Haluan kertoa teille mun tarinani ennen ja jälkeen sähkötupakoinnin aloittamisen.
Ensiksi olen tälläinen vajaa 40v mies. Olin hauska, fyysisesti ja henkisesti kunnossa kun vielä poltin normaali tupakkaa.
Sähkötupakoinnin aloittamisen jälkeen huumori alkoi pikkuhiljaa katoamaan. Ennen olin kova heittämään huulta ja muutenkin sosiaalinen ja töissä pidetty.
Kun poltin sähkötupakkaa en ymmärtänyt huumoria ja vetäydyin syrjään. Välttelin ihmisiä ja puhuin vain tarpeelliset asiat. Kaupassa kävin kun siellä oli mahdollisimman vähän porukkaa. Ystäviä ei enää juuri ollut ja vaimo lähti lasten kanssa. Olin alkanut juomaan ja syöin masennuslääkkeitä. Lihoin 20 kiloa. Työkaverit ja kaikki välttelivät minua kun ruttoa. Näytin hirveältä läskipallolta. Töissä sentään pystyin vielä käymään. Elämässä ei ollut enää mitään hauskaa.
Sitten kyllästyin ja aloin uudelleen polttaa normaalia tupakkaa. Jo viikossa mieleni "virkosi" ja pystyin ajattelemaan selkeämmin. Pikkuhiljaa jätin masennuslääkkeet ja minusta alkoi tulla normaali. Huumori heräsi ja olen sosiaalisempi ja energisempi. Aloin laihtumaan ja uuden rakkaudenkin löysin eikä ole tarvinnut tarttua pulloon eikä pilleripurkkiin. Lääkärikin oli ihmeissään. Pitkästä aikaa kaikki on taas hyvin ja näkyy valoa tunnelin päässä.
Sähkötupakka
Raimo-
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812