Nostan pipoa ja kumarran kunnioituksesta Keijo Nevarannalle, tälle yhden miehen katupartiolle. Maa ja maakunta tarvitsee sinun kaltaisia, emme kaipaa kaduille rasismin kyllästämiä naisenhakkaajia eli näitä soldiers of odin -tyyppejä.
Hyvä Keijo Nevaranta
28
1711
Vastaukset
- superrasisti
Täysi ääliö. Just sellainen miltä näyttää.
- HannuJuhani
Näyttää paremmalta kuin plösöt kaljupäät. Pystyy varmaan kävelemäänki sen 3,5 km, mitä ehkä Guardiansien sairaseläkeläiset ei - ulkonäöllä ei sisänsä lie merkitystä vai ookko rasisti ?
- HannuJuhani
Hyvä Keijo, komppaan aloittajaa ! Huumorillahan noihin Seinäjoen Guardianseihin on suhtauduttava myös !
- Söören
Hyvä Idea sinulta Keijo, ansaitsisin pro Seinäjoki-mitalin. Ottakaa pikkusorilaat tästä rauhanmiehestä mallia.
- mitäthä
Tuo kyseinen ihme hemmo on ihan sakia tyyppi!! Henkilökohtaisesti lähestynyt Minua naispuolista katukuvassa joskus pariinkin otteeseen, täydessä humalatilassa ja alkanut lausumaan jotain rakkaudentunnustuksia/utopistisia runoja Minulle...vaikkei Minua edes tunne! Koin tilanteet ahdistaviksi. Sen oloinen, etten yhtään kummastelisi vaikka vetäis yön pimeydessä toisen osapuolen johki pusikkoon ja raiskais samalla ku runojansa lausuu! VÄLTELKÄÄ KEIJOA, on mun neuvo!
- dsafgsdgsdf
mitäthä kirjoitti:
Tuo kyseinen ihme hemmo on ihan sakia tyyppi!! Henkilökohtaisesti lähestynyt Minua naispuolista katukuvassa joskus pariinkin otteeseen, täydessä humalatilassa ja alkanut lausumaan jotain rakkaudentunnustuksia/utopistisia runoja Minulle...vaikkei Minua edes tunne! Koin tilanteet ahdistaviksi. Sen oloinen, etten yhtään kummastelisi vaikka vetäis yön pimeydessä toisen osapuolen johki pusikkoon ja raiskais samalla ku runojansa lausuu! VÄLTELKÄÄ KEIJOA, on mun neuvo!
Ettet nyt puhuisi itsestäsi, kerro missäpäin liikut, tiedän varoa. Keijo ei tee pahaa kärpäsellekään, sinusta en mene takuuseen. Taidat olla niitä perä-kamarilaisia joka kulkee kotonaan naisten vaatteissa. Jos et ole kunnolla, kerron äitylillesi.
- keijonevaranta
rakas mitäthä. Toistaiseksi olen lausunut runoja ainoastaan julkisissa taidetapahtumissa, kuten kirjojeni julkistajaisissa. tule johonkin runoiltaani jos olet runojen tai jonkin muun (kulttuurin) puutteessa.
- mitäthä
:-D Mulla kuule parempaakin tekemistä! Pyydä mamuja sinne runoilemaan sun kans! ;-)
- Ureaministeri
Mie tunnen tuon Keijon, se on oikeasti fasisti ja se ämpäri päässä partioi ympäri-ämpäri Etelä-Pohojammaata. Ei se oo raiskaaja, mutta semmonen suvakki ja naisten mies ja miesten nainen, vähän fiiliksestä riippurn. Sitä kannattaa kyllä vähän pelätä. Se muuttuu häjyyksi, jos siltä tupakit loppuu. Näin on!
- Teater
mitäthä kirjoitti:
Keijo on erittäin fiksu ja mukava tyyppi. Naisena en pelkää häntä pätkääkään. Ole iloinen, että sinä onnekas olet saanut tutustua suuren taiteilijan laajalti arvostettuun runolliseen tuotantoon.
