VM Automyynti

PesooMies

Riihimäellä myy vähän ajettuja autoja edullisesti, mutta rekisterikilpiä ei näytetä ja kuvia katsellessa näyttää että vois olla jotaa kolarikorjattuja, kun näyttäis maalauksissa olevan sävyeroja en tiedä, tietääkö joku muu?

32

8807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuparinenAsko

Näyttäis niissä ilmoituksissa olevan salailun makua. Paikanpäälle on mentävä kattelee, toisaalta se säästää niin ostajan kuin myyjänkin aikaa, jos rekkarit näkyis vois tarkistaa trafista itse.

• kysyjatiedät

Onhan siellä ilmoituksissa puhelinnumero kyseiseen autoliikkeeseen. Soita ja kysy.
      Yksinkertainen kysymys: "Moi. Onko tämä auto 2.kilpinen kolariauto?"

Sävyeroja on kuvista tiiraillen tehtaan uusissakin autoissa. Sanoisinkin että "kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa". Lähes minkä tahansa myyntikuvan mikroskoopilla tiirailu tuottaa epäilyksiä onkohan maalattu? onkohan tuo erisävyinen? vaikka auto olisi täysin tehtaan maaleissa.

Kun olet tuolle kaikkea epäilevälle linjalle lähtenyt (syntynyt?) niin veikkaisin vahvasti, että kaltaisesi kuvien tiirailija -jännittäjä -autoliikkeen herjaaja ei saa edullista autoa ostettua vaikka tarjottimella kotiin tuotaisiin!

• TeukkaMaantienRitari

Myyjäkö siellä kierroksia ottaa? Ei kai se maailman suurin salaisuus voi olla, että myytävän auton rekkaria ei voi näyttää. Olen samaa mieltä ei oo puhtaat jauhot pussissa. Mut eihän niissä välttis mitää feeluu oo.

• kysyjatiedät
        TeukkaMaantienRitari kirjoitti:

Myyjäkö siellä kierroksia ottaa? Ei kai se maailman suurin salaisuus voi olla, että myytävän auton rekkaria ei voi näyttää. Olen samaa mieltä ei oo puhtaat jauhot pussissa. Mut eihän niissä välttis mitää feeluu oo.

Ei, eikä kyseinen kauppiaskaan... on vaan aivan älytöntä tihrustella kuvia ja arvailla kolariautoksi ja se vieläpä julkisesti herjaten kertoa yleisellä keskustelupalstalla.

TOTTA toki sekin, että myyntikuvat/ilmoitukset on melko huonoja/mitään itse kohteesta kertomattomia ja turhaa on jättää rekisteritunnukset/lähes kaikki muukin oleellinen ostajaehdokkaan arvailtavaksi.
        MUTTA yhtälailla älytöntä on huonon ilmoittelun johdattelemana kertoa sitä keskustelupalstoilla. Autoliikkeitä on n.2000kpl. Tuon liikkeen autoihin löytyy jokaiseen kymmenittäin vastaavia vaihtoautoliikkeitä joissa rekisteritunnukset ja auton muunkin oleellisen kertominen ilmoituksessa on osattu.

• Anonyymi

No onhan ne mällipelejä ja perseellee maalattuja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mainittu kattovauriosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjauksen laatu räpellystä: nokkapelti ja lokasuoja irvisti sekä tuulilasin liimaus ja maalaus irti yläosasta.

• Jazzi

No miks ei voi näyttää rekkaria?

• joedoedonvonlax

Miksi pitää noin vaivata päätään, jos liike tuntuu salailevan jotain?
        Tuon liikkeen autoihin löytyy jokaiseen kymmenittäin vastaavia muiden vaihtoautoliikkeiden tarjonnasta joissa rekisteritunnukset ja auton muunkin oleellisen kertominen ilmoituksessa on osattu. Siirry muihin liikkeisiin ostoksille. Helppoa, eikä särje päätä pohtiessa.

• kolariautoja

Korjattuja kolariautoja ovat.
      Ovat onnistuneet välttämään kilpien vaihdot.

• Hyundaii30

Ostanut heiltä yhden kolari korjatun, oli ihan hyvä peli kyllä. Myyjä kertoi kyllä. Taustan. Pienet km määrät kun auto ollut pois ajosta... Voi myös koekäyttää...

