Miksi muut liiga seurat eivät liity KHllään

Trinculo

Vastaus siihen on hyvin yksinkertainen. Maame jokereita lukuunottamatta muut liiga seurat ja heidän kannattajansa ovat kiinnostuneempia maamme mestaruuden tavoittelusta enemmän kuin pelaamisesta venäjän mestaruudesta.
Mielestäni on myös luonnollisempaa että suomalais seura pelaa suomalaisessa sarjassa ja venäläiset nyhjää vastaavasti venäläisessä sarjassa.
Kumpiko sarjoista sitten lienee kovempi on puhtaasti makuasia.
Euroopan kovin sarja tällä hetkellä kuitenkin on jääkiekon mestareidenliiga CHL.
Enkä usko että jokereidenkaan taival venäjän liigassa kovin pitkä on. Esimakua siitä saatiin jo kotipelissä SKAta vastaan kun venäläiset pilkkasivat narri yleisöä soittamalla oman maalilaulunsa jaffaladossa. Kunnon huutonaurujen jälkeen jokereita kävi enää pelkästään sääliksi.
Vastaavaa ei varmasti pystyisi tapahtumaan missään muussa suomalais seuran kotihallissa sen verran selkärankaa muilta maamme seuroilta löytyy ettei niitä ruplilla ostella eikä niiden djnä soittele mikään amanda.
Onnea kuitenkin jokereille tuleviin pudotuspeleihin.

2

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilonasi28

No heti kun joku kertoo, mitä hyvää venäjältä on tullut jääkiekon punakoneen jälkeen, niin ehkä sitten alkaa KHL kiinnostaa. Nyt ei sit pätkän vertaa.

• EnSiltiJokrufani

Onneks niitä pelejä ei nykyisinkään voiteta maalilauluja soittamalla. Varsinkaan jos soitettavaa ei synny kuin kertaalleen. Harkimon likan voisi ampua kuuhun kumitisseineen ja loppurahoilla ostaa Hjallikselle leukaimplantti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe