Vihdoinkin hamsteripussit lähti

Jejjejeeeee

Olen tuhlannut omaisuuden leukalinjan kiinteytykseen. On tehty laaseria, mesolankoja ja vaikka mitä. On pistetty mesoterapiaa ja tehty Fractoraa. En ikinä ole nähnyt itse mitään tuloksia noista. Valokuvissa ne hamsteripussit roikkuu vaan.

Nyt sitten satsasin ultraääneen joka on ihan uusi ja kallis.
Ensin ei tulosta näkynyt. Mutta pari päivää hoidosta ja hups. Hamstereita ei enää ole.

Vihdoinkin löytyi oikea hoito. Suosittelen. Näitä kai tehdään monessa paikassa.

9

6793

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladolcevitax

Kävin laserissa Tallinnassa ja se ei kärytä eikä polta ihoa.Tehokasta ja hinta pieni.Käyn myös ammattikoulussa kosmetologeilla mesoterapiassa-näytän ikäistäni kuulemma nuoremmallalta.

• blackswan81

Facetite toimenpiteellä lähtee parhaiten :) Tulee halvemmaksi siihen nähden miten paljon pitää muita toistuvia hoitoja tehdä.

• Alkuperäinenultrailja

Ultra tehdään kerran. Ainakin minulle tehtiin. Outo juttu miten tuloksia voi tulla! Ei ole hamsteripusseja enää.
      Facetitea en ole testannut mut olen kuullut hyvää siitäkin. Kuulema kuitenkin pitkä toipuminen...

• ryppykaula

siis missä ja mikä tuon ultran nimi on joka kasvoille tehdään?

• Alkuperäinenultrailija

Tehdään Ulthera ja Ultralift nimillä Helsingissä.

• Anonyymi

ClinicEstetic – Invest in yourself

• monenlaistakokeillut

Kiva tietää, sitä olenkin jo suunnitellut seuraavaksi. Pari kertaa kävin Exilis Elite -hoidossa. Jotain parannusta tuli (ainakin pari ihmistä niin väitti), lähinnä kaulan alueelle, mutta muutosprosessin pitäisi vielä jatkua jonkin aikaa. Ei ainakaan vielä radikaalia parannusta, hamsteripussit on tallella:)

Kertomasi innostaa kokeilemaan, mutta saako kysyä ikääsi? Itse olen jo seniori, ja ikä kyllä vaikuttaa tuloksiin, kuinka tässä hoidossa?

• Koria

Kuka sinulle teki sen toimenpiteen?
      Paljonko maksoi?

• Anonyymi

Kiva, että jollakin auttoi!
      Minulla ei valitettavasti ole näkynyt mitään tulosta. Toimenpiteestä on nyt yli 6 kk, eli pitäisi jo näkyä. Ongelmani on veltostunut iho kaulassa ja alkavat hamsterinpussit suupielissä. Ikäni on 60 .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      78
      6509
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      146
      6042
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3876
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2331
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1529
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      416
      1433
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1255
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1084
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      143
      1033
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      59
      1026
    Aihe