http://www.iltalehti.fi/mallit/2016021021097115_mp.shtml
Siis ketä noista kuvista tuo "pluskoon malli" nyt tarkoittaa? Eikai se tota ekaa voi tarkoittaa, tyttöhän on hoikka???
Sairaita nämä nykyajan "ihannenaisen" koot
32
154
Vastaukset
- järkeevaiei-
Kamalaa olla noin lihava
- rumamaija
Miten lihava? Mikä kuva? Se eka vai??
Aika muheva misu. >:3
Homot ja kaikenlaiset "mallimammat" ovat Twiggystä lähtien sanelleet naisihanteen. Siitä lähtien etenkin naiset ovat ihailleet anorektisia ja kirahvin korkuisia naisia, joilla on pikkupojan vartalo.
Miehet ovat iät ja ajat pitäneet suuresta lantion ja vyötärön suhteesta ja isoista rinnoista. Nyt "aikuiset naiset" ovat yhdistäneet nämä kaksi uudeksi naisihanteeksi, jossa vyötärö on syömällä hävitetty.
Eikä sillä, etteikö suurin osa miehistäkin olisi enempi kotletteja kuin atleetteja.- 12121212
Jep.
Muodokas/kurvikas = kapea vyötärö, leveät lanteet, räystäspeppu, isot tissit. Tasapaksu ei ole muodokas eikä kurvikas, eikä edes pyöreä. Sori.
Mallithan ovat langanlaihoja koska on tutkittu ja havaittu että vaatteet myyvät paremmin kun niitä esittelevät laihat naiset. Ja _naisten_ päällään esittelemiä vaatteita ostavat...tadaa, naiset. Kyse ei siis ole miesten salaliitosta jolla yritetään muuttaa kauneusihanteita, vaan naisten ostokäyttäytymisestä. - että.silleen
12121212 kirjoitti:
Jep.
Muodokas/kurvikas = kapea vyötärö, leveät lanteet, räystäspeppu, isot tissit. Tasapaksu ei ole muodokas eikä kurvikas, eikä edes pyöreä. Sori.
Mallithan ovat langanlaihoja koska on tutkittu ja havaittu että vaatteet myyvät paremmin kun niitä esittelevät laihat naiset. Ja _naisten_ päällään esittelemiä vaatteita ostavat...tadaa, naiset. Kyse ei siis ole miesten salaliitosta jolla yritetään muuttaa kauneusihanteita, vaan naisten ostokäyttäytymisestä.Siis oletan ettei kumpikaan herroista 12121212 ja Ratikkakuski olisi pitänyt minua läskinä koossa 168cm ja 72-74 kg!
ML-palsta nimittäin älähti silloin mun olevan läskinen: kun vastasin kysymykseen miten pitkä ja mitä painat.
Mun vyötärä on 64cm ja siitä minä olen ylpeä! Omaan muuten porukkamme pieninmän vyötärön. Nyt omakehu haisee...mut haiskoot. - että.silleen
että.silleen kirjoitti:
Siis oletan ettei kumpikaan herroista 12121212 ja Ratikkakuski olisi pitänyt minua läskinä koossa 168cm ja 72-74 kg!
ML-palsta nimittäin älähti silloin mun olevan läskinen: kun vastasin kysymykseen miten pitkä ja mitä painat.
Mun vyötärä on 64cm ja siitä minä olen ylpeä! Omaan muuten porukkamme pieninmän vyötärön. Nyt omakehu haisee...mut haiskoot.Unohdin mainita ett olen laihduttanut itseäni, juuri tuon kommenttejen runsauden vuoksi.
Tällä hetkellä painan n. 62 kg ja vyötäröni on vasta NYT 64cm laihdutuksen jälkeen. Kyllä mielipiteillä oli merkitystä ainakin minun laihduttamiseeni silloin. Tilanne on täysin muuttunut nyt, se on oma asiani ja jokaisen oma henkilökohtainen asia, mitä vaaka näyttää. Itse kuitenkin jokainen painonsa kantaa.
- Luolamadonna
Mun mielestä yhden kuvan perusteella ei voi sanoa juuri mitään. Edes kymmen kuvan voimin on vaikea sanoa juua tai jaata. Ainoastaan sen voi sanoa, onko vosu kuvattavissa vai ei.
Ihminen luonnossa (liikkuu, syö ja puhuu) on ihan eri juttu. Ja ne ihmiset ovat tuolla ulkona, eivät tässä ruudulla.
(Naurua)- Luolamadonna
Kyllä mä olen sitä mieltä, että muoto & sisältö se jyrää meitin.
(Levitoivaa naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Kyllä mä olen sitä mieltä, että muoto & sisältö se jyrää meitin.
(Levitoivaa naurua)Lisäksi on olemassa yksi merkittävä elementti, josta täällä ei ole koskaan hiiskahdettu sanaakaan, ja se on itsetunto. Se, kuinka nainen kantaa itsensä, on oleellisimmista oleellisin voima, jolla ukkoa kuin ukkoa lakoaa edestä.
Olkoon Force kanssasi
(Naurua)
- 12121212
Ihan selkeästi pluskokoinenhan tuo ensimmäinen on. Mutta kiitos vartalotyypin, näyttää hyvältä tuon kokoisena. Harvalla suomalaisella naisella toimii, etenkin jos ikää on selvästi yli 20v.
Toinen ikäistään vanhemman näköinen kasvojensa puolesta, mutta vartalo on kivan naisellisen pyöreä jopa nuoremman miehen silmissä.- Kirkkovene
Sama vartalon malli kuin itsellä, vaikka painoa saattaa itsellä olla hiukan vähemmän, mutta samanlaisena on säilynyt. Itse asiassa mitat säilyneet itsellä lähes sentilleen samoina, kuin varhaisteininä. Vartalon malli on geeneissä, eikä sille juurikaan mitään voi, ainoastaan painolle. Mutta esim. poikamaisen kapeaa lantiota ja reisiä ei saa millään dieetillä. Vasta aikuisena, vuosikymmeniä myöhemmin, olen oppinut vartaloni hyväksymään, ja siitä jopa pitämään. Niin ettei sitä koita jatkuvasti piilottaa.
- nauran-naisille
Tuollainen sotanorsu vaatii bodattua pitkää miestä.
- rumamaija
Jos ekan kuvan nainen on mielestäsi sotanorsu, niin ei voi kuin ihmetellä näkökykyäsi...
Mulle on muutama mies sanonut, että sotanorsuksi luokitellaan vasta sitten kun ei tiedä mistä mikäkin vartalon osa alkaa ja mihin loppuu. Tuossa naisessa kaikki on paikallaan ja kaiken voi nähdä mistä mikäkin alkaa ja mihin loppuu.
- Ikis__M
Niin näytti olevan aika sairaan paxuja tyttöjä kuvissa.
Kun se on urheilulehti, niin kuvissa on yleensä urheilijoita eikä tuollaisia penkkiurheilijoita.
- delta00
Kyllä noilla tyynyillä jo istuu. Tietysti, jollei varo, voi pyörähtää jopa tyolilta lattialle.
No onhan tuo nyt saatanan persevä muija tuossa ja varsinkin tuosta missä on musta hame päällä näkee kyllä, että painoa jotain 90kg. 20-30kg ylipainoa ihan selkeesti.
-->Ei jatkoon.- Naishenkilö
Eipä tarvitse 90kg olla tuolla naisella, koska pituus ja esim tuo pehva sekä etuvarustus vaikuttaa kokonaisuuteen.
Kuvauskulma vaikuttaa paljon asiaan kuten myös vaatevalinnat. Naishenkilö kirjoitti:
Eipä tarvitse 90kg olla tuolla naisella, koska pituus ja esim tuo pehva sekä etuvarustus vaikuttaa kokonaisuuteen.
Kuvauskulma vaikuttaa paljon asiaan kuten myös vaatevalinnat.Oon ihan varma, et vähintään sen painaa tuolla perseellä ja noilla hinkeillä.
Tuo yläkuva(bikini) on ihan siedettävä, mutta siitäkin näkee, et kun hän lähtee kävelemään, niin kyllähän se lyllertämiseksi menee...Todella persevä muija vaikka vyötäröllä ei niinkään ole tavaraa, niin perse ja reidet kerää voimakkaasti selluliittiä hänellä.- rumamaija
CamelBoots kirjoitti:
Oon ihan varma, et vähintään sen painaa tuolla perseellä ja noilla hinkeillä.
