Päivi Räsänen(kd) on ryhdistäytymässä matu- ja islamisaatiovyöryn edessä ehdottamalla, että rikkaat elintasosurffarit setelitukkoineen saavat itse maksaa elämisensä ennen kuin veroeurojamme matupaskoihin hassataan!
Matut kotoutumisensa edistämiseksi velvollisuus osallistua työtoimintaan,palkattomaan, etteivät matukollit jää patjalle loikoilemaan ja raiskauksia suunnittelemaan porukalla.
Tosin nämä Räsäskän ehdotukset ovat vasta pisara meressä!
P.Räsänen (kd) ryhdistäytyy
2
<50
Vastaukset
- hima-imaani
Muutama vuosi sitten Päivi Räsänen ehdotti, että Suomeen otettaisiin vaan kristinuskoisia pakolaisia. Siitäkös melu nousi. Uskonnolla ei ole mitään tekemistä pakolaisten keskuudessa. Rasismikin jo tuppasi asian sekaan!
Toivottavasti rahakkaisiin elintasosurffareihin puututaan, maksakoon itse asumis- ja ruokailukulunsa. Islam-uskovaisiin ei enää kukaan uskalla mitenkään puuttua! Piti oikein kaivaa esille, ehdottiko todella - ja kyllä ehdotti :D
- Jos ihmisellä on rahaa tilillä tai omaisuutta, rahoja täytyy käyttää ennen kuin tukia annetaan, linjaa kansanedustaja, entinen sisäministeri Päivi Räsänen.
- Juttuja kulkee, että osa turvapaikanhakijoista tulee paksujen setelinippujen kanssa. En usko, että heitä on kovin paljon, mutta jos joukossa on varakkaita henkilöitä, miksi he eivät voisi itse maksaa vastaanottokuluja, Räsänen kysyy.
http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2016020221055301_cm.shtml
Koomistahan tässä on se, että vastaanottolain 19§ sanoo jo valmiiksi näin:
Kansainvälistä suojelua hakevalle ja tilapäistä suojelua saavalle sekä ihmiskaupan uhrille, jolla ei ole kotikuntalaissa tarkoitettua kotikuntaa Suomessa, myönnetään vastaanottoraha ihmisarvoisen elämän kannalta välttämättömän toimeentulon turvaamiseksi ja itsenäisen selviytymisen edistämiseksi, jos hän on tuen tarpeessa eikä voi saada toimeentuloa ansiotyöllään, muista tuloistaan tai varoistaan, itseensä nähden elatusvelvollisen huolenpidolla tai muulla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998