Te muut naiset ette ole lähelläkään Jannin tasoa. Voisitte alkaa laihduttamaan niitä läskejänne että teitä kehtaa katsoa kadulla.
Janni hussi on kaunis nainen
10
414
Vastaukset
- loljarkki
Pikku-Jussilla on iso se. Naisen unelma on hän. Amen.
- rosvosektori-
Oon pannut jannia joskus nuorena. Harmi kun sekin lähti rahamiesten perään kuten naiset aina lähtee. Eikös se ole sen jäkis pelaajan kanssa joka ansaitsee miljoonia. Meillä oli sellanen vuoden juttu nuorena, ihan kiva likka.
Varmasti onkin, mutta en pidä napakoruista.
- soikasinkingi
Niin on. Hänellä on myös hyvät pakarat muun lisäksi.
- Anonyymi
Janni Hussi pianon alla nussi!
- Anonyymi
Joo Jani on kaunisvartaloinen nainen
Aika hauska (toisaalta myös surullinen) tuo sinun oletuksesi, että kaikki naiset olisivat hoikkina kauniita. Minä en ollut, vaikka olin nuoruuteni hoikka (hetken aikaa myös alipainoinen). Ei tietenkään nämä nykyiset kilot mitenkään edistäkään kaunistumista, ja niistä haluankin pyrkiä eloon, mutta ei se hoikkuus mun kohdalla myöskään kysyntää kummoisesti edistä.
- Anonyymi
Heh, mulle kelpaa olla itseni näköinen kiitos vaan. Muut saakin olla nättejä, minunkin silmäni näkee heidät.👍
Jasu - Anonyymi
Jep. Suurin syy tämänkin ryhmän naisten sinkuuteen on todennäköisesti juurikin liika fäti lanteilla. Ei kukaan läskejä halua rinnallaan katsella. Miehillä pieni elintasokupu kuuluu sen sijaan asiaan!
- Anonyymi
Mutta miehensä on erittäinkin ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468