onko kellään tieto, kuinka paljon maksaisi hummerin tuonti suomeen (kuljetukse, verot, yms..) ja onko suomessa ylipäätänsä yhtään hummeria?
hummer
19
3741
Vastaukset
- Köyhä Poro
Kuljetukset ei maksa paljoa kun haet suoraan Eestistä.
www.hummer.ee
www.premiummotors.ee
Eestissä Hummereita vilisee. Ja yleisyydestä päätellen Mersun G-Wagen on niiden kansallisauto, yhtä yleinen kuin Corolla Suomessa.
Sulla on toivottavasti tarvittavat 100 tuhatta egee jo lompsassa? - Piippolan Vaari
Onhan noita leikkikaluja jollain suomalaisilla rikkailla paskiaisilla. Rahallahan niitä täältäkin saa, eli sit vaan ostamaan.
- Arpo
Hummeria saa kyllä ihan mistä vaan ja suomestakin mutta et saa sitä rekisteriin täällä itse ilman kikkailuja, joten kannattaa ostaa jo suomessa rekisterissä oleva.
En tiedä miksi mutta näin asia on, itse olisin ostanut muttei onnistu! PERSEESTÄ! - myös hummerilla
venäläisillä on varaa, ne käyttää paljon hummereita.
- AAA9840
http://tinyurl.com/5bonz
Tuosta esim 2003 mallinen hummeri 28000 euroa.
Alkuun ihmettelin noiden Hummerien suosiota ja muotoilua, mutta vähän kerrassaan noillekin on alkanut syttyä. - HMMVW
AAA9840 kirjoitti:
http://tinyurl.com/5bonz
Tuosta esim 2003 mallinen hummeri 28000 euroa.
Alkuun ihmettelin noiden Hummerien suosiota ja muotoilua, mutta vähän kerrassaan noillekin on alkanut syttyä.Ei kai nyt kukaan Hummeria haluava H2 osta. Ei se ole Hummeri vaan Chevy Tahoe. Eihän siitä paskasta ole mihinkään. H2:sta tunnet pienimunaisen idiootin jolla on enemmän rahaa kuin älyä.
H1 on the real deal kone on vaan heikoin lenkki, jotkut on jälkiasentaneet siihen MB Sprintterin 156 hepan koneen hyvällä menestyksellä. Saispa vaan sellasen kombon suoraan tehtaalta valmiina niin H1 alkais oleen todella varteenotettava kulkupeli. - AAA9840
HMMVW kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan Hummeria haluava H2 osta. Ei se ole Hummeri vaan Chevy Tahoe. Eihän siitä paskasta ole mihinkään. H2:sta tunnet pienimunaisen idiootin jolla on enemmän rahaa kuin älyä.
H1 on the real deal kone on vaan heikoin lenkki, jotkut on jälkiasentaneet siihen MB Sprintterin 156 hepan koneen hyvällä menestyksellä. Saispa vaan sellasen kombon suoraan tehtaalta valmiina niin H1 alkais oleen todella varteenotettava kulkupeli.Enpä noita Hummereita kovin tunne. Suosittuja näyttävät olevan, kun niitä vilisee kuin V70 Volvoja Suomessa. Muotoilukin molemmissa yhtä omaperäistä :-)
http://tinyurl.com/5etv2
Tuossa nyt yksi H1 pienimunaiselle jolla vielä enemmän rahaa ja vähemmän älyä. (IMHO)
2002 hintaa 43000 euroa. - silverado
HMMVW kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan Hummeria haluava H2 osta. Ei se ole Hummeri vaan Chevy Tahoe. Eihän siitä paskasta ole mihinkään. H2:sta tunnet pienimunaisen idiootin jolla on enemmän rahaa kuin älyä.
H1 on the real deal kone on vaan heikoin lenkki, jotkut on jälkiasentaneet siihen MB Sprintterin 156 hepan koneen hyvällä menestyksellä. Saispa vaan sellasen kombon suoraan tehtaalta valmiina niin H1 alkais oleen todella varteenotettava kulkupeli.olikohan toi sprintteri homma jotain pilaa? Mulla on matkailuautossa sellanen.
