Emme ole automaattisesti synnittömiä uskoon tultuamme, kuten menestysteologia opettaa. Katso seuraava Raamatunkohta:
Tiituksen kirje:
2:11 Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille
2:12 ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa,
2:13 odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
2:14 hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee
Ei automaattisesti synnittömiä, kuten jotkutopetta
ArmoKasvattaaMeitä
3
84
Vastaukset
- Tammi23
Uskossa oleva on armahdettu syntinen,sitä ei lueta syyksi enään, koska on saatu ne anteeksi Jeesuksen sovinto veren kautta.
- Etsijälöytää
Synnittömyys on satua jopa Jeesuksen tapauksessa:
http://see_the_truth.webs.com/sinning_nazarene.html
Ylemmässä linkissä on lukuisia Raamatun kohtia jotka todistavat Jeesuksen tehneen syntiä.- pyhpyh
Puhut täyttä potaskaa.
1. Joh. 3:5 "Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön, tuli ottamaan pois synnit."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175