• Anonyymi

Olin tässä ostamassa ja tulin järkiini. Tarkistin Traficomin sivuilta. Oli kolariauto. Jätin ostamatta. Toinen myi 80 000 enemmän ajettua ei-kolariautoa 10% halvemmalla, joten kallistuin sinnepäin. Kyllä kolariautoissa pitäisi edes olla kolariautojen hinnat.

• Anonyymi

Kolariauto on aina parempi kuin ei kolaroitu. Kolaroitu on jo maalattu ja uusia osia vaihdettu mitä ei kolaroituun ole. Osta aina kolaroitu tuoreella maalipinnalla ja upouusilla osilla siitä minä maksan enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolariauto on aina parempi kuin ei kolaroitu. Kolaroitu on jo maalattu ja uusia osia vaihdettu mitä ei kolaroituun ole. Osta aina kolaroitu tuoreella maalipinnalla ja upouusilla osilla siitä minä maksan enemmän.

Kolariauto ihan hyvä, jos vielä puhutaan totta, eikä valehdella tai jätetään kertomatta kaikki, kuten minulle kävi tähän firmaan liittyen.

• Anonyymi

aika moni autoliike laittaa kuvissa kilven kohdalle firman tunnuksen. Kuvissa katsoen sävyeroja aika monessa kuvassa kun auto on puhdas ja "kiiltää" Ainoastaan uuden tai alle 4v ikäisen voi olettaa olevan virheetön.

• Anonyymi

Takuuasioita kun näiden kanssa hoitaa, niin suurin aika menee siihen että raivaavat "korjaamoonsa" tilaa jotta auto mahtuu sisälle, lisäksi autonosturi vaarallisen huonossa kunnossa silmämääräisesti ja kaikki työkalut ympäri hallia ja työntekijöiltä tuntuu motivaatio puuttuvan lähes täysin.

• Anonyymi

Räpellystä!

• Anonyymi

Youtubessa Arthur Tussik tekee hyvää työtä, joten kannattaa ostaa kolariauto.

• Miehen sanaan ei voi luottaa.

• Anonyymi

MIKÄ SE NYT NOIN SUOLATTAA SINUA...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIKÄ SE NYT NOIN SUOLATTAA SINUA...

Valehtelu päin näköä!

• Anonyymi

Kyseessä oli kolariauto, mikä kerrottiin, mutta missä kolarissa auto oli se ilmoitettiin lievemmän oloisessa muodossa mikä oli todellisuus ja kolarin vaurioista jätettiin kertomatta osa.

• Anonyymi

Valheella on lyhyet jäljet

• Anonyymi

Omalta kohdallani ostamani kolariauton korjauksen laatu oli räpellystä, ennen ostoa lokasuoja ja nokkapelti irvisti selvästi, joka korjattiin ennen kauppaa. Jonkin aikaa kaupan jälkeen kiinnitti huomiota outo haju ja tutkittuani löytyi kosteutta lattiaverhoilun alta, syy selvisi vaihdetun tuulilasin liimaus ylhäältä irti samoin maalaus ylhäältä irti, koska myös katto oli maalattu (josta ei kerrottu). Ainoana oikeana korjauksena tuulilasin irroitus ja katon uudelleen maalaus+ tuulilasin uudelleen liimaus. Myyjä ilmoitti, että korjaus tehdään tuulilasia irroittamatta.

• Anonyymi

Korjautin ongelmat toisessa korjaamossa, myyjälle lähettämäni reklamaatiolla ei mitään vaikutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjautin ongelmat toisessa korjaamossa, myyjälle lähettämäni reklamaatiolla ei mitään vaikutusta.

En viitsinyt jatkaa "hovioikeuteen" asti.

• Anonyymi

Kannattaa olla varovainen!

• Anonyymi

Kannattaa välttää kyseistä liikettä, jos siellä valehdellaan päin näköä.

• Anonyymi

Moni kakku päältä kaunis.

• Anonyymi

Autoliike myi perheelle unelma-auton. Kotona ostoksesta paljastui ajan myötä järkyttävä totuus.
      Autokaupassa kannattaa olla tarkkana, sillä on rehellisiä ja vähemmän rehellisiä tyyppejä.

• Anonyymi

Myyjä valehtelee ammatikseen.

• Anonyymi

Eniten ihmisessä ärsyttää tietoinen valehtelu!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7226
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4158
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      49
      3611
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3200
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2946
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      48
      2444
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2336
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2039
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1995
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1896
    Aihe