Eikös olisi parempi että joku olisi kainalossa ja eläisitte yhdessä?
yksinolo masentaa kuitenkin pidemmän päälle, ajatteletteko että haluaisitte jonkun kumppanin mutta sitä ei vaan löydy?
Kuinka te jaksatte sinkkuna?
29
117
Vastaukset
- jyhkghk
Asia ei ole miehille valintapäätös.. mies haluaa mutta ei saa
- sinkkuusonvalinta1
Kannattaa käydä tuolla Avioliitto osion puolella niin sitten tulee taas sellainen olo, "että mitä jos tämä nykyinen tilani onkin ihan ok ja hyvä".
Tämä Sinkku osio on kyllä aivan järkyttävä.
Minä en voi ymmärtää tätä kiusaamista ja pilkkaa.- EiAinoaPalsta
Toinen vaihtoehto on vauva.fi palstan aihe vapaa osio. Sieltä löytyy vielä pahempaa luettavaa ainakin miehen kannalta, jopa suoranaista miesvihaakin löytyy mutta ne miesvihan lietsojat ovat itse sokeita puheilleen. Naisvihaajaksi, lassukaksi yms. ad hominem ja häpäisyretoriikan sanoja kyllä tulee melko usein.
- LOPsahousu
Kuunnelkaa E.Kantolan toiset mimmit ! Jatkoksi perutaan häät . Molemmissa kiteytyy elämisen perusasiat.
Haluan mutta ei löydy eikä ketään kiinnosta. Onneksi alkoholi tarjoaa hetkellisen onnellisuuden tunteen mutta sitäkin saadakseen pitää näyttää henkkarit kassalla >:(
- geagamola
Olen ollut sinkku lähes koko ikäni. Kerran olen seurustellut puoli vuotta ja se suhde oli kertakaikkiaan kamala. Sen jälkeen en ole etsinyt ketään miestä vierelleni, mutta viimeaikoina olen 8 vuoden tauon jälkeen käynyt kaipaamaan mukavaa miestä.
- 2626
Jaksan oikein hyvin kiitos, kainaloon pääsee tarvittaessa, ei sitä varten tarvitse elää yhdessä.
- Somertime
Oikein hyvin jaksan kunhan on jatkuvasti jotakin kiinnostavaa tekemistä. Elämä on täynnä
kaikenlaista uteliaalle ihmiselle sopivaa tutkimista. Tärkeimpänä pidän henkistä ja ruumiil-
lista hyvinvointia. Itse mietin usein, että kuinka ihmiset jaksaa lapsiperheen arkea.
Etenkin siinä vaiheessa luulisi jo vituttavankin kun eivät tajua lähtee vanhempiensa soppakupilta aikanaan, vaan jädään nurkkiin pyörimään ja syödään kuin hevoset toisten laskuun.
Tuo on semmosta tyypillistä romantisointia, että kun olis joku "kainalossa" Ekat kaks vuotta, niin sitten ollaankin, et painu helevettihin siitä sika paska.
Joku sanoi minusta hyvin, että seksi on ihmisen parustarve, ei siihen saa mennä sotkemaan rakkautta ja parisuhteita...Ne kun on vaan tiellä.- sinkkunainen78
Sitä minäkin ihmettelen. Onneks mulla ei ole mitään lasten saanti kaipuuta koskaan ollutkaan koska muuten sitä parisuhdepaskaa olis väkisin vaan koittanut jaksaa "lasten takia." Yyh. Nyt on helppoa kun saattoi vain irroittautua kaikesta romantiikkahömpästä ja päättää elää yksin. Monilla tutuillani on kauhea murhe vielä aikuisistakin lapsistaan. Minulla ei ole huolen häivää mistään. Olen ikionnellinen tästä sinkkuelämästäni. Odotan innolla kevättä, että pääsen taas mökille. Sielläkin saan olla ihan rauhassa, mitä nyt naapuri pariskunnan riitelyn äänet välillä kuuluu, mutta siitä taas saan muistutuksen miten onnekas olenkaan. Oikeastaan ainut huono juttu sinkkuudessa, että tämä on aika turvatonta elämää. Ei oo ketään tukemassa henkisesti, rahallisesti, eikä fyysisesti. Tässä on osattava pärjäillä yksin. Mitään muuta miinusta tässä ei sitten olekaan. Mutta kaikki me vanhetaan, että ehkä joskus vanhempana haluan vielä parisuhteen, tai voihan sitä muuttaa silloin vaikka kaverin kanssa yhteen koska nekin on kuitenkin suurin osa eronneita silloin;)
sinkkunainen78 kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. Onneks mulla ei ole mitään lasten saanti kaipuuta koskaan ollutkaan koska muuten sitä parisuhdepaskaa olis väkisin vaan koittanut jaksaa "lasten takia." Yyh. Nyt on helppoa kun saattoi vain irroittautua kaikesta romantiikkahömpästä ja päättää elää yksin. Monilla tutuillani on kauhea murhe vielä aikuisistakin lapsistaan. Minulla ei ole huolen häivää mistään. Olen ikionnellinen tästä sinkkuelämästäni. Odotan innolla kevättä, että pääsen taas mökille. Sielläkin saan olla ihan rauhassa, mitä nyt naapuri pariskunnan riitelyn äänet välillä kuuluu, mutta siitä taas saan muistutuksen miten onnekas olenkaan. Oikeastaan ainut huono juttu sinkkuudessa, että tämä on aika turvatonta elämää. Ei oo ketään tukemassa henkisesti, rahallisesti, eikä fyysisesti. Tässä on osattava pärjäillä yksin. Mitään muuta miinusta tässä ei sitten olekaan. Mutta kaikki me vanhetaan, että ehkä joskus vanhempana haluan vielä parisuhteen, tai voihan sitä muuttaa silloin vaikka kaverin kanssa yhteen koska nekin on kuitenkin suurin osa eronneita silloin;)
Joo, ymmärrän ajatuksesi, mutta on heti perään todettava, että kyllähän ne fiilikset vähän tuppaa vaihtelemaan paivän ja viikonkin mukaan tässä sinkkuna, eli välillä se parisuhdekkin tuntuisi ihan hyvältä ajatukselta, mutta sitten taas miettii, et mitä kaikkea shittiä se tois mukanaan, kuten viikonloppujen viettoa anoppilassa ynnä muuta kissanristiäistä puhumattakaan jos on lapsia. Valtavaa ajanhukkaa siellä ja täällä ja se kaikki on pois omasta rentoutumisesta sitten.. Ehkä se parisuhde voisi toimia tosi hyvinkin lapsettomana, eli olis vain kahdestaan ja matkustelis yhessä ynnä muuta ajanviettoa yhdessä ilman ressitekijöitä, olematta kumminkaan mikään iilimato suhde, eli että sais olla välillä rauhassakin.
Eli ei mitään vittumaista natinaa, vaan hyviä asioita..Uskon, että sellainenkin voisi itseasiassa olla jopa mahdollista. Monilla se vaan on sitä helvetillistä vääntämistä usein. Tehään tusina lapsia ja sitten painetaan työpaikan, kaupan ja neuvolan väliä edes takas. Itselleen ei ole aikaa nimeksikään.- sinkkunainen78
CamelBoots kirjoitti:
Joo, ymmärrän ajatuksesi, mutta on heti perään todettava, että kyllähän ne fiilikset vähän tuppaa vaihtelemaan paivän ja viikonkin mukaan tässä sinkkuna, eli välillä se parisuhdekkin tuntuisi ihan hyvältä ajatukselta, mutta sitten taas miettii, et mitä kaikkea shittiä se tois mukanaan, kuten viikonloppujen viettoa anoppilassa ynnä muuta kissanristiäistä puhumattakaan jos on lapsia. Valtavaa ajanhukkaa siellä ja täällä ja se kaikki on pois omasta rentoutumisesta sitten.. Ehkä se parisuhde voisi toimia tosi hyvinkin lapsettomana, eli olis vain kahdestaan ja matkustelis yhessä ynnä muuta ajanviettoa yhdessä ilman ressitekijöitä, olematta kumminkaan mikään iilimato suhde, eli että sais olla välillä rauhassakin.
Eli ei mitään vittumaista natinaa, vaan hyviä asioita..Uskon, että sellainenkin voisi itseasiassa olla jopa mahdollista. Monilla se vaan on sitä helvetillistä vääntämistä usein. Tehään tusina lapsia ja sitten painetaan työpaikan, kaupan ja neuvolan väliä edes takas. Itselleen ei ole aikaa nimeksikään.Tutkitusti lapsettomat pariskunnat ovat onnellisimpia, eikä se ole mikään ihme. Sellainen parisuhde minullekin kelpaisi, mutta en koskaan ole törmännyt mieheen joka ei lapsia haluaisi JA olisi silti ihan tervepäinen mies, eikä mikään ihmisvihaaja.
Mutta kaiketi tämä asia tasoittuu kun ikää tulee.
- ruma-ätmi
sinkkuus johtuu rumuudesta useimmiten
Riippuu siitä mikä on vaihtoehto. Mielummin yksin kuin väärän henkilön kanssa.
