Mistä voisi olla kyse, että suusta tulee toisinaan todella paljon vaahtoa? Välillä sylki on täysin normaalia. Jos sen nielaisee siitä seuraa jotakin seuraavista: mahakivut, oksennus, ripuli, migreeni, epilepsiatyyppinen kouristuskohtaus, kyvyttömyys liikuttaa itseään, todella voimakas väsymys, pää tuntuu ärtyneeltä ja muisti pätkii.
En syö lääkkeitä, pesuaineen käyttö on minimissään, en syö luontaistuotteita, syön normaalia ruokaa, en ole tekemisissä minkään kemikaalien kanssa. En tiedä mistä tämä johtuu.
Vaahtoa suusta
9
8993
Vastaukset
- not-possible
Taidat nyt yhdistää syljen nielemisen erinäisiin oireisiin, jotka eivät mitenkään voi johtua sun itse erittämästäsi syljestä. Mutta jos tuollainen asia vaivaa kovasti mieltäsi, kehotan hakeutumaan lääkärin juttusille.
- Amalgaamit
Onko hampaissasi amalgaamipaikkoja?
- earstdfygkjuhtr
Amalgaamipaikkoihinkin auttaa varmaan D-vitamiini ja viljaton ruokavalio? Montako rekkalastillista D-vitamiinia pitää tähän ongelmaan syödä ja montako kertaa vuorokaudessa?
- dsjfskjdfl
Amalgaamit kirjoitti:
Onko hampaissasi amalgaamipaikkoja?
Mitä se amalgaami tähän liittyy?
- vaahtoonoire
Jos suusta tulee paljon vaahtoa, kysymys voi olla siitä, että sinulla on lievä epileptinen kohtaus.
Menepä lääkärin pakeille.- weartyuy
Tai sitten unohtanu huuhdella suunsa hampaidenpesun jälkeen
- Anonyymi
Jos mies on mällänyt suuhusi sillon voi myös vaahdota nimi merkillä kokemusta on
- Anonyymi
Löysin sattumalta viestisi, en osannut hakea tällaista aihetta. Olin hämmästynyt, sama vaiva kuin minulla. Päätin kommentoida, sitten vasta huomasin kuinka kauan sitten viesti on kirjoitettu.
Minulla valkeaa vaahtoa tulee todella paljon, suu on melkein koko ajan täynnä limaa. Asiaa on tutkittu sen verran, että tulehdusta tai muuta selittävää syytä ei ole löytynyt.
Olen sitä mieltä, että vaiva on osittain stressin aiheuttamaa. Olot joissa elän ovat ankeat. Asunnon vetoisuus ja ilman laatu, nokea, pölyä ym. epäpuhtauksia pilaavat hengitysilman aika perusteellisesti. Muistan milloin tämä vaiva alkoi, muutin asuntoon johon ei olisi pitänyt muuttaa. Elän päivän kerrallaan pohtien erilaisia vaihtoehtoja, niitä ei paljon ole.
Mitä sinulle, ketjun aloittajalle kuuluu. Toivottavasti pystyt vastaamaan, toivottavasti tilanteesi on nyt parempi.
Olen pahoillani asiattomista viesteistä joita olet saanut.- Anonyymi
hei minulla sama ongelma ootko löytäny ratkaisua tuohon?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303601Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91648Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.137944Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839