Me emme hyväksy naisten harjoittamia yhdyntöjä

Se_ei_vaan_käy

turvanpaikanhakijamiesten kanssa. Emme todellakaan

20

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Me emme sille voi mitään. Turvikset on kunnollisia miehiä ja naiset haluaa niitä.

• Naishenkilö

Ette hyväksy ja se on teidän mielipide. Naisettomat eivät myöskään hyväksy suomalaisten miesten seuraa naisille.
      Vain teille seura olisi hyväksyttyä. Kateutta teilläkin keskenään on.
      Senkö hyväksytte? Mä en.

• ööööööööööä

mää en hyväksy seksiä muiden kuin mun kaa HUORAT! HAHA!

• vapaa_maa

Ketkä te? Suomi on toistaiseksi vapaa maa, jossa jokainen saa valita seksikumppaninsa ihan itse. EI kuulu kennellekään muulle.

• Kyllä se nyt aika pitkälti kuuluu, koska AliBabat elävät esimerkiksi minun maksammilla verorahoilla. Menkää ulkomaille jakamaan pillua, ei AliBaboja tänne tarvitse päästää toisten rahoilla elämään.

• äääääö

maksullisia miehiä naisille kun ei suomalainen kelpaa.

• VapaakoMaa

No minä paneskelen neljän naisen kanssa, onko se keneltäkään pois? He tekevät vapaa-aikoinaan mitä tahtovat. Haluan kyllä löytää jonkun oikean.

En ikinä jättäisi lapsiani, sisaruksiani tai heidän lapsiaan sodan keskelle ja pakenisi. Tekisin kaikkeni saadakseni heidät turvaan. En voisi pitää itseäni ihmisenä, saati miehenä muuten.

• Kuinka moni suomalainen nainen harrastaa seksiä turvapaikanhakijoiden kanssa? En tunne ketään. Ei siinä mitään pahaa ole varmaankaan mutta miksi tästä pitää jauhaa koko ajan.

• harjoittamia

On ihan sama hyväksytte vai ette. Jos minä en hyväksy aloittajan harjoittamia yhdyntöjä kenenkään kanssa niin haittaaks se?
      Jos naiset ja turvapaikanhakijat saavat mitä haluavat niin ketä se oikeasti haittaa (paitsi kateellisia ja turvapaikanhakijan vaimoa).
      Jos seurauksena on lapsi niin hänet turvapaikanhakija vie kotimaahansa. Se saattaa lapsen äidin mielestä olla haitta.

• siis_mitä

Luletko ihan oikeasti, että aloittaja harjittaa yhdyntöjä jonkun kanssa?

• harjoittamia
        siis_mitä kirjoitti:

Luletko ihan oikeasti, että aloittaja harjittaa yhdyntöjä jonkun kanssa?

En luule enkä hyväksy jos hän joskus tulevaisuudessa harjoittaa tai edes haaveilee sellaisesta. Ydynnät on henkisestikin vaarallisia aloittajalle.

• Miises
        harjoittamia kirjoitti:

En luule enkä hyväksy jos hän joskus tulevaisuudessa harjoittaa tai edes haaveilee sellaisesta. Ydynnät on henkisestikin vaarallisia aloittajalle.

Mitä väliä sillä on mitä sinä hyväksyt. Sinä olet pelkkä ali-ihminen (nainen)

• 780
        Miises kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mitä sinä hyväksyt. Sinä olet pelkkä ali-ihminen (nainen)

Samat sanat sinulle ja aloittajalle.

• Onhan se vähän omituista ja arveluttavaa käytöstä, mutta varsin marginaalinen ilmiö kyseessä kuitenkin. Kannattaa varmaan keskittyä miettimään jotain hyödyllisempää.

• Pillu_kuuluu_kansalle

Ei se tosiaan vetele moinen pilluvuoto. Suomalainen pillu on puhdasrotuisten syntyperäisten suomalaisen miesten kansallisomaisuutta, eikä sitä ulkomaanpellet rankaisematta käytä.

• 770

Voi jestas kun on taas lapsellinen mielipide. Ei ihme että olet ilman naista.

• tarralenkkari666

Pitäisikö turvapaikanhakija naisten lopettaa yhdynnät aviomiestensä kanssa, jotta olisit tyytyväinen?

• Suomen-ätmit-ry

Kyllä, ja tulla teinityttäriensä kanssa tänne antamaan pillua meille Suomen ätmeille.

• Ehdotuksia_lisää
        Suomen-ätmit-ry kirjoitti:

Kyllä, ja tulla teinityttäriensä kanssa tänne antamaan pillua meille Suomen ätmeille.

Muistatteko sen yhden Piraattipuolueen kansanedustajaehdokkaan ( tais ola Panu jotakin) joka vaati, että naispuolisten turvapaikahakijoiden pitää antaa pillua suomalaisille neitsytsedille turvapaikan vastineeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      10
      3453
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1198
    Aihe