sinkkumiesten vaatimustaso

sinkkunainen2

Millaiset vaatimukset sinkkumiehillä on naisten suhteen? Millainen naisen pitää olla saadakseen miehen?

34

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Luuletko että kokematon mies voi esittää mitään vaatimuksia. Vain komeat ytmit voi esittää vaatimuksia koska naiset haluaa naida sellasia.

• Kyllä tällä palstalla kokemattomat miehet esittävät paljonkin vaatimuksia. Itse asiassa paljon enemmän kuin kokeneet.

• rumamaija

Voivoi, kyllä tuolla suomi24-treffeissä on ne itsekin vaatimattoman näköiset miehet heti naiselta naamakuvaa vinkumassa... Eikä riitä kroppakuva heillekään tosiaan, vaan pyytävät sen jälkeen vielä sitä pärstäkuvaa. Totuus: naama merkkaa helvetisti myös niille ei-komeille miehille.

• Naisen pitäisi olla kätketty aarre. Vaimomatskua, jota kukaan ei ole huomannut vielä napata vaimokseen.

• M47vee_

Fiksu ÄO yli 100, urheilullinen, BMI alle 25 ja kuppikoko alle D:n. Tarvittaessa ponnaripäinen miehensä kanssa luonnossa retkeilevä sissi ja kaupunginlla iltamenoissa hienoksi ladyksi laittautuva. Osaa huolehtivan kotiäidin ja kiimaisen naaraan roolin. Ei ole feminististen harha-ajatusten läpitunkema.

• Riiiiiiiiiiii

• Neitsytsetä

- luonteeltaan sellainen että yhdessä on kivempaa kuin yksin :)
      - sopivan ikäinen ettei ole liian teini / tunnu ja näytä ihan mummolta (anteeksi mummot!)
      - pitää jossain määrin itsestään huolta
      - ei alkoholiongelmia tai huumeongelmia
      - empaattinen, kiltti muille ihmisille
      - jos muutetaan yhteen, valmis tekemään jotain työtä
      - henkinen hyvinvointi tärkeämpää kuin materiaalinen hyvinvointi
      - hoitaa asiansa, saa olla köyhä mutta ei vastuuton
      - halukas sitoutumaan, ei naisia jotka haluavat ensisijaisesti kerätä paljon kokemuksia useiden miesten kanssa ja sen jälkeen vakiintua jonkun kanssa

Ja sitten tulee se ulkonäkö jota on hirveän vaikeaa kuvata, koska jos rakastuu niin ne ulkonäkövaatimuset voi äkkiä lentää roskakoriin...ja minä olen avoin tutustumaan sellaisiinkin ihmisiin joiden ulkonäkö ei heti herätä vau-reaktiota.

• myöhässä

tää oli hyvä, mulla on nimittäin ihan samat, en kanssa ajattele, että pitää jotkut länsimaalaisen yhteiskunnan asettamat kauneusihanteet täyttää, ainoan minkä lisään tähän on normipaino, suht koht, ja tämä siksi, että harrastan sellaista, jopa elämäntapa, osa ainakin, että ei siihen pysty, jos on 15kg, en siis kirjoittanut, että pitää näyttää nääntyvältä sudelta ja olla posket klommolla ja 17 vuotiaan hanuri.
        Ei kanssa köyhyys, työt, asunnot, autot, vaatteet mua haittaa. Itse olen ex-juoppo, vähävarainen, hieman sairas, tasapainoinen, kiltti, hyvä sydäminen, kristitty, kuntoileva, keski-ikäinen mies. Ei paljon kysyntää ole, no, en ole kyllä jaksanut enää edes pohtia näitä vaimo juttuja, tais juna mennä jo.

• Luolamadonna

Itse lähden siitä että en vaadi keneltäkään enempää kuin mihin itse pystyn.

Tästä joukosta pitää kyllä pudottaa pois lapset, vanhukset, sairaat jne.

(Naurua)

• Feministi

Sinkkumiehet on sikoja!

• Sinkkumies11

Feministeillä on unirytmi sekaisin.

• Kaunis.

• 876

"Millainen naisen pitää olla saadakseen miehen?"

- Eiköhän sitä jokainen suohirviö löydä toisensa!

• Ätmi-ämmä

No tässäpä sinulle vastaus:

Ulkonäkö:

- Mielellään slaavilaisia tai aasialaisia piirteitä kasvoissa
      - Vaalea hyvin hoidettu iho, jota ei tarvitse pakkeloida piiloon
      - Isot pusuhuuliksi kutsutut huulet, joilla saa kuulemma imettyä kyrpää paremmin (?)
      - Isot naisellisen väriset silmät (EI RUSKEAT)
      -Luonnollinen hiusten sävy. Ei mitään shokkivärejä tai värikypärää, joka ei näytä omalta väriltä. Myös liian vaalennetut vetyperoksidi hiukset eivät näytä hyviltä, ellei sellainen väri sitten ole naisella luonnostaan.
      -Paksut, kiiltävät, pitkät luonnonkiharat hiukset maksimoi naisellisuuden.
      - Siisti meikkaustyyli. Korostaa parhaita piirteitään hillitysti, ei näytä miltään drag queenilta tai white trashilta meikkeineen. Raikas, puhdas ja hengittävä iho on kaunein.
      -Lapenomaisen iso otsa. (Tutkimuksissa on todettu, että isompi otsatila naisilla vetoaa miehiin, sillä se näyttää lapsenomaisemmalta kuin pieni otsa).
      - Iloinen hymy aina kasvoilla, näyttää onnelliselta ihmiseltä. Ei mitään norsunvittu naamaa.
      - Osaa pukeutua klassisen tyylikkäästi ja asiaankuuluvasti. Jos mennään salille, silloin ehkä hyväksytään pierukollarit, mutta toisaalta onhan niitä olemassa kivoja perseen muotoja paljastavia trikoitakin, etten sitten tiedä? Ja juhliin juhlava kaunis kampaus, meikkiin on panostettu hieman enemmän, sillä onhan kyseessä juhlatilaisuus, jos mennään arkena kauppaan, pukeutuminen on naisellista ja muotoja imartelevaa. Korkkarit vielä jalkaan niin a vot! Housuja käytetään kesällä erittäin vähän. Suomen ilmasto on onneksi armahtanut naisia sen verran, ettei liukkailla talvikeleillä tule käyttää hameita tai korkea korkosia stilettoja, mutta kesällä onneksi sitten! :)
      - Kirkas ja korkea naisellinen ääni on tutkimuksissa todettu viehättävimmäksi, joten sellainen ääni naisella on oltava.
      - Pituutta saa olla n. 155 cm - 175 cm. Jotkut tykkäävät vähän lyhyemmistä, kun heillä on vissiin jokin hoivavietti tätä naista kohtaan kun on niin pikkuinen. Jotkut taas pitävät pitkiä upeita sääriä naisellisina ja seksikkäinä. Tuon pituusrajan yli menevät ovat jo isokokoisia hongankolistajia, joita miehet pelkäävät.
      -EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA OLLA VÄHÄÄKÄÄN YLIPAINOA! Paino saisi olla esimerkiksi 175 cm:lla naisella sen 61 kg.
      -Sporttinen timmi kroppa on naisellinen, jotkut miehet tykkäävät myös anorektisen laihoista. Kuitenkin suurin osa miehistä tykkää, kun persettä on treenattu ja se näyttää suoraansanottuna kahdelta pallolta joita tekee mieli puristella kun nai takaapäin.
      - Kapea vyötärö, iso naisellinen treenattu perse ja leveä lantio
      - Pienet sirot ja hoidetut varpaat, joita mies tykkää hieroa ja nuolla.
      - Siistit kynnet, ei ylipitkät. EIKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ niitä kammottavia akryyli tekokynsiä, jotka näyttävät niin epäluonnollisilta. Jokin punainen naisellinen väri hoidettuihin kohtuu pitkiin luonnollisiin kynsiin on miesten mieleen.

Käyttäytyminen:

-Ei ole katkera suomifeministi ämmä, vaan arvostaa itseään juuri sellaisena kuin on. Kusi ei siis ole noussut päähän kauneudesta huolimatta.
      - Ei bimboile, kanaile tai tee mitään muutakaan älyttömiä juttuja. Osaa siis puhua järkeviä, henkeviä ja tarvittaessa myös hoitaa konfliktitilanteita itsenäisesti.
      - Ei ryyppää, ei tupakoi, ei käytä huumeita, eikä juokse baareissa. Se on teinien hommaa miesten mielestä.
      -Naisella pitää olla paljon kavereita, jotta hän siten voi todistaa miehelleen olevansa suosittu ja pidetty. Sosiaalisuutta siis tulee olla. Ja mielellään kaikkien kanssa on tultava jotenkin toimeen.
      - On vastuuntuntoinen, eikä jaa pilluaan kelle sattuu.
      - Hankkii itse oman elantonsa, on tervejärkinen eikä koskaan ole elämässään kärsinyt mielenterveysongelmista. On päässyt töihin jo nuorella iällä ja tietää, miten töitä tehdään ja on tottunutkin siihen. Ei siis tarvitse miestä rahapussinaan.
      -Ravintolaan mennessä tilaa jotain hyvin sivistynyttä viinin kera. Hampurilaispaikat eivät tule kuuloonkaan.
      - Kun nainen shoppailee, on sen oltava tarkkaan harkittuja ostoksia, mitä hän on etsimässä. Kuitenkin ostosten on oltava naisellisia.
      - On naisellista, jos omistaa hirmu suuren meikkipussin ja erilaisia kauneudenhoitotuotteita.
      - Käyttää joskus silmälaseja sihteerilookin vuoksi. Vain miellyttääkseen miestään.
      -Antaa pillua mielellään ja kiihottaa miehen ennen sitä. Vaikkapa nyt eroottisilla esityksillä tai ilmehdinnällä. Käyttää seksikkäitä alusvaatteita. Ei mitään Lindexiltä tai Seppälästä ostettuja printtikuosisia alkkareita, joissa lukee jotain typerää. Ne ovat teinimäisiä.
      - Tekee sängyssä miehen onnellisimmaksi mieheksi maan päällä. Osaa siis kaikki kikat sängyssä.
      -Osaa olla rakastava ja rakastettava.
      -On huolehtiva ja äidillinen persoona, tulevia lapsia varten mahdollisesti.
      -On hyvä itsetuntoinen kaikinpuolin.
      -Harrastaa asioita, liikkuu paljon, on ystävien kanssa, harrastaa sivistyneitä asioita, kuten teatterissa ja näyttelyissä käymistä. Ei istu liikaa tietokoneella tai räplää iphonea turhan paljoa.
      - Koko naisen olemus on sellainen, että muut miehet kadehtivat.

:)

• kyborginkuvaus

En kyllä edes ymmärrä näitä termejä täällä, atmi, hct, jne jne, mutta silti, jonkun tieteiselokuvan naisenko tähän mallasit.
        Nukkuuko tää tyyppi, tai kakkaa, varmaan liian vulgaaria sille, on tää niin hieno kyborgi.
        Mä en edes puhu tällaisille ihmisille, on se sitten naisia tai miehiä. uök.

• Ätmi-ämmä

Kuvasin ihan vain naisen, joka on teidän sinkkumiesten mieleen. Ei siinä sen kummempia.

• Riiiiiiiii

Unohdit listasta sen, että ennen pillun antamista ja uskomattomien kiihotustemppujen tekemistä naisen pitää olla myös neitsyt. Temput on oppinut lukemalla kirjoista;).

• Ätmi-ämmä
        Riiiiiiiii kirjoitti:

Unohdit listasta sen, että ennen pillun antamista ja uskomattomien kiihotustemppujen tekemistä naisen pitää olla myös neitsyt. Temput on oppinut lukemalla kirjoista;).

Neitsyys on turhan yliarvostettua ja se on sama kuin amishia tai lestadiolaista nussisi. Sellainen ei varmastikaan ole monen miehen mielestä kiihottavaa.

Naisella on oltava muutama kokeilu, että tietää mitä tekee. On kuitenkin pessyt alapäänsä huolellisesti noiden kokeilujen jälkeen.

• Vastakohtakurppa

Mä nauroin niin että tenat kastui!! :-D Ehdottomasti tuollainen naisen kuuluu olla ja jos ei ole, niin saunan taakse tai jätteenpolttolaitokselle!

• Kilttiatm

Nainen kun näkee miehen kuvan niin nainen juksee karkuun. Sinkkunaiset ei halua edes tutustua meihin sinkkumiehiin

• ikuisestiyksinkö

No onko se mikään ihme? Kato nyt näitä tyyppejä.
        Mitä ne nykyään tunkee juomaveteen ku tuntuu että suurin osa ihmisistä on ihan sekopäitä.

• Eräkettu

-Naisellinen.
      -Kiva muodokas hyvin huollettu kroppa.
      -Kivat silmät.
      -Pitkät hiukset... Mieluiten tummat.
      -Ei liian pitkä.
      -Tyylikäs... Ulkonäöstään huolehtiva.
      -Älykäs.

• Vihaat.naisia

Katso yllä oleva listaus. Älä missään nimessä tyydy huonompaan huoraan, koska ethän sä voi alentua huonompaa edes sylkemään päin näköä.

• NirsoM1977

Kaiken normaalin lisäksi (mukava, huumorintajuinen, luotettava, järki päässä jne), mulla on pari kriteeriä. Olen 38v (kohta 39v mies), naiseni tulisi olla iältään 25-40. Mutta sitten tuleekin ongelma. Naisen tulee olla lapseton (eikä halua lapsia), mutta jos lähempänä 40v nainen on sinkku on hän luultavasti yksinhuoltaja. Toinen kriteeri olisi, että nainen ei ole ylipainoinen..jälleen ongelma. Tuon ikäluokan nainen alkaa olla kerännyt ylipainoa. Ja vielä yksi...ei halua ottaa lainoja.
      Mutta nuo kaksi erityistä vaatimusta asetan ja niistä en tingi.

Yhteenveto kaikista vaatimuksistani siis:

- normaali (kiva, fiksu, mukava, huumorintajuinen, luotettava, rehellinen jne jne...)
      - ikähaitari 25-40v
      - lapseton eikä halua lapsia (vaikea täyttää tuossa ikäryhmässä, pakkovaatimus)
      - ei ylipainoa (lähes mahdoton täyttää tuossa ikäryhmässä, pakkovaatimus)
      - ei halua ottaa lainoja (eikä pistä minun maksettavaksi vanhoja lainojaan)

Harmi vain, että lähes kaikki vapaat 40v naiset ovat sellaisia "pullantuoksuisia tanttoja" eli siis näyttävät minun silmiini liian vanhoilta ja ylipainoisilta. Poikkeuksiakin on, mutta ne ovat harvassa ja niitä on mahdotonta saada.

Siispä olen aikoja sitten jo antanut periksi. Elän elämäni yksin. Optio parisuhteeseen on auki, jos ihme tapahtuu ja joku tuollainen vaatimukseni täyttävä nainen tulee elämääni ja olisi jopa kiinnostunut minusta. Eipä tässä muuta.

Voimia kaikille yksinäisille ja/tai sinkuille/selibaatissa eläville!

• erakkomuija

Hmm, voitko avata vähän miksi tuo lainan ottaminen on niin negatiivinen seikka sinulle? Harvoin kellään on varaa tuosta vain ostaa esim. autoa tai asuntoa ilman lainaa.

• EnYmmärräMinäkään
        erakkomuija kirjoitti:

Hmm, voitko avata vähän miksi tuo lainan ottaminen on niin negatiivinen seikka sinulle? Harvoin kellään on varaa tuosta vain ostaa esim. autoa tai asuntoa ilman lainaa.

Minun ihanne naiseni ottaa heti luoton, jolla pitää miehensä tyytyväisenä. Ihan selvää.

Kaikenlaista palstapelleilyä taas.

• NirsoM1977
        erakkomuija kirjoitti:

Mulla on kerran ollut lainaa. Opintolaina. Tuntui ahdistavalta kun oli velka painamassa. Kun sain sen maksettua, oli fiilis upea ja vapaa. Ei lainoja. Tahdon Olla niin vapaa, kuin vaan mahdollista tässä yhteiskunnassa. Siispä ilman lottovoittoa asun aina vuokralla ja en aja ajokorttia enkä osta autoa. Asunto- tai autolainan jos ottaisin, en kokisi niitä oikeasti omakseni ennenkuin ne olisi kokonaan maksettu. Siispä ei koskaan lainoja. Piste.

• Eräkettu

Niin joo...

Lapseton pitää olla..

-Ei ole lainoja maksettavaksi.

-Ei ole mamujen jätös...

• erakkomuija

Mitä nuo lainat haittaa? Ei miehen niitä tarvitse maksella. Minä maksan ihan itse omaa asuntoani ja autoani kuten oon tehnyt jo 12 vuotta.
        Miksi niin monia miehiä häiritsee jos naisella on omia lainoja? Oon tähän joskus ennenkin törmännyt, se tuntuu olevan miehille jonkinlainen kynnys.

• 467325

Kaksi jalkaa ja pillu, eikä niillä jaloillakaan nyt niin oo väliä.

• löytyykö_tämmöttii

Ei niillä jaloillakaan niin väliä, mutta pimpsloora, ja vieläpä mallia impi® tarvii olla.
        Myöskin kovasti suotavaa olisi että löytyisi EDES jonkinlainen pulssi, eli tavara olisi vielä lämmintä ja käyttökelpoista. Paappa sanoi aikoinaan että jos ja kun naisella sulaa sokeri suuhun, se on vielä soiva peli. Muuten se on kompostia ja tunkion täytettä, siitä ei ole enään mitään iloa kenellekkään.

Mun mielestä ei ole mitenkään kohtuuttomia vaatimuksia. Tietty jos vain sattuisi olemaan joko pygmi (persejalka) tai jalaton ja kirsikkana kakun päällä mykkä, niin siinä olisi kyllä "winner combo". Eli lämmin ja tuore tavara, persejalkainen tai jalaton joka ei pääse juoksemaan karkuun, ei ainakaan kovin nopeasti ja mykkä, joten pitelee kivasti suunsa kiinni eikä kälätä tahi motkota.

= UNELMA NAINEN !.

• Kilttiatm

Miksi nainen kysyy edes tuollaist akoska nainen valitsee miehen aina. Nainen voi olla millainen tahansa ja saa kyllä miehen.

• Näinseelämämeni

-Ei pyöreä tai lihava vaan normaali tai hoikka, pitää huolen itsestään
      -Ei kuitenkaan pinnallinen sex and the city hempukka
      -Ei kaikesta valittava vihervasemmistoporvari tai femakko (tasa-arvo kuuluu kaikille ei sitä tarvitse jankuttaa ja huutaa)

-Osaa olla aktiivinen ja huomioida myös toista ilman miehen aloitetta
      -Osaa ottaa toiset ihmiset huomioon omaa etua kuitenkaan unohtamatta
      -Osaa ajatella ihan itse asioita määkimättä toistaen vain kaveriensa, median tai myös miehenkään mielipiteitä

-Samankaltainen huumorintaju
      -Tiedostaa miten katoavaista kaikki on joten suhtautuu vähätellen statukseen tai "menestykseen" muiden silmissä
      -Ottaa suhteen vakavasti, mutta ei itseään eikä kaikkea muuta ympärillään niin vakavasti

Mutta mä olenkin jo 35 kalkkis, joten turha toivo että enää ketään löytää jolla ei olisi jo lapsia tai kulkenu maailman ympäri jo jonkun toisen kanssa tai viettänyt railakasta sänkyelämää sen 10-20 vuotta.

Tiedän että samalla lailla olevia miehiä ja naisia omassa ikäryhmässä ja nuoremmissa on, mutta monetkaan asiat eivät sitten vain natsaa puolin tai toisin.

Itseäni ei harmita koska tiedän että ne oikeasti sopivat ovat harvassa ja muiden kanssa joutuisi tekemään kompromisseja joihin en ole ainakaan itse valmis ihan vain ollakseni jonkun kanssa tai ettei tarvitsisi olla "yksin".

Mut tiedän että kohdallani kaikki on hyvin pitkälle liian myöhäistä.
      Olen liian pitkään ollut yksin ja kariutuneet suhdeyritykset sekä näkemäni asiat elämässä ovat tuhonneet luottamukseni ihmisiin, erityisesti naisiin.

• vaatimatonvain

Ei vaatimukset ole kovia. Ihan semmonen luonnon läheinen sporttinen huumorilla marinoitu suussa sulava huisin nätti neito.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      367
      3160
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      310
      1508
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe