Moikka
Minä sain tänään elämäni ensimmäiset silmälasit
Kertokaahan kokemuksia kun olette saaneet lasit.
Silmälasit
17
4406
Vastaukset
Moi
- Rillari
No lähinnä vitutti tulla rillariksi
Totut niihin kyllä. Ja kohta huomaat, ettet pärjää ilman. Ja aina on lasit hukassa. Ja sinä silloin samoin... :)
- lasiton
Älä narraa, on sulla ne ollut jo pidempään.
minulle on toki luoja antanut hyvän näön
mutta etsin yhtä valvojaa täältä
liekö lomilla on kova kalastaja
oletteko keränneet mustikoita
luulisin et minulla hyvä luonne- jänkhänkuningatar1
hei minkä ikäinen siis olet?
- kaksteho
Hei. Kyllä kakstehot helpottaa elämä
Moikka, hyvä juttu
Toimii lasien kanssa paremmin 👍
Moi. En pääse kirjautumaan uudestaan chattiin. Laittele viestiä.
Sijteerilasit taas
Moikka, lensin ulos ja tää näytti olevan tapa tavoittaa.
- Anonyymi
Helpottaa elämää ☝️
- Anonyymi
Saatuani moniteho lasit, oli hönttö olo.
- Anonyymi
Kun sain ensimmäiset silmälasini 12-vuotiaana vuonna 1962, olin ikionnellinen. Maailma kirkastui. Näin niin kuin muutkin. Koulussa näin koetehtävät, jotka oli kirjoitettu taululle. Aloin saada kunnollisia numeroita kokeista. Siitä lähtien silmälasit ovat kuuluneet elämääni joka päivä.
Silmälasien kanssa ei ole ollut käyttöongelmia. Ovat vain kovin kalliita. Silti hankin 2-3 vuoden välein uudet. Uudet lasit aina piristävät mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san1006318Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1162886Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri2762710- 1472693
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo372348Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en712306Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761750Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81685- 531593
Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa31439