Vihdoinkin hamsteripussit lähti

Jejjejeeeee

Olen tuhlannut omaisuuden leukalinjan kiinteytykseen. On tehty laaseria, mesolankoja ja vaikka mitä. On pistetty mesoterapiaa ja tehty Fractoraa. En ikinä ole nähnyt itse mitään tuloksia noista. Valokuvissa ne hamsteripussit roikkuu vaan.

Nyt sitten satsasin ultraääneen joka on ihan uusi ja kallis.
Ensin ei tulosta näkynyt. Mutta pari päivää hoidosta ja hups. Hamstereita ei enää ole.

Vihdoinkin löytyi oikea hoito. Suosittelen. Näitä kai tehdään monessa paikassa.

9

7145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladolcevitax

Kävin laserissa Tallinnassa ja se ei kärytä eikä polta ihoa.Tehokasta ja hinta pieni.Käyn myös ammattikoulussa kosmetologeilla mesoterapiassa-näytän ikäistäni kuulemma nuoremmallalta.

• blackswan81

Facetite toimenpiteellä lähtee parhaiten :) Tulee halvemmaksi siihen nähden miten paljon pitää muita toistuvia hoitoja tehdä.

• Alkuperäinenultrailja

Ultra tehdään kerran. Ainakin minulle tehtiin. Outo juttu miten tuloksia voi tulla! Ei ole hamsteripusseja enää.
      Facetitea en ole testannut mut olen kuullut hyvää siitäkin. Kuulema kuitenkin pitkä toipuminen...

• ryppykaula

siis missä ja mikä tuon ultran nimi on joka kasvoille tehdään?

• Alkuperäinenultrailija

Tehdään Ulthera ja Ultralift nimillä Helsingissä.

• Anonyymi

ClinicEstetic – Invest in yourself

• monenlaistakokeillut

Kiva tietää, sitä olenkin jo suunnitellut seuraavaksi. Pari kertaa kävin Exilis Elite -hoidossa. Jotain parannusta tuli (ainakin pari ihmistä niin väitti), lähinnä kaulan alueelle, mutta muutosprosessin pitäisi vielä jatkua jonkin aikaa. Ei ainakaan vielä radikaalia parannusta, hamsteripussit on tallella:)

Kertomasi innostaa kokeilemaan, mutta saako kysyä ikääsi? Itse olen jo seniori, ja ikä kyllä vaikuttaa tuloksiin, kuinka tässä hoidossa?

• Koria

Kuka sinulle teki sen toimenpiteen?
      Paljonko maksoi?

• Anonyymi

Kiva, että jollakin auttoi!
      Minulla ei valitettavasti ole näkynyt mitään tulosta. Toimenpiteestä on nyt yli 6 kk, eli pitäisi jo näkyä. Ongelmani on veltostunut iho kaulassa ja alkavat hamsterinpussit suupielissä. Ikäni on 60 .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3784
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3179
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2385
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      2000
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      27
      1648
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1631
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1473
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe