https://www.flickr.com/photos/mangpages/3349031837/sizes/o/
Kuppi kuumaa (vastajauheituista pavuista) käynnistämään (toivottavasti mukava) päiväsi.
Pakkasin mukaan myös vähän lääkettä vatsan murinaan (eväsrasiaasi).
http://www.mommanmanila.com/wp-content/uploads/2014/09/IMG_1628-e1411373815264.jpg
Hyvää huomenta nainen! :).
20
145
Vastaukset
- onnenavainonni
Toivottavasti muistit myös itseäsi.Toivottavasti mukava päivä sinullakin.
- Eipöllömpää
Miten huomaavaista, miten kaunis ajatus... Kyllä pidät naisestaan hyvää huolta :). Pitäisin itsekin juuri tuollaisista eväistä, joten vähän maistelen... Hyvää päivää Onni!
...Sinun kattauksissasi on samaa kuin alla olevassa jutussa...
http://www.iltasanomat.fi/ruokala/keittokirjat/art-1433418405269.html- Pöllömpää
Naisestasi piti lukea, vaikka kyllähän ne jotkut pitää toisenkin naisesta huolta
- OnnieOdotellessa
Ihana Onni, huomenta myös sinulle:) Voih kun joskus Onni ilmestyisi sängyn vierelle kuppi kuumaa ja vähän suolaista ja makeaa;D
- uudestisyntynyt
Kiitos...syön kyllä ...krooh...pyyh...kunhan herään
- aamujenaamu
Hyvää huomenta sinä hyvän tahdon lähetti. Olet kuka hyvänsä, niin oikein mukavaa torstaipäivää :)
- jokutorstai
Onkohan se torstai jälleen kerran toivoa täynnä.Usko ei kokonaan ole vielä luovuttanu.
- täältä
Ihana Onni kun et mennytkään pois. Suloista torstaipäivää sinulle!
- hulluolet
hullu onni
- Aahhhh.ihana
kupposellinen kuumaa, ja leijonamielellä matkaan ;), hakemaan uusia kokemuksia päivien kirjoon.
Torstaihan on toivoa täynnä, joten ei lannistuta, vaan nokka päin tuulta ja ilolla hakemaan kaikkea mitä maailmalla on tänään antina. - jokublondimiesjostain
Sain kaupasta ilmasen vispipuuron. Olisko tuuri kääntymässä??
- hilmanhajatusaamuun
Taas on päivän matka
sitä hymyllä jatka
ilolla laulaen
tuulelle huiskaten
hyvää mieltä
kertoen sydämen kieltä
päivään myötätuulta
kuullaan naurua suulta
missä hymyillään
kuppi kuumaa
ja nähdään onnen huumaa.
Nähdäänkö???
*hymy halit* - jdvdudjeodj
Jshdkdklkkslsskks
- jdvdudjeodj
Jshdkdklkkslsskks
- gcnnhmjhlkj
Mistäköhän sunkin pipi huomion- ja hyväksynnäntarpees kumpuaa? Miks sä rakentelet nettipersoonaa, joka poikkeaa aidostas kuin yö päivästä? Mua oikeasti kiinnostaa :)
- Pöhköfanttinen
Oletpas höpönassu! Ei se tarkoita jos sinusta ei pidä, etteikö jotakuta muuta jumaloisi ja rakastaisi ;).
- gcnnh
Pöhköfanttinen kirjoitti:
Oletpas höpönassu! Ei se tarkoita jos sinusta ei pidä, etteikö jotakuta muuta jumaloisi ja rakastaisi ;).
Melko alkeellinen provosointiyritys. Keksi jotakin omaperäisempää, milloin itsestäsi jotakin purkaa haluat/haluat harrastaa primitiivipätemistä muiden kustannuksella ylemmyydentunnoissa rypien läisk läisk puli puli. Onko sulla vakituisempaakin tietoa siitä, kuinka rakastettu mä olen/haluan olla? Mulla kaikki oikeun, oikein hyvin. Kiitos.
- gcnnh
Vastausta sulta odottelen, edelleen. Mua todella kiinnostaa, ja anonyymejä olemme.. :)
- hyvää.yötä
Hyvää huomenta vaan....mutta olisiko jo iltaruokinnan aika karsinassa? Nam ja muuuur...
- hänelleYhdelle
En kirjoita, että suudelmasi olisivat jotain,
mistä unelmoisin.
Mistään en kirjoita mitään kaunista.
Sillä tämä rakkaus on itsessään jo
niin suuri,
ettei se kaipaa selityksiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436