Mitä sopii käyttää välipalatankkaukseen energialähteeksi. Voiko maltodekstriiniä?
Oon lukenut että sitä ei kanttis ottaa välipalajuomaksi ku korkeintaan 20g muuten alkaa kuulemma verensokeri pomppia. Mutta malton pakkauksessa lukee että, imeytyy helposti, mutta antaa energiaa erittäin tasaisesti ja pitkään.
Mitenkäs fruktoosi sitten kävis? Mutta suuri määrä sitä aiheuttaa ripulia. Ja kyllä aikoisin useasti ottaa välipalajuoman.
Näyttää nimittäin siltä, että kehitys on kiinni tuosta energiansaannin puutteesta.Ja on vaikeaa syödä tarpeeksi.
Kiitokset etukäteen!!!
Välipalajuoman energialähde?
maltoako?
1
295
Vastaukset
- Muuri
Malto ei anna energiaa tasaisesti ja pitkään vaikka niissä pusseissa niin lukeekin. Se on nopeaa hiilaria vaikka onkin melko pitkäketjuista.
Mikset söisi vaikka omenoita ja banaaneita välipalaksi. Jotain proteiinia tietysti päälle. Useimmat bodailijat eivät syö hiilarijauheita muutakuin treenin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574