Missä kaikki "oikeat" maajussit??

RaunotJaReinot

Kaikki tuommoisia nuoria ja suht. hyvän näköisiä, isukki pyörittää tilaa, pojalla rittää aikaa harrastuksiin, välillä vedetään vähän traktorilla ja heitetään hepoille heinää. Ei luulis tuommoisilla menevillä mihieillä olevan vaikeuksia löytää seuraa? Maaseudut täynnä parikymppisiä nuoria naisia, jotka mielellään asettuvat aloilleen ja perustavat perheen. Missä ovat taas ne oikeat maajussit, vai eikö semmoisia päästetä telkkariin, vai onko enää edes sellaisia? Ennenhän idea oli tosiaan löytää sille pikkukylän maajusille morsian, mutta nykyään taitaa olla yhtä paratiisihotellia :D

15

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäs

      Musta Tero vaikutti vilpittömältä ja työtätekevästä, ei vältä vastuuta :)

    • maajussillemorsiaan

      Kuinka moni nuorimies hoitaa maatilaa yhtä suurella sydämellä kuin Tero? Se välittyi niin eilisestä sarjasta. Terolle elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin verotiedot. Pisteet Terolle <3

    • Paljonkontaxtei

      Pojilla 400 / 700 kaveria facessa :D eikö tuossa joukossa todellakaan ole sopivaa emäntää? :)

    • missäisukit

      Minulta jäi huomioimatta, että isukit pyörittävät tiloja? Missä ne mainittiin ja missä näkyi ?

    • kaikautta

      Vanhemmat auttaa, jos on sukutila, niin ei siellä kukaan yksistään raada päivästä toiseen. Ei taida semmoisia maajusseja ollakaan, jotka yksin puurtaisivat tilansa kanssa?

    • Näin.se.menee.nykyään

      kenelle nyt maatilojen poikamiehet kelpaa ??? itse olen maatilalta kotoisin, mutta palkka työssä nykyään, silti naiset pakenee kun yrittää keskustella ? miksi ! . No on selvää kuinka te olette kaksinaamaisia täällä sosiaalisessa mediassa. Itse asun maaseudulla ! kaukana " noin 20-kilometriä" keskustasta ja katuvaloista, eikö kukaan uskalla "nainen" tulla kokeilemaan asumista kanssani. "Ei ole pakko tulla" kun TE "naiset" haluatte asua "kuntien ja kaupunkien keskustoissa" lähellä kauppoja ja baareja, jottei tarvitse matkustaa baariin taksilla.

      Muistakaa katsoa peiliin "jos" olette parisuhteessa ja menossa baariin bilettämään.

    • onihan

      Pisnesmiehellä kuulemma kortti kuivumassa ja rahat loppu

    • luutti

      Minä pidin Paavosta. En ole seuranut ohjelmaa kuin satunaisesti yhtään kautta en kokonaan. En katso kenen kanssa olisin nyt, vaan kuka olisi ollut paras.
      En tarvitse seuraan muiden

    • Valemaajussi

      Missä kaikki "oikeat" maajussit??

      Kertoisiko joku oikean maajussin määritelmän ja raja-arvot...?

    • teollisuustyöntekijä

      Miten 25 vuotiailla nuorilla on isot tilat ja uudet traktorit.onko kulissia vai onko maanviljelys noin tuottavaa.

    • ikäkysymys

      Minkä ikäisenä ne vasta kuuluisivat olla?

    • Ihmissuhdetietäjä

      Tero lemppasi sen vaalean söpön tytön. Olisivat sopineet hyvin yhteen.

    • Tietäjäää

      Henni Emilia olisi sopinut Terolle kuin nappi silmään. Miks ei Tero sitä tajunnut.

    • uskotonsavunahka

      Jonsei ollut palavassa uskossa? Onko se Timon Sari muuten mustalainen?

    • mustaaa

      sielä on terollaki ehokas jolla on saatanallinen nahkatakki päällä,,ja palavassa oikeessa uskossa,,kyllä kyllä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe