miehiä edellä, joten ei kannata aliarvioida visuaalisia signaaleja.

Toivotontapaus ei ole vielä niin syvällä, että osaisi tulkita "harjaa hampaasi ja kampaa tukkasi" lauseen oikein tässä yhteydessä. Tai jos on syvällä, mutta ei silti osaa, niin se voi olla pahempi ongelma.

• Toivotontapaus
        Edwardo_puukkohippi kirjoitti:

Minähän en osaa tulkita sosiaalisia signaaleja lainkaan. En ainakaan elävässä elämässä.

En kerää edes hermostuneita katseita, en kerää katseita lainkaan, hymyistä nyt puhumattakaan, en minkäänlaisilta taikka minkään ikäisiltä naisilta. En muista että kukaan nainen koskaan olisi hymyillyt minulle baarissa, kadulla, ylipäätään missään, paitsi kaupan kassalla missä se kuuluu asiaan. Ja ehkä työpaikalla, kun sielläkin se vähän kuuluu asiaan ja on ehkä vähän paremmat suhteet niihin ihmisiin.

En ole huomannut, että naisia olisi läheisyyteeni tuupannut. Ympärilläni on aina myös tilaa, ainakin sellaiset parikymmentä senttiä.

Ulkoiseen olemukseen panostaisin, jos pystyisin. Ei kyse ole vastenmielisyydestä, vaan hyödyttömyydestä. Armanin puvussa ja Diorin aftershavessa olisin silti vain päivänselvä neitsytsetä Armanin puvussa ja Diorin aftershavessa. Kyllä naiset ilmiselvän falskiuden tunnistavat.

Ja taistelun lannistumista vastaan olen jo hävinnyt. Yritän vain kerätä palaset ja oppia elämään elämäni ilman toivoakaan yhdestä osa-alueesta.

• paralleeli

Minähän en osaa tulkita sosiaalisia signaaleja lainkaan. En ainakaan elävässä elämässä.

En kerää edes hermostuneita katseita, en kerää katseita lainkaan, hymyistä nyt puhumattakaan, en minkäänlaisilta taikka minkään ikäisiltä naisilta. En muista että kukaan nainen koskaan olisi hymyillyt minulle baarissa, kadulla, ylipäätään missään, paitsi kaupan kassalla missä se kuuluu asiaan. Ja ehkä työpaikalla, kun sielläkin se vähän kuuluu asiaan ja on ehkä vähän paremmat suhteet niihin ihmisiin.

En ole huomannut, että naisia olisi läheisyyteeni tuupannut. Ympärilläni on aina myös tilaa, ainakin sellaiset parikymmentä senttiä.

Ulkoiseen olemukseen panostaisin, jos pystyisin. Ei kyse ole vastenmielisyydestä, vaan hyödyttömyydestä. Armanin puvussa ja Diorin aftershavessa olisin silti vain päivänselvä neitsytsetä Armanin puvussa ja Diorin aftershavessa. Kyllä naiset ilmiselvän falskiuden tunnistavat.

Ja taistelun lannistumista vastaan olen jo hävinnyt. Yritän vain kerätä palaset ja oppia elämään elämäni ilman toivoakaan yhdestä osa-alueesta.

Olen kokolailla samassa jamassa, vaikken totaalikokematon olekaan. Asioita pitkään pohdittuani olen tullut siihen tulokseen, että minua ei oikeastaan ole seksuaalisesti olemassa. En muista koskaan saaneeni todellista hyväksyntää seksuaalisena miehenä. En ole myöskään saanut osakseni minkäänlaisia intohimon osoituksia. Tästä johtuen en myöskään itse osaa ja pysty tuomaan tätä puolta itsestäni esiin.

Olen kuitenkin sosiaalinen, avoin ja pääosin positiivinen. Minulla on myös naisia kavereina. Kiinnostun tosin harvoin suhdemielessä kenestäkään, mutta pääsääntöisesti minun on helppo tutustua ihmisiin. Samalla olen introvertti ja sosiaalisuus vaatii veronsa siten, että tarvitsen palautumisaikaa itsekseni.

Ymmärrän ja joissain asioissa myös uskon fake it - until you make it -ajatuksen. Luullakseni esimerkiksi pukeutumisen osalta tämä voisi toimia. Siinä olen kuitenkin samaa mieltä, että merkityksellisissä ihmissuhteissa en voi toimia tällaisella ajatuksella. Enkä edes osaisi, sillä minulta puuttuu itsevarmuutta ja röyhkeyttä moiseen. Vaikka itseään onkin hyvä haastaa, niin joistakin ja perusminästään on hyvä pitää kiinni.

Luultavasti tämän kaiken syyt ovat siinä, etten ole itsevarma ja tarpeeksi kiinnostava naisten mielestä. Olen monipuolinen, mutta en ole riittävän hyvä missään, jotta herättäisin kiinnostusta tai edes saisin lisää itseluottamusta. En osaa tarjota hyviä neuvoja, mutta tunnen empatiaa sinua kohtaan. Tiedän, että luopumisen tie on hyvin raskas. Kun joutuu päästämään irti sellaisista asioista, kuten rakkaussuhde ja perhe, jotka ovat joskus olleet ajatuksina ja tunteina merkittävä osa minuutta.

Täydelleen en varmasti pysty niistä luopumaan ja aika ajoin kaikki palaa voimalla tajuntaan. Mutta mitä vähemmän ne ovat mielessä, sen vähemään ne hallitsevat ja elämä on hieman parempaa. En jaksa kerjätä ja toivoa hyväksyntää, sitä ei tule. Se kuluttaa vielä enemmän kuin luopuminen.

• Harmi, jos palstan asiallisin ätmikirjoittaja poistuu, mutta oman itsesi kannalta varmasti ehdottomasti hyvä ratkaisu.

• helgamies
      • Kilttiatm

Jos mies on tylsä niin nainen hakee lohtu munaa joltain jännämieheltä.

• flowersreally

Hmm. Minusta tämä tarina ja tämä hahmo eivät ole uskottavia.

Pahoittelen.

• jepsjepss

Palsta on kyllä roolileikittelyn luvattu maa.. ketään erityisesti sormella nyt osoittelematta.

• Multinix

Toivotontapauksesta on aina erittynyt voimakkaita Ex-pua-viboja.

• Toivotontapaus

Mikähän minussa ja tarinassani sitten on epäuskottavaa? Jos kerrot mikä itseäsi siinä arveluttaa, voin valaista asiaa.

Ja mun mielestäni Expua ja minä ollaan kun yö ja päivä...

• atännä

Mikähän minussa ja tarinassani sitten on epäuskottavaa? Jos kerrot mikä itseäsi siinä arveluttaa, voin valaista asiaa.

Onhan sinussa ristiriitaa. On helppo ymmärtää, miksi palstan yhdenasian jankkaajat ovat sinkkuja. Kirjoituksesi ovat pääasiassa järkevän kuuloisia. Jos juttelet tuollaisia oikeassa elämässä, ei vaan mene mun järkeeni ettei joku nainen olisi sua jo kaapannut.

• atännä kirjoitti:

Onhan sinussa ristiriitaa. On helppo ymmärtää, miksi palstan yhdenasian jankkaajat ovat sinkkuja. Kirjoituksesi ovat pääasiassa järkevän kuuloisia. Jos juttelet tuollaisia oikeassa elämässä, ei vaan mene mun järkeeni ettei joku nainen olisi sua jo kaapannut.

Apropos ristiriidat, tuolla ylempänä sanot meneväsi itse elämässä fiiliksellä ja ihmettelet nyt, miksi naiset eivät ole tehneet jotain, vaikka se olisi järkevää.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Apropos ristiriidat, tuolla ylempänä sanot meneväsi itse elämässä fiiliksellä ja ihmettelet nyt, miksi naiset eivät ole tehneet jotain, vaikka se olisi järkevää.

Älä vääristele.
        Minä en ole kaikki naiset.

• flowersreally

No oikeastaan juuri siksi pahoittelin. En ajatellut selitellä asiaa sen enempää.

• atännä kirjoitti:

Älä vääristele.

Just tuollaisia kaikki naiset aina on, että omat valinnat tehdään fiiliksellä mutta oletetaan että kaveri, joku tai naiset yleensä toimii järjellä.

• atännä kirjoitti:

Älä vääristele.

Voimme toki laajentaa keskustelun siihen, miten usein naiset puhuvat "kemiasta" eli fiiliksestä, tai miten paljon naiset karttavat ajatusta järkiliitosta. Aika harvassa taitavat olla ne naiset, joille fiilis ei olisi etusijalla parinvalinnassa. Asiasta on jauhettu palstalla vuosikaupalla.

Siksi vähän ihmettelen, että laitat järjen etusijalle. Toisaalta naisilla on usein tapana tuomita mies "tosi hyväksi jollekin toiselle naiselle", mikä lienee sama asia. Sellainen mies olisi naiselle järkevä valinta, mutta kun ei nappaa.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Voimme toki laajentaa keskustelun siihen, miten usein naiset puhuvat "kemiasta" eli fiiliksestä, tai miten paljon naiset karttavat ajatusta järkiliitosta. Aika harvassa taitavat olla ne naiset, joille fiilis ei olisi etusijalla parinvalinnassa. Asiasta on jauhettu palstalla vuosikaupalla.

Siksi vähän ihmettelen, että laitat järjen etusijalle. Toisaalta naisilla on usein tapana tuomita mies "tosi hyväksi jollekin toiselle naiselle", mikä lienee sama asia. Sellainen mies olisi naiselle järkevä valinta, mutta kun ei nappaa.

Mikä tuossa kirjoituksessani nyt oli se kohta, mihin tartuit? Kun kirjoitin, ettei mene mun järkeeni, vai että toivottontapaus kirjoittelee järkeviä? Taisit nyt ymmärtää ihan väärin. En tarkoittanut missään kohtaa, että kukaan toimii järjen kanssa (vastakohta tunteelle). Tunteitakin voi käsitellä ja kokea järkevästi.
        Kiinnostavia jutteleva ihminen on kiinnostava. Taidatte taas unohtaa, että kaikki eivät määritä ihmistä vain ulkonäön perusteella.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Mikä tuossa kirjoituksessani nyt oli se kohta, mihin tartuit? Kun kirjoitin, ettei mene mun järkeeni, vai että toivottontapaus kirjoittelee järkeviä? Taisit nyt ymmärtää ihan väärin. En tarkoittanut missään kohtaa, että kukaan toimii järjen kanssa (vastakohta tunteelle). Tunteitakin voi käsitellä ja kokea järkevästi.
        Kiinnostavia jutteleva ihminen on kiinnostava. Taidatte taas unohtaa, että kaikki eivät määritä ihmistä vain ulkonäön perusteella.

"Taidatte taas unohtaa, että kaikki eivät määritä ihmistä vain ulkonäön perusteella."

Totta. Myös raha ja status ratkaisevat ;)

• atännä
        12121212 kirjoitti:

"Taidatte taas unohtaa, että kaikki eivät määritä ihmistä vain ulkonäön perusteella."

Totta. Myös raha ja status ratkaisevat ;)

Yhden asian ätmi. >:(

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Yhden asian ätmi. >:(

Monipuolinen ja monitaitoinen nuori herrasmies.

Olin taas eilen salilla. Alkaa rinnanympärys olemaan melkein sama kuin sun haukkarien ympärys :D Vielä ylennys ja palkankorotus niin avot.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Monipuolinen ja monitaitoinen nuori herrasmies.

Olin taas eilen salilla. Alkaa rinnanympärys olemaan melkein sama kuin sun haukkarien ympärys :D Vielä ylennys ja palkankorotus niin avot.

Niin sittenkö aukenee p*llutaivas? Ok... :)

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Niin sittenkö aukenee p*llutaivas? Ok... :)

Voisit olla vähän kannustavampi välillä :/

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Voisit olla vähän kannustavampi välillä :/

No tsemppiä.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

No tsemppiä.

Kiitos. Löytyihän sinusta ystävällinen puolikin.

• Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

Kiinnostavia jutteleva ihminen on kiinnostava, mutta miksi ihmeessä se kiinnostavuus olisi millään tavalla seksuaalista? Olet sinäkin varmaan tavannut elämäsi aikana monta kiinnostavia puhuvaa ihmistä, joka ei kuitenkaan siinnosta parisuhdemielessä. No, se on ihan sama kaikilla. Olivat he sitten ulkonäkökeskeisiä tai eivät.

• numeronikkiii

voitko tulkita mitä tää tarkottaa löyisin tuolta profetia palstalta kaverisi, osaatko tulkata mitä kaverisi sanoo ja profetoi tai puhuu??? ;)

oletko kenties palstakeisari???

olisi kiire tälle selitykselle kun tempauskin lähestyy 2 vuoden päästä!!!

--------------

Ettäsilleen

23.1.2016 17:41

semmosta tällä kertaa.

------------

654

23.1.2016 17:52

654

---------

456

23.1.2016 18:34

456

----------

654564564

25.1.2016 18:33

654 kirjoitti:

654

65454

----------

543543

25.1.2016 18:56

456 kirjoitti:

456

543543

------------

56765

25.1.2016 21:43

543543 kirjoitti:

543543

675675

--------------

756756

25.1.2016 21:44

543543 kirjoitti:

543543

576

• gnfnfgn

fgngffgnfgxn

• Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

Järkeviä puhumalla ei koskaan ole saatu naisten pikkareita kostumaan. Järkeviä puhuvaa miestä voi arvostaa, mutta vain henkisesti. Fyysisellä puolella moinen karkottaa kaikki naiset. Siihen on ihan yksinkertainen selitys: ei tarvitse mennä kanssani sänkyyn, että saa minusta irti jo kaiken mitä saatavissa on.

Eikä tuolla elävässä elämässä naiset vaan kaappaa miehiä. Naiset haluavat tulla vietellyksi, mies joka täytyy kaapata, ei ole kiinnostava, koska ei ole itse aktiivinen. Ehkä silloin jos nainen huomaa, että tässä on erittäin kiinnostava mies, nainen voi heittäytyä aktiiviseksi, mutta silloin sen pitäisi olla ulkoiselta olemukseltaakin naista viehättävä mies.

Ja jossain edellä taisin sanoakin, että reaaliaikaisessa habituksessani ei ole paljoa kehumista. En ole komea kenenkään mielestä, ääneni on ohut ja metallinen, ja lauseet pulpahtelevat ulos nopeammin kun kerkeän ajatusta työntää, minkä takia sekaan tulee paljon täytesanoja ja epäselvää höpötystä. Ja kehonkieli on varmaan aika karmeaa. Siinä riittävästi syitä, miksi kukaan nainen ei ole kaapannut.

• Toivotontapaus
        Multinix kirjoitti:

Toivotontapauksesta on aina erittynyt voimakkaita Ex-pua-viboja.

Otan tuon jo henkilökohtaisena loukkauksena. Expua halveksii naisia, minä en, vaikka olenkin pettynyt naisten valintoihin, mutta minkäs he viehätysvoiman luonnonlaeille mahtavat.

• numeronikkii
        numeronikkiii kirjoitti:

voitko tulkita mitä tää tarkottaa löyisin tuolta profetia palstalta kaverisi, osaatko tulkata mitä kaverisi sanoo ja profetoi tai puhuu??? ;)

oletko kenties palstakeisari???

olisi kiire tälle selitykselle kun tempauskin lähestyy 2 vuoden päästä!!!

--------------

Ettäsilleen

23.1.2016 17:41

semmosta tällä kertaa.

------------

654

23.1.2016 17:52

654

---------

456

23.1.2016 18:34

456

----------

654564564

25.1.2016 18:33

654 kirjoitti:

654

65454

----------

543543

25.1.2016 18:56

456 kirjoitti:

456

543543

------------

56765

25.1.2016 21:43

543543 kirjoitti:

543543

675675

--------------

756756

25.1.2016 21:44

543543 kirjoitti:

543543

576

asia-selvä

26.1.2016 20:10

Sulle tietoaaa

Järkevät eivät odota vastausta, ne tietävät vastaukset kysymättäkin. Mutta silti on asiallista antaa henkilön ( nikin, haamun) itsensä vastata.

Ei kysellä enempää, ei tivata.

Kun ei vastaa: Päätös on, että väärä omatekoinen, psyykkisesti harhoissaan oleva kuvittelija söpöttää olevansa profeetta.

Jos vielä kehuu, tämä johtopäätös nousee aina julkisesti esille.

REHELLINEN ihminen pystyy aina vastaamaan. Mutta epärehellinen keplottelija pakoilee, vastaa asian viesrestä, höpöttää uusia satuja.

Tähän on pantava piste.

Varokaa, karttakaa kuin tappavan flunssaviruksen levittäjää.

Valheen herran palvelijat ovat täynnä valheita.

• biisiäpukkaa

• Toivotontapaus kirjoitti:

Järkeviä puhumalla ei koskaan ole saatu naisten pikkareita kostumaan. Järkeviä puhuvaa miestä voi arvostaa, mutta vain henkisesti. Fyysisellä puolella moinen karkottaa kaikki naiset. Siihen on ihan yksinkertainen selitys: ei tarvitse mennä kanssani sänkyyn, että saa minusta irti jo kaiken mitä saatavissa on.

Eikä tuolla elävässä elämässä naiset vaan kaappaa miehiä. Naiset haluavat tulla vietellyksi, mies joka täytyy kaapata, ei ole kiinnostava, koska ei ole itse aktiivinen. Ehkä silloin jos nainen huomaa, että tässä on erittäin kiinnostava mies, nainen voi heittäytyä aktiiviseksi, mutta silloin sen pitäisi olla ulkoiselta olemukseltaakin naista viehättävä mies.

Ja jossain edellä taisin sanoakin, että reaaliaikaisessa habituksessani ei ole paljoa kehumista. En ole komea kenenkään mielestä, ääneni on ohut ja metallinen, ja lauseet pulpahtelevat ulos nopeammin kun kerkeän ajatusta työntää, minkä takia sekaan tulee paljon täytesanoja ja epäselvää höpötystä. Ja kehonkieli on varmaan aika karmeaa. Siinä riittävästi syitä, miksi kukaan nainen ei ole kaapannut.

Ehkä vähän yliarvioit sitä seksipuolta ("pikkarien kostumista")? Mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän sillä on merkitystä miehellekään, ja naiselle sillä ei ilmeisesti alunperinkään ole niin suurta merkitystä kuin mitä miehet projisoivat/kuvittelevat (!?!). Jos löydät nk. sielun siskon, jonka kanssa ajatustenvaihto ja yhteiselo toimii, niin eiköhän se seksipuolikin sitten järjesty...

• Kaikki naiset eivät pidä samoista asioista, eli kaikki eivät todellakaan tykkää loputtomasta pikkutyhmästä vitsailusta. Sinun täytyy vain etsiä nainen, joka pitää pohdiskelevasta, vakavasta tyylistäsi.

• Toivotontapaus

Ei kukaan, kukaan, kukaan nainen halua VAKAVAA kumppania. Kumppanista haetaan iloa elämään.

• Nainen_28v

Ei kukaan, kukaan, kukaan nainen halua VAKAVAA kumppania. Kumppanista haetaan iloa elämään.

Riippuu naisesta, ei passaa yleistää :)

• helgamies

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1453783507076.html
        "Raju velkaantuminen ja pyrkimys täydellisyyteen ahdistavat

Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtaja Heli Vaaranen sanoo, että viime vuosina suomalaisten parisuhteissa ovat hiertäneet kuitenkin muutkin seikat kuin kotityöt ja muut arjen askareet. Hän nostaa ensimmäiseksi taloudelliset huolet ja rajun velkaantumisen."

=> velkaantuminen viittaa naisen vaatimaan hypergamiaan. Joten parempi vaan että säästät rahasi olemalla ilman naista.

• 1511
        helgamies kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1453783507076.html
        "Raju velkaantuminen ja pyrkimys täydellisyyteen ahdistavat

Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtaja Heli Vaaranen sanoo, että viime vuosina suomalaisten parisuhteissa ovat hiertäneet kuitenkin muutkin seikat kuin kotityöt ja muut arjen askareet. Hän nostaa ensimmäiseksi taloudelliset huolet ja rajun velkaantumisen."

=> velkaantuminen viittaa naisen vaatimaan hypergamiaan. Joten parempi vaan että säästät rahasi olemalla ilman naista.

Noinkohan on? Jokunen aika sitten uutisoitiin sinkkumiesten olevan suurin luottotietonsa menettäneiden ryhmä. Toisin sanoen: miehet näyttävät osaavan velkaantua ihan ilman naistakin.

• helgamies
        1511 kirjoitti:

Noinkohan on? Jokunen aika sitten uutisoitiin sinkkumiesten olevan suurin luottotietonsa menettäneiden ryhmä. Toisin sanoen: miehet näyttävät osaavan velkaantua ihan ilman naistakin.

Hypergamian lakien mukaisesti on selvää, että sinkkumiehet ovat köyhempiä kuin pariutuneet eli kiiimavittua saavat miehet.

• netistälöydettyä

en tiedä onko alkuperänen sivu mutta olihan se otettava selvää löytyykö vielä tota "sivua" ni löysin tämmösen sitten! ;)

"Vasta internetin syntyminen tarjosi miehille mahdollisuuden vaihtaa ja kerätä ajatuksia naisten pokaamisesta. Netin piiriin muodostui 1990-luvulla kansainvälinen keskustelufoorumi, alt.seduction.fast, jossa miehet kehittivät naisten iskemisen tietotaitoa."

http://www.pualingo.com/altseductionfast-asf/

• Kilttiatm

Ulkonäöllä on suora yhteys saako seksiä vai eikö saa. Uskon että olisin päässyt edes yhden naisen kanssa treffeille 31 ikävuoteen mennessä jos minulla olisi naisia miellyttävä ulkonäkö. Vaa ei ole joten en saa seksiä eikä kukaan nainen halua treffeille kanssani joten tilaneteeni on huonompi kuin kenenkään muun. Muut panee ja seurustelee ja saavat tuntes rakkautta ja etttä joku välittää, jännämiehet panee ja seurustelee koska väkivaltainen mies on kiinnostava naisten mielestä ja nainen rakastaa ja välittää niistäkin.

• yksinäinen-ätmi

Kyllä elämä on aika lailla ohi kun ei sitä parisuhdetta saa. Väittääkö joku tosissaan että on onnellinen sinkkuna koko elämänsä. Miehen ja naisen kuuluu olla yhdessä. toisilla on vaan ulkonäkövaatimuksia siitä minkänäköinen toisen kuuluu olla vaikka se ei liity mitenkään siihen parisuhteen onnistumiseen. Naiset kuvittelee että komean miehen kanssa suhde onnistuu parhaiten

• yhdistynaiseen

Ei komean vaan, saman tasoisen. Luuletko olevasi muka onnellinen kehitysvammaisen naisen kanssa, vajukin? Oikea nainen ja mies sopivat toisilleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2431
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1964
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1654
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      109
      1457
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1351
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1052
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      993
    8. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      878
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      855
    10. Mitä todennäköisimmin teette kun

tapaat hänet seuraavan kerran?
      Ikävä
      43
      802
    Aihe