Te muut naiset ette ole lähelläkään Jannin tasoa. Voisitte alkaa laihduttamaan niitä läskejänne että teitä kehtaa katsoa kadulla.
Janni hussi on kaunis nainen
10
430
Vastaukset
- loljarkki
Pikku-Jussilla on iso se. Naisen unelma on hän. Amen.
- rosvosektori-
Oon pannut jannia joskus nuorena. Harmi kun sekin lähti rahamiesten perään kuten naiset aina lähtee. Eikös se ole sen jäkis pelaajan kanssa joka ansaitsee miljoonia. Meillä oli sellanen vuoden juttu nuorena, ihan kiva likka.
Varmasti onkin, mutta en pidä napakoruista.
- soikasinkingi
Niin on. Hänellä on myös hyvät pakarat muun lisäksi.
- Anonyymi
Janni Hussi pianon alla nussi!
- Anonyymi
Joo Jani on kaunisvartaloinen nainen
Aika hauska (toisaalta myös surullinen) tuo sinun oletuksesi, että kaikki naiset olisivat hoikkina kauniita. Minä en ollut, vaikka olin nuoruuteni hoikka (hetken aikaa myös alipainoinen). Ei tietenkään nämä nykyiset kilot mitenkään edistäkään kaunistumista, ja niistä haluankin pyrkiä eloon, mutta ei se hoikkuus mun kohdalla myöskään kysyntää kummoisesti edistä.
- Anonyymi
Heh, mulle kelpaa olla itseni näköinen kiitos vaan. Muut saakin olla nättejä, minunkin silmäni näkee heidät.👍
Jasu - Anonyymi
Jep. Suurin syy tämänkin ryhmän naisten sinkuuteen on todennäköisesti juurikin liika fäti lanteilla. Ei kukaan läskejä halua rinnallaan katsella. Miehillä pieni elintasokupu kuuluu sen sijaan asiaan!
- Anonyymi
Mutta miehensä on erittäinkin ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864