Tein itse pizzat ja vieläkin on nälkä joten syön kohta lisää. Tein 8 pizzaa itse ja täytteenä oli kinkkua, kebab lihaa, paprikaa, tomaattia ja juustoa. Eikä maksanut kuin 1,50 euroa pizzan tekeminen.
Söin tänään 5 pizzaa
8
70
Vastaukset
- ja-hahahaaah
Eikö kannattaisi heittää perunoita kattilaan ja tehdä kunnon kastike. Tulisi halvemmaksi. Et taatusti ole saanut 8 pizzan täyteaineita tuolla 1,50 eurolla. En huomannutkaan, teit ilmeisesti niitä mini pizzoja.
- työtönpummi
yksi pizza maksoi 1,50. Ostin aineet noin 12 eurolla
- työtönpummi
Eikä ollut mini pizzoja
- Rakastanpizzaa
Niin teen itsekkin pizzaa joka viikko pohjia myöten. Jos tekee bolognese kastikkeen niin sitä voi tehdä ison kattilallisen ja laittaa pakastimeen annos pusseissa ylimääräiset. Sekoitan pizzaan yleensä kahta eri juustolajiketta.
Eihän noissa päällysteissä ole muuta kuin mielikuvitus rajana. Itsetehdystä pohjasta saa millin paksuisen kun kaupan valmis lätyissä on se pohja yleensä liian paksu ja pahan makuinen. Vähän tuunaten niistä joistakin saa kyllä ihan kelpoa pika ruokaa jos ei ole aikaa liiemmälti. Varaan niitä pakastimeen siltä varalta jos ei kokkailu innosta aina tai ei ole aikaa.
Pizza pyreen ostan valmiina ja tomaatti soseen. Aurinkokuivattuja tomaatteja suikaloituna riputtelen juuston päälle usein, antaen hienon säväyksen.
Pohjataikinaan laitan kauraleseitä saaden sen kuitupitoisemmaksi.
Harjoittelu tekee mestarin siinäkin niin etten ole ihan alusta asti ollut niin taitava pizzan tekijä jo kuin nykyään. Kömmähdyksiä tuli eikä maku ollut aina niin hääppöinen. Zillai..itsekin tunnustaudun ahkeraksi pizzanvääntäjäksi pohjia myöten. Saan niistä nykyään jopa melko pyöreitä. Palkkaiskohan joku pizzakokkiharjottelijaks?
- Sossupummi-
Eipä pizzan tekemine paljoo maksa. Itse teen myös pizzoja ja aineita saa halvalla ja jos tekee pohjan itse niin yhdestä jauhopussista saa aika monta pizzaa joten siten yhden pizza pohjan tekeminen maksaa noin 0.20. Jos ostaa ulkomaalaisia tomaatteja , ne on halpoja tai sitten ostaa extra ketsuppia joka maksaa 0.79 kilo, siitäkin riittää aika moneen pizzaan. Ananakset on vähän kalliita mutta niitä on pakko olla pizzassa
- pyreeeeee
En saakura pitzzaani pilaa millään haisevalla pyreellä vaan tomaattiketchup.
- onneksiolkoonvalinnasta
Pizza nyt ei vaan valitettavasti ole ruokaa. Hyvää on huiko palana ja saunan jälkeen joskus maistuu. Lapsenikin pitää sitä niin epäterveellisenä ettei suostu ehdotuksiini että mentäisikö pizzalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775872- 353231
- 442848
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095- 1041913
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771857
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241518Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171288