Onko täällä muita epätoivoisia

Lslslslssll

Oon 16 ja luulen että haluan jotain jonkun kanssa. Miksi olen tämmönen, siis mielessä vaan että kenen kanssa voisin olla parisuhteessa. Voiko tätä muuttaa, loppuuko aikanaan? En näe mitään järkeä tyhjässä unelmoinnissa jos en löydä ketään sopivaa. Onko täällä henkilöit jotka ei mieti sitä kenen kanssa oisi ehkä kiva olla?

33

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homohhh

Mäkin oon kuustoista ja todella epätoivonen...ois kiva löytää joku..

• homohhh

Mäkin oon kuustoista ja todella epätoivonen...haluisin löytää jonkun...

• gayyyy

Mä oon 16.v ja haluun löytää jonkun...olen epätoivoinen

• voi jeesusmaaria jos 16v epätoivoisesti parisuhdetta etsii. Äly ohoi, on aikasen monta vuotta aikaa se suhde löytää. Järki käteen

• BigBoys

TURPA KIINNI!

• BigBoys kirjoitti:

TURPA KIINNI!

ÄLY MIKSI MINUT JÄTIT :D Sitten kun on 20v niin elämä on ohi, toinen jalka haudassa, eikä koskaan ketään löydä seuraavan 30v aikana, eiks niin?

• SmallBoys
        peepingtommi1 kirjoitti:

ÄLY MIKSI MINUT JÄTIT :D Sitten kun on 20v niin elämä on ohi, toinen jalka haudassa, eikä koskaan ketään löydä seuraavan 30v aikana, eiks niin?

Onko sulla poikkista kun on aikaa jakaa neuvoja vai kerrotko kokomuksesta jos ei nuorena niin ei sitten vanhana o poikkista. Onko sun poikkis nimeltään Äly ja se jätti sut ? Vai oot bisse ja haaveilet Jeesusmariaa ?

• SmallBoys kirjoitti:

Onko sulla poikkista kun on aikaa jakaa neuvoja vai kerrotko kokomuksesta jos ei nuorena niin ei sitten vanhana o poikkista. Onko sun poikkis nimeltään Äly ja se jätti sut ? Vai oot bisse ja haaveilet Jeesusmariaa ?

Kokomuksesta en kerro, jos et sarkasmia tunnista, niin se ei ole ongelmani :) Ja tuossa oli kysymysmerkki perässä, eli oli kysymys, johon et vastannut. Turha 16v on vaipua epätoivoon, kun on koko elämä edessä. Oikeasti jäitä hattuun. Jos tuossa iässä jo on epätoivoinen niin voi vaan sanoa että huh huh. Yleisimmin kestävät suhteet solmitaan vasta, kun on villi nuoruus koettu. Ei ole poikkiksen nimi äly, mutta sehän ei tähän kuulu mitenkään. Eikä sekään onko statukseni mikä. Ai olen bisse? Mistäs sinä sen suuntautuneisuuteni tiedät? Et mistään :) Joten heitto oli ala-arvoinen.

• SmallBoys
        peepingtommi1 kirjoitti:

Kokomuksesta en kerro, jos et sarkasmia tunnista, niin se ei ole ongelmani :) Ja tuossa oli kysymysmerkki perässä, eli oli kysymys, johon et vastannut. Turha 16v on vaipua epätoivoon, kun on koko elämä edessä. Oikeasti jäitä hattuun. Jos tuossa iässä jo on epätoivoinen niin voi vaan sanoa että huh huh. Yleisimmin kestävät suhteet solmitaan vasta, kun on villi nuoruus koettu. Ei ole poikkiksen nimi äly, mutta sehän ei tähän kuulu mitenkään. Eikä sekään onko statukseni mikä. Ai olen bisse? Mistäs sinä sen suuntautuneisuuteni tiedät? Et mistään :) Joten heitto oli ala-arvoinen.

Kyllä teidän vastauksenne oli ala-arvoinen, olen samalla linjalla.
        Et ole esittänyt mitään kysymyksiä minulle, mutta vastaat vain kysymyksillä ja kysyt vastauksilla.
        Et huomannut,että kysyin onko poikkis Äly ja myöskin oletko bisse, oli lauseen lopussa kysymysmerkki herra viisatelija, joka lensi omalla nokkeluudella ojaan.
        En ole sama kuin BigBoys.

• SmallBoys kirjoitti:

Kyllä teidän vastauksenne oli ala-arvoinen, olen samalla linjalla.
        Et ole esittänyt mitään kysymyksiä minulle, mutta vastaat vain kysymyksillä ja kysyt vastauksilla.
        Et huomannut,että kysyin onko poikkis Äly ja myöskin oletko bisse, oli lauseen lopussa kysymysmerkki herra viisatelija, joka lensi omalla nokkeluudella ojaan.
        En ole sama kuin BigBoys.

Joopajoo :) Toinen, joka ei sarkasmia tunnista tai kysymysmerkkiä. Kysymys sinulle oli: Mistäs sinä sen suuntautuneisuuteni tiedät? Totuus van on, ettet voi mistään tietää, kun et minua tunne :)

Huomasin kyllä ja vastasin, jos olisit lukenut kunnolla: Ei ole poikkiksen nimi äly. Siinä vastaus :)

Et tietenkään, niinhän ne kaikki sanovat tällä sivulla :D

• SmallBoys
        peepingtommi1 kirjoitti:

Joopajoo :) Toinen, joka ei sarkasmia tunnista tai kysymysmerkkiä. Kysymys sinulle oli: Mistäs sinä sen suuntautuneisuuteni tiedät? Totuus van on, ettet voi mistään tietää, kun et minua tunne :)

Huomasin kyllä ja vastasin, jos olisit lukenut kunnolla: Ei ole poikkiksen nimi äly. Siinä vastaus :)

Et tietenkään, niinhän ne kaikki sanovat tällä sivulla :D

Olet tyhmempi mitä luulin. Ei täällä ole pakko vastailla, etenkin idiooteille ei tarvitse vastata mitään. Totuus on, että en ole sanonut tietäväni. Muista nyt itse tarkistaa kysymysmerkit ja oppiman erottamaan mikä on kysymys.
        Et tiedä, mitä sarkasmi tarkoittaa, koska viestisi jeesusmaria jne ei sisällä sarkasmia.

• SmallBoys kirjoitti:

Olet tyhmempi mitä luulin. Ei täällä ole pakko vastailla, etenkin idiooteille ei tarvitse vastata mitään. Totuus on, että en ole sanonut tietäväni. Muista nyt itse tarkistaa kysymysmerkit ja oppiman erottamaan mikä on kysymys.
        Et tiedä, mitä sarkasmi tarkoittaa, koska viestisi jeesusmaria jne ei sisällä sarkasmia.

Ota nallekarkki jos olo helpottais :) Voin sanoa samat sanat sinulle, epä siis tarvi sinulle enää vaivautua vastaamaan, kun ei viesti perille mene, mutta herneet menee vaan nenään syvälle näemmä. Jos hallitset luetunymmärtämisen, huomaat toisen viestini olevan sarkasmia.

• Lievelehti

Huhhuh! Keskittykää siihen omaan elämäänne vaan. Ite 18, koskaan seurustellu, eikä sille mikään kiire oo -.-

• 16-vuotiaana olisi hyvä miettiä ihan joitain muita juttuja, kun parisuhdekuvioita. Perusasiat elämässä kyntoon, niin on hyvä alkaa aikuisena rakentamaan elämää jonkun kanssa, olipa se sitten mies tai nainen.

Teinisuhteet ei kestä ja ne tuottaa yleensä kasapäin sirpaleita.

• HälytysSoinut

VAROKAA TOTA JÄTKÄÄ!!!! saalistaa netistä 12-17v pojuja muutama uhri jo tiedetään VAROKAA!!

• HälytysSoinut kirjoitti:

VAROKAA TOTA JÄTKÄÄ!!!! saalistaa netistä 12-17v pojuja muutama uhri jo tiedetään VAROKAA!!

Tarkoitatko kenties minua? Jos tarkoitat, niin millä perusteella?

• Jerehoiu

Sairas homo, vielä kerkiää parantua!! Yhteiskunnassa on jo liikaa homoja ja mamuja!

• Veggsu

Parhaat koko elämän rakkaudet löytyvät 16-vuotiaina. Hae samanikäistä, niin teitä on kaksi onnistujaa. Pelko on luonnollista, mutta rakkaus on tässä ja nyt.

• Olen Veggsun kanssa aivan eri mieltä. En usko 16v kykenevän solmimaan kestävää parisuhdetta, joka kantaisi elämän läpi, koska silloin on elämä sekä nuoruus edessä. Liian aikaisin solmittuna voi myöhemmin katua, kun on nuoruus jäänyt elämättä. Ja suhteen voi solmia myöhemmässä vaiheessa, kun on kypsempi kantamaan sen myötä tulevan vastuun.

• Veggsu

Elämänkokemuksesta sanon, että tuntemani parit, jotka ovat luoneet elinikäisen suhteen, ovat aloittaneet sen 16 vuotiaana. Kyse on biologiasta. Teininä kiintyy monin verroin syvemmin kuin koskaan sen jälkeen. Jos haluat onnea, siihen tilaisuuteen kannattaa tarttua.

Kuinka kullanarvoisia teiniseksisekoilut sitten ovat? En ole kokenut niitä, mutta kadun sitä hämmästyttävän vähän, koska seksiä ei voi harrastaa varastoon. Elän tässä ja nyt ja olen tyytyväinen elämääni. Vaikka olisit 30 vuotias, elämä ei ole mitenkään ohi.

• Veggsu kirjoitti:

Elämänkokemuksesta sanon, että tuntemani parit, jotka ovat luoneet elinikäisen suhteen, ovat aloittaneet sen 16 vuotiaana. Kyse on biologiasta. Teininä kiintyy monin verroin syvemmin kuin koskaan sen jälkeen. Jos haluat onnea, siihen tilaisuuteen kannattaa tarttua.

Kuinka kullanarvoisia teiniseksisekoilut sitten ovat? En ole kokenut niitä, mutta kadun sitä hämmästyttävän vähän, koska seksiä ei voi harrastaa varastoon. Elän tässä ja nyt ja olen tyytyväinen elämääni. Vaikka olisit 30 vuotias, elämä ei ole mitenkään ohi.

Poikkeuksia toki on ja hyvä niin. En itse tunne yhtään pariskuntaan, joka olisi solminut kestävän liiton alle 20v. Kiintymisen voimakkuus on myös yksilöllinen asia, joten sitä ei voi yleistää pätemään kaikkiin. Onneen kannattaa tarttua, kun se vastaan tulee.

En voi sanoa sekoilleeni teininä, koska en kokenut siihen tarvetta. Jonkun verran siinä elämänkoulua tuli käytyä, muttei mitenkään pahasti. Kun ikää tulee lisää vie elämä hyvin herkästi nuorena aloitetun parisuhteen osapuolet eri suuntiin ja se on luonnollista, kun alkaa valjeta mitä elämältä haluaa. Elämä on kaikkea muuta kuin ohi 30 vuotiaana, mutta aika monella nuorella on se käsitys, että elämä loppuu silloin.

• peepingtommi1 kirjoitti:

Poikkeuksia toki on ja hyvä niin. En itse tunne yhtään pariskuntaan, joka olisi solminut kestävän liiton alle 20v. Kiintymisen voimakkuus on myös yksilöllinen asia, joten sitä ei voi yleistää pätemään kaikkiin. Onneen kannattaa tarttua, kun se vastaan tulee.

En voi sanoa sekoilleeni teininä, koska en kokenut siihen tarvetta. Jonkun verran siinä elämänkoulua tuli käytyä, muttei mitenkään pahasti. Kun ikää tulee lisää vie elämä hyvin herkästi nuorena aloitetun parisuhteen osapuolet eri suuntiin ja se on luonnollista, kun alkaa valjeta mitä elämältä haluaa. Elämä on kaikkea muuta kuin ohi 30 vuotiaana, mutta aika monella nuorella on se käsitys, että elämä loppuu silloin.

Eikö sinulla ollut 37veenä 4 piiiiitkäääää suhdetta takana joten olet todellakin väärä henkilö antamaan neuvoja parisuhteista ;D Minä voisin kertoa jtn suhteesta joka alkoi kun olin 17v ja loppui kun poikaystävä kuoli 13 vuoden yhdessä olon jälkeen.

• sekoitit sanat vuoden ja päivän selvästi. Kukapa toisaalta valheitasi edes uskoo,

• homopride

Täällähän se peepparipedo tarjoillee nuorukaisille nallekarkeja on vanhus alkanut lahjomaan lapsia jotta saisi seksiä alaikäisiltä :D Pedofiili...

• Pääsit taas lempiaiheeseesi: pedofiliaan. Siitä puhe mistä puute. Ei kuule kiinnosta todellakaan nuoret, ne kiinnostavat sinua ja lukuisia aliaksiasi näemmä. Jospa hakisit apua tähän sairauteesi? Loppuisi tämä saman kiekon jankkaaminen. Ja ei, en ole vanhus. Etkä tiedä minusta yhtään mitään :) Voi voi, kun homopridellä on niiiin vaikeaa :)

• homopride
        peepingtommi1 kirjoitti:

Pääsit taas lempiaiheeseesi: pedofiliaan. Siitä puhe mistä puute. Ei kuule kiinnosta todellakaan nuoret, ne kiinnostavat sinua ja lukuisia aliaksiasi näemmä. Jospa hakisit apua tähän sairauteesi? Loppuisi tämä saman kiekon jankkaaminen. Ja ei, en ole vanhus. Etkä tiedä minusta yhtään mitään :) Voi voi, kun homopridellä on niiiin vaikeaa :)

Luuletko edes tietävän minusta mitään ? Puhut pedofiiliasta ja nuorista joten sinulla ei ole tarpeeksi suhteista lapsiin :D Kuole bisse neiti :D

• homopride kirjoitti:

Luuletko edes tietävän minusta mitään ? Puhut pedofiiliasta ja nuorista joten sinulla ei ole tarpeeksi suhteista lapsiin :D Kuole bisse neiti :D

Ihan yhtä paljon kuin sinä minusta :D Itsehän täällä pedofiliasta sauhuat kiimatippa housussa koko ajan ja meitä muita aihe oksettaa. Ainoastaan sinä saat kiksejä aiheen jankkaamisesta :)

Voi voi, ei minusta neitiä saa kuule, enkä ole edes bisse :) Toivottavasti narahdat touhuistasi kytille, niin saat ehkä edes vankilassa kyytiä :D Kun lapsetkin tietävät jo sinua karttaa

• Onhan täällä epätoivoisena, suunapäänä homopride, joka ei edes tiedä onko heteropride sittenkin tänään vai joku muu aliaksistaan :D

• satunnainenmatkailija1

Ihan kuullostaa, että olet itsekin epätoivoinen, kun alat epäilemään toisia samaksi.

• satunnainenmatkailija1 kirjoitti:

Ihan kuullostaa, että olet itsekin epätoivoinen, kun alat epäilemään toisia samaksi.

En ole epätoivoinen ja nuo on yleisesti tiedossa :D

• kuolehomo

Milläs raiskaajan paskakasa voit todistaa ketään samaksi? Niinkuin sinut on todistettu korkeinta oikeutta myöden sairaaksi lastenraiskaajaksi ja jammu-sedän pojaksi.

• kuolehomo kirjoitti:

Milläs raiskaajan paskakasa voit todistaa ketään samaksi? Niinkuin sinut on todistettu korkeinta oikeutta myöden sairaaksi lastenraiskaajaksi ja jammu-sedän pojaksi.

Miten itse voit todistaa syytöksesi? :D Ai on korkeinta oikeutta myöten todistettu? Milloin ja millähän tapaa? Ettet nyt kertoisi vaan ihan itsestäsi? Kun en ole kuule ollut syytettynä koskaan, eikä ole rikosrekisteriä tmv. Milläs muuta todistat? Siinä sinulle pähkinä illaksi :) Voit miettiä samalla kun fantasioit raiskaavasi lapsia omassa päässsäsi, jottei meidän muiden tarvitse lukea sairaita juttujasi, koska ne ovat oksettavia.

• Pysy vaan kuolehomo siellä omassa ringissäsi hetero- ja homopriden kanssa ;) Voitte minun puolesta kuolla kaikki ihan rauhassa tai ainakin poistua netistä häiriköimästä ja levittelemästä jatkvuasti valheita :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3634
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      447
      3340
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2959
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      85
      2013
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      103
      1642
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      146
      1579
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1400
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      114
      1374
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      36
      1113
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1035
    Aihe