Joh.3:13"Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut-Ihmisen Poika."
Lappis kirjoitti minua koskevaan ketjuun että Jeesus ei ole Jumala. Mikä hän on hänelle nyt, tuon sananpaikan valossa?
Luen aikoinaan Imatran päiväkeskuksessa ollutta uuden testamentin selitysteosta.
Sen mukaan jakeesta puuttuu täydentävä osa:"Paitsi hän joka on aikanaan sinne taas nouseva. "
Kirjassa lukee:"Jae 19.jatkuu muluten monissa käsikirjoituksistsa ja käännöksissä myös:"joka on taivaassa."
Raamatun mukaan Jeesus ei siis ollut tavallinen ihminen. Ja johan siitä kertoo myös ihmeteot joita hän raamatun mukaan teki.
Ja mikä saa minut uskomaan on tehnyt minulle. Sitä ei voi kukaan ottaa pois.
Jumala rakastaa jokaista.
Sinun tehtäväsi on myös pyrkiä rakastamaan(ymmärtämään ja kuuntelemaan)jokaista ihmistä. Totuudessa.
Kas näin sarista kehkeytyy saarnaaja ja opettaja heti uskoontulon myötä.
Ei vaan ...inhoan sellaista...tämä oli oikeasti vain ajatus ...jolla yritän opettaa lähinnä vain itseäni.
Jokaisen rakastaminen ei ole helppoa.
Minullakin on tällä palstalla monta vihamiestä.
Minulla vanhalla mummolla.
Peukkupaikka 18.2.2016
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1395676Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido713206Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891695- 1231143
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76954- 54910
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158834Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27815