Moikka
Minä sain tänään elämäni ensimmäiset silmälasit
Kertokaahan kokemuksia kun olette saaneet lasit.
Silmälasit
17
4215
Vastaukset
Moi
- Rillari
No lähinnä vitutti tulla rillariksi
Totut niihin kyllä. Ja kohta huomaat, ettet pärjää ilman. Ja aina on lasit hukassa. Ja sinä silloin samoin... :)
- lasiton
Älä narraa, on sulla ne ollut jo pidempään.
minulle on toki luoja antanut hyvän näön
mutta etsin yhtä valvojaa täältä
liekö lomilla on kova kalastaja
oletteko keränneet mustikoita
luulisin et minulla hyvä luonne- jänkhänkuningatar1
hei minkä ikäinen siis olet?
- kaksteho
Hei. Kyllä kakstehot helpottaa elämä
Moikka, hyvä juttu
Toimii lasien kanssa paremmin 👍
Moi. En pääse kirjautumaan uudestaan chattiin. Laittele viestiä.
Sijteerilasit taas
Moikka, lensin ulos ja tää näytti olevan tapa tavoittaa.
- Anonyymi
Helpottaa elämää ☝️
- Anonyymi
Saatuani moniteho lasit, oli hönttö olo.
- Anonyymi
Kun sain ensimmäiset silmälasini 12-vuotiaana vuonna 1962, olin ikionnellinen. Maailma kirkastui. Näin niin kuin muutkin. Koulussa näin koetehtävät, jotka oli kirjoitettu taululle. Aloin saada kunnollisia numeroita kokeista. Siitä lähtien silmälasit ovat kuuluneet elämääni joka päivä.
Silmälasien kanssa ei ole ollut käyttöongelmia. Ovat vain kovin kalliita. Silti hankin 2-3 vuoden välein uudet. Uudet lasit aina piristävät mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556