löytyykö lapasesta heti dataa?
Mikä on Martti Servon oikea nimi?
15
6731
Vastaukset
- aldjknb
-ei löydy ..joku jussi...hmm..
- Muistaakseni
Tuukka Turbo.
- nyt.lähtee
Aika hyvä ehdotus....tuo muuten sopisi artistille...napakka!:)
- marttapoika
Martti Servo. Vai väitätkö, että Jaakopin poikain isän nimi ei ole Jaakoppi?
- Jariiiiiiiii-Tervooooooo
Vanha Yleläinen. Kyl hää on ihan Servo.
- e78ydfh
ei nappaa....
- dfghjk
"Martti servo & Napander / 45 Special la.27.11.2010 klo.21.30 / liput 12 € pm 2 €, ennakkoon: Levykauppa Äx
Martti Servo (oik. Toivo Kokko) on suomalainen muusikko, joka tunnetaan parhaiten Martti Servo ja Napander -yhtyeen laulusolistina ja johtohahmona. Servo on lisäksi juontanut Sub:lla esitettyä Martti Servo ja yösydän -chatohjelmaa sekä Martin musiikkipuntari -listaohjelmaa Radio Helsingissä.Hän on myös vieraillut Salatuissa elämissä ja pitänyt Radio Suomessa viikottaista Jälkijunassa-pakinaa osana Paikka auringossa -ohjelmaa.Servo yhtyeineen on myös tehnyt tunnusmusiikin televisiosarjaan Tummien vesien tulkit.
Vieraillessaan Radio Helsingin Rakkaudesta -ohjelmassa 31. elokuuta 2010 Servo soitti kappaleen The Elevators -yhtyeen levyltä vuodelta 1997. Levyn tekijätiedoissa hänet on mainittu oikealla nimellään Toivo Kokko.(Wikipedia 9/2010)
http://www.marttiservo.com
http://www.myspace.com/marttiservojanapander - kommunisti-kokko
Hemmo on myös vanha kommunisti ja rakennusmestari.
- onkviljoo
Hyvä ettei näyttelijä, kommunisti ja vapaamuurari, en kyllä tajua kuinka voi olla näyttelijä kommunisti ja nykyään vapaamuurari, niinkon eräskin tunnettu näyttelijä ei mene jakeluun!
- RaineRappaaja
Petteri Orpo!
- SerevonMattihanTuo
Se on Serevon Matti
- se-on
martti pervo.
- tässäpä-tämä
toivo kokko on oikea nimi.
- dljhgf
Tykkään sen kipaleista. Kiitetään Riihelää kiva biisi.
- iijoenkäkkärä
Toivo Juhani Kokko,Joutsasta,entinen YLen toimittaja. Kesäkahvilaa piti 2017.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203