Vihdoinkin hamsteripussit lähti

Jejjejeeeee

Olen tuhlannut omaisuuden leukalinjan kiinteytykseen. On tehty laaseria, mesolankoja ja vaikka mitä. On pistetty mesoterapiaa ja tehty Fractoraa. En ikinä ole nähnyt itse mitään tuloksia noista. Valokuvissa ne hamsteripussit roikkuu vaan.

Nyt sitten satsasin ultraääneen joka on ihan uusi ja kallis.
Ensin ei tulosta näkynyt. Mutta pari päivää hoidosta ja hups. Hamstereita ei enää ole.

Vihdoinkin löytyi oikea hoito. Suosittelen. Näitä kai tehdään monessa paikassa.

9

5422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladolcevitax

      Kävin laserissa Tallinnassa ja se ei kärytä eikä polta ihoa.Tehokasta ja hinta pieni.Käyn myös ammattikoulussa kosmetologeilla mesoterapiassa-näytän ikäistäni kuulemma nuoremmallalta.

    • blackswan81

      Facetite toimenpiteellä lähtee parhaiten :) Tulee halvemmaksi siihen nähden miten paljon pitää muita toistuvia hoitoja tehdä.

    • Alkuperäinenultrailja

      Ultra tehdään kerran. Ainakin minulle tehtiin. Outo juttu miten tuloksia voi tulla! Ei ole hamsteripusseja enää.
      Facetitea en ole testannut mut olen kuullut hyvää siitäkin. Kuulema kuitenkin pitkä toipuminen...

    • ryppykaula

      siis missä ja mikä tuon ultran nimi on joka kasvoille tehdään?

    • Alkuperäinenultrailija

      Tehdään Ulthera ja Ultralift nimillä Helsingissä.

      • Anonyymi

        ClinicEstetic – Invest in yourself


    • monenlaistakokeillut

      Kiva tietää, sitä olenkin jo suunnitellut seuraavaksi. Pari kertaa kävin Exilis Elite -hoidossa. Jotain parannusta tuli (ainakin pari ihmistä niin väitti), lähinnä kaulan alueelle, mutta muutosprosessin pitäisi vielä jatkua jonkin aikaa. Ei ainakaan vielä radikaalia parannusta, hamsteripussit on tallella:)

      Kertomasi innostaa kokeilemaan, mutta saako kysyä ikääsi? Itse olen jo seniori, ja ikä kyllä vaikuttaa tuloksiin, kuinka tässä hoidossa?

    • Koria

      Kuka sinulle teki sen toimenpiteen?
      Paljonko maksoi?

    • Anonyymi

      Kiva, että jollakin auttoi!
      Minulla ei valitettavasti ole näkynyt mitään tulosta. Toimenpiteestä on nyt yli 6 kk, eli pitäisi jo näkyä. Ongelmani on veltostunut iho kaulassa ja alkavat hamsterinpussit suupielissä. Ikäni on 60 .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe