Mistä voisi olla kyse, että suusta tulee toisinaan todella paljon vaahtoa? Välillä sylki on täysin normaalia. Jos sen nielaisee siitä seuraa jotakin seuraavista: mahakivut, oksennus, ripuli, migreeni, epilepsiatyyppinen kouristuskohtaus, kyvyttömyys liikuttaa itseään, todella voimakas väsymys, pää tuntuu ärtyneeltä ja muisti pätkii.
En syö lääkkeitä, pesuaineen käyttö on minimissään, en syö luontaistuotteita, syön normaalia ruokaa, en ole tekemisissä minkään kemikaalien kanssa. En tiedä mistä tämä johtuu.
Vaahtoa suusta
9
8495
Vastaukset
- not-possible
Taidat nyt yhdistää syljen nielemisen erinäisiin oireisiin, jotka eivät mitenkään voi johtua sun itse erittämästäsi syljestä. Mutta jos tuollainen asia vaivaa kovasti mieltäsi, kehotan hakeutumaan lääkärin juttusille.
- Amalgaamit
Onko hampaissasi amalgaamipaikkoja?
- earstdfygkjuhtr
Amalgaamipaikkoihinkin auttaa varmaan D-vitamiini ja viljaton ruokavalio? Montako rekkalastillista D-vitamiinia pitää tähän ongelmaan syödä ja montako kertaa vuorokaudessa?
- dsjfskjdfl
Amalgaamit kirjoitti:
Onko hampaissasi amalgaamipaikkoja?
Mitä se amalgaami tähän liittyy?
- vaahtoonoire
Jos suusta tulee paljon vaahtoa, kysymys voi olla siitä, että sinulla on lievä epileptinen kohtaus.
Menepä lääkärin pakeille.- weartyuy
Tai sitten unohtanu huuhdella suunsa hampaidenpesun jälkeen
- Anonyymi
Jos mies on mällänyt suuhusi sillon voi myös vaahdota nimi merkillä kokemusta on
- Anonyymi
Löysin sattumalta viestisi, en osannut hakea tällaista aihetta. Olin hämmästynyt, sama vaiva kuin minulla. Päätin kommentoida, sitten vasta huomasin kuinka kauan sitten viesti on kirjoitettu.
Minulla valkeaa vaahtoa tulee todella paljon, suu on melkein koko ajan täynnä limaa. Asiaa on tutkittu sen verran, että tulehdusta tai muuta selittävää syytä ei ole löytynyt.
Olen sitä mieltä, että vaiva on osittain stressin aiheuttamaa. Olot joissa elän ovat ankeat. Asunnon vetoisuus ja ilman laatu, nokea, pölyä ym. epäpuhtauksia pilaavat hengitysilman aika perusteellisesti. Muistan milloin tämä vaiva alkoi, muutin asuntoon johon ei olisi pitänyt muuttaa. Elän päivän kerrallaan pohtien erilaisia vaihtoehtoja, niitä ei paljon ole.
Mitä sinulle, ketjun aloittajalle kuuluu. Toivottavasti pystyt vastaamaan, toivottavasti tilanteesi on nyt parempi.
Olen pahoillani asiattomista viesteistä joita olet saanut.- Anonyymi
hei minulla sama ongelma ootko löytäny ratkaisua tuohon?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995