budhan kuva riipuksessa

äitipuoli

Hei kysyisin teidän mielipidettänne asiasta josta itse uskovana kauhistuin. Mieheni poika oli tilannut itselleen postimyynnistä sellaisen budhan pienoismallin joka oli nyöriin ripustettuna pojan kaulassa. Onko tässä mitään pelkoa siitä että poika ei ole nyt oikealla tiellä kun tuolaista kauassaan kantaa? Isänsä ei ottanut kantaa asiaan kun poika on nuori aikuinen. Pelkäsi kai että välit menee huonoksi. Kuinka teidän mielestänne asiaan pitäisi suhtautua antaako olla silleen vai kertoa että ei ole oikein tuollaista "amulettia" käyttää? Isänsä on uskossa mutta kuinka hän voi olla noin välinpitämätön kun sanoi vain ettei tuo ole kuin koru. Kiitos mielipiteistänne ne ovat minulle arvokkaita.

64

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HartausOk

Meillä on kotona Shivaa, Ganeshaa, Buddhaa, Jeesusta, Moosesta, Laotsea ym. pyhiä. Ei pyhänkuva koskaan ole huono asia. Onpa yhdessä huoneessa Baphomet-patsaskin.

• Puhdista.Talosi

Tuhon omiksi vihittyä tavaraa joukossa! Epäjumalankuvia..eksyttäväistä materiaalia.

• HartausOk

Miksi? Rukoilen jokaisen kuvan ja patsaan edessä päivittäin!

• Yhtäpuuttuusano

Ei sitten ole Teemu Selänteen kuvaa.

• HartausOk

Ei ole eikä tule!

• ei.oo.todellista

Siis löytyykö todellakin noin taikauskoisia ihmisiä suomesta vielä?

• omalehmä

>>Siis löytyykö todellakin noin taikauskoisia ihmisiä suomesta vielä?>>
        Tarkoitatko taikauskoisella aloittajaa vai patsas-/kuvakokoelman pitäjää?

• ei.oo.todellista
        omalehmä kirjoitti:

>>Siis löytyykö todellakin noin taikauskoisia ihmisiä suomesta vielä?>>
        Tarkoitatko taikauskoisella aloittajaa vai patsas-/kuvakokoelman pitäjää?

Alottajaa

• omalehmä
        ei.oo.todellista kirjoitti:

Alottajaa

Jaa... no niin...hmm. Noiden "huippu-uskovien" joukossa taitaa olla osa aika vauhkoja: ovat pelotellut kaiken maailman pahoilla hengillä ja sen sellaisilla.

• RauhassaVain

Jos poika kokee haluavansa kannattaa jotain muuta uskontoa, en näe sitä pahaksi. Oma tahto ja uskonnonvapaus kun meillä on =)

• isästäperkeleestäpukkaa

buddistit tuo mukanaan yleensä kasvisruokailun sekä -kannabissauhuttelun.

• Religious420

Kyseiset asiat soisin mielelläni omalle pojalleni. Olisipa kaikkien elämäntavat yhtä terveellä pohjalla!

• totinen_Valkeus

Tottakai pojalla on vapaus itse valita, jos on täysi-ikäinen. Mutta ei tuo riipus hyvä asia ole. Kyseessä on epäjumala, jota Jumala vihaa. Jeesuksella ja Budhalla ei ole mitään yhteistä. Raamatusta voit osoittaa, että Jeesus ei ollut mikään pelkkä opettaja tai uskonnon perustaja. Hän on Jumalan Poika, joka otti kantoi meidän syntimme ristillä. Budha sen sijaan oli syntinen ihminen siinä missä me muutkin. Hänenkin syntinsä Jeesus kantoi ristillä. Jeesuksesta sanotaan: "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitää pelastuman" (Ap.T.4:12)
      Budha oli siis pelkkä syntinen ihminen, joka kaiken lisäksi oli joutunut harhaan. Jeesus on ainoa Valo maailmassa. Kaikki muu on pimeyttä. Siitä tosiasiasta puhuu sekin, että muussa valaistuksessa voi estoitta harjoittaa syntejään. Mutta kun tulee Jeesuksen luo, täytyy tunnustaa ja hylätä kaikki syntinsä, saadakseen ne anteeksi.

• KaikkiKukatKukkivat

Kristinusko ei ole koskaan osannut kunnioittaa muita uskontoja. Puhuvat niistä, kuin villieläimet saaliistaan!

• parempiolisi

Parempi ripustaa myllynkivikoru ensin omaan kaulaansa.

• jaikaliii

Vaikka pojalta repisi buddhankuvariipuksen kaulasta, hänen sydämensä ei siitä muutu, ei ainakaan parempaan suuntaan eikä kohti Jeesusta. Jos muuttu niin pahemmaksi muuttuu ja kauemmaksi menee Jeesuksesta.

Ihmistä ei voi lihan käsivarrella kääntää väkisin Jeesuksen seuraajaksi. Se kun tapahtuu ihmisen sydämessä, jos ja kun se tapahtuu. Ihmisen sydäntä ei kukaan toinen voi kääntää Jeesuksen puoleen. Sen voi vain Jumalan Sana ja Pyhä Henki tehdä. Se tapahtuu parhaimmin osoittamalla rakkautta ihmiselle.

Meidän on siis osoitettava rakkautta ihmiselle jonka tahdomme voittaa Kristukselle. Jumala lähestyy ihmistä rakkauden ja armon kautta. Jos me olemme Hänen seuraajiaan ja palvelijoitaan, me lähestymme ihmisiä samalla tavalla. Jumala osoittaa rakkauttaan meille jatkuvasti. Jumalan rakkaus vetää ihmisiä parannukseen.

• welltraveledlady

Riippuu siitä onko taikauskoinen ja uskoo kuvissa olevan henkiä. Sellainen ei ole kristinuskoa, vaan animismia. Jotkut tietämättömät kristityt syyllistyvät sellaiseen.

Mistähän tämä hysteri nousee. Mm. monilla lähestyssaarnaajilla on aina ollut kotonaan paikalliseen kulttuuriin liittyviä patsaita ja taide-esineitä. Buddha ei edes ole buddhalaisuuden jumala, vaan ko. filosofian perustaja. Tätä eroa kovin harva länsimaalainen edes tietää. Ja hän on kirjoittanut ihan viisaitakin juttuja.

Buddhan kuva ei tarkoita, että sen omistaja olisi buddhalainen. Niitä on käytetty maailman sivu mm. sisustusesineinä. Kaikki aasialaisella naamalla varustetut patsaat eivät myöskään ole buddhia, vaikka länsimaissa niitä säännönmukaisesti sellaisina myydään. Olen itsekin Aasiassa pitkään asuneena sikäläisen taiteen ystävä. Sillä ei taas ole yhtään mitään tekemistä uskontoni kanssa.

Maailmassa on paljon taikauskoa ja tietämättömyyttä. Ja jotkut etsivät demoneja kiinalaisista antiikkikaapeistakin. Soisin, että kristityt olisivat vapaita sellaisesta.

• woewoe

Aikuinen ihminen päättää mitä korua kaulassaan pitää. Miehesi on suhtautunut asiaan järkevästi. Jos asiasta ei tehdä liian suurta numeroa, niin koru voi unohtua kohta pöytälaatikkoon. Ei sekään maailmanloppu ole, jos nuori selvittää itselleen mistä maailmanuskonnoissa on kysymys.

Valinta ei ole kovin kummoinen valinta, jos se perustuu vanhempien esimerkkiin tai tietämättömyyteen. Tutkin itse aikanaan eri uskontoja perusteellisesti ja siitä on ollut elämässä pelkkää hyötyä. Ainakin osaan perustella paremmin miksi olen kristitty.

• Saanko siis kysyä, miksi?

• t_k_i

Buddha on antikristus. Sana 'anti' tarkoittaa sijaista. Antikristus on siis sijaiskristus eli henkilö jota seurataan Jeesusken Kristuksen sijaan. Antikristuksia voivat olla poliittiset, uskonnolliset, ideologiset tai kulttuurilliset johtohahmot tai jopa henkilön oma persoona.

Jollekin tämä antikristus on Buddha, Muhammed tai Kungfutse. Monille uskonnolliset johtajat kuten paavit, teologit, saarnaajat, rabbit, imaamit, munkit ja gurut muodostuvat antikristuksiksi. Jollekin Hitler, Stalin, Mao, Obama tai Putin. Toisille taas Marx tai Darwin. Narsistit taas ovat itselleen antikristuksia.

• Monijumalainen

Miltä kuulostaa Jeesus Antikristus, Saatanan poika?

• hekotuksenhekotus

Jopas esität hassuja väitteitä. Ensinnäkin buddhalaisuus on enemmän filosofia kuin uskonto. Eikä Buddha ole missään vaiheessa esittänyt olevansa Kristuksen tai Jumalan asemassa. Buddhalaiset kunnioittavat häntä vain opettajana. Antikristus tulee olemaan jotain aivan muuta kuin mainitsemasi henkilöt. Todennäköisesti joku poliitikko, jonka uskotaan pelastavan maailman, kun asiat ovat ensin menneet todella pieleen.

• t_k_i
        hekotuksenhekotus kirjoitti:

Jopas esität hassuja väitteitä. Ensinnäkin buddhalaisuus on enemmän filosofia kuin uskonto. Eikä Buddha ole missään vaiheessa esittänyt olevansa Kristuksen tai Jumalan asemassa. Buddhalaiset kunnioittavat häntä vain opettajana. Antikristus tulee olemaan jotain aivan muuta kuin mainitsemasi henkilöt. Todennäköisesti joku poliitikko, jonka uskotaan pelastavan maailman, kun asiat ovat ensin menneet todella pieleen.

1. Joh. 2:18 Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.

Historian varrella on ollut lukuisia antikristuksia, joita ihmiset ovat lähteneet seuraamaan Messiaan sijaan. Viimeisiä aikoina ilmestyvä Antikristus on erityinen henkilöhahmo, jota lähes koko ihmiskunta alkaa seuraamaan Kristuksen sijaan.

Kreikankielen sana 'anti-' tarkoittaa jonkin sijaista. Eli antikristus on joku henkilö, joka toimii Kristuksen sijaisena ja jota ihmiset seuraavat sen sijaan, että seuraisivat Jeesusta Kristusta. Esim. katolilaiset pitävät Rooman paavia Kristuksen sijaisena ja seuraavat mieluummin häntä kuin Kristusta.

• ijmmj

Mitä se sulle kuuluu mitä aikuinen ihminen tekee? Ehkä hän on tullut järkiinsä ja jättänyt jeesukset omaan arvoonsa.

• äitipuoli

Ehkä sinulla ei ole omia lapsia kun et ymmärrä että vanhemmilla on huoli lapsistaan vaikka onkin aikuinen ikänsä puolesta. Poika ei ole uskossa ja kukaan ei ole hänelle mitään tuputtanut mutta jotenkin sitä aina rukoilee ja toivoo että hän löytäisi sen tärkeimmän sillä ikuisuus on loputon ilman Jumalan armoa. Armon allahan täällä elämme olemme vain armahdettuja syntisiä kaikki uskovat.

• jaikaliiii
        äitipuoli kirjoitti:

Ehkä sinulla ei ole omia lapsia kun et ymmärrä että vanhemmilla on huoli lapsistaan vaikka onkin aikuinen ikänsä puolesta. Poika ei ole uskossa ja kukaan ei ole hänelle mitään tuputtanut mutta jotenkin sitä aina rukoilee ja toivoo että hän löytäisi sen tärkeimmän sillä ikuisuus on loputon ilman Jumalan armoa. Armon allahan täällä elämme olemme vain armahdettuja syntisiä kaikki uskovat.

Äitipuolelle vähän rohkaisua. Minun äitini ja isäni ovat olleet uskossa koko elämäni ajan, ennen minun syntymää. Tulin uskoon 31 vuotiaana. Äitini kertoi minulle rukoilleensa isäni kanssa joka ikinen ilta lastensa puolesta siitä lähtien kun ensimmäin lapsi syntyi.

Minä muutin 21 vuotiaana pois kotoa 1400 kilometriä vanhemmistani. Siihen aikaan kun olin nuori, puhelinyhteydet eivät toimineet niin pitkällä välimatkalla. Ainoa tapa saada yhteyttä oli kirjeen kirjoittaminen. Silloin -80 lvulla kun olin 21-30 vuotias, minulla ei aina ollut onnellisia päiviä. Moni ikäiseni nuori mies meni viinaan ja huumeisiin. Mutta ihme kyllä MINULLA EI KOSKAAN KÄYNYT MIELESSÄKÄÄN ostaa viinaa, kaljaa tai muuta alkoholijuomaa ja juoda itseni päihin. Eikä huumeet käyneet mielessä senkään vertaa. Minä ihmettelin niitä jotka joka viikonlopuu joivat alkoholia.

Muistan vielä että kun olin poikanen ja olimme mummolassa. Mummo (isän äiti) istui usein makuuhuoneessaan sängyn laidalla jalat lattialla. Hänen päänsä oli alas painettuna polvien väliin ja koko hänen kehonsa hytkyi. Minä näin tämän monta kertaa. Ajattelin ihmetellen että mitä tuo vanha mummo tuossa hytkyy. En käsittänyt miksi hän hytkyy siinä ja miksi hän istuu siinä tuntikausia. Mummo oli uskovainen. Mitä arvelet mummon tehneen? Tarvitseeko sanoa?

Meitä oli kahdeksan lasta. Minä olin ensimmäinen joka tuli elävään uskoon ja tunnusti uskoaan julkisesti. Minun jälkeeni vanhempi sisareni ja veljeni tuli uskoon, ja heidät kastettiin uskovien upotuskasteella. Kaksosveljeni kuoli auto-onnettumuudessa 90 luvun lopulla. Minä sain Jumalalta varmuuden siitä että hän pelastui, vaikka hän ei ollut Julkisesti uskoa Jeesukseen tunnustava uskova. Mutta Jeesus oli onnettomuuspaikalla ja pelasti veljeni siinä, jollei Hän ollut saanut tehdä sitä aikaisemmin. Minä tiedän tämän koska Jumala on sen minulle sanonut.
        Ja Jumala vastasi mummon ja vanhempiemme rukouksiin. Toisten sisarusteni uskosta minä en tiedä mutta he eivät kuitenkaan ole ateisteja eikä pilkkaajia. He tuntuvat kunnioittavan minua ja uskoani Jeesukseen Kristukseen. Uskon että Jumala kokoaa ajallaan heidätkin aittaansa ja pelastaa.

Näin mummon ja vanhempiemme rukoukset ovat kantaneet meitä ja Jeesus pelastaa rukousten lapset. Usko se ja luota Jeesukseen ja rukoile lastesi puolesta. Vanhempien rukoukset kuullaan ja niihin vastataan. Myös mummojen ja vaarien rukoukset ovat tärkeät ja voimakkaat. On tärkeämpää rukoilla ja luottaa Jumalan armoon ja rakkauteen kuin moraalisaarnata nuorille. Useimmiten nuori ihminen ei ota vastaan Jumalan Sanaa lähiomaisen kautta. Mutta rukousten kautta Jumala vaikuttaa niin että nuori saa Sanaa sellaisen ihmisen kautta jota hän kuuntelee. Siksi rukoilkaaaaaa!!!

• jaikaliiii

Tähän vuodatukseeni ja selitykseeni rukouksen merkityksestä sopii tämä todistus. Kuuntele alusta loppuun niin saat rohkaisua. Varsinkin haastattelun lopussa. Mutta kuuntele alusta asti. https://www.youtube.com/watch?v=Snu2RntOC3k

• TotuuttaRakkaudessa

Kiitos kauniista Todistuksestasi, siinä Pyhä Henki kirkasti JEESUKSEN PELASTAJANA. ps.mummojen hiljaiset esirukoukset ovat sitä, jota Jumalan korva kuulee...myös toki vanhempien.

• fhgfhhjj
        jaikaliiii kirjoitti:

Äitipuolelle vähän rohkaisua. Minun äitini ja isäni ovat olleet uskossa koko elämäni ajan, ennen minun syntymää. Tulin uskoon 31 vuotiaana. Äitini kertoi minulle rukoilleensa isäni kanssa joka ikinen ilta lastensa puolesta siitä lähtien kun ensimmäin lapsi syntyi.

Minä muutin 21 vuotiaana pois kotoa 1400 kilometriä vanhemmistani. Siihen aikaan kun olin nuori, puhelinyhteydet eivät toimineet niin pitkällä välimatkalla. Ainoa tapa saada yhteyttä oli kirjeen kirjoittaminen. Silloin -80 lvulla kun olin 21-30 vuotias, minulla ei aina ollut onnellisia päiviä. Moni ikäiseni nuori mies meni viinaan ja huumeisiin. Mutta ihme kyllä MINULLA EI KOSKAAN KÄYNYT MIELESSÄKÄÄN ostaa viinaa, kaljaa tai muuta alkoholijuomaa ja juoda itseni päihin. Eikä huumeet käyneet mielessä senkään vertaa. Minä ihmettelin niitä jotka joka viikonlopuu joivat alkoholia.

Muistan vielä että kun olin poikanen ja olimme mummolassa. Mummo (isän äiti) istui usein makuuhuoneessaan sängyn laidalla jalat lattialla. Hänen päänsä oli alas painettuna polvien väliin ja koko hänen kehonsa hytkyi. Minä näin tämän monta kertaa. Ajattelin ihmetellen että mitä tuo vanha mummo tuossa hytkyy. En käsittänyt miksi hän hytkyy siinä ja miksi hän istuu siinä tuntikausia. Mummo oli uskovainen. Mitä arvelet mummon tehneen? Tarvitseeko sanoa?

Meitä oli kahdeksan lasta. Minä olin ensimmäinen joka tuli elävään uskoon ja tunnusti uskoaan julkisesti. Minun jälkeeni vanhempi sisareni ja veljeni tuli uskoon, ja heidät kastettiin uskovien upotuskasteella. Kaksosveljeni kuoli auto-onnettumuudessa 90 luvun lopulla. Minä sain Jumalalta varmuuden siitä että hän pelastui, vaikka hän ei ollut Julkisesti uskoa Jeesukseen tunnustava uskova. Mutta Jeesus oli onnettomuuspaikalla ja pelasti veljeni siinä, jollei Hän ollut saanut tehdä sitä aikaisemmin. Minä tiedän tämän koska Jumala on sen minulle sanonut.
        Ja Jumala vastasi mummon ja vanhempiemme rukouksiin. Toisten sisarusteni uskosta minä en tiedä mutta he eivät kuitenkaan ole ateisteja eikä pilkkaajia. He tuntuvat kunnioittavan minua ja uskoani Jeesukseen Kristukseen. Uskon että Jumala kokoaa ajallaan heidätkin aittaansa ja pelastaa.

Näin mummon ja vanhempiemme rukoukset ovat kantaneet meitä ja Jeesus pelastaa rukousten lapset. Usko se ja luota Jeesukseen ja rukoile lastesi puolesta. Vanhempien rukoukset kuullaan ja niihin vastataan. Myös mummojen ja vaarien rukoukset ovat tärkeät ja voimakkaat. On tärkeämpää rukoilla ja luottaa Jumalan armoon ja rakkauteen kuin moraalisaarnata nuorille. Useimmiten nuori ihminen ei ota vastaan Jumalan Sanaa lähiomaisen kautta. Mutta rukousten kautta Jumala vaikuttaa niin että nuori saa Sanaa sellaisen ihmisen kautta jota hän kuuntelee. Siksi rukoilkaaaaaa!!!

Kyllä oli melkoista liirumlaarumia. Onneksi edes itse uskot kuvitelmiisi. Sinulla on siinä edes jokin harrastus.

• Koska Buddha on kuollut joten tuollaiset riipukset ovat yhtä tyhjän kanssa ja ne voi heittää pois.

Se ei ole helppoa kokemusesta voin sanoa, mutta paras ratkaisu. Ja että hän tekisi sen itse.

Voithan jutella ihan normaalisti pojan kanssa asiasta, ja kysellä sitten tarkemmin että miksi kyseisen riipuksen hankki itselleen.

Puhumalla asiat selviävät. :)

• Antichristo_Eleva

Samalla voi viskata menemään kaikki krusifiksit ja enkelipatsaat.

• YlösnosemuksenIhmeTotta

krusifiksi on aivan turha, nimittäin Jeesus ei enää ole, eikä jäänyt ristille, eikä edes hautaan! Hän on voittanut Kuoleman. Tyhjä pieni risti voisi olla ok koru, jos haluaisi jotenkin korulla 'kirkastaa Kristusta'..

Enkelipatsaat myös tyhjänpäiväisiä, menee epäjumaliin ja kulttiuskontoihin, jopa okkultiikkaan!
        Svihollinenhan 'pukeutuu valkeuden enkeliksi'..yhteys Jumalaan toimii vain JEESUKSEN nimessä.

• Wiccalutka

Samaan romukoppaan tyhjät ristit ja kristillinen hartauskirjallisuus raamattuineen. Yökötys.

• JosEiJeesustietotuuskelp

samaan romukoppaan -sinun kanssasi ja monen muun kaltaisesi, "wiccalutka".

• Sori, mutta en ollut Wicca. Ja vaikka olisinkin ollut ( jota en siis ollut ) niin Buddha on silti kuollut ja kuopattu. Ei ole siirtynyt toiselle henkiselle olemassaolon tasolle , uudelleen sytynyt eikä ole löytänyt ns. " Shangri-La ":ta.

• Ja tuossa menivät juuri vastaukset väärinpäin.. Mahtavaa.

• jeesuskinOnKuollut
        JaninaVain kirjoitti:

Sori, mutta en ollut Wicca. Ja vaikka olisinkin ollut ( jota en siis ollut ) niin Buddha on silti kuollut ja kuopattu. Ei ole siirtynyt toiselle henkiselle olemassaolon tasolle , uudelleen sytynyt eikä ole löytänyt ns. " Shangri-La ":ta.

Jeesus on myös kuollut ja kuopattu eikä hän ole siirtynyt kenenkään oikealle puolelle yhtään mihinkään kuin eräiden taikauskoisten beduiinien iltasaduissa.

Kummallista että lyttää täysin toisen uskonnon opinkappaleet ja sitten luulet että sinun uskontosi opinkappaleet olisivat totta, vaikka kyseessä on aivan samanlainen taikauskoinen ajatusjärjestelmä kuin mitä kaikki uskonnot ovat.

• JeesuskinOnKuollut

Koska Jeesuskin on kuollut niin ristit kaulalta voi heittää roskakoriin. Se huuhari ei tule takaisin ja sen on yli 2000 vuotta odottelua kyllä todistanut riittävän hienosti.

• No, voi kauheeta...

• näinollen

Buddhalaisuus perustuu filosofiaan henkiseen ajatteluun ilman jumalkäsitettä.

• Hullua_touhua

No voi kauhistus! Samassa sarjass kuin eräs tapaus menneisyydessä. Uskovainen mies tuli käymään kylässä ja kauhisteli olohuoneessani: "Onko sinulla epäjumala Buddhan patsas hyllyssä? Voi kauhistus, sinulla on harhaoppisen Dalai Laman kirjoja! Luetko sinä astrologiaakin? Tiedätkö, mitä raamattu sanoo näistä asioista? Olet väärällä tiellä."

Sanoin äijälle, että hänellä on kaksi minuuttia aikaa korjata luunsa kotoani herjaamasta. "No, enhän minä pahalla..." alkoi selittelemään. Sanoin, etten minäkään, mutten hyvilläkään.

Jälkeenpäin kuulin, että kyseinen mies oli oikea hihuli!

• pyöreämassuinen.ihminen

Jos hän on ylensyöneenä ripustanut oman kuvansa kaulaan, silloinhan hän edustaa Jumalankuvaa. Jumalahan loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi hän heidät loi.

• KantaSuomalainennainen

Jeesun ja Budhahan on aivan sama asia.
      Itse tykkään Suomen muinaisuskonnoista suomalainen kun olen (en sentään ihan alkuperäisasukas eli saamelainen) ja käytän mielelläni Kalevalakoruja. Kristionusko on muualta tuotua hapatusta.

• Saatanan_ystävä

Tärkeää on löytää omien kansanuskojen vastavuudet. On tärkeää löytää Saatana, jota edustaa suomalaisessa kansanuskossa Joukahainen. Kristittyjen jumala tullaan repimään alas jalustaltaan ja painamaan syvään unohdukseen.

• näitävaiheita

tullut luettua parista uskonnosta joistain ei voi kirjoittaa tässä. mutta - mikä sinua kiehtoo jeesuksen tarinassa olihan hän tummahipiäinen ja tumma tuuheapartainen kuin pohjanmaan perukoilta noudettu lemmenkipeä lammaspaimen ja norsugorilla

• trinityepäjumaluus

Ei Buddhassa mitään pahaa ole!
      Ei Buddhan nimissä kukaan ihminen tee toiselleen pahaa!
      Muslimit ja kristityt vain!

http://edu.turku.fi/tiimalasi/kuvat/image3.gif
      http://www15.uta.fi/yky/arkisto/historia/noitanetti/images/rovio.jpg
      http://blogit.kansanuutiset.fi/kaasuputki/files/2013/08/noitavaino.jpg
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Peinliches_Verhoer.jpg
      http://www.dw.com/image/0,,17274489_404,00.jpg
      http://edu.turku.fi/tiimalasi/kuvat/image3.gif
      http://bonnier.imgix.net/800px-witch_burning_0-P_39bvui6C6AhMsbbVEbLA.jpg?auto=format&ixjsv=1.0.24&w=350
      Säikähdä sitten vasta jos miehesi poika rupee puhumaan katolilaisuudesta, keräilemään risuja ja pitämään tulitikkuja housujensa taskussa!

Buddha Kolminaisuus:
      https://www.google.fi/search?q=budha&hl=sv&biw=1384&bih=749&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjsxr7HzPrKAhUBnnIKHefcAycQ_AUIBigB#hl=sv&tbm=isch&q=budha trinity&imgrc=iExB5maHwThvFM:

Kolminaisuus, kolminainen Jumala, oli vanha käsite 2000 vuotta sitten!

Katolilainen Kirkko teki meille epäjumalan, jeesusepäjumalan,
      vanhan reseptin mukaan!!!

Buddha on Hyvä!

Älä ole paha äitipuoli, poikapuolesi halutessa vain hyvää, valitessaan Hyvän Buddhan!

• YouCanWorkItOut

Keskustele poikapuolesi kanssa!
        Se saa hänet pitämään sinusta!
        Et tule ikinä korvaamaan hänen äitiään,
        kerro se hänelle,
        mutta tulet yrittämään olla hänelle niin hyvä korvikeäiti,
        kuin vain mahdollista,
        kerro se hänelle!
        Ota selvää Buddhasta ja
        KESKUSTELE POIKAPUOLESI KANSSA ASIALLISESTI!
        Poikasi on kohta aikuinen ja lapset haluavat heitä kohdeltavan kuin aikuisia!
        Oletko unohtanut oman nuoruutesi?
        Minä olin "aikuinen" jo lapsena!
        KESKUSTELE POIKASI KANSSA KUIN AIKUISEN KANSSA!
        USKONASIOISSA LAPSETKIN OVAT JO AIKUISIA,
        JOPA JO KAIKISTA AIKUISIMPIA!
        KESKUSTELE KUIN AIKUINEN AIKUISELLE!
        AIKUISENA OLET USKONASIOISSA PIENEMPI JA TYHMEMPI KUIN LAPSI!
        Aikuisella voi olla lapsenusko
        mutta
        lapsella on USKO,
        mitä aikuisen pitää EHDOTTOMASTI kunnioittaa!

80-90-vuotiaana, apua tarvitessasi, sitten saat todeta, että menikö oikein vain väärin poikapuolesi kanssa!
        Kunnioita poikaasi ja hänen vakaumuksiaan!

(Oma äitini oli minulle kuin piru, lapsuudessani! Hänen sen jälkeinen katumisensa ja rakkauden osoituksensa tuntuivat sitten minusta jo aikuisena tyhjältä ja turhalta, koska olisin tarvinnut sitä jo ja pelkästään jo lapsuudessani! Hän kuolee kohta, mutten mene katsomaan nyt häntä, hänen vielä eäessään, en mene hänen hautajaisiinsa, niinkuin en isäni, enkä ainoan veljenikään hautajaisiin. Haluan unohtaa koko perheeni! Tunnen vain mitä suurinta katkeruutta heitä kohtaan! En voisikaan matkustaa sinne Suomeen, koska olen itse sairas. Odottelen omaakin kuolemaani. Aloitin polttamaan tupakkaa 12 vuotiaana, yli 50 vuotta sitten. Yleensä on mennyt 2 askia päivässä. Ihme että olen elänyt jo näinkin pitkään, ainakin 2016 helmikuuhun saakka.

KUNNIOITA POIKAASI!
        KESKUSTELE SYVÄLLISESTI POIKASI KANSSA!
        HÄN ON NYT SINUN POIKASI!
        Ajattele NYT että tarvitset poikasi apua, ollessasi yli 80-vuotias!!!!!!!!!!!!!

(Rukoilin sinun puolestasi. Olen huono rukoilija mutta silti. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi. Älä petä poikaasi! Osaa kunnioittaa häntä vaikka minkä muun uskonnon ETSIJÄNÄ, etsijöitä me ollaan kaikki, mutta kyllä hän sitten aikansa etsittyään, löytää ne omat, ikiomat uransa uransa!
        Älä unohda, että poikasi tulee vielä joskus olemaan 65-vuotias!
        Ja mitä silloin ehkä kysyt?!
        Jos elät vielä silloin, niin tämä päivä on apusi saannille silloin ratkaiseva!

https://www.youtube.com/watch?v=vAzaOZfgf0M

• YouCanWorkItOut

Minä olen areiolainen, virallisesti lutherilainen.
        Tutkin kaikki uskonnot, välillä tosissani miettiessäni jopa juutalaisuuteen, Jeesuksen Uskoon menoa, mutta oli helpompaa olla siihen uskontokuntaan kuuluva, mihin oli syntynytkin!
        Olen siis lutherilainen areiolainen!
        Areiolaisuudesta ei paljoa tiedetä, koska jatkuvasti ja aina tulitikkuaski taskussa ja risukasa kainalossa elävä katolilainen inkvisaattori poltti kaikki areiolaisuutta käsittelvän kirjallisuuden, tappoi ja poltti kaiken pahuuden tiellään!
        Kolminaisuuden lähde on katolilaisuudesta!
        Olen katolilaisuutta ja heidän keksimäänsä/aivoittelemaansa kolminaisuutta vastaan!

• YouCanWorkItOut

9-11-vuotiaana, kävin jostain ihmeen syystä joka sunnuntai kirkossa.
        Isäni ei ollut vielä silloin uskossa helluntailaisuuteen.
        Ihmettelin pentuna, kun toista vuotta kirkossa käydessäni, pappi puhuikin itseään vastaan, mitä oli vuotta aikaisemmin puhunut!
        Jutut olivat aivan toiset, kuin vuotta aikaisemmin, puhuivat toisiaan vastaan!
        Lopetin kirkossa käynnit ja 12-vuotiaana en enään käynyt siellä ollenkaan!
        Pitäkää aikuiset ihmiset satunne ja satu-uskontonne, ajattelin silloin.
        Isäni tuli vanhoilla päivillään kiihkouskovaiseksi!
        Pisti välinsä poikki koko sukuun!
        Oli tavannut jonkun naikkosen, joka muka oli uskossa!
        Se oli täys valehtelija, jonka koin itsekin!
        Eräs sen sukulaismies uhkasi tulla tappamaan minut tänne Ruotsiin, jolle se naikkonen oli valehdellut ummet ja lammet!
        Se naikkonen soitti minulle ja haukkui minut, mutta oli kertonut sille sukulaiselleen L:rannassa asuvalle Pulun Porkalle, että minä muka olisin soittanut hänelle ja haukkunut häntä! Polan Pjorkka soitti minulle, sanoi etten ole hengeltäni turvassa täällä Ruotsissakaan, hän tuntee täällä ihmisiä! Uhkasi henkeäni!
        Siihen aikaan isäni vaimo Ale sai myös aikaan välirikon isäni ja hänen vanhempiensa kanssa! Kuten myös koko suvun kanssa!
        Sitten vajaan kahden vuoden avioliiton jälkeen, isäni pakeni uuden vaimonsa luota!
        Isäni oli nainut elävän miehen lesken, mikä on kiellettyä helluntailaisuudessakin?
        Edellinen avioliitto naikkosella oli lopahtanut avioeroon ja psykiatrinlausuntoon ettei se nainen voi ikinä asua miehen kanssa, koska on liian mustasukkainen!
        Isäni kertoi, kuinka pelolla odotti kaupunkiin menoa Loen kanssa!
        Isälläni oli satoja tuttavuuksia työpaikaltaan ja viime työaikanaan 164 alaista Kaukas OY:ssä! 164 alaista? Johan siinä oli ko Pirsuaisen suku isäni rahojen perässä!

Jos et Jookka tule tänne Roisioon huolehtimaan minusta, niin joudut Helvettiin, kirjoitteli Naikkonen isälleni!
        Isäni muutti sinne!
        Maksoi Naikkosen osakkeen!
        Jakeli rahansa Naikkosen tyttärille ja tyttären lapsille!
        Naikkosen vanhin tytär on huijari!
        Täysverinen hullentulainen sellainen !
        Kielilläpuhuva tytärnaikkonen!
        Huijari Enna kielilläpuhuva Naikkosen vanhin tytär halusi kertoa minulle sen, kuinka isäni inhosi ja vihasi minua
        vaikka.............
        MINÄ SURIN JA ITKIN ISÄÄNI
        ja ennenkuin isäni oli kuollut! Oli vin tuntien tai päivien päässä se loppu........
        JA SE SAATANA anne etelämies, psyykkasi minua koko ajan!
        Sain kuulla Makilta, kiviseltä koskelta, lainkiertäjältä, Roistolta että jokaisen sanan tuo houra nauhoitti! Miksi?
        Isäni hurnaantui "uskovaisen" "tyttärensä" "kielilläpuhumisiin"!
        Vieläkin on isäni tavaroita ja papereita tuon "kielillä puhuvan" noidan luona!

Minun uskoani isäni piti pilkkanaan!
        Minä olin uskossa 9-11-vuotiaana!
        Kysyin kerran isältäni, että voiko Jumala mennä takaspäin ajassa...???????

Minulta nuo kielilläpuhuvat naikkoset veivät oman isäni!
        Nuo kielilläpuhumiset ovat Helvetistä!
        Ovatko edes vanhemmistoveljet tietoisia oikeasta kielilläpuhumisesta?

Isäni kertoi, kuinka hän liittyi Roision Helluntailaiskirkkoon!
        Olivat ottaneet hänet kyytiinsä ja jättäneet hänet autiolle tielle!
        Elävän miehen lesken naineenako?

Mikä on totta, mikä ei?

Naikkosen Helvetti saattaa kohdata häntä itseään!
        Vanhin tytär vihaa häntä!

Helluntailaisuus on vihaa!

KIITOS ISÄ JEESUKSEN JUMALA
        ETTÄ USKON VAIN SINUUN!

• nokuohkeintaluettavaa

lienee druidismi öööö kukeeks tätä lapsetkin no siinä kauhotaan pataa ja varotaan ettei roisku päälle

• YouCanWorkItOut

• YouCanWorkItOut

• Mikroskooppi0

I`m here!

I`M watching at You!

• ouCanWorkItOut

• ulkolaisessakirjastossa

kabbalaa ja vaikka mitä myös

• ouCanWorkItOut

Hey man!
      Do you listen to me?
      Don`t touch my girl!
      Oh jee?
      Oh yeah!
      And if I don`t ?
      ..............
      i do no
      i do no enithink
      aim styypid, not eni kraim jet, in mai händs!
      pat niöör!
      Yes?
      YES?

---------------------

I`m self, just a shadow!

----------------

Let`s just a`play!
      We are 1800 in england!
      Any kinds of ages, in the old england!

Any kind of ages, in the hold world!

We know!

Sää paska saatana et kuulu tänne!
      (men kuulu minnekkään!En sinne en tänne!

https://www.youtube.com/watch?v=Eh44QPT1mPE

uroraboreallis , come ans safe me! NOW!

• Mitäpelleilyä

ohjee

Hei sitten vaan!

Mä lähden nyt kuuhun!

Mää löhden nyt kuuhun!

ANTEEKSI uroraboreallis!

• risti_tieni_merkkinä

Itse en ottaisi kotiini epäjumalankuvia enkä käyttäisi Buddhaa esittävää koruakaan.

• SanoEiJeesukselle

Totta! Minäkin käänsin krusifiksit ylösalaisin! Valjusta epäonnistujasta ei ole jumalaksi.

• väittämä

Mistä tiedät jumalan tehdeen ihmisen omaksi kuvakseen ?

• PasiToivonen

>>krusifiksi on aivan turha, nimittäin Jeesus ei enää ole, eikä jäänyt ristille, eikä edes hautaan! Hän on voittanut Kuoleman. Tyhjä pieni risti voisi olla ok koru, jos haluaisi jotenkin korulla 'kirkastaa Kristusta'..>>

Joo. Roviolle kaikki jotka kantaa krusifiksia.

• 1-1-1-1

Jos tutkii Buddhan opetuksia niin sieltä löytyy aikalailla samoja juttuja kuten Jeesuksellakin ...
      Buddha sanoi ettei ole sen kummempi kuin muutkaan Ihmiset .. Hän oli Opettaja.
      Mikäs Jeesus olikaan? Tie Totuus Elämä ... Tien näyttäjä...Opettaja?

Jeesus muistaakseni ei tykännyt Ahneista , Omistushaluisista Ihmisistä ?

Lapsista , Vanhuksista ja sairaista Hän välitti ja lopulta Armahti rikollisenkin ... ja Hänet Yhteiskunta Tuomitsi rikollisena .. Minkälaisena Häntä pidettäisiin nykypäivän Yhteiskunnassa ?? Miettikääpä ....

Miksi te ihmiset leimaatte ? Ottakaa asioista selvää ennenkuin rupeatte arvostelemaan....

Muistaakseni myöskin Zeniläinen mestari on tunnustanut Jeesuksen Valaistuneeksi ja kehunut Jeesuksen tyyliä opettaa sekä pitänyt Häntä Suurena Mestarina .

TEIDÄN ONGELMANNE ON SE ETTÄ HALUATTE OMISTAA JEESUKSEN ! se nyt ei vaan mene niin ....

suosittelen lukemaan aiheista: Hengen hedelmä, Valaistuminen , Laupias Samarialainen , Jalo 8 osainen polku , Vuorisaarna , Dharma

ainiin...et varmaankaan lue...tuomitset sitä ennen :D Kun kaikki muuhan on Paholaisesta ?? Jep Jep ...

Gal 5: 22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
      23. Sellaista vastaan ei ole laki.
      24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
      25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.

Valaistuminen on aikalailla sama kuin tuo... Usko tai Älä.

Terveisin . Johannes

• 1-1-1-1

Onko muuten Raamatussa kirjattu sellaista että sotikaa kaikkia niitä vastaan jotka Opettavat omaa Elämäntyyliään muille joka on Rauhaisa? Ja verrattavissa Hengen Hedelmään??

Jos on niin ...Hurja juttu...

Itselläni ainakin kävi niin että Buddhan kautta löysin Jeesuksen ja sitä kautta Uskon Jumalaan... ja lopulta Hengen Hedelmän,valaistumisen ...nimiä tälle on monia :)

Moraali on niin korkea vielä lisäksi että ei täällä yhteiskunnassa ole helppoa elää enään...suurin osa Ahneudesta on kadonnut :) Fiilis on mahtava :)

Kun Hengessä vaellan niin on minua haukuttu paholaiseksi, hulluksi ja että olisin menettänyt järkeni täysin :D Mutta siltähän tämä normi Ihmisen silmään näyttääkin....Olen menettänyt järkeni TÄYSIN! JA SE ON MAHTAVAA :D

se on vain vainoa mutta hällä väliä :D

Kiitos siitä Jumalalle, Jeesukselle ja Buddhalle <3

terveisin. Johannes

• Moham

Samanlaisia profeettoja kaikki tyynni. Buddhalainen ei ole sen kummempi kuin lestadiolainenkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      534
      9017
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      161
      6200
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      376
      5263
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      66
      4759
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      100
      4381
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4063
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      185
      3962
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      93
      1926
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      106