Voittaa kilpailun vaikka tulee viimeisenä maaliin? Voin kertoo jos kiinnostaa.
TIETÄÄKÖ JOKU MUU VASTAUKSEN?
älyvväly
6
157
Vastaukset
- a-no
Näillä värikuula-aseilla kun toisia ammutaan, niin se, joka on saanut viimeisenä osuman siitä maalipatruunasta on näinollen kuollut viimeisenä eli hän on voittaja.
- jdhfvjhbdf
hiihtolajeissa väliaikalähtökilpailussa voi viimeisenä maaliin tullut voittaa kisan
- mitteetyö
kelkkailu, miehistö, attikelkkailu.
- älyväly
Hyvä vastaus. Mutta tässä se mitä tarkoitin. Perämiehellinenkahdeksikko,eli soutu vene voitta perämies tulee viimeisenä maaliin. Tsau.
- kdrte
Taidat olla homo. Ei mulla muuta.
- Borgepeäskä
Väärä vastaus. Eihän sellaista soutukilpailua järjestetä, jossa on vain yksi vene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161