Tuo yläkuva(bikini) on ihan siedettävä, mutta siitäkin näkee, et kun hän lähtee kävelemään, niin kyllähän se lyllertämiseksi menee...Todella persevä muija vaikka vyötäröllä ei niinkään ole tavaraa, niin perse ja reidet kerää voimakkaasti selluliittiä hänellä.On minullakin iso perse enkä silti paina kuin 60 kg.
- eeerrooo
Kyllä minusta tuo eka nainen on hieman pullukka. Ei siis mitenkään että se häiritsisi, mutta on normaalia hieman tukevampi.
Nykyäänhän ihan läskeydestä on tullut paljon yleisempää ja hyväksyttävämpää. Kattokaa vaikka vaatekaupoissa kun löytyy niin helveti isoja kokoja aina mutta pienimpiä ei välttämättä.
Sattu hauska kohtaus yks päivä ku menin ostaa kauluspaitaa dressmannilta. Menin liikkeesee ja sitte kysyin myyjältä nitä kauluspaitoja löytyis ni se sano et nyt oot tullu kyllä väärää liikkeesee ku täällä on vaa näitä poikkeuksellisen suuria kokoja, olikojan 2XX pienin.
En edes tienny et jopa kokonaisia myymälöitä tehdään nykyään reippaasti ylipainoisille. - Eräkettu
Kyllä tuo pluskoko on.
- tarralenkkari666
Ei tuo minustakaan hoikka ole mutta hyvännäköinen.
Jos se pluskoko tarkoittaa joskus vain paksuja reisiä?
- pimpppitohtori
Joo ei kiitos mulle pitää olla n. 150 cm pitkä ja 40 kg max painava aasialaisnainen!
Suomessa plus koko taitaa alkaa jo 42 koosta. Jenkeissä se lienee suurempi lukuinen numero. Mutta juu ihanne koot on vähän hoopoja, kun ihmiset on niin eri kokoisia ja näköisiä vaikka pitäisi saman vaatekoon vaatteitakin. Tuossa nyt naisella lienee levä lantio tekee hänestä pluskoon mallin. Kun ei pehva mahdu kokoon 42 voidaan puhua jo isommasta pepusta. ;)
Kyllähän tuo nyt l-xl on.
Onko ekassa ja tokassa kuvassa sama nainen?
Eka kuva ei häntä imartele. Peba näyttää isolta ja liivit liian pieniltä. Jos sama nainen tokassa mekko päällä niin täysin erilainen ja nätti.- miehennäkökulmasta
Ei noita "ihannenaisen" mittoja ainakaan miehet luoneet ole. Suurimmalle osalle miehistä toimii ihan tavisnainen. Noihin aloituspostin kuviin ei voi kuin ihmetellä sitä, mitä kuohuttavaa niissä on? Nätti nuori nainen ekassa, ja toisessa oli hienossa kunnossa oleva vanhempi nainen. Ei nuo taviksia ole, koska ovat paria pykälää kauniinpia MALLEJA, mutta kun porukka tuntuu enemmän ihmettelevän sitä, että olisivat jotenkin "rumia"? Ei saatana...
Mimmit voisi vähän miettiä joskus mitä hupsutuksia itselleen kehittävät, ja kannattaako niistä tehdä jotain villityksiä.- miehennäkökulmasta
Ja sitten vielä lisäyksenä tähän. En ole ylipainon puolesta puhuja. Jos henkilöllä on ylipainoa, eli korkea rasvaprosentti yhdistettynä korkeaan elopainoon ja vyötärörasvaan, voi hän itse miettiä paranisiko hänen elämänlaatunsa ja ulkonäkönsä laihduttamalla ylipaino pois. Koskee miehiä sekä naisia. Ja sitä rasvaprosenttia ei sitten kannata mennä mittailemaan millään omron himmeleillä. Ne tietää kehon koostumuksesta yhtä paljon kuin kala polkupyörästä.
- atännä
Mun mielestäni tuo ei ole hoikka. Hyväkroppainen normaalipainoinen, runsaamman puoleinen. Kaunis. Naisellinen. Miellyttää minun silmääni enemmän kuin tikkumallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425915Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens353668Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html603518Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073043Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2312220Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582090- 522042
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301697Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333