- tosi on
silverado kirjoitti:
olikohan toi sprintteri homma jotain pilaa? Mulla on matkailuautossa sellanen.
Ei oo mitään pilaa oon itte nähnyt jutun siitä sprintterin vitos dieselillä varustetusta H1:stä. Oli omistaja vittuuntunut sen alkuperäsen koneen järkyttävään kulutukseen.
- arska
tosi on kirjoitti:
Ei oo mitään pilaa oon itte nähnyt jutun siitä sprintterin vitos dieselillä varustetusta H1:stä. Oli omistaja vittuuntunut sen alkuperäsen koneen järkyttävään kulutukseen.
pitänyt sitä sprintterin konetta sprintterissä ja ajellut sillä?... ainiin mehän eletään Suomessa jossa on pula autoista, ja maa täynnä pelle pelottomia ratkomassa tätä ongelmaa.
- Pete
Ilmeisesti tarkoitat Hummer H1 Mallia? Olen itse selvitellyt sitä ja toistaiseksi unohtanut projektin sen vaikeuden vuoksi. Käytännössä homma on helpompi hoitaa jenkeistä, jos tuo muuttoautona. Jos kuitenkin on kyse muutoin tuonnista, niin auton pitää olla ensimmäisen kerran käyttöönotettu 29.6.1996, koska tuo on viimeinen päivä johon kelpaa EPA-päästöstandardit. Jos on mahdollisuus teettää ne, niin sitten ensimmänen käyttöönottopäivä voi olla vuotta myöhempi, koska siihen asti on voimassa Jenkkien FMVSS-turvastandari. Käytännössä nämä ongelmat johtunee EU:sta. Tuon jälkeen ensi kerran käyttöönotetulle vaaditaan niin paljon e-hyväksyntöjä, että menee AKE:n mukaan melkeinpä mahdottomaksi yksityiselle. Tämä seikka kaatoi minun projektini, koska ajatus oli tuoda 2000 tai 2001 mallin H1.
Jos kuitenkin ajattelit erityisesti noita vanhempia, niin homma on siis helpompi. Koska kyseessä on kuorma-autorekisteriin menevä ajoneuvo, ei siitä peritä ajoneuvoveroa. Kuljetuksia en ole vielä selvittänyt, mutta vielä markkaaikaan (vajaa 10 vuotta sitten) ystävä toi kontissa veneen jenkeistä ja kontin kuljetus maksoi 8000 silloista markkaa. Mitä tulee veroihin, niin tullia menee 22% ja alvia 22%. Eli kokonaishinta lasketaan auton ostohinta rahti ja tästä tullin osuus 22%. Sitten vielä tuosta tullin 22% osasta alv 22%, niin lopullinen tullaus on tulli 22% Alv 22% (edellisestä summasta).
Kyllähän noita H1 Hummereita on Suomessa... sanoisin, että kymmenen ja 20 kappaleen välissä taitaa olla määrät. H2 mallia onkin sitten enemmän, mutta se onkin sitten jo ihan eri sarjan auto. H1 on ehta maastoauto jos nimimerkistäsi voi päätellä mitä haet;)
Hummereita on toki euroopassakin myynnissä. En tiedä kuinka kriittisiä niiden suhteen ollaan tuon valmistusvuoden suhteen. En itse asiassa ole ehtinyt vielä selvittää asiaa. Mutta käytännössä jos tuot esim. vuoden 1996 mallin (jonka voisi tuoda siis jenkkeistäkin) ei sinun maahantuonnin yhteydessä tarvitse tehdä muuta kuin rekisteröinti kuorma-autoksi (ja tuohon vaadittavat muutokset, kuten väliseinä ja mahdolliset valomuutokset) ja eikun kilpiin. EU:n sisällä kun ei tullia peritä ja ALV:kin on aikoinaan esim. Saksaan maksettu, ei sitä peritä kuorma-autoista uudestaan.- HMMWV
Ei sitä kai pakko ole kuorma-autoksi rekisteröidä ellei halua. Autot painaa noin 2900 kg, siihen 4 matkustajaa vielä jäädään 3500 alle.
