1. Mitä puoluetta äänestät?
2. Mitä ajattelet maahanmuutosta?
3. Mitä ajattelet feminismistä?
4. Ketkä ovat mielestäsi tämän palstan parhaimmat kirjoittajat?
5. Mitä ajattelet tämän palstan mieskirjoittajista jotka haukkuvat täällä päivästä toiseen naisia?
6. Uskotko Henry Laasasen markkina-arvoteoriaan?
7. Kummalla uskot olevan enemmän kokemuksia naisista: sinulla vai Bicky jr:lla?
8. Kykenetkö antamaan vaimollesi orgasmin?
Liljalaakson Timpalle kysymyksiä
1
<50
Vastaukset
1. Mitä puoluetta äänestät?
-Viime vaaleissa äänestin Keskustaa, sillä mielestäni jokaisen meidän tulisi osallistua talkoisiin jossa pannaan Suomi kuntoon.
2. Mitä ajattelet maahanmuutosta?
-Kyllähän niitä maahanmuuttajia tarvitaan, sillä kohta meillä on huutava pula esimerkiksi vanhustenhoitajista. On hienoa, että Suomeen tulevat hädänalaiset ihmiset tuntevat itsensä tarpeellisiksi ja he varmasti mielellään osallistuvat Suomi kuntoon -talkoisiin, osoittaakseen arvostustaan uutta kotimaatansa kohtaan.
3. Mitä ajattelet feminismistä?
-Se on vain hyvä asia, että naiset alkavat saamaan vihdoin samoja oikeuksia kuin me miehet. Eräs pahimmista epäkohdista on se, että naisen euro on edelleen 80 senttiä. Meidän perheessä toki pyritään kompensoimaan asiaa siten, että minä maksan 80% perheemme menoista.
4. Ketkä ovat mielestäsi tämän palstan parhaimmat kirjoittajat?
-Ratikkakuski ja Helka
5. Mitä ajattelet tämän palstan mieskirjoittajista jotka haukkuvat täällä päivästä toiseen naisia?
-He ovat varmasti jotain ongelmatapauksia, joita naiset eivät kestäisi päivää kauempaa. Suosittelen heitä vähentämään tai lopettamaan alkoholin käytön, sillä naiset ajattelevat siitä vain negatiivista.
6. Uskotko Henry Laasasen markkina-arvoteoriaan?
-Uskon sikäli, että minä kun olenkin vähintään ylempi ktm ellen jopa itse ytm, sillä olen juuri sellainen mies joka naisia kiinnostaa. En juo, kunnioitan naisia, hemmottelen vaimoani, riitatilanteessa osaan myöntää olleeni väärässä jne. Kyllä sen huomaa, että kaikki ahkerointi palkitaan, siitä osoituksena on esimerkiksi minun onnellinen avioliittoni.
7. Kummalla uskot olevan enemmän kokemuksia naisista: sinulla vai Bicky jr:lla?
-Olen joskus kysellyt häneltä seurusteluasioista, mutta hän on naureskellen vastannut että ei häntä ei seurustelu kiinnosta. Olen toki nähnyt hänet usean tytön kanssa, mutta tuossa iässä se on vielä sellaista harmitonta kaverimeininkiä. Että kyllä uskoisin että minulla on enemmän kokemusta.
8. Kykenetkö antamaan vaimollesi orgasmin?
-Toisinaan hänellä on ollut vaikeuksia nauttia seksistä, mutta ymmärrän sen ihan hyvin, sillä hänellä on taustalla pettymyksiä ja huonoja kokemuksia miehistä. Siksi pyrinkin käyttäytymään varovasti jotta hän saisi vähitellen itseluottamuksensa takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868119
- 896208
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 363224
- 493217
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562442