Turha naiset väittää ettei raha ja satus meinaisi eniten kumppanin valinnassa. Olen ok-näköinen, fiksu, kropastani huoltapitävä keskustelutaitoinen mies. Saan helposti ravintolassa naisseuraa. Kaikki menee hyvin aina siihen asti, kunnes puhe tulee työhommista. Periaatteenmiehenä haluan olla rehellinen ja kerron olevani tällä hetkellä työtön.
Tasan aina vastapuolen kiinnostus loppuu välittömästi ja keksitään tekosyy poistua paikalta.
Työtön ei kelpaa
58
230
Vastaukset
- työtätekevä247
Kohtahan tässä 10-20 vuoden päästä kaikki ollaan työttömiä, ku robotit korvaa työvoiman.
- Luolamadonna
Mä oon taas töissä, mutta ei ole mitään tekemistä. Tai olisi, mutta en jaksa tehdä. Rakeitakin sataa.
- Luolamadonna
Siis ulkona.
(Naurua) - Luolamadonna
Ja pääni sisällä!
(Huutonaurua) - 2626
Pidän sinusta madonna ketju ketjulta aina enemmän :D
- Ehtamadonna
2626 kirjoitti:
Pidän sinusta madonna ketju ketjulta aina enemmän :D
Älä pidä. Se on naimisissa ja sil on 3 lasta.
- 2626
Ehtamadonna kirjoitti:
Älä pidä. Se on naimisissa ja sil on 3 lasta.
Jess, madonna, jätä ne penskat äijällesi ja mennään marenkileivokselle taidemuseoon.
- retoriikkarepe
Huono baari. Vaihda mestaa. Ei työttömyys ole estänyt ainakaan mua saamasta vähä muutaki ku vaan sen yhen palvelun verran. Enkä oo ees ok näkönen, ihan tavallisen pulliainen vaan, enkä jahtaa tai edes yritä keskusteleen paremmannäkösten muijien kanssa. Niillä ne kritterit on katossa, ei muilla, mun kokemusteni mukaan.
- xxcxx
Komppaan! Vaihda mestaa. Mut ei tartte alentuu kassialmoihin kuiteskaa!
- mutentiiätykkääkömusta
Mä oon ihastunut työttömään mieheen
- työtöntäpukkaa
etsi työtön nainen. ei kukaa työssäkäyvä rupee työtöntä elättään
- entinendemari
Ei minua elättää ainakaan tarttes työtön tai en. Yhteen en muuttas ja jos erehtyisin ja olis varaa niin oma huone pitäis olla. Mitään yhteistä en suomalaisen naisen kanssa keksi.
- fygjhdfjf
Millä ihmeen naisen logiikalla työssäkäyvän naisen tarvitsisi parisuhteessa elättää työtöntä miestä, kun sinkkuna tai parisuhteessa työttömän naisen kanssa hän pärjäilee ilman sellaista elättäjää? Ei työtön sen enempää elättämistä parisuhteessa työssäkäyvän kanssa tarvitse kuin muutenkaan.
Lisäksi enemmistö työttömistä työllistyy ennen pitkää. Pitää olla aika julmetun tyhmä jos olettaa automaattisesti työttömän miehen pysyvän aina työttömänä. Moni työtön mies on ennen pitkää hyväpalkkaisessa työssä.
- ätmittelijä
Nainen ei nai alaspäin.
Ainoana poikkeuksena jännämiehet, rentut, jne.
Jos olet perusmies, tilanne on tuo.- YTN33
Ei, nainen ei todellakaan nai alaspäin. Sen on noustava YLÖS pojat, ennen kuin nainen nai sitä, okei? Liian vaikeaa ymmärtää vai?
- huhhuh-
YTN33 kirjoitti:
Ei, nainen ei todellakaan nai alaspäin. Sen on noustava YLÖS pojat, ennen kuin nainen nai sitä, okei? Liian vaikeaa ymmärtää vai?
No hei haloo! Ei mitään sadomasoa sentään! Täällä on lapsiakin!!
Itellä on joskus osunu vastaan nainen, josta käyny sitten tutustuessa ilmi, että ollut elämänsä aikana töissä jotain tyyliin puolvuotta ja se on ollut sitten ei jatkoon juttu.
Se on vähän niin, et ei kukaan tyhjäntoimittajaa halua. Hetkellinen työttömyys ei toki itseeni haittaisi, koska ainahan tekevälle töitä löytyy ennemmin tai myöhemmin..- aPUA----
Whatever you du, do it with grace, man.
- seb45
Lieneekö sitten median aivopesemiä sellaset naiset, jotka haluaa jotain kardashianien elämää. Sellasta ei ihan joka työtön pysty tarjoamaan.
- työtöntäpukkaa
no kyl mä ymmärrän tilanteen. en itekkään ottais työtöntä akkaa jos nykyne akka lähtis. mitä voi tehä jollain peruspäivärahalla?? maksaa vuokran ja olla kämpässä 24-7??
Jos naiset saisivat päättää, kaikki työttömät miehet työnnettäisiin oksasilppurista läpi.
- 8plus9
Nallilla vois olla paremmat silppurit mutta ne on yleensä naisille:)
Jaaha, minäkin luulen, että olisi aika vaihtaa mestaa. Nimittäin eipä työttömyys kaikkia haittaa. Ei ole haitannut minuakaan, jos mies on ollut muuten yritteliäs menemään elämässään eteenpäin eikä vaipunut masennukseen työttömyyden seurauksena. Yritteliäs aina jotain keksii ja saa aikaan. Ennemmin tai myöhemmin. :)
- YTN33
Ei kelpaakaan. Sillonhan minä joutuisin elättämään miestä eikä minun palkkani sitten riittäisi ostaan Manolo Blahnikin kenkiä. Mieluummin ostan näyttävät kengät kuin työttömän miehen. Olen pahoillani jos se loukkaa, mutta luulisi miesten ymmärtävän tämän ajattelutavan, sillä useinmiten se on mies jonka palkka on suurempi kuin naisen.
- kilttiätmi
Ymmärretään, oikein hyvin.
- YTN33
kilttiätmi kirjoitti:
Ymmärretään, oikein hyvin.
Sinä mitään ymmärrä.
Polvilles niin kuin ois jos!
Tämä voi nyt vähän sattua, mutta lopussa sinä jo ulvot lisää.... - erkkipoika
YTN33 kirjoitti:
Sinä mitään ymmärrä.
Polvilles niin kuin ois jos!
Tämä voi nyt vähän sattua, mutta lopussa sinä jo ulvot lisää....Kauhee ämmä!
- loozer
Kyllähän korvauksilla ja etuuksilla järkevä ihminen pärjää ihan hyvin, jos ei ole aivan pakko ostella jotain Manolo Blahnikin kenkiä. Ei tarvii olla toisen elättinä.
Sekin vaikuttaa miten aikansa käyttää työttömänä. Käykö esim. salilla ja lenkillä vai makaako sohvalla aamusta iltaan ja tuijottaa ostos-tv:tä. - työssäkäyvämies
Ei kelpaa työssäkäyväkään jos ei ole hyvännäköinen pitkä mies. On Vakityö ja auto mutta ei kelpaa. Työpaikalla onn naisia joilla on sellainen jäännämies mista puhutte
- tylsämies
Naiset kaipaa jännitystä, vaihtelua, vaaraa ja niillä on loputon hoivavietti. Mikäpä olis parempi vastaus kaikkiin tarpeisiin kuin jännämies.
- Luolamadonna
Naiset saa ja miehet ei saa ja joku vetää siinä aina välistä.
(hihitystä ja reps)- Luolamadonna
Taas sä veit mun nikin, sika!
(Naurua ja reps)
- tarralenkkari666
Höpönlöpö.
- Kilttiatm
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-2000001119512.html
Nuoret ei saa töitä niin miksi vanhemmat saisi vaikka olisi kokemusta. Töitä tässä maassa eiole tällää hetkellä tarpeeksi. Ilmaiseen työharjoitteluun voi päästä mutta mitä järkeä on tehdä töitä ilman palkkaa koska kokeneet ei saa töitä. Oon hakenut töitä mutta sanottiin että ei ole työllisyysmäärärahoja eikä te-toimistoon saa edes ajanvarausta. Muutama haastattelun kävin itse tuloksetta- Kilttiatm
Älä lässytä mun nikillä.
- kisunkaa
Työttömän ihmisen kanssa on se ongelma, että toisella on aikaa vaikka muille jakaa, kun taas toisella aikaa voi olla liian vähän. Mulla kaatui parisuhde siihen, että mies olisi halunnut nähdä usein, kun taas itse olisin halunnut viettää edes yhden päivän viikossa yksin kotona. Hänen näkökulmastaan näimme harvoin, kun taas musta tuntui ettei aikaa jäänyt itselle ollenkaan. Lisäksi hänen päihteidenkäyttönsä lisääntyi ja oli usein krapulassa kun tapasimme.
- Kilttiatm
Eli se oli juoppo jännämies joka halusi vaan pillua sinulta.
- kisunkaa
Väärin arvattu! Kunnollisin mies, jonka kanssa olen seurustellut. Kävi kyllä töissä, kun tutustuimme.
- Älyhoijoi
Älä oo työtön luuseri vaan oo työtön jännämies.
En minäkään mene deitille kertomaan peräpukamista heti alkuun koska se on negatiivinen asia ja deitit saattaa tyssätä siihen. Älä sinäkään kerro työttömyydestäsi ensimmäisiin kuukausiin, tee ennemmin jotain sille! - erkkivainaa
Elatusvaelvollisuus käy iän myötä hengen päälle, niin se pojat on.
- Metsien..Mies
Ei kelpaa edes työssä käyvä. Minusta oli nettideiteillä todella kiinnostunut nainen ja viestiteltiin paljon. Hän kysyi töistäni ja kun sanoin olevani metsuri loppui viestittely kun seinään. Tiedän että metsätyö ammattina on aina ollut suomessa halveksittu mutta kun siitä itse tykkään ja koko elämäni olen sillä työllä maksanut ja omillani tulen toimeen sekä säästöönkin on jäänyt niin on se ihme että ammattikin voi olla niin halveksittu että kiinnostus lopahtaa.
- uiuiuiiiiii
Halveksittu? Nehän niitä tosimiehiä on! Todennäköisesti se nainen menetti kiinnostuksensa suhun jostain ihan muusta syystä tai oli vaan joku keimailija ketä pelleilee vaan. Mä ottaisin metsurin heti, grauuuu!
- lastenkodit
Syynä myös naisten loputon keskinäinen kilpailu. Pitää olla parempi mies kuin kavereilla. Lapsia tehdään myös sen takia että pysytään muiden mammojen tahdissa mukana.
- tätineuvoo
Häh? Mitä ne kaverit liittyy mihinkään? Ketä naista muka kiinnostaa minkälainen äijä on kavereilla? =D Tää on jo ajatuksenakin niin humoristinen, että vain mies voi ajatella noin.
Mutta! Ei naisilla ole kuin pieni hetki elämästään aikaa "varmuudella" saada lapsia. Ei siinä mistään kilpailusta oo kyse vaan siitä, että kello sanoo tik tak. Joten siks on pakkokin "pysyä muiden mammojen tahdissa mukana".
Toki se monen kohdalla tarkoittaa sitäkin, että kun sitä oikeaa rakkautta ei löydy niin on pakko hankkia lapset jonkun sellaisen kanssa josta nainen ei välttämättä ole edes mitenkään kovin innostunut. Mikä vain vesittää entisestään tota sun kilpailuteoriaas. Ei lapsia haluavilla nuorilla naisilla oo aikaa loputtomiin vain kilpailuttaa miehiä, miehillä sen sijaan on siihen aikaa vaikka koko elämänsä.
Eli jos nainen haluaa lapsia, hänen pitää ne hankkia nuorena ja se oikea elämän rakkaus voi tulla sitten vasta myöhemmälläkin iällä.
Julmaa, joo. Mutta näin se vaan menee. Ymmärrän kyllä, että monet miehet tuntevat siinä kohtaa tulleensa huijatuiksi, mutta ei miestäkään voi pakottaa lapsia tekemään, kyllä hän itsekin on niitä lapsia siinä laimeassa suhteessaan halunnut jos niitä kerran syntyy. Turha syytellä vain naisia lasten tekemisestä kenenkään, se tarvitsee AINA kaksi osapuolta. Jos alkaa paljaalla panemaan niin on ihan turha ruikuttaa mistään elareista ja muista, siinä kohtaa ei ole enää uhreja olemassakaan tai jos on niin uhri on lapsi, ei mies. tätineuvoo kirjoitti:
Häh? Mitä ne kaverit liittyy mihinkään? Ketä naista muka kiinnostaa minkälainen äijä on kavereilla? =D Tää on jo ajatuksenakin niin humoristinen, että vain mies voi ajatella noin.
Mutta! Ei naisilla ole kuin pieni hetki elämästään aikaa "varmuudella" saada lapsia. Ei siinä mistään kilpailusta oo kyse vaan siitä, että kello sanoo tik tak. Joten siks on pakkokin "pysyä muiden mammojen tahdissa mukana".
Toki se monen kohdalla tarkoittaa sitäkin, että kun sitä oikeaa rakkautta ei löydy niin on pakko hankkia lapset jonkun sellaisen kanssa josta nainen ei välttämättä ole edes mitenkään kovin innostunut. Mikä vain vesittää entisestään tota sun kilpailuteoriaas. Ei lapsia haluavilla nuorilla naisilla oo aikaa loputtomiin vain kilpailuttaa miehiä, miehillä sen sijaan on siihen aikaa vaikka koko elämänsä.
Eli jos nainen haluaa lapsia, hänen pitää ne hankkia nuorena ja se oikea elämän rakkaus voi tulla sitten vasta myöhemmälläkin iällä.
Julmaa, joo. Mutta näin se vaan menee. Ymmärrän kyllä, että monet miehet tuntevat siinä kohtaa tulleensa huijatuiksi, mutta ei miestäkään voi pakottaa lapsia tekemään, kyllä hän itsekin on niitä lapsia siinä laimeassa suhteessaan halunnut jos niitä kerran syntyy. Turha syytellä vain naisia lasten tekemisestä kenenkään, se tarvitsee AINA kaksi osapuolta. Jos alkaa paljaalla panemaan niin on ihan turha ruikuttaa mistään elareista ja muista, siinä kohtaa ei ole enää uhreja olemassakaan tai jos on niin uhri on lapsi, ei mies.Tästä aiheesta olen itsekkin joskus puhunut ja näen sen juuri noin kuin sanoit.
Sikshän meillä itseasiassa onkin niin paljon yhäreitä.
- Envarmastiväitä
Ei kiinnosta lorvit miehet ja monet pakoilee elatusmaksuja. Jättäytyy yhteiskunnan eläteiksi ettei tarvi maksaa elareita mutta siitos vehkeet kun toimii aina kun joku ämmä haluaa paksuksi. Kun ei tarvi mitään maksaa eikä mitään tehdä.
Työtön äijä kepaa siitokseen kun joku sosiaalitapaus ämmä haluaa käärön sossunluukulle.
Joo ei kiinnosta mikään päivisin makaava pelle hermanni ja perseaukinen, Jos on komee niin voi alkaa rattopojaksi vanhoille naisille.
Joku centtejä laskeskeleva mies olisi melko kammotus. Joku työtön lenkkeilijä tai viheltelijä jolla ei edes miesten työkalut pysy käsissä, pulla sormet ja ääliö niin yök. - atännä
Ei kyse ole rahasta tai statuksesta. Työttömässä miehessä mietityttää aikaansaamattomuus, avuttomuus, tylsyys ja nyhvääminen nurkissa. Kun itse olen aktiivinen, niin toivoisin toiselta samaa. Voihan työtön olla aktiivinenkin, opiskella, harrastaa, tehdä vapaaehtoistöitä yms. Sellainen käy kyllä, mutta läpensä laiska nahjus ei. En kuitenkaan ikinä-koskaan-milloinkaan :) asu kenenkään kanssa, joten jokainen maksaa oman elämänsä. Eikä mulla ole itsellänikään mitään kalliita harrastuksia tai menoja, joten rahaa ei kulu sellaisiin. Ilmaista ja halpaa tekemistä riittää kyllä, jos virtaa riittää.
- EnkeleitäToisillemme
Muuten menis läpi mutta kun itse olen ollut työelämässä liki parikymmentä vuotta ja olen ahkera vähän joka askareessa niin ei voi olla tulematta siihen käsitykseen että ainoastaan ulkonäkö on se juttu. Sun metodilla mulla pitäis olla kysyntää. Ei ole eikä ole koskaan ollut. Olenhan ruma niin se riittää.
- fgjfgjfgk
Just joo. Miksiköhän sitten esim. tuolla Treffeissä useimmilla niistä vähistä naisista, joilta olen saanut edes yhden viestin, kiinnostus ja viestittely/tutustuminen on loppunut kuin seinään saatuaan tietää, että tällä hetkellä (vapaaehtoisesti) tekemäni työ on palkatonta? Ensin ollaan kiinnostuneita kun olen kertonut, että teen mitä teen, mutta sitten kun kerron, etten toistaiseksi saa siitä palkkaa, niin nainen katoaa. Mistä siinä on kyse jos ei rahasta ja statuksesta?
Asiaan ei ole vaikuttanut millään tavoin sekään, kun olen kertonut suunnitelmistani hakeutua opiskelemaan uutta alaa (hain jo tammikuuksikin, mutten päässyt). Pitäisi olla juuri nyt eikä vasta joskus tulevaisuudessa töissä ja nimenomaan ansiotöissä, muu ei huomattavalle enemmistölle naisista vaikuta kelpaavan. - 14plus19
fgjfgjfgk kirjoitti:
Just joo. Miksiköhän sitten esim. tuolla Treffeissä useimmilla niistä vähistä naisista, joilta olen saanut edes yhden viestin, kiinnostus ja viestittely/tutustuminen on loppunut kuin seinään saatuaan tietää, että tällä hetkellä (vapaaehtoisesti) tekemäni työ on palkatonta? Ensin ollaan kiinnostuneita kun olen kertonut, että teen mitä teen, mutta sitten kun kerron, etten toistaiseksi saa siitä palkkaa, niin nainen katoaa. Mistä siinä on kyse jos ei rahasta ja statuksesta?
Asiaan ei ole vaikuttanut millään tavoin sekään, kun olen kertonut suunnitelmistani hakeutua opiskelemaan uutta alaa (hain jo tammikuuksikin, mutten päässyt). Pitäisi olla juuri nyt eikä vasta joskus tulevaisuudessa töissä ja nimenomaan ansiotöissä, muu ei huomattavalle enemmistölle naisista vaikuta kelpaavan.Et tule saamaan häneltä vastausta kun asia on juurikin noin kuten ilmaisit.
- HC-ATM
Tokihan työtön mieskin kelpaa kunhan pituutta on yli 180cm. Jos sen sijaan pituutta on alle sen 180 sentin, niin hiljaista tulee olemaan aika lailla työstä ja statuksesta riippumatta.
- M-i-e-s
Ecco uomo, man. Sä sekotat nyt voittajat ja voitettavat ja vähän muutkain siihen väliin. Elämä on iisi juttu kunhan vaan saa, aika ajoin. Ei mul muuta tällä kertaa.
- älävollota
Paskan marjat. Itelläkin on täyspummina ja statuksettomana työttömänä ollut naisia sekä seurustellut - ja niin on monella muullakin.
- Tarralenkkari_-_
Syökää paskaa !!!!!!!!
- työtönmies
Kyllä työtönkin kelpaa. Minä olen työtön ja minulla on töissä käyvä avovaimo. Käytännössä elän naiseni rahoilla eikä se ole valittanut mitään.
- työtönATMaisuri
Eihän minullekaan kelpaa käytetty tai taviksen näköinen (tai varsinkaan taviskäytetty) nainen joten kait sitä ollaan ihan sujut tässä asiassa naisten kanssa.
- Ex------------PUA
Jälleen palstatotuudet varmistuvat
Raha, status ja ulkonäkö on ne naisen ylevät syyt pariutumiseen.
Joten jos miehellä ei niitä ole, on hieman ankeat oltavat tiedossa.
Etenkin nyt kun hypergamiasta on tehty hyve, se meinaa sitä että vain 1-10% miehistä voi pariutua ja nautiskella elämästä, mistä normaalisti 90% olisi voinut nautiskellla ennen kun hypergamian annettiin ottaa valta.
Nyt nimittäin naisille ei kelpaa enää omatasoisensa mies, vaan he oikeeasti uskovat että ansaitsevat miesmallin, joka on miljonääri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä165041Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1764203Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk163673Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst251537Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk451340- 931225
- 661161
- 1151147
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111122- 1631039