Moikka
Minä sain tänään elämäni ensimmäiset silmälasit
Kertokaahan kokemuksia kun olette saaneet lasit.
Silmälasit
17
4464
Vastaukset
Moi
- Rillari
No lähinnä vitutti tulla rillariksi
Totut niihin kyllä. Ja kohta huomaat, ettet pärjää ilman. Ja aina on lasit hukassa. Ja sinä silloin samoin... :)
- lasiton
Älä narraa, on sulla ne ollut jo pidempään.
minulle on toki luoja antanut hyvän näön
mutta etsin yhtä valvojaa täältä
liekö lomilla on kova kalastaja
oletteko keränneet mustikoita
luulisin et minulla hyvä luonne- jänkhänkuningatar1
hei minkä ikäinen siis olet?
- kaksteho
Hei. Kyllä kakstehot helpottaa elämä
Moikka, hyvä juttu
Toimii lasien kanssa paremmin 👍
Moi. En pääse kirjautumaan uudestaan chattiin. Laittele viestiä.
Sijteerilasit taas
Moikka, lensin ulos ja tää näytti olevan tapa tavoittaa.
- Anonyymi
Helpottaa elämää ☝️
- Anonyymi
Saatuani moniteho lasit, oli hönttö olo.
- Anonyymi
Kun sain ensimmäiset silmälasini 12-vuotiaana vuonna 1962, olin ikionnellinen. Maailma kirkastui. Näin niin kuin muutkin. Koulussa näin koetehtävät, jotka oli kirjoitettu taululle. Aloin saada kunnollisia numeroita kokeista. Siitä lähtien silmälasit ovat kuuluneet elämääni joka päivä.
Silmälasien kanssa ei ole ollut käyttöongelmia. Ovat vain kovin kalliita. Silti hankin 2-3 vuoden välein uudet. Uudet lasit aina piristävät mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3573994Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1332907Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks42485SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän982327Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1162108Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --632067Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂351812Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311657Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi261519Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest771408