hengissä on eroa

hyvänvallassa

Perkele pelottaa, Jeesus rakastaa. Siinä ero pahan ja hyvän hengen välillä.

10

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinseon

      Niin, miksikähän ateistit ynnä muut ovat aina kiusaamassa ja arvostelemassa Jeesusta ja Jumalaa? Mutteivat pahoja henkiä ja demoneja? Sen takia koska Jeesus ja Jumala ovat luotettavia ja rakkautta täynnä. Rakkaus ei kosta pahaa pahalla, vaan hyvällä.

      • Voin tässä kohtaa lausua, että molemmat ovat ihan yhtä olemattomia.

        Vain uskovainen voi perkelettä tai saatanaa pelätä.

        Mielenkiintoista muuten, että uskovaisenhan tulisi pelätä myös jumalaa.

        Lieneekö samasta henkiolennosta kyse? Selittäisi raamatun julmuudet ja sekavuuden sekä tulkintojen määrän. Yli 30 000 lahkoa, jotka kaikki tuota saatanallista raamattua erilailla tulkitsevat.

        http://www.philvaz.com/apologetics/a106.htm


      • suksijo

        Mene helvettiin typerä ateisti.


      • suksijo kirjoitti:

        Mene helvettiin typerä ateisti.

        Sinäkö maan matonen minut tuomitset?

        Kuulut selvästi niihin uskovaisiin, jotka eivät koskaan ole raamattuaan lukeneet. Siinä satukirjassahan sanotaan jotenkin tähän tapaan 'älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi'.

        Tässä vaiheessa lienet jo ymmärtänyt, että mielikuvitustaivaspaikkasi on mennyttä ja kohtaamme pirun alakertabileissä. Sulle on tietysti varattu kunniapaikka grillivartaassa, kun minä nappailen saatanan ja muiden pikkupirujen kanssa lämmintä kaljaa.

        Toivottavasti yöunesi kärsivät tästä ajatuksesta.


    • vm41

      "Kumpikaan taho" ei ainakaan minun kohdallani ole >tikkuakaan ristiin laittanut<.
      Olen ihan itse asiani hoitanut vailla mitään ulkopuolista apua.
      Ehkä "joidenkin ihmisten" kohdalla vain on kyse saamattomuudesta, arkuudesta, sekä elämän pelosta ja näinollen tarvitsevat vahvistuksia mielikuvitusolioita.

    • mites sit se lampun henki
      pierun henki
      pahanhajuinen henki
      ja heikko henki?

    • iyd..dy

      Oma kokemus on pahasta hengestä, sen läsnäolosta kun kerran piip piip piip, se oli vuosi 1991. Se jatkui n. 6 kk.

      Sitten eräs uskova nainen pujui mulle asioita ja enemmän mä olin uskomatta hänen puheitaan kuin uskoin. Muistaaksnei tuumin, että korkeintaan 5 pros mahdollisuus että nainne puhui mulle totta.

      Puhui hän kielilläkin, mutta tuumin hänen olevan hyvän näyttelijän. Kuitenkin koin ilmapiirissä jotain siinä " lämmössä ", iha ok ilmapiirissä siis, olemisen mukavaksi vaikkakin oudoksi ja hieman tuumin että loukkaavaa kun se mua yrittää tosissaan huijailla uskoman että rukouskin toimisi.

      Tuli sitten se tilanne taas yöllä ettäpahan hengen läsnäolo tuntui selvänä ilmapiirinä, sellaisena säälimättömän pahantahtoisena. Yritin alkaa rukoilemaan, mutta huomasin etten osaa rukoilla. Lopulta tajusin, että kenties ihan normaalisti vaan kerron asiani Jeesukselle, tajuamatta että se just on rukoilua......

      No, kerroin asiani Jeesukselle, kerroin mitä olin mennyt tekemään, ja nyt tarvitsen apua. Sain avun. Pelko lähti pois eikä pallanuut enää koskaan. Pelko, jonka aiheutti pahan hengen läsnäolo. Sitä ei voinut olla tuntematta, ainakaan minä, no en tiedä olenko herkkä vai en, mutta tunsin sen takuuvarmasti, pahan hengen läsnäolon.

      Eli komppaan oman kokemukseni perusteella Aloittajaa. Usko on syventynyt ja Pyhällä hengellä täyttyminen on tullut koettua. Lisäksi Pyhä Henki vaikuttaa olotilaani jatkuvasti olotilaani nostavasti. Tarkoitan, että olin joskus mieleltäni masentunut, nyrt en enää pääse masentumaan kun Pyhä HENKI jotenkin sen kykenee estämään. Olen siitä sinulle suuresti kiitollinen, Pyhä henki sydämessäni.

    • On eksyttäjä täydellisesti,uskomattomat on sen ihanaa maaperä,ovat sokeita totuudelle, Jeesus sen sijaa on voittanut kaiken myös kuoleman valla. meillä häneen uskovilla on voitto paholaisesta Jeesusken yhdydessä.

    • aivojenkemiaa

      Ne tunteet viha ja rakkaus syntyy aivoissa.
      Jokin asia raivostuttaa, toiset taas saa hyvälle tuulelle.

    • Anonyymi

      Niin on:

      adventisti - aglikaanit - alfalaiset -ateistit - babtistit - birkittalaissisaret branhamilaiset-cityseurakuntalaiset - dominikaanit - elämänsanalaiset slevy:n miespapit -slevy:n naispapit - elämänlähdeläiset - eläväsanalaiset ekumeeniset -exoduslaiset - hartaanselkäläiset - henotesläiset - helluntailaiset hengenuudistuslaiset -heränneet - esikoiset - ilosanomalaiset israelinystävät - jehovalaiset -Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset - katolilaiset - katolilaiset kylväjät kansanraamattuseuralaiset - kalleimman veren sisaret kansanlähetysläiset - kuninkