Evomoraalin ja kristillisen etiikan eroavuus.

moraalinenoivallisuus

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021621126796_vi.shtml

Krissemoraalinen sanoo tytöstään että onpas sillä fiksulla tytölläni ihanat silmät.

Evomoraalinen sanoo että onpas tuolla jakorasiallani himoittava pee.


Eikös se näin ole. On se. Eikä siis ihme etteivät evokkien avosuhteet toimi.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jyrtttis

        Niin että eikös tuon videon katsomisen jälkeen tunnukin nuo hirttotuomiot ihan Mooseksen hyvältä, vai mitä?

        Vai sanooko evokki vielä että ehdollinen tuomio olisi riittänyt?


    • Anti-Jyri

      Niin, jyrkilliskristilliseen etiikkaan kuuluu summittainen loanheitto ja perusteeton pilkka. Kaunista.

      • Katsojainen

        Missä näit perusteetonta pilkaa? En minä vain huomannut.

        Ettei vaan alkanut ketuttamaan kun osui omaan nilkkaan, hehe.


    • Jyri, seisooko sulla kun hutsuttelet julkimoita?

      • iltisfani

        Eihän tuossa Martinaa hutsuteltu, vaan hän itse puhui monikossa poikaystävistään ja eikös tuo ole muka tunnettu salarakas-skandaalistaan joka teki hänestä evomoraalisten idolin?

        Ja onhan se selvää ettei tuollaista tyyppiä kestäisi Eskokaan.


    • kugug

      On se evokeille kova pala kun on ihan pakko sössiä elämänsä piloille joka elämänalueella vaikka vieressä on näkyviä esimerkkejä kelpo kristityistä jotka onnistuvat kaikessa tekemisessään.

    • Krissemoraalinen

      Vai sanooko krissemoraalinen pikemminkin mielessään: onpas pojalla nätit silmät, ja ennen kaikkea antava suu. Ehkä ainakin usein näin jos kyseessä on suuriääninen ja karismaattinen saarnamies.

      • Jyrtsismoi

        On se hassua että evomoraaliset jaksavat puolustaa elämäntapaansa vaikka kaikille on päivänselvää että ei siitä hyvää seuraa.

        Voisiko joku evokki sanoa että mistä tämä omituinen aivopiereskely johtuu?

        Ai että kukaan ei kehtaa sanoa sitä.
        No minäpä vastasn puolestanne.
        Se johtuu siitä että kun evokki jurrissa hsluaa köyriä naapurin evokkirouvaa niin hänhän köyrii koska älynlahjat eivät riitä harkitsemaan teon seurauksia, siis ensinnäkin naapurin mieheltä tulee turpasn ja sitten tulee sukupuolitauti ja ehkä parikin, sekä äpärä tai abortti sekä avioerot itselle ja naapurille ja äpäränruokkomaksuja ym. elatusmaksuja loppuiäksi sekä yksihuoltajaäitejä joita kukaan ei kukaan huoli jne.
        Niin että......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe