Mulla alkaa olla jo vaihtoehdot loppu. Kuparikierukkaa en enää toista kertaa ota, oli virhe ottaa se.
Yhdistelmä ehkäisy jutskat ei käy migreenin takia.
Nyt parin vuoden ajan ollut mirena eikä finneille näy helpotusta :(
En ole kovin halukas poistattamaan tätä kapinetta mutta en tiedä auttaako muukaan.
Entä jos vaihtaa jaydessiin?
Eroaako hormonimäärissä toisistaan?
On kyllä kurjaa maksaa taas iso summa toisesta Kierukasta mikäli se ei poista ongelmaa.
Finnejä mirenasta entä jaydess?
Kierukkafinnejä
1
61
Vastaukset
- aefawrgta
Ihan oma kokemus asiasta: Naama rähähti ihan hirveisiin finnirykelmiin ja sainkin Mirenasta aikuisiän aknen. Poistatin sen kapistuksen puolen vuoden jälkeen. Aknea hoidettiin ensin antibiooteilla ja kun ne ei auttaneet niin vuosi kierukan asentamisen jälkeen aloitin Roaccutan kuurin akneen. Söin niitäkin kuureja viisi! Nyt iho on siedettävässä kunnossa mutta ei suinkaan samassa kuin mitä ennen sitä hemmetin Mirenaa. Ei ikinä enää mitään sellasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184