Haluan kertoa teille mun tarinani ennen ja jälkeen sähkötupakoinnin aloittamisen.
Ensiksi olen tälläinen vajaa 40v mies. Olin hauska, fyysisesti ja henkisesti kunnossa kun vielä poltin normaali tupakkaa.
Sähkötupakoinnin aloittamisen jälkeen huumori alkoi pikkuhiljaa katoamaan. Ennen olin kova heittämään huulta ja muutenkin sosiaalinen ja töissä pidetty.
Kun poltin sähkötupakkaa en ymmärtänyt huumoria ja vetäydyin syrjään. Välttelin ihmisiä ja puhuin vain tarpeelliset asiat. Kaupassa kävin kun siellä oli mahdollisimman vähän porukkaa. Ystäviä ei enää juuri ollut ja vaimo lähti lasten kanssa. Olin alkanut juomaan ja syöin masennuslääkkeitä. Lihoin 20 kiloa. Työkaverit ja kaikki välttelivät minua kun ruttoa. Näytin hirveältä läskipallolta. Töissä sentään pystyin vielä käymään. Elämässä ei ollut enää mitään hauskaa.
Sitten kyllästyin ja aloin uudelleen polttaa normaalia tupakkaa. Jo viikossa mieleni "virkosi" ja pystyin ajattelemaan selkeämmin. Pikkuhiljaa jätin masennuslääkkeet ja minusta alkoi tulla normaali. Huumori heräsi ja olen sosiaalisempi ja energisempi. Aloin laihtumaan ja uuden rakkaudenkin löysin eikä ole tarvinnut tarttua pulloon eikä pilleripurkkiin. Lääkärikin oli ihmeissään. Pitkästä aikaa kaikki on taas hyvin ja näkyy valoa tunnelin päässä.
Sähkötupakka
Raimo-
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476