HC-ätmel???

hmmmmmmmmmmmm

Mitä olette mieltä ko.kirjoittajasta?

41

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluhallob

Ätmel
      . SÖPÖIN(*_*)

• kunhan.kysyn

Miksi sulla on monta vakituista nimimerkkiä?

• Eipä tuosta ole oikein ehtinyt muodostua mitään mielipidettä, kun se on niin huomaamaton tyyppi.

• atännä

Enpä tiedä... Musta tuntuu, että se tuijottaa paheksuvasti, kun natustan suklaata.

• vihatipunen

Niin ja vielä paheksuvammin mua jos/kun syön laskiaispullaa.

• Selvä ytmi

• 124124

Ytmi ätmin vaatteissa. Tekeekö sitten jotain opinnäytetyötä ätmeistä vai esittääkö vain omaksi ilokseen?

• Nnnaaiinenn

Joo ei hän ihan munaton oo :D

• Nnnaaiinenn

Mä tykkään <3

• TiistainMietteitä

Vähän ailahtelevainen ja erikoinen, vähän salaperäinenkin ja veikkaan että itsepäinen. Olisi niin kiva väitellä Ätmelin kanssa oikein kunnolla jostain, ihan mistä vaan, kunhan nyt saisi väitellä ja tuijotella silmiin.

• Palstanainen

Vammainen.

• En pysty millään päättämään mikä sille olisi minun mielestäni loppujen lopuksi eniten hyödyksi: kunnon tukkapölly, halaus vai litium -resepti.

• Miksi täti on ollut viime aikoina noin kireä? :-(

• HC-ätmel kirjoitti:

Miksi täti on ollut viime aikoina noin kireä? :-(

Eikö kireys ole juuri se mitä naiselta odotetaan, daisarien lisäksi? Pyrin vastaamaan parisuhdemarkkinoiden vaatimuksiin mahdollisuuksieni mukaan.. vaikka tätien tekemiset onkin yksi lysti. >:(

• PikkuLikka kirjoitti:

Eikö kireys ole juuri se mitä naiselta odotetaan, daisarien lisäksi? Pyrin vastaamaan parisuhdemarkkinoiden vaatimuksiin mahdollisuuksieni mukaan.. vaikka tätien tekemiset onkin yksi lysti. >:(

Tädin pitäisi tulla vähän sedän polvelle hypytettäväksi, niin piristyisi. :3

• HC-ätmel kirjoitti:

Tädin pitäisi tulla vähän sedän polvelle hypytettäväksi, niin piristyisi. :3

Niisk..

• Nykyajan some-kasvatti. Turvallisesti näytön takana sormet näppäimistöllä. Virtuaalimaailmassa verbaalisesti taitava.

Vähän niin kuin moni ujo ei uskalla puhua ja kertoa mielipiteitään kuin kännissä, niin nykyään etenkään nuoret eivät uskalla jutella kuin somessa ja livenä vain parin lähimmän kaverin ja perheenjäsenen kanssa.

• Enemmän olen kyllä nähnyt ujoutta ja sisäänpäin kääntymistä omassa ikäluokassani kuin nuorissa. Toki otanta nuoremmista hieman suppeampi. Väittäisin myös että riippuu paljon siitä, mistä on kotoisin. Meillä ei harrastettu nuorempana mitään jengikäyttäytymistä. Pari hyvää kaveria ja sillä mentiin. Nykyään se tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus ja ehkä ne syrjäytyvämmätkin pääsevät paremmin porukkaan. Vai onko tämä vain kukkahattutädin harhaa ja ah taas kerran sitä toivekuvitelmaa :P

• atännä
        Nainen_28v kirjoitti:

Enemmän olen kyllä nähnyt ujoutta ja sisäänpäin kääntymistä omassa ikäluokassani kuin nuorissa. Toki otanta nuoremmista hieman suppeampi. Väittäisin myös että riippuu paljon siitä, mistä on kotoisin. Meillä ei harrastettu nuorempana mitään jengikäyttäytymistä. Pari hyvää kaveria ja sillä mentiin. Nykyään se tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus ja ehkä ne syrjäytyvämmätkin pääsevät paremmin porukkaan. Vai onko tämä vain kukkahattutädin harhaa ja ah taas kerran sitä toivekuvitelmaa :P

Kun tuttavapiirin nuoria ätminkäisiä olen seurannut, niin hyvin ovat laumautuneet. Johtuu kaiketi nettipeleistä, tutustuvat niissä. Tapaavat vapaa-ajalla, käyvät joissain ihmeellisissä pelitapahtumissa, järjestävät vaikka mitä jne. Aika hyvin ne vetää toisiaan perässään ja tutustuvat muihinkin vähemmän sosiaalisiin.
        Toisaalta sinäkin kuulut vielä siihen nuorten ikäluokkaan :) Mutta naisilla noi jutut on aina olleet vähän erilaisia kuin miehillä.

• atännä kirjoitti:

Kun tuttavapiirin nuoria ätminkäisiä olen seurannut, niin hyvin ovat laumautuneet. Johtuu kaiketi nettipeleistä, tutustuvat niissä. Tapaavat vapaa-ajalla, käyvät joissain ihmeellisissä pelitapahtumissa, järjestävät vaikka mitä jne. Aika hyvin ne vetää toisiaan perässään ja tutustuvat muihinkin vähemmän sosiaalisiin.
        Toisaalta sinäkin kuulut vielä siihen nuorten ikäluokkaan :) Mutta naisilla noi jutut on aina olleet vähän erilaisia kuin miehillä.

Kuulunko? :D :)

• Ex------------PUA

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14101487/palstan-onlinerimestarit

Linkittynee tuohon.

Mielenkiintoista on se, että monia kurppia tuntui suunnattomasti raivostuttaneen se, että palstan alfa kehuu HC-Ätmeliä.

Saattaa ollakin, että älähtäjät on niitä, joihin on osunut ei vain minun onlinerit, vaan myös hyvän ystäväni HC-Ätmelin. ;)

Joten pakkohan miehestä on pitää. Mutta vain sellaisella heteroseksuaalisella, "istutaan saunassa vähintään puolen metrin turvavälin kanssa"-tavalla (joskaan me häveliäinä miehinä emme edes menisi saunan).

• Satusetä_

Tule vain rohkeasti kaapista pois. Narina on kuulunut jo pidemmän aikaa.

• Ex------------PUA
        Satusetä_ kirjoitti:

Tule vain rohkeasti kaapista pois. Narina on kuulunut jo pidemmän aikaa.

Osu ja uppos! :D

Tarrallenkkari käytä nyt sitä omaa nikkiäsi.

• Satusetä_
        Ex------------PUA kirjoitti:

Osu ja uppos! :D

Tarrallenkkari käytä nyt sitä omaa nikkiäsi.

Niin taisikin sinne kaappiin osua. ;)

• ddsdsadsaddasdas
        Satusetä_ kirjoitti:

Juu, ei kukaan noin paljon naisia vihaava voi olla hetero.

• että.silleen

Kuka se palstan alfa on? Minä kun kuvittelin juuri et HC-ätmel on se alfa-kingi?
        Sen verran fiksu kundi ettei pidä kolinaa itsestään.
        Pitää teikäläisenkin käsivarsi mitan päässä itsestään, ettei misogynistin haju tartu täysin häneen itseensä. Pikku tuhnuja silloin tällöin, on suoja naamiointia.
        Fanittaen sua vain kohtuullisen lievästi. Mulla on tunne ett kerää tietoa teidän ns. nurinkurisesta kulttuuristanne. =))
        Minä aukaisen jo sateenvarjoni...kohta sulta lentää laattana taas...
        Muuten kiitän kohteliaasti jo siitä kuvitteellisesta oikeudestanne: nyrkistä naamaan!
        Siinä kuoriutui juuri se jankuttamasi jännämies! Niitä muita temppujasi sinä oletkin täällä kertoillut mielin määrin. Kaikki ne sopii jännämiehelle,jos olen asiat oikein ymmärtänyt.

• atännä
        että.silleen kirjoitti:

Kuka se palstan alfa on? Minä kun kuvittelin juuri et HC-ätmel on se alfa-kingi?
        Pitää teikäläisenkin käsivarsi mitan päässä itsestään, ettei misogynistin haju tartu täysin häneen itseensä. Pikku tuhnuja silloin tällöin, on suoja naamiointia.
        Fanittaen sua vain kohtuullisen lievästi. Mulla on tunne ett kerää tietoa teidän ns. nurinkurisesta kulttuuristanne. =))
        Muuten kiitän kohteliaasti jo siitä kuvitteellisesta oikeudestanne: nyrkistä naamaan!
        Siinä kuoriutui juuri se jankuttamasi jännämies! Niitä muita temppujasi sinä oletkin täällä kertoillut mielin määrin. Kaikki ne sopii jännämiehelle,jos olen asiat oikein ymmärtänyt.

Hauskasti kirjoitettu :)

HC-ätmel vetää tyylikkäästi rajan yleistyksen ja henkilökohtaisuuksiin menon välille noiden tuhnujensa kanssa. Siksi se on ihan ok ja sillä on lupa välillä kiukutellakin ;)
        Vaikka välillä vahvasti epäilen, ettei tuo ole kaverin ainoa nikki...

• että.silleen
        atännä kirjoitti:

HC-ätmel vetää tyylikkäästi rajan yleistyksen ja henkilökohtaisuuksiin menon välille noiden tuhnujensa kanssa. Siksi se on ihan ok ja sillä on lupa välillä kiukutellakin ;)

Täällä on ymmärretty asia samoin eväin kuin sinäkin. Haitanneeko tuo!
        Mulla on takana valvottu yö, ja mun ajatteluani haittaa se nyt kovasti.
        Nukkumaan pääsen vasta 11 jälkeen, kun putkimies on käynyt korjaamassa suihkun.
        Sitä kun ei saa suljettua kokonaan vettä lirisee norona koko ajan, huoltomies tulee vasta klo10. kai se korjauskin vie hetken aikaa.

• Ex----PUA
        Satusetä_ kirjoitti:

Itte oot-defenssi ja passiivis-aggressiivinen hymiö = osu ja upposi taas! :D

Juuri niin idioottimainen ja ennalta-arvattava kurpparaivoklishee, johon vain tarralenklarin kaltainen femakko voi syyllistyä, ja todistaa taas kerran pointtini.

Voitto on minun.

• Ex----PUA
        että.silleen kirjoitti:

Siksikö sinä yrität vetää juovaa minun ja HC-Ätmelin väliin koska pelkäät alfojen yhteistyötä, mikä on teidän pelkurimaisten ja joukkosieluisten femakkoken suurin pelko? Vai oletko sinä mustasukkainen?;) Kuule ei hätää, minä ja HC olemme 110% heteroita, ja minä en pane edes naista pyllyreikään!

Joka tapauksessa on mielestäni hyvä että feministi saa nyrkistä naamaan. Olen sitä mieltä, että jos menet aukomaan päätäsi miehille, on ihan oikein jos sinulle tarjoillaan meheviä korvapuusteja. Sinun täytyy ymmärtää että se on tasa-arvon hinta; nainen voi kiukustuessaan läppäistä miestä, joten silloin myös mies saa vetää myös röyhkeää horoa turpaan. :) Vau oletko niin puhdasoppinen feministi että kannatat seksismiä?

Me kunnian miehet tosin olemme patriarkaalisia ja seksistisiä että emme hakkaa naisia, se on teidän jännämieshiä idoloivien feministien suurimpia fantasioita!

• Ex-----PUA
        ddsdsadsaddasdas kirjoitti:

Juu, ei kukaan noin paljon naisia vihaava voi olla hetero.

Shaming language ja henkilöhyökkäys.

Huomaa että taas ostin arkaan kohtaan, kun alkaa kurpparaivon kaikki merkit näkyä.

No ei kieltämättä hirveää verbaaliakrobatian taituruutta tässä edelleenkään olla nähty.

Ja taas, käytä nyt tarralenkkari666kg sitä oikeaa nimimerkkiäsi, jokainen tietää että se olet sinä. Etenkin tuosta että keskustelet multinikeilläsi keskenään.

• Ex----PUA
        atännä kirjoitti:

Lupa kiukutella? Hahhahaha!

Kukahan sinäkin luulet olevasi? Sinäkö olet täällä joku mielipidiktaattori ja palstasheriffi jolta pitäisi anoa lupia siihen mitä täällä saa sanoa? :D

Minä lupaan varmasti tehdä mitä minua huvittaa jatkossakin. Ja jos havaitsen sen herättävän kurpparaivoa lupaan tehdä sitä tuplasti.

PS. Paskahousutäti, HC-Ätmel on sinua parempi onlinereissa? Vituttaako?

• että.silleen
        Ex----PUA kirjoitti:

Siksikö sinä yrität vetää juovaa minun ja HC-Ätmelin väliin koska pelkäät alfojen yhteistyötä, mikä on teidän pelkurimaisten ja joukkosieluisten femakkoken suurin pelko? Vai oletko sinä mustasukkainen?;) Kuule ei hätää, minä ja HC olemme 110% heteroita, ja minä en pane edes naista pyllyreikään!

Joka tapauksessa on mielestäni hyvä että feministi saa nyrkistä naamaan. Olen sitä mieltä, että jos menet aukomaan päätäsi miehille, on ihan oikein jos sinulle tarjoillaan meheviä korvapuusteja. Sinun täytyy ymmärtää että se on tasa-arvon hinta; nainen voi kiukustuessaan läppäistä miestä, joten silloin myös mies saa vetää myös röyhkeää horoa turpaan. :) Vau oletko niin puhdasoppinen feministi että kannatat seksismiä?

Me kunnian miehet tosin olemme patriarkaalisia ja seksistisiä että emme hakkaa naisia, se on teidän jännämieshiä idoloivien feministien suurimpia fantasioita!

Minä en lyönyt sitä hölmöä äijää joka yritti "iskeä" sanailulla mua keskellä päivää grillissä - sun oppeillasi! hah haa! Todella toimivaa tyyliä, minut se ainakin sähköisti salamana! Olin tolella kiukkuinen.

Mikä oikeus sillä juntilla oli tehdä minut naurunalaiseksi siinä ihmisten keskellä: Onko noi sun omat daisarit? Hiivatin moukka!
        Jos oli pakko puhutella; niin olis keksinyt jotain muuta sanottavaa. En minä ketään aiheetta sanoilla edes rusikoi. Mulla oli ylisuuri musta villapaita ylläni. Siinä paidassa on vene pääntie, joten mitään mun daisareistani ei taatusti vilkkunut hänelle.
        "Joka tapauksessa on mielestäni hyvä että feministi saa nyrkistä naamaan."

Minä olen feministi ainoasaan silloin kun pidän puoliani,teitä täysin kajahtaneita yksilöitä kohtaan. Itsepuolustukseen ja ainakin sanalliseen, on naisellakin oikeus!

"Sinun täytyy ymmärtää että se on tasa-arvon hinta; nainen voi kiukustuessaan läppäistä miestä, joten silloin myös mies saa vetää myös röyhkeää horoa turpaan."

Torvelo, minä EN ole KOSKENUT edes koko äijään. Hän se alkoi seksistisen kielen käytön minua kohtaan... vastavuoroisesti minä pudotin hänet verpaalisesti alas kuin kypsän metsokukon. Hän hävisi sanailun ja silloin tämä idiootti huitaisi korvapuustin. Mulla on poskipää hellänä vieläkin.
        En minä sitä sure, ei ole ensimmäinen kerta kun naama on kipee, paljon kipeempi se oli kun putosin puomilta harjoituksissa. Puoli naamaa oli sinisenä,nenä kipee ja silmä mustana kuin pandalla.

Tosi kunnian miehiä, joo!
        Kuule: minä luottaisin jopa "liivimiehen" sanaan enemmän mitä sinuun.

• Naaraskurppa

Palstan hauskin mies... Voisi halutessaan olla muutakin kuin ätmi, koska tuskin on ruma vaikka joskus on väittänyt olevansa, kerran sanoi että on tuuheatukkainen ;) - tärkeää, tärkeää! :D - ja ennen kaikkea hän on älykäs ja hauska, ilmeisesti myös hyvä kokkaamaan... Eikös ätmelin ainut "vika" ollut epäsosiaalisuus? Näin muistan hänen itsensä sanoneen.

• Kyllä, muuten olen 100-prosenttisesti täydellinen ja vieläpä 110-prosenttisesti hetero.

• Naaraskurppa
        HC-ätmel kirjoitti:

Kyllä, muuten olen 100-prosenttisesti täydellinen ja vieläpä 110-prosenttisesti hetero.

No vähintäänkin erittäin hyvä ellei täydellinen, ja kaikki on vähän homoja paitsi ätmel... ;)

• asiantuntijaa

Tuo ätmel on varmaan otettu atmel prossusta, jota käytetään tyypillisesti sulautetuissa järjestelmissä. Ilmeisesti äijä on joku insinööri-ohjelmoija, tai ainakin opiskellut alaa.

• öaföjk

Mikä tän ketjun idea on? Etkö kehdannut suoraan itse kysyä, mitä mieltä susta ollaan? Miksi ees välität? :'D

• Aika sujuvasanainen ja terävä. Selvästi pikkasen ihastunut Pikkulikkaan tai ainakin kiusaa niin kun pojat konsanaan. :)

• Ex----PUA

Saadakseen pikkulikan, pitäisi hänen tosin solvata tätä tämän pienistä tisseistä ja pieksää tämä nahkavyöllä muutamia kertoja, jotta "sellaisia tunteita" esiintyisi. Muuten HC on "liian" kiltti ja kunnollinen.

• Ex----PUA kirjoitti:

Saadakseen pikkulikan, pitäisi hänen tosin solvata tätä tämän pienistä tisseistä ja pieksää tämä nahkavyöllä muutamia kertoja, jotta "sellaisia tunteita" esiintyisi. Muuten HC on "liian" kiltti ja kunnollinen.

Jaaha, semmonen tapaus. ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      705
      3809
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2818
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1791
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1682
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1651
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1623
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      380
      1604
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1530
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1413
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1323
    Aihe