- Pektoori
Nimimerkki "mitäthä" mene johonkin terapiaan, kun noin olet peloissasi, että joku raiskaa sinut. Vai onko se toiveajattelua? Nevaranta on humaani ja sielukas mies, joka kunnioittaa ihmistä. Keijo osaa kirjoittaa runon, maalata taulun, siis erottaa pahan ja hyvän.
Hienoa että Eteläpohjanmaalla on vielä näitä tyyppejä, tolstoilaisia. - eagleof
Hyvä Keijo, jatka valitsemallasi linjalla.
- Nimines
Olipa helpottavaa lähteä vielä illalla hakemaan lähikaupasta keppanaa kun tiesin että Keijo Nevaranta päivystää jossakin.
- Kngo
Katsotaanpa, niin Keijo on pian vapaa muureiren lakeusloossissa tai ainakin rotareissa.
- Jonas554
Isänmaallinen mies.
- tänneasti
Keijo Nevaranta omakehu haisee
- afrikkaantuollaiset
Ääliö näköinen sontaläjä koko äijä. Hyi saata na ku ottaa päähän tuollaiset oikeaa työtä vieroksuvat "kulttuuripersoonat"
- dewtuilkj
Taitaa tämä K N olla yhteiskunnan elätti. Kaveri voisi kehua tällä palstalla paljonko hän on maksanut elämänsä aikana veroa yhteiskunnalle.Taitaa olla hyvin vähän. Onkohan senttiäkään maksettu. Yleensä tällaiset kaverit pitävät eniten ääntä ja kadehtivat työtä tekeviä ja ahkeria ihmisiä.
- fdhgfdjfj
dewtuilkj kirjoitti:
Taitaa tämä K N olla yhteiskunnan elätti. Kaveri voisi kehua tällä palstalla paljonko hän on maksanut elämänsä aikana veroa yhteiskunnalle.Taitaa olla hyvin vähän. Onkohan senttiäkään maksettu. Yleensä tällaiset kaverit pitävät eniten ääntä ja kadehtivat työtä tekeviä ja ahkeria ihmisiä.
Voisitko sinä kehua paljonko olet maksanut veroja tälle yhteiskunnalle, ihan vastavuoroisesti. Kai sossun rahoistakin vero peritään?
- Kekekekenevaneva
koirat (sylikoirat) haukkuvat, karavaani kulkee.
- keijonevaranta
joitakin huomioita. muuan rasistityttönen on pelännyt runonlausuntaani, jonka epäilee puistossa vetävän pusikkoon naisia raiskattavaksi. sehän onkin paha pelonaihe kaduilla ja puistoissa. lisäksi olen ääliö näköinen sontaläjä. ymmärrän jos ulkonäköni oksettaa... koska kuitenkin aika moni liputti suvaitysevaisuuden puolesta, tulen jatkossakin kirjoittamaan runoja, lausumaan niitä julkisissa tilaisuuksissa ja tekemään taidettani. myöskään en ole suunnitellut ulkonäönmuutosleikkauksia.
- wruyiury
Suvakkeja täällä on vain yksi, tai korkeintaan kaksi, sinun lisäksi. Kaikki sellaisia joille työ ei ole tuttua, joten on aikaa kirjoitella.
- sgfhdhdh
wruyiury kirjoitti:
Suvakkeja täällä on vain yksi, tai korkeintaan kaksi, sinun lisäksi. Kaikki sellaisia joille työ ei ole tuttua, joten on aikaa kirjoitella.
Ei se luku- ja kirjoitustaito sinullekaan pahaa tekisi. Taidat olla persuli-äänestäjä jota kaikki järkevät ihmiset säälii ja halveksii.
- geohukassa
Tänään seisoi yksin hoomoilasena keskellä toria, tumput suorina. Tosi vaikuttavaa... :-D
- Aivanjustjooniin
wruyiury kirjoitti:
Ja mitähän sä mahdat juuri tehdä?
Keijolle iso kiitos. :)
Ja vielä isompi ruusu —€
- ddrperillinen
Lukija oli lehtensä näköinen,tarinatkin samanlaisia kuin muualla lehdessä.
- Mahadma
Keijo olet väsymätön soturi hyvän asian puolesta. Ilman aseita, ilman vihapuhetta eli siis vailla rasismia.
- taid
Hieno ihminen. Hieno taiteilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2381538Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471172Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116950Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763