- Kilttiatm
Sano nyt että et ole löytänyt tarpeeksi komeaa miestä. Ruma on aina väärä henkilö
Kilttiatm kirjoitti:
Sano nyt että et ole löytänyt tarpeeksi komeaa miestä. Ruma on aina väärä henkilö
Ei se ulkonäkö auta jos korvien väli ei kiinnosta :/
- rdtfygiuohi
Kilttiatm kirjoitti:
Mitä hittoa sillä komealla ulkonäöllä tekee, jos ei ole mitään muuta yhteistä? Ei se suhde silloin perustu millekään muulle kuin fyysiselle viehättyvyydelle, eli toisin sanoen panemiselle.
rdtfygiuohi kirjoitti:
Mitä hittoa sillä komealla ulkonäöllä tekee, jos ei ole mitään muuta yhteistä? Ei se suhde silloin perustu millekään muulle kuin fyysiselle viehättyvyydelle, eli toisin sanoen panemiselle.
Samaa meinasin minäkin :D Enkä ainakaan henk.koht. jaksa kyllä sellaista "tapailua". Jos on ok ulkonäkö ja ok luonne, vie voiton, vaikka toinen vaihtoehko ois ok ulkonäkö ja ei-ok luonne.
- raitistuva
Alkoholin voimalla menty. Se tosin on varmaan myös sinkkuuden syy. Nyt opettelen uutta elämää ja ehkä siihen joku löytyy rinnalle.
Kyllä sitä jaksaa, kunhan purkaa palstalla pahan olonsa naisiin. Onneksi he ovat aina valmiina auttamaan. :-)
- sinkkunainen78
No eikös sitä pitäis pyrkiä siihen, ettei olis paha olo?
sinkkunainen78 kirjoitti:
No eikös sitä pitäis pyrkiä siihen, ettei olis paha olo?
Shadap pits!
Heti tuli parempi olo. >:-)- Ikis__M
On tässä sekin hyvä että parisuhteellinen mies joutuu purkamaan kaiken tuskan yhteen naiseen mutta täällä voi jakaa sen useamman kesken.
- pervolasse
Oikein mainiosti, runkkaan hulluna päivät pitkät ja tungen erinäisiä objekteja perseseeni kiihotuksen kokeilumielesså. Lisäksi käyn uimahallien saunoissa runkkaamassa mällit lauteille.
Oon kyllä harkinny ryhtymistä bottom mieheks, työttömänä lisätulo kelpais ka ei kai se niin paha ole ottaa kalua kakkoseen? - että.silleen
Kiitos kysymästä, nyt jo tuntuu paremmalle kun olen nukkunut lähes puolet vuorokaudesta! Käyn syömässä ruokasalissa ja olen käynyt palstaa lukemassa välillä ja taas lepäillyt.
Hoivapuolen lääkevastaava ja mun virallinen vetoapuni ns. "kakkonen" on nyt täysin vastuussa talon toiminnasta. Mä en jaksanut enää yksin vastata kaikesta, ei olis koskaan edes pitänyt yrittää mahdottomasti yksin pärjätä. Minä en jakanut vastuuta, en osannut.
No sitt romahdin kun tuntui ett kaikki kaatuu niskaan. UUPUMUS, sanoi veljen vaimo.
Nyt lepäät ja toiset hoitaa juoksevat asiat siihen asti.
Viimeiset koettelemukset... emo halus tilityksen koko toiminnasta, olin kolarissa ja auto nyt remontissa, yökkö sairastui yöllä->menin valvomaan kesken yötä!
Tein omat normaalit vuoroni hoivapuolella konttorityöt ja ylityöt!
Olin nukkunut n.4 tuntia kun yökkö soitti aamulla; ett keittäjä soitti olevansa sairas! Klo 8 pitää olla aamiainen valmiina ja lounas valmistumassa... tiedossa oli taas 16/h työ rupeama. Lääkevastaava tuli töihin klo7 ja löysi minut keittiöstä, itkemästä!
En edes tajunnut kuika väsynyt olin ja olen. Lauantaina menen töihin takaisin.
Olen vetänyt itse itseni hirteen...työllä, ei ihme ett alkoi ahdistamaan. - Minävaaan
sinkkuna olisi helpompaa kuin hankalan naisen kanssa
Pakko jaksaa jos ei kuolla halua.
- RealismiOnSallittua
Kaikki ihmiset eivät käy kuussa, ja suunnilleen yhtä harva löytää oikeasti hyvän suhteen. Paljon parempi olla yksin kuin se paska, mitä se lähes aina on.
Naisia on kyllä tosiaan ihan kiva haukkua, mutta ei niistä aina muuten niin iloa... - Kysypäitseltäsi-
Kuinka sinä aloittaja jaksat noin tyhmänä? Eikös olisi parempi, että järki olisi päässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797