Vaahtoa suusta

mistä.on.kyse

Mistä voisi olla kyse, että suusta tulee toisinaan todella paljon vaahtoa? Välillä sylki on täysin normaalia. Jos sen nielaisee siitä seuraa jotakin seuraavista: mahakivut, oksennus, ripuli, migreeni, epilepsiatyyppinen kouristuskohtaus, kyvyttömyys liikuttaa itseään, todella voimakas väsymys, pää tuntuu ärtyneeltä ja muisti pätkii.

En syö lääkkeitä, pesuaineen käyttö on minimissään, en syö luontaistuotteita, syön normaalia ruokaa, en ole tekemisissä minkään kemikaalien kanssa. En tiedä mistä tämä johtuu.

9

9224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not-possible

Taidat nyt yhdistää syljen nielemisen erinäisiin oireisiin, jotka eivät mitenkään voi johtua sun itse erittämästäsi syljestä. Mutta jos tuollainen asia vaivaa kovasti mieltäsi, kehotan hakeutumaan lääkärin juttusille.

• Amalgaamit

Onko hampaissasi amalgaamipaikkoja?

• earstdfygkjuhtr

Amalgaamipaikkoihinkin auttaa varmaan D-vitamiini ja viljaton ruokavalio? Montako rekkalastillista D-vitamiinia pitää tähän ongelmaan syödä ja montako kertaa vuorokaudessa?

• dsjfskjdfl
        Amalgaamit kirjoitti:

Onko hampaissasi amalgaamipaikkoja?

Mitä se amalgaami tähän liittyy?

• vaahtoonoire

Jos suusta tulee paljon vaahtoa, kysymys voi olla siitä, että sinulla on lievä epileptinen kohtaus.
      Menepä lääkärin pakeille.

• weartyuy

Tai sitten unohtanu huuhdella suunsa hampaidenpesun jälkeen

• Anonyymi

Jos mies on mällänyt suuhusi sillon voi myös vaahdota nimi merkillä kokemusta on

• Anonyymi

Löysin sattumalta viestisi, en osannut hakea tällaista aihetta. Olin hämmästynyt, sama vaiva kuin minulla. Päätin kommentoida, sitten vasta huomasin kuinka kauan sitten viesti on kirjoitettu.
      Minulla valkeaa vaahtoa tulee todella paljon, suu on melkein koko ajan täynnä limaa. Asiaa on tutkittu sen verran, että tulehdusta tai muuta selittävää syytä ei ole löytynyt.
      Olen sitä mieltä, että vaiva on osittain stressin aiheuttamaa. Olot joissa elän ovat ankeat. Asunnon vetoisuus ja ilman laatu, nokea, pölyä ym. epäpuhtauksia pilaavat hengitysilman aika perusteellisesti. Muistan milloin tämä vaiva alkoi, muutin asuntoon johon ei olisi pitänyt muuttaa. Elän päivän kerrallaan pohtien erilaisia vaihtoehtoja, niitä ei paljon ole.

Mitä sinulle, ketjun aloittajalle kuuluu. Toivottavasti pystyt vastaamaan, toivottavasti tilanteesi on nyt parempi.
      Olen pahoillani asiattomista viesteistä joita olet saanut.

• Anonyymi

hei minulla sama ongelma ootko löytäny ratkaisua tuohon?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      315
      7937
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      91
      6178
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2167
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2086
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2033
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196