ei kannata ostaa apteq kuumemittaria koska se ei näytä lämpöä, joutuu pitämään yli tunnin. Täysin turha lämmön mittaukseen. Mittarissa lukee markkinoija fennogate Finland oy .
vain elohopea mittari näyttää kunnolla ja riittävän nopeasti että siitä ei erehdy.
apteq kuumemittari ei näytä lämpöä
5
2362
Vastaukset
- vset
Palauta ostopaikkaan, saat joko hyvityksen tai uuden mittarin. Mittarin toiminta voidaan myös tarkistaa ostopaikassa.
- Anonyymi
aika kumma sain hyvityksen eikä tämäkään toimi, elohopea ei lähde 50 ravistelulla 2 hlön toimesta laskeutumaan, on koko matkalla ja sitä paitsi tosi himmeästi näkyy, tämäkö on laatu. elohopeaton kuumemittari
- Anonyymi
Elohopean käyttö on kiellettyä, joten korvaavat aineet eivät ehkä toimi kuten pitää. Siksi olen siirtynyt jo vuosia sitten elektronisiin kuumemittareihin. Sairaalassakin ovat hylänneet "elohopeamittarit" ja mittaavat elektronisella korvamittarilla kuumeen.
- Anonyymi
Sama asia täällä..
- Anonyymi
Tämä Apteq on kyllä pahinta paskaa mitä olen eläessäni nähnyt. Miksei kuluttajaviranomainen puutu asiaan ja kiellä noiden susien myyntiä? Ehkä 10% tuotteista on toimivia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995