Niin eli siis millanen paikka on palmun talli? Onks siel kivat hepat? Onks kiva ilmapiiri? Entä ope millänen hän on? Ooteko käyny siel maasto/vuokrausleirillä? Mitä teitte siel? Oliks siel kivaa? Oliko siistit leiritilat?
Palmunratsutalli kokemuksia/mielipiteitä
1
165
Vastaukset
- Toivottavasti_auttaa
Menen tänä vuonna neljättä kertaa Palmuun leirille, juuri tuolle vuokraus/maastoleirille. Hepat on kivoja, vaikkakin suurin osa on poneja. Ilmapiiri ok, opettajat ja omistaja mukavia, tietysti jokaisella tallilla voi olla joku kävijä, joka on epäkohtelias, mutta niistä ei tarviste välittää. Pari viikkoa ennen leiriä tulee leirikirje, jossa on ohjeet tallilla käyttäytymiseen sekä alustava ohjelma, jota saatetaan muokata hieman leirin aikana. Tallilla on kaksi leirimökkiä ja talossa huone leiriläisille. Toiseen leirimökkiin mahtuu 3-4 henkilöä, toiseen 2-3 ja taloon ainakin viisi. Tilat ovat siistit kunhan niitä ei itse ala sotkemaan. Sanoisin vielä lisäksi, että ratsastajat jaetaan, useimmiten tason mukaan, kahteen ryhmään, jotka ratsastavat vuorollaan. Päivämaasto ratsastetaan myös kahdessa ryhmässä, jotka ovat reipas ja rauhallinen. Reippaassa laukataan, vaikka yksi ei haluaisi ja rauhallisessa ei laukata jos yksi ei halua. Tämän saa päättää itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663