Janni hussi on kaunis nainen

komeaytm

Te muut naiset ette ole lähelläkään Jannin tasoa. Voisitte alkaa laihduttamaan niitä läskejänne että teitä kehtaa katsoa kadulla.

10

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loljarkki

Pikku-Jussilla on iso se. Naisen unelma on hän. Amen.

• rosvosektori-

Oon pannut jannia joskus nuorena. Harmi kun sekin lähti rahamiesten perään kuten naiset aina lähtee. Eikös se ole sen jäkis pelaajan kanssa joka ansaitsee miljoonia. Meillä oli sellanen vuoden juttu nuorena, ihan kiva likka.

• Varmasti onkin, mutta en pidä napakoruista.

• soikasinkingi

Niin on. Hänellä on myös hyvät pakarat muun lisäksi.

• Anonyymi

Janni Hussi pianon alla nussi!

• Anonyymi

Joo Jani on kaunisvartaloinen nainen

• Aika hauska (toisaalta myös surullinen) tuo sinun oletuksesi, että kaikki naiset olisivat hoikkina kauniita. Minä en ollut, vaikka olin nuoruuteni hoikka (hetken aikaa myös alipainoinen). Ei tietenkään nämä nykyiset kilot mitenkään edistäkään kaunistumista, ja niistä haluankin pyrkiä eloon, mutta ei se hoikkuus mun kohdalla myöskään kysyntää kummoisesti edistä.

• Anonyymi

Heh, mulle kelpaa olla itseni näköinen kiitos vaan. Muut saakin olla nättejä, minunkin silmäni näkee heidät.👍

Jasu

• Anonyymi

Jep. Suurin syy tämänkin ryhmän naisten sinkuuteen on todennäköisesti juurikin liika fäti lanteilla. Ei kukaan läskejä halua rinnallaan katsella. Miehillä pieni elintasokupu kuuluu sen sijaan asiaan!

• Anonyymi

Mutta miehensä on erittäinkin ruma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      69
      4702
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3515
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      38
      3276
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      49
      2713
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2678
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2149
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      23
      2041
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1960
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1571
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1468
    Aihe