Vihdoinkin hamsteripussit lähti

Jejjejeeeee

Olen tuhlannut omaisuuden leukalinjan kiinteytykseen. On tehty laaseria, mesolankoja ja vaikka mitä. On pistetty mesoterapiaa ja tehty Fractoraa. En ikinä ole nähnyt itse mitään tuloksia noista. Valokuvissa ne hamsteripussit roikkuu vaan.

Nyt sitten satsasin ultraääneen joka on ihan uusi ja kallis.
Ensin ei tulosta näkynyt. Mutta pari päivää hoidosta ja hups. Hamstereita ei enää ole.

Vihdoinkin löytyi oikea hoito. Suosittelen. Näitä kai tehdään monessa paikassa.

9

7614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladolcevitax

Kävin laserissa Tallinnassa ja se ei kärytä eikä polta ihoa.Tehokasta ja hinta pieni.Käyn myös ammattikoulussa kosmetologeilla mesoterapiassa-näytän ikäistäni kuulemma nuoremmallalta.

• blackswan81

Facetite toimenpiteellä lähtee parhaiten :) Tulee halvemmaksi siihen nähden miten paljon pitää muita toistuvia hoitoja tehdä.

• Alkuperäinenultrailja

Ultra tehdään kerran. Ainakin minulle tehtiin. Outo juttu miten tuloksia voi tulla! Ei ole hamsteripusseja enää.
      Facetitea en ole testannut mut olen kuullut hyvää siitäkin. Kuulema kuitenkin pitkä toipuminen...

• ryppykaula

siis missä ja mikä tuon ultran nimi on joka kasvoille tehdään?

• Alkuperäinenultrailija

Tehdään Ulthera ja Ultralift nimillä Helsingissä.

• Anonyymi

ClinicEstetic – Invest in yourself

• monenlaistakokeillut

Kiva tietää, sitä olenkin jo suunnitellut seuraavaksi. Pari kertaa kävin Exilis Elite -hoidossa. Jotain parannusta tuli (ainakin pari ihmistä niin väitti), lähinnä kaulan alueelle, mutta muutosprosessin pitäisi vielä jatkua jonkin aikaa. Ei ainakaan vielä radikaalia parannusta, hamsteripussit on tallella:)

Kertomasi innostaa kokeilemaan, mutta saako kysyä ikääsi? Itse olen jo seniori, ja ikä kyllä vaikuttaa tuloksiin, kuinka tässä hoidossa?

• Koria

Kuka sinulle teki sen toimenpiteen?
      Paljonko maksoi?

• Anonyymi

Kiva, että jollakin auttoi!
      Minulla ei valitettavasti ole näkynyt mitään tulosta. Toimenpiteestä on nyt yli 6 kk, eli pitäisi jo näkyä. Ongelmani on veltostunut iho kaulassa ja alkavat hamsterinpussit suupielissä. Ikäni on 60 .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      113
      3391
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      33
      1948
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      92
      957
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe