http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-naiset-aina-rakastuvat-renttuihin-tiede-loysi-selityksen/5729630
Nyt se on selvinnyt.
Miksi naiset rakastuu jännämiehiin
26
187
Vastaukset
- veio2
Naiset joilla ei ole omaa elämää yrittävät imeä sitä muista.
- veio2
Vienkö taas keskustelumahdollisuudet kun kerron miten asia on.?
Ongelman ydin on siinä, että joillekin naisille petipuuhat on kuin piikki narkkarille. Ja lisäksi yrittävät saada muitakin samaan ansaan ettei kokisi oloaan erilaiseksi.
Kiinnostaako sinua narkkarin seura noin yleensä.? Arvaan ettei, ja juuri siksi ei myöskään tuollaisen naisen seura kiinnosta, paitsi säälistä.
Siksi nuo narkkari-naiset hakevat kaltaisiaan miehiä sen sijaan että pääsisivät riippuvuuksistaan eroon ja alkaisivat kiinnostaa myös normaalia miehiä.
Narkkari-naiset kertovat mielellään "tähtiä taivaalta" juttujaan jotta saisivat muitakin samaan ansaan missä itse ovat.
Monilla mustilla ja jännämiehillä on paljon katkeruutta ja vihaa naisia kohtaan ja siksi kostavat ja purkavat vihaansa petipuuhien kautta.
Heitä hakevat ne naiset jotka haluavat olla heidän vihansa kohteina, koska eivät koe olevansa enemmän arvoisia.
Naiselle ei ole niin tärkeää se miten menee sen mustan miehen kanssa vaan tärkeintä on se mitä muut ajattelee. Siis tärkeää on luoda muille mielikuvia siitä, että heillä menisi loistavasti. Monet fiilisaddiktit jaksavat näytellä kunhan saavat tarvitsemaansa polttoainetta.
Tärkeintä polttoainetta heille on se että muut heitä katselevat, joko hyvällä tai pahalla ja kuvittelevat heillä menevät säkenöiden.
Syy kaikkeen saattaa olla varsin yksinkertainen, esim. päättänyt jossain tilanteessa katkeroitua mieheen tai isäänsä ja suunnannut vihansa kohteen rodun perusteella. Sen jälkeen ei ole päässyt eroon tuon tilanteen ohjaavasta vaikutuksesta.
Niin, jenkeissä asuessani tulin tietämään miten mustat ovat jo laskeneet miten kauan menee valkoisten tuhoamiseen.
He ovat katkeruudessaan päättäneet näytellä niin hyvin että valkoinen nainen ei voi vastustaa ja pum taas yksi valkoinen lapsi vähemmän. Kaunainen ihminen kyllä tietää mihin iskeä.
Ulkoaohjautuvuuteen ripustautunut ihminen juoksee kun kuulee että jossain on joku kokenut tripin, tähtiä taivaalta.
- miehetmyös
Ei tässä artikkelissa puhuttu vain naisista,vaan sanottiin että kummatkin sukupuolet rakastuvat epävakaisiin persooniin.
- veio2
Juuri niin, joko päästään asiaan.
Miettikääpä, ja verratkaa.
"Siksi koska pelimiestaidot ovat osa miehen tasoa, ja ne kehittyvät iskemällä naisia joihin on realistisia mahdollisuuksia. Naisten pokaaminen -> rentous, itsevarmuus, viettelytaidot -> tason nousu -> paremmat tsäänssit tasokkaampiin (nuorempiin, kauniimpiin) naisiin."
.................................................................
Tuo kaikki perustuu siihen, että on Haliwuudin hypnotisoimia naisia jotka on hypnotisoitu arvostamaan huippuun viritettyä epäaitoutta.
Monet naiset tunnistavat tuollaiset tyypit eivätkä liiku sellaisissa seuroissa.
Mainitsemasi kaltaiset pelimiesmiehet ruokkivat naisia väärällä ravinnolla ja jotkut naiset antavat ruokkia itseään tuollaisten ravinnolla ja samalla eksyttävät miehiä. Molemmat siis ruokkivat toisiaan väärällä ravinnolla ja eksyttävät toisiaan.
Mitä siis on tehtävissä, kun monia ihmisiä ohjaa voimat joita he eivät itse hallitse, ovat ulkoaohjautuvia.?
Ulkoaohjautuva nainen heittelee ympäriinsä Räiskyviä juttuja tajuttoman mahtavista kokemuksista ja antaa pienen vinkin millaisten miesten kanssa, NIIN tuo viesti saavuttaa toisen ulkoaohjautuvan naisen joka tulee heti kateelliseksi ja päättää päästä samalle tasolle.
Nuo ympyrät ovat aivan samat kuin narkkarien piirissä mutta kuviot vain ovat erilaiset. Ongelmat ovat samat mutta oireilevat vain eri tavalla.
- gwerty
Eipä tullut pätevää selitystä, että miksi. Miesten mieltymyksetkin ovat nyt siis vahvistettu. :)
- veio2
Katsos, vastauksia ei haluta. On helpompaa etsiä selityksiä ja väitellä asioita kuin nähdä miten asiat ovat. Siksi naisiin on vaikea luottaa koska heillä on aina pakoreittinä selitys, ja selitys parhain päin. "En uskaltanut kertoa, koska pelkäsin että lähtisit ja rakastan sua niiiiiiin paljon. "
"tietyt persoonallisuushäiriöihin viittaavat ominaisuudet, kuten neuroottisuus ja huomattava impulsiivisuus, ovat erityisen puoleensavetäviä heteroiden keskuudessa."
Mä alankin korostaa omaa neoroottisuuttani deittailussa. :P haha.
Omalla kohdalla hoivaamisvietti selittää paljon sitä kehen ihastun.- veio2
Huomaatko miksi toisaalla vastasin sinulle näin ;
Sorry, et ehkä kaipaa oikeaa palautetta mutta kun lukee juttujasi niin en ihmettele miksi olet yh.
"Voin sanoa kirkkain silmin, että mies joka arvostelee "tasoni" sen mukaan että olen halunnut ja saanut lapsen, ei todellakan ole minulle oikeaa seuraa. "
Kyllähän sen kuitenkin kertoo sinusta jotain ja paljonkin. Eli vika siihen ettei mies halua jakaa tilannettasi ei välttämättä ole miehessä.
"Äitiys on kuitenkin niin suuri osa minua, että jos ei sitä puolta hyväksy niin en minäkään ole kiinnostunut ko. miehestä. Montaa asiaa kadun, mutta lastani en koskaan. Mikään ei ole parempaa kuin kokea vanhemmuus."
Jossain sanoit että vientiä on riittänyt. Mitä se kertoo.? Valitset jatkuvasti itsellesi tilanteita joissa on mahdollisuus toistaa menneisyyttäsi. Kuulostaa siltä että sinä tarvitset lastasi enemmän kuin lapsesi sinua. Lapsi tarvitsee eniten kahta vanhempaa, isää ja äitiä jotka ovat valmiit kokemaan elämän ylä- ja alamäet. veio2 kirjoitti:
Huomaatko miksi toisaalla vastasin sinulle näin ;
Sorry, et ehkä kaipaa oikeaa palautetta mutta kun lukee juttujasi niin en ihmettele miksi olet yh.
"Voin sanoa kirkkain silmin, että mies joka arvostelee "tasoni" sen mukaan että olen halunnut ja saanut lapsen, ei todellakan ole minulle oikeaa seuraa. "
Kyllähän sen kuitenkin kertoo sinusta jotain ja paljonkin. Eli vika siihen ettei mies halua jakaa tilannettasi ei välttämättä ole miehessä.
"Äitiys on kuitenkin niin suuri osa minua, että jos ei sitä puolta hyväksy niin en minäkään ole kiinnostunut ko. miehestä. Montaa asiaa kadun, mutta lastani en koskaan. Mikään ei ole parempaa kuin kokea vanhemmuus."
Jossain sanoit että vientiä on riittänyt. Mitä se kertoo.? Valitset jatkuvasti itsellesi tilanteita joissa on mahdollisuus toistaa menneisyyttäsi. Kuulostaa siltä että sinä tarvitset lastasi enemmän kuin lapsesi sinua. Lapsi tarvitsee eniten kahta vanhempaa, isää ja äitiä jotka ovat valmiit kokemaan elämän ylä- ja alamäet.Monenkos lapsen ja kuinka pitkän vanhemmuuden perusteella veio2 kertoo täällä "totuuksiaan"? Kasvatustieteitä on opiskeltu ja vanhemmuuteen liittyviä asiantuntijakeskusteluja seurattu, eikö niin?
Vai kerrotko sittenkin vain omia mielipiteitäsi mutta yrität saada ne kuulostamaan totuuksilta?- veio2
helka kirjoitti:
Monenkos lapsen ja kuinka pitkän vanhemmuuden perusteella veio2 kertoo täällä "totuuksiaan"? Kasvatustieteitä on opiskeltu ja vanhemmuuteen liittyviä asiantuntijakeskusteluja seurattu, eikö niin?
Vai kerrotko sittenkin vain omia mielipiteitäsi mutta yrität saada ne kuulostamaan totuuksilta?Juuri tuolle tielle, mitä nyt tarjoat, lähdetään silloin kun ei haluta nähdä. Hiljennä itsessäsi tuo mitä äsken sanoit ja kuuntele itseäsi kun luet juttujani. Anna nousta pintaan jotain siitä mitä olet ehkä kauankin piilottanut.
Vastausta et löydä minun jutuistani tai täällä väittelemällä vaan sisältäsi. helka kirjoitti:
Monenkos lapsen ja kuinka pitkän vanhemmuuden perusteella veio2 kertoo täällä "totuuksiaan"? Kasvatustieteitä on opiskeltu ja vanhemmuuteen liittyviä asiantuntijakeskusteluja seurattu, eikö niin?
Vai kerrotko sittenkin vain omia mielipiteitäsi mutta yrität saada ne kuulostamaan totuuksilta?Eikö ole kaiken helpoin päteä asiassa josta ei tiedä mitään? Tieto lisää epävarmuutta.
veio2 kirjoitti:
Juuri tuolle tielle, mitä nyt tarjoat, lähdetään silloin kun ei haluta nähdä. Hiljennä itsessäsi tuo mitä äsken sanoit ja kuuntele itseäsi kun luet juttujani. Anna nousta pintaan jotain siitä mitä olet ehkä kauankin piilottanut.
Vastausta et löydä minun jutuistani tai täällä väittelemällä vaan sisältäsi.Näin kun toimit, tulet uskoon.
*tai sitten ei*
Ei tuossa minukaan mielestä selitetty mistä ilmiö johtuu, kunhan vaan todettiin, että näin on. Kiinnostavaa oli kuitenkin se, että ilmiö pätee miehiinkin. Jatkossa voikin sitten kompensoida puutteitaan olemalla vapautuneesti epävakaa ja sekopäinen itsensä.
Monella tietämälläni sekopäänaisella (itsetuhoista, nistiä yms.) on kyllä sen verran vientiä että pitäisi itse varmaan kanssa olla pimeämpi. Valitettavasti ei vaan irtoa.
Nainen_28v kirjoitti:
Monella tietämälläni sekopäänaisella (itsetuhoista, nistiä yms.) on kyllä sen verran vientiä että pitäisi itse varmaan kanssa olla pimeämpi. Valitettavasti ei vaan irtoa.
Minulta irtoaa.. mutta olen tähän saakka kuvitellut, että ihmisten kanssa kuuluu olla kiltisti ja pyrkinyt olemaan normaalin rajoissa, olenhan kiltti ja kunnollinen.
PikkuLikka kirjoitti:
Minulta irtoaa.. mutta olen tähän saakka kuvitellut, että ihmisten kanssa kuuluu olla kiltisti ja pyrkinyt olemaan normaalin rajoissa, olenhan kiltti ja kunnollinen.
Mulla ihan sama. Huomannu vaan parin viime vuoden sisällä että kiltit tytöt päätyy vaan kortistoon. Ei musta silti mitään ongelmatapausta saa :D oon liian kurinalainen. :P
- renttumies.turusta
Renttu on sellainen hurmuri jota naiset haluaa. Kyllä se on nainen aina joka siihen renttuun lankee koska kiltti mie son vässykkä eikä nainen kiihotu
- veio2
Oudosti rinnastit tai oikeastaan laitoit vastakkain hurmurin ja kiltin miehen. Eikö nuo molemmat ole jotain mitä mies ei luonnostaan ole, vaan ne on seurausta eksymisestä joko kasvatuksen tms. seurauksena.
- tämä-selvä
Naiset on jännänaisia koska ne haluaa jännämiehiä.
- veio2
Niin siinä käy että itsestään eksyneet naiset haluavat itsestään eksyneitä miehiä.
- veio2
Samoin kevyet huumeet on portti vahvempiin mutta syy ei ole huumeissa vaan sen ihmisen omissa ongelmissa joita ei halua nähdä eikä kohdata. Ja vaikka haluaisikin niin mistä tietää kenen puoleen kääntyä, koska markkinoilla on niin monenlaista "auttajaa", rahanahneita organisaatioita.
- tämä-selvä
Jos on kunnollinen niin ei saa naisia. Tehkää rikoksia jos haluatte naisen.
- veio2
Niin, ainakin jos ryöstää pankin ja sitten näyttää naisille miten paksu lompakko on.
- Hulluprofessori
Tuossa mitään erityisemmin selostettu :p
https://www.psychologytoday.com/blog/slightly-blighty/201508/the-sexy-sons-theory-what-women-are-attracted-in-men
Kait se pointti on niissä kumppanin "alfa"-piirteissä ja viihdyttävissä ja jännittävissä ominaisuuksissa, jotka halutaan periytyvän, jotta geenit selviävät tässä hullussa ajassa.
Tylsä, ujo, syrjäänvetäytyvä, epäitsevarma, hiljainen ja arka ei selviä tässä ajassa.- Hulluprofessori
Toinen seikka: epävakaiden ihmisten kanssa oleminen on varsinaista ailahtelevaista vuoristorataa - koskaan ei tiedä milloin tämä kyllästyy tai löytää uuden - taas pian ehkä tullakseen takaisin.
Tässä toteutuu puassakin esitelty cat-string-theory, joka pohjaa siihen että ihminen haluaa aina sitä mitä ei voi saada, ja toisen löyhässä hirressä pitäminen, joka on tehokas tapa tehdä toinen hulluksi yrittämättäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7053799Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002818Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771672Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 821613
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3801594Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 281399
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901323