Kari Tolvanen on IL:n artikkelissa ja videohaastattelussa kokoomus-poliisikuntaa edustavana "kansanedustajana" on todistelemassa ex kollegansa huumerikoksista syytetyn Jari Aarnion oikeudenkäynnissä jälleen!
Kaikesta päätellen ko. rikollisen puolustus ja todistajalausunto on vahvaa tältäkin osin, 'ex'-kollegoiden kohtaamisesta ja päätellen rikoskumppanin lämpimästä tervehdyksistä ja Aarnio-jutun alulle panneen "Saara" prostituoiduksi kutsutun naisen tekemisten ikään kuin mollaaminen valehtelijaksi jne. osoittaa jo miten tämä ex-poliisin esimies K. Tolvanen - kuten ilmeistä on jo ollut alusta alkaen yrittää vaikuttaa "arvovaltaisella" kokoomus edustajan "vakavuudella" huumerikollisen Aarnion syytteiden mitätöimiseen, on ilmeistä?!
Jos tämän naisen tekemät raiskausilmoitukset vuosien takaa, eivät ole tästä Tolvanasta ym. eivät ole paikkansa pitäviä.
Vaikuttaako ne mitenkään itse pääasian eli huumerikos syytteisiin?
Jos Tolvanen mitätöisikin ilmoitetut raiskaukset niin miehen on täytynyt olla itsekin läsnä ja tietoinen, jos ei puhu ns. toisen käden tietoina asioista? Yritetäänkö vanhat raiskausilmoitukset näin sekoittaa mm. nyt käynnissä olevaan huumerikos-syytteisiin Aarniota kohtaan?
Voiko kysyä onko Tolvanen riippumaton ja esteetön todistaja?
Tolvanen on saanut myös kollegan suosituksesta ilmeisemmin tilaisuuden ottaa seksipalveluja vastaan tältä "Saaralta", tämän sentään ilmoittaa itse eikä siis ole "valehtelijana" jos myös itse nainen sen kertoo lausunnoissaan!?
Tolvanen: "- Viimeisen kerran hän soitti minulle, kun olin jo kansanedustaja. Hän sanoi, että tule käymään luonani, annan hyvät hoidot. Ennen kuin kysytte, niin voin kertoa, että en mennyt, Tolvanen sanoi." ...
Maanantai 15.2.2016 klo 11.06
Ex-poliisin, nykyisen kansanedustajan Kari Tolvasen mukaan Aarnio-jutun alulle panneen "Saaran" tekemät raiskausilmoitukset osoittautuivat perättömiksi, eikä naisen kertomuksiin voinut aina luottaa.
Jari Aarnioon liittyvässä tynnyrivyyhtijutussa kuultiin maanantaiaamuna Aarnion ja Malmin naisen nimeämänä todistajana Helsingin poliisin väkivaltarikosyksikön entistä päällikköä, nykyistä kansanedustajaa Kari Tolvasta (kok).
Tolvanen oli poliisina työskennellessään usein yhteydessä Aarnioon, joka toimi Helsingin huumepoliisin päällikkönä. Miehet olivat työkavereita eivätkä he juurikaan tavanneet vapaa-aikana, vaikka soittelivatkin usein työasioissa.
1990-luvulla Tolvanen oppi myös tuntemaan Raimo Tienhaaraan liittyvän tutkinnan kautta Aarnio-jutun alulle panneen prostituoidun, "Saaran".
Vuosien saatossa Saara oli ajoittain yhteydessä Tolvaseen, ja väkivaltarikosyksikössä oli myös tutkittavana raiskausjuttuja, joista Saara oli tehnyt rikosilmoituksen. Nuo ilmoitukset osoittautuivat perättömiksi.
- Olikohan yksi tai kaksi rikosilmoitusta, jotka tulivat meille Aarnion kautta koskien Saaraa ja epäiltyjä raiskaustapauksia. Ne kirjattiin ja tutkittiin, mutta tutkinnassa ilmeni, että tällaisia rikoksia ei ollut tapahtunut, Tolvanen kertoi.
- Eikö raiskausjutuista saatu riittävää näyttöä vai olivatko ne tekaistuja ilmoituksia? syyttäjä Antti Sundberg kysyi.
- Minulle jäi sellainen muistikuva, että niissä käytettiin sanaa perättömiä.
Tarjosi seksiä
Tolvanen valittiin kansanedustajaksi vuonna 2011, jolloin hän jäi virkavapaalle työstään Helsingin poliisin väkivaltarikosyksikön päällikkönä. Kansanedustaja-aikana Saara on soittanut kerran Tolvaselle.
- Viimeisen kerran hän soitti minulle, kun olin jo kansanedustaja. Hän sanoi, että tule käymään luonani, annan hyvät hoidot. Ennen kuin kysytte, niin voin kertoa, että en mennyt, Tolvanen sanoi.
Tolvasen mukaan Saara "pudotteli" poliisille tietoja erinäisistä ihmisistä, jotka olivat mukana rikollismaailmassa. Tiedot eivät kuitenkaan läheskään aina pitäneet paikkaansa.
- Sattumalta minulla on eräästä ihmisestä hyvin tarkat tiedot ja ne tiedot, jotka Saara antoi hänestä, eivät pidä paikkaansa.
- Muutoinkin Saaran puhelut olivat hyvin ailahtelevaisia. Hän saattoi olla hyvinkin aggressiivinen, antaa jotain tietoa ja välillä hän uhkasi taas tappamisella, Tolvanen kuvaili.
Uhmakas rikollisille
Tolvasen mukaan Aarnio auttoi Saaraa, kun tähän kohdistui väkivallan uhkaa.
- Saaraa piti suojella, kun hän käyttäytyi uhmakkaasti aika kovankin luokan rikollisia kohtaan.
Aarnio muun muassa siirrätti Saaran turvaan pieneen eteläsuomalaiseen kaupunkiin. Välillä Aarnio pyysi Saaran suojeluun apua myös Tolvaselta.
- Kerran vein Saaran yhteen hotelliin Aarnion pyynnöstä. Siinäkin matkan aikana hänen mielialansa ailahteli aika jtk
Kok. edustaja "otsatukka" puolustaa J. Aarniota!
2
121
Vastaukset
- Monessa_muk_sama_herra
Peitetarinaako nämäkin, pks:n thai-huorimot "suljettiin ja avatiin" ja vapautettiin kaikesta epäilyistä ja veronkierrosta yms. em. K. Tolvasen päätöksen ja tutkinnan mukaan!? Toiminta jatkuu entisellään kuten edelleenkin 2016 jne.!
----------
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288336572440.html
Helsingin poliisi iski thai-hierontaan - kymmenen paikkaa suljettiin
Helsingin rikospoliisi on iskenyt thai-hierontapaikkoihin.
Hierontapaikkojen omistajia epäillään törkeästä parituksesta ja laittoman maahantulon järjestämisestä.
Joulun alla toteutettu isku on merkinnyt kymmenen hierontapaikan sulkemista, sillä omistajat istuvat vangittuina Helsingin poliisivankilan selleissä.
Ilman oleskelulupaa työskennelleet hierojat puolestaan on passitettu maasta pois tai odottavat sitä.
Iso osa liiketiloista
sijaitsi Helsingissä
Seitsemän liiketiloista sijaitsi Helsingin Kalliossa ja kolme eri puolilla maata. Niissä on työskennellyt kymmeniä naisia.
Rikosylikomisario Kari Tolvanen ei halua paljastaa, millä Helsingin ulkopuolisilla paikkakunnilla seksipalveluja tarjonneet yrittäjät toimivat.
- Ne ovat pieniä paikkakuntia ja saattavat olla seutukuntansa harvoja thai-hierontapaikkoja. Alalla toimii ihan kunniallisiakin yrittäjiä, Tolvanen perustelee IS:lle.
Tutkinnan yhteydessä on vangittu neljä thaimaalaista alkuperää olevaa naista, joista yksi on jo päässyt vapaalle.
41-49 -vuotiaat naiset ovat asuneet Suomessa pitkään. Yhdellä heistä on Suomen kansalaisuus.
Rikoksesta epäiltyjen määrä ja lapun ovelleen saaneiden hierontapaikkojen luku paljastaa, että yksi nainen on voinut pyörittää useampaa kuin yhtä liiketilaa.
Mika Mölsä
-----------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=8553
http://yle.fi/uutiset/poliisi_yllatti_helsingin_thai-hierontapaikat/5482628 - Anonyymi
youtube saara todistaja
https://www.youtube.com/watch?v=TJkTG8Yjch0
https://www.
murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1672212
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453773
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai743249Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303035Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632791Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on02610En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142607- 252309
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?41930Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141738Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231657