http://www.imcdb.org/i279180.jpg
Säihkyviin ulstereihin pukeutuvat työtoverini lähtevät toimistomme pihalta kotiin. Oih mitä loistoa, joka näkyy kuulemma Los Angelesiin asti, näin kertoi hyvä ystäväni Ridge :)
Kuva meidän työpaikan parkkikselta
10
81
Vastaukset
"Säihkyvä ulsteri" kuulostaa vaatekappaleelta, johon pukeutuu korkeintaan kasarimuusikko.
Teidän toimistosta saakin näköjään tosi hyvää palkkaa kun on varaa ajella tuollaisilla ökyautoilla. Minä perheellisenä ja asuntovelallisena miehenä päädyin Skoda Octaviaan, joka maksoi vain 24,900e 1,2TSI koneella ja perusvarusteilla. Onneksi sain sen rahoituksella, joten 7 vuodessa auto on oma.
Se on muuten niin taloudellinen, että jakoketjun katkeamisesta seurannut 4900e koneremontti on kohta maksanut itsensä takaisin. Lisäksi auton tavaratilaan mahtuu kätevästi perheenjäsenien harrastusvälineitä, Prisman ostoskasseja yms.- 12121212
Tuolta parkkiksen kuuluukin näyttää. Myös firman työntekijät ovat pukeutuneet asiallisesti pukuihin ja päällystakkeihin, eikä haalareihin tai firman logolla varustettuihin lyhythihaisiin kauluspaitoihin.
Katsos vaan, kauluspaita-Carl on tehnyt pitkästä aikaa paluun palstalle. Mukava nähdä, että palstalla on myös muitakin eurooppalaishenkisiä miehiä mun lisäkseni. Olikohan periaatteen miehen mersu myös noissa kuvissa:))
- nihhhhhhhhhhh
DarkFear kirjoitti:
Katsos vaan, kauluspaita-Carl on tehnyt pitkästä aikaa paluun palstalle. Mukava nähdä, että palstalla on myös muitakin eurooppalaishenkisiä miehiä mun lisäkseni. Olikohan periaatteen miehen mersu myös noissa kuvissa:))
Onkohan Naisasialooseri joku noista kuvan miehistä? Hänhän on omien sanojensa mukaan erittäin komea mies.
- 898
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Onkohan Naisasialooseri joku noista kuvan miehistä? Hänhän on omien sanojensa mukaan erittäin komea mies.
Mutta sehän on työtön.
- Loool
Mistä lähtien vanhat taksi- ja pikkumersut on olleet loistoautoja?
- 9817
Totuus2016:n vääristyneessä maailmankuvassa ne ovat
- 2plus10
Miten tämä liittyy sinkkuuteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522