2-paikkaisesta sais ehkä jopa avolavapakettiauton. - AAA9840
Voisin tuollaisen H1:n tuoda jos laitatte mulle rahat tilille. Ajelen itse pari vuotta ja sitten luovutan sen Suomessa suomalaisten kilpien välissä. :-)
Toki pitää kohtuullinen korvaus saada siitä että joku jenkkiarmeijasta muistuttava monumentti seisoo kadun reunassa.
Tänään tökaverit naureskeli tuota H1 innostusta. Huonommin varustellusta autosta kovempi hinta, ja tuotantokustannuksilla ei lienee voi perustella,kun tekevät noita myös armeijan tarpeisiin. Selvä katetuote.
Kommentit autosta olivat vähän kuten H2:sta eräillä tällä palstalla että: "For a people who have more money than sense". - H1 power
AAA9840 kirjoitti:
Voisin tuollaisen H1:n tuoda jos laitatte mulle rahat tilille. Ajelen itse pari vuotta ja sitten luovutan sen Suomessa suomalaisten kilpien välissä. :-)
Toki pitää kohtuullinen korvaus saada siitä että joku jenkkiarmeijasta muistuttava monumentti seisoo kadun reunassa.
Tänään tökaverit naureskeli tuota H1 innostusta. Huonommin varustellusta autosta kovempi hinta, ja tuotantokustannuksilla ei lienee voi perustella,kun tekevät noita myös armeijan tarpeisiin. Selvä katetuote.
Kommentit autosta olivat vähän kuten H2:sta eräillä tällä palstalla että: "For a people who have more money than sense".No sanoppa toinen henkilöauto maasturi jossa on cits ja muutenkin yhtä pätevä off road kuin H1. Eipä taida löytyä vakiona. H1 ei tarvitse rakennella pätkän vertaa, on täysin pätevä sellasenaan. Se on työkalu eikä mikään harrastelaite.
H2 sen sijaan on täyttä paskaa koska siinä ei ole kumpaakaan, pelkkä poseeraajien laite, bodykitillä ja pohjapelleillä koristelty chevy tahoe. Sillä ei ole mitään tekemistä H1 kanssa. - Mike1
AAA9840 kirjoitti:
Kommentit autosta olivat vähän kuten H2:sta eräillä tällä palstalla että: "For a people who have more money than sense".Jenkkeissä pieni ja keskisuuret yritykset saavat vähentää esim H: sen hinta kokonaan kolmessa vuodessa. Sen takia se on niin suosittu ja se on aika mukava ja hyvin varusteltu myöskin. jenkkeissä se maksaa n 50000$
- Pete
HMMWV kirjoitti:
Ei sitä kai pakko ole kuorma-autoksi rekisteröidä ellei halua. Autot painaa noin 2900 kg, siihen 4 matkustajaa vielä jäädään 3500 alle.
2-paikkaisesta sais ehkä jopa avolavapakettiauton.Mutta verotussyistä se kannattaa laittaa kuorma-autorekisteriin. Ei mene autoveroa ja vuotuinen dieselvero on todella kohtuullinen.
- KPy
H1 power kirjoitti:
No sanoppa toinen henkilöauto maasturi jossa on cits ja muutenkin yhtä pätevä off road kuin H1. Eipä taida löytyä vakiona. H1 ei tarvitse rakennella pätkän vertaa, on täysin pätevä sellasenaan. Se on työkalu eikä mikään harrastelaite.
H2 sen sijaan on täyttä paskaa koska siinä ei ole kumpaakaan, pelkkä poseeraajien laite, bodykitillä ja pohjapelleillä koristelty chevy tahoe. Sillä ei ole mitään tekemistä H1 kanssa.H1:stä en ole päässyt kokeilemaan, mutta toinen "suoraan pakasta" maastoon auto on ehdottomasti UAZ. Valitettavasti avomallin tuotanto lopetettiin (TM:n autoliitteen mukaan), joten uutta ei enää saa mistään.
Saksassa myydään muuten peruskunnostettuja ylijäämä H1:siä. Tuollainen voisi olla vaihtoehto. Papereiden mukaan -90-luvun alun auto, vakka käytännössä uudempi.
- Hummerkuskihaistapaska
Paljo se maksaa, mut kyl se silti on paras neljä tonni dildo mitä markkinoil o.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808