Selkeästi "johtaja" kaipaisit hieman ohjeistusta nikkiesi valinnoissa. Kun kieltämättä se antaa sinusta älyllisesti vajaakykyisen vaikutelman kun jo nikeissäsi ilmoitat idolisi nimen. Sitten kun lukee roiskaisujasi niin vaikutelma vajaaälyisyydestäsi vain vahvistuu. Eikä ainoakaan edellä mainitsemistani anna minkäänlaista viitettä kerskailemastasi johtajuudesta. :D
Ohjeistusta "johtajalle"
34
90
Vastaukset
- Jombenrakasekstrajohtaja
Jokaisella ihmisellä on vajausta älyssä. Eräät vain eivät sitä itse tiedosta. Minulle asia on päivänselvä.
- KaikenTakanaOleva
On kuitenkin erittäin vahva vaikutelma siitä, että erityisesti sinulla on paha vaje älykkyyskapasiteetissasi. En millään muotoa voi pitää älykkäänä käytöksenä avata missä tahansa keskustelussa keskusteluja vain yhdestä aiheesta. Kuten sinä teet täällä kun poikkeuksetta availet patoutumiasi kirjoittamalla vain ja ainoastaan kapista.
Myöskään en näe minkäänlaista intelligenssia siinä, että eri muunnoksina käyttää nikkiä joka sisältää toisen kirjoittajan nimen. Sinulleko nyt on sitten valjennut nyt myös tuo, että et ole penaalin terävin kynä kun kirjoitit : "Jokaisella ihmisellä on vajausta älyssä. Eräät vain eivät sitä itse tiedosta. Minulle asia on päivänselvä." KaikenTakanaOleva kirjoitti:
On kuitenkin erittäin vahva vaikutelma siitä, että erityisesti sinulla on paha vaje älykkyyskapasiteetissasi. En millään muotoa voi pitää älykkäänä käytöksenä avata missä tahansa keskustelussa keskusteluja vain yhdestä aiheesta. Kuten sinä teet täällä kun poikkeuksetta availet patoutumiasi kirjoittamalla vain ja ainoastaan kapista.
Myöskään en näe minkäänlaista intelligenssia siinä, että eri muunnoksina käyttää nikkiä joka sisältää toisen kirjoittajan nimen. Sinulleko nyt on sitten valjennut nyt myös tuo, että et ole penaalin terävin kynä kun kirjoitit : "Jokaisella ihmisellä on vajausta älyssä. Eräät vain eivät sitä itse tiedosta. Minulle asia on päivänselvä."Et ehkä ihan ymmärrä asiaa. Me muut emme pitäydy hänen laillaan vain yhteen kohteeseen siksi, että me emme näe yhtä mielenkiintoista kohdetta kuin hän. Se selittää myös sen, että meistä kukaan muu ei käytä nikissään jonkin kohteensa nimeä, kun meillä muilla ei siis ole vain yhtä yli kaiken muun menevää kohdetta;))
- Jombenrakastiukkajohtaja
kapi_ kirjoitti:
Et ehkä ihan ymmärrä asiaa. Me muut emme pitäydy hänen laillaan vain yhteen kohteeseen siksi, että me emme näe yhtä mielenkiintoista kohdetta kuin hän. Se selittää myös sen, että meistä kukaan muu ei käytä nikissään jonkin kohteensa nimeä, kun meillä muilla ei siis ole vain yhtä yli kaiken muun menevää kohdetta;))
Kenenkähän nimeä olen luvattomasti käyttänyt, kuten itse olet tehnyt?
- KaikenTakanaOleva
Jombenrakastiukkajohtaja kirjoitti:
Kenenkähän nimeä olen luvattomasti käyttänyt, kuten itse olet tehnyt?
No niin hopi hopi nyt tekemään rikosilmoitusta niin saamme taas nauraa sinulle "johtaja":
"Minä lupaan, että palaamme asiaan vielä ihan konkreettisesti ja silloin katsotaan miten suu pannaan." - NiinhänOnOnOn
KaikenTakanaOleva kirjoitti:
No niin hopi hopi nyt tekemään rikosilmoitusta niin saamme taas nauraa sinulle "johtaja":
"Minä lupaan, että palaamme asiaan vielä ihan konkreettisesti ja silloin katsotaan miten suu pannaan."No onhan tuo suuri rikos panetella johtajaa vaikka kaikesta huomaa, että hän on oikea johtaja. Hänen kirjoitustaitonsa on hieno ja tapa jolla hän monisäikeisesti keskustasta kirjoittaa on muita kirjoittajia innoittava. :D :D
- jorma.k.korhonen
kapi_ kirjoitti:
Et ehkä ihan ymmärrä asiaa. Me muut emme pitäydy hänen laillaan vain yhteen kohteeseen siksi, että me emme näe yhtä mielenkiintoista kohdetta kuin hän. Se selittää myös sen, että meistä kukaan muu ei käytä nikissään jonkin kohteensa nimeä, kun meillä muilla ei siis ole vain yhtä yli kaiken muun menevää kohdetta;))
Kapilla on mielessä vain kapi
- NoinSeOn
"Myöskään en näe minkäänlaista intelligenssia siinä, että eri muunnoksina käyttää nikkiä joka sisältää toisen kirjoittajan nimen. Sinulleko nyt on sitten valjennut nyt myös tuo, että et ole penaalin terävin kynä kun kirjoitit : "Jokaisella ihmisellä on vajausta älyssä. Eräät vain eivät sitä itse tiedosta. Minulle asia on päivänselvä.""
- JohtajanPainajainen
"johtajalle" ei mene opastus perille. Kun siellä korvien välissä ei ole välineitä. Sitä paitsi sillä ei oo aikaa kun on asettelemassa suutaan parempaan asentoon kuten taannoin kirjoitti: ""Minä lupaan, että palaamme asiaan vielä ihan konkreettisesti ja silloin katsotaan miten suu pannaan.""
- Jombenrakasihanajohtaja
Kyllä minä tiedän, etten ihan satarosenttisilla välineillä ole liikkeellä, mutta melkein.
Niin heikot välineet ei kuitenkaan ole, että lähtisin alatonkuvaani tänne postaamaan.
Voi Herra varjelkoon minua siitä vajentumisesta! - JohtajanPainajainen
""Minä lupaan, että palaamme asiaan vielä ihan konkreettisesti ja silloin katsotaan miten suu pannaan."" :D :D :D
Mites "johtaja" se suu on nyt sitten pantu? :D :D - Jombenrakasihanajohtaja
JohtajanPainajainen kirjoitti:
""Minä lupaan, että palaamme asiaan vielä ihan konkreettisesti ja silloin katsotaan miten suu pannaan."" :D :D :D
Mites "johtaja" se suu on nyt sitten pantu? :D :DHuuli pyöreänä, Sipilän malliin
- Ossiikirakasperspano
Jombenrakasihanajohtaja kirjoitti:
Kyllä minä tiedän, etten ihan satarosenttisilla välineillä ole liikkeellä, mutta melkein.
Niin heikot välineet ei kuitenkaan ole, että lähtisin alatonkuvaani tänne postaamaan.
Voi Herra varjelkoon minua siitä vajentumisesta!Homo-Ossia näyttää kuvia marjoista lapsenlapsille ja kertoo samalla mkvarvoista ja ihastuksesta Kapiin... Semmoinen neljän äänen kepupershomppeli..
- MkvaJombenrakasjohtaja
Ossiikirakasperspano kirjoitti:
Homo-Ossia näyttää kuvia marjoista lapsenlapsille ja kertoo samalla mkvarvoista ja ihastuksesta Kapiin... Semmoinen neljän äänen kepupershomppeli..
Kyllä minä HHMkvaV:ni kuvaa näytin lapsenlapselleni ja sanoin: Toivottavasti papasta ei koskaan tule noin rapistuneen näköistä.
- JohtajanPainajainen
MkvaJombenrakasjohtaja kirjoitti:
Kyllä minä HHMkvaV:ni kuvaa näytin lapsenlapselleni ja sanoin: Toivottavasti papasta ei koskaan tule noin rapistuneen näköistä.
Muistelen, että tuostahan oli kuukausia sitten palstalla tietoa, että olet "johtaja" kosketellut lapsenlapsiasi sopimattomalla tavalla.
- OlikoNäin
JohtajanPainajainen kirjoitti:
Muistelen, että tuostahan oli kuukausia sitten palstalla tietoa, että olet "johtaja" kosketellut lapsenlapsiasi sopimattomalla tavalla.
Minäkin muistan tuon. Oliko niin, että nikkiä "johtaja" käyttävä oli syyllistynyt insestiin ja kun tuo tuotiin julki niin "johtaja" uhkaili asian tänne tuoneita kunnianloukkaus-syytteillä?
- MkvaJombenrakasjohtaja
OlikoNäin kirjoitti:
Minäkin muistan tuon. Oliko niin, että nikkiä "johtaja" käyttävä oli syyllistynyt insestiin ja kun tuo tuotiin julki niin "johtaja" uhkaili asian tänne tuoneita kunnianloukkaus-syytteillä?
Kyllä se kauhean näköinen tuo HHMkvaV:ni on tuossa viimeisessä nikkikuvassaan. Muutakin on nautittu kuin ... ja runsaasti. Turvotus on niin kova, että nahka varmaan kohta repeää, mutta ei käy sääliksi, ei yhtään.
- ÖrinäMörinä
Ossiikirakasperspano kirjoitti:
Homo-Ossia näyttää kuvia marjoista lapsenlapsille ja kertoo samalla mkvarvoista ja ihastuksesta Kapiin... Semmoinen neljän äänen kepupershomppeli..
Mitkä ne neljä ääntä ovat? Sopraano ja kimitys tulevat mieleen, entäs ne kaksi muuta?
" Semmoinen neljän äänen kepupershomppeli.." - MkvaJombenrakasjohtaja
Jombenrakasihanajohtaja kirjoitti:
Voi Herra varjelkoon minua siitä vajentumisesta!Onhan se toki hauskaa kun joku Tsadin peräkamarin vanhus tänne hyvässä lihassa olevan ruhonsa alastonkuvia postaa.
"Normaalijakaumaan" se ei mielestäni kuitenkaan mahdu, ei lähellekään.
- KukaMitäHähTäh
Miksi johtaja et rekisteröi nikkiäsi? Silloinhan ei kukaan voisi feikata sinua.
- MkvaJombenrakasjohtaja
Pitää tuolla nikkien omijallakin jotakin iloa olla. Aika vajaa taitaa olla kun ei ymmärrä, etä sanoja on riittävästi ja uusia johdannaisia keksitään.
- JohtajanPahinPainajainen
Kapihan kirjoittaa aina omalla nikillään ja naamallaan täällä toisin kuin sinä koska sinulle ei ole sellaiseen uskallusta koska oma henkilöllisyytesi on jotain vallan muuta kuin se mitä täällä kerskailet :D Tosin hänen joka juttujasi uskoo täytyy olla harvinaisen tyhmä.
- TämäOnNiinTotta
JohtajanPahinPainajainen kirjoitti:
Kapihan kirjoittaa aina omalla nikillään ja naamallaan täällä toisin kuin sinä koska sinulle ei ole sellaiseen uskallusta koska oma henkilöllisyytesi on jotain vallan muuta kuin se mitä täällä kerskailet :D Tosin hänen joka juttujasi uskoo täytyy olla harvinaisen tyhmä.
No ei täällä kukaan "johtajan" kirjoitusyritelmiä ole uskonutkaan. On vain pahainen trolli joka tekee senkin huonosti.
- JohtajanPahinPainajainen
"johtaja" taas jo aamutuimaan on "bongannut" kapin. On se pakkomielle kova "johtajalla".
- LOLOLOLOLOL
"Kun kieltämättä se antaa sinusta älyllisesti vajaakykyisen vaikutelman kun jo nikeissäsi ilmoitat idolisi nimen."
Älyllisyys ja "johtaja" ovat toisensa pois-sulkevia asioita.- OikeassaOnHyväOlla
Täällähän tuo "johtaja" yrittää raivokkaasti muita vakuutella "johtajuudestaan". Ei ole vain tuonut mitään tänne joka puhuisi johtajuutensa puolesta. Pikemminkin täysin päinvastoin. Kaikki mitä tänne kirjoittaa pois sulkee kaiken mahdollisen johtajuuden :)
- NäinJuuriOnAsia
"Täällähän tuo "johtaja" yrittää raivokkaasti muita vakuutella "johtajuudestaan". Ei ole vain tuonut mitään tänne joka puhuisi johtajuutensa puolesta. Pikemminkin täysin päinvastoin. Kaikki mitä tänne kirjoittaa pois sulkee kaiken mahdollisen johtajuuden :)"
- nimeksenne
Mitäs kepuli ripuloiset, jos vaan pistätte nikeiksenne persläpi 1, persläpi 2, persläpi 3, jne..
Sitähän te olette yhdessä kokoomus paskojen kera. - 343000
Johtajan älyllinen taso hämmästyttää aina vaan enemmän. Herää kysymys että onko lääketiede hänen kohdallaan voimaton? Jotain apua tuo ihmispolo harhoihinsa tarvitsisi. Eikö kukaan voi auttaa? Hän on sentään keskustaa lähellä.
- MunakarvaJombenHyväJohto
Sinä Jombe paljastit jälleen kerran alhaisen säälittävän sisimpäsi.
- 343000
MunakarvaJombenHyväJohto kirjoitti:
En ole mainitsemasi Jombe. Usko nyt että oikea Jombe on jättänyt palstan ja joka aina esiintyi aina omalla nimimerkillään. Sivistynyt upseerismies ei tasollesi vajonnut mutta me muut palstalaiset mielellämme sinua vingutamme. Toki ethän sinä kuitenkaan tätä usko vaan näet kapeja jokapuolella ja joka viestissä. Kuuluu kai "keskustaa lähellä olevan" luonteenpiirteeseen.
- 340000
Kyllä se sisin on säälittävämpi ihmisellä joka kirjoittaa vain ja ainoastaan eläkeläismiehestä tuhansia kirjoituksia ja tutkailee öitä myöten palstaa häntä etsien ja luulleen hänen piilevän joka ikisen keskustapuoluetta arvostelevan kirjoituksen takana ja joka nikissään ylläpitää ko.eläkeläisen nimeä.
Tämänlaisesta säälittävästä ihmisestä huokuu, ettei tällä ole muuta elämää. - MunakarvaJombenHyväJohto
343000 kirjoitti:
En ole mainitsemasi Jombe. Usko nyt että oikea Jombe on jättänyt palstan ja joka aina esiintyi aina omalla nimimerkillään. Sivistynyt upseerismies ei tasollesi vajonnut mutta me muut palstalaiset mielellämme sinua vingutamme. Toki ethän sinä kuitenkaan tätä usko vaan näet kapeja jokapuolella ja joka viestissä. Kuuluu kai "keskustaa lähellä olevan" luonteenpiirteeseen.
Vai että oikein "sivistynyt"!! HO HOO. HO HOO!
- 98376
Vai että oikein "sivistynyt"!! HO HOO. HO HOO!
Johtaja taas ennen seitsemää jo kapin metsästyksessä. Me palstalaiset olemme varmoja että sinä MkVa.johtaja et sivistyksestä tiedä yhtään mitään. Ihme että osasit sanan edes kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336497
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495632- 1074725
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434412Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483797- 502942
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.432819Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242182- 332166
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152137