Minulla on n.3mm rako etuhampaissa ja se vähän häiritsee minua. En kehtaa hymyillä hirveästi jne... Hampaat tuovat minulle vähän itsevarmuusongelmia. Mitä muut ovat tehneet asialle?
Etuhampaissa rako
4
113
Vastaukset
Mulla oli sama ongelma. Suomessa mun hampaitten oikominen olisi maksanut 4500-5500e. Menin Tallinnaan ja tällä hetkellä olen maksanut noin 1050e ja oikominen loppusuoralla. Ensi käynnillä laitetaan vielä alas raudat muutamaksi kuukaudeksi jotta saadaan purenta kohdilleen. Kannattaa ottaa selvää ja kysyä hinta-arvioita. Kuopiossa on eräs klinikka, josta saa arvion lähettämällä kuvan hampaistaan ja ne vastaa s-postiin. Ja toki kannattaa miettiä matkakuluja jos lähtee kauemmas asioimaan. Mun kohdalla Tallinna oli kaikin päin laskettuna edullisin vaihtoehto. Ja en edes asu Hesassa, matkaa mulla tulee sinne 150km suunta.
- nknjkbjk
helppo hoito
- aloituspostaajaj
no kerro mitenkä helppo?
- Odotat_turhaan
aloituspostaajaj kirjoitti:
no kerro mitenkä helppo?
Ei se kerro. Ei edes lue kysymystäsi. Kyseessä on palstan häirikkö joka heittelee asiattomia kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835092- 794889
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 432632
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860