e-pillereiden aloitus

e-pilsut

Eli kokemuksia tarvitsisin millaisia oireita on tullut 2 viikon sisällä e-pillereiden aloituksesta? Tai mahdollisesti kuukauden kahden oireet, mietityttää lihominen, mielialanvaihtelut, kuivuus ja haluttomuus niin missä ajassa huomaa nämä ja ymmärtää seurata kuukauden tai kaksi ja vaihtaa tai lopettaa sitten käytön.

3

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rruuu

Aikanaan kun aloitin, niin päänsärkyä oli alussa ja lisäksi menkat, joiden 1. päivänä pillerit aloitin, jatkuivat koko ensimmäisen liuskan ajan. Molemmat oireet menivät ohi, mutta palasivat myöhemmin. Silloin meni merkki vaihtoon.

• Nypp

Kannattaa muutamia kuukausia odottaa oireiden tasottumista. Vasta sen jälkeen vaihtaa tuotetta ellei oireet ole tietty aivan hirveät. Perus päänsärkyä ja vähän äklöä oloa voi kestää esim pari kuukautta mutta tasoittuu sen jälkeen jne. No panic. Lyhyessä ajassa vaihtaminen vaan sekottaa kroppaa.

• Zubb

Jotkut oireet voi ilmaantua niin salakavalasti ettei edes huomaa. Söin 6vuotta pillereitä ja unohtelun vuoksi vaihdoin renkaaseen. Puoli vuotta renkaaseen vaihdoin jälkeen huomasin olevani seesteisempi. Turha kiukuttelu loppui vaikkei elämä ole muuten muuttunut mihinkään. Vieläkin tulee vastaan tilanteita joista tiedän että pilleri-minä olisi nostanut metelin, mutta nyt kohautan vain olkia. Reilun vuoden käytin renkaita mutta niiden kanssa haluttomuus kasvoi vielä suuremmaksi kuin pillereiden kanssa vaikka kuivuus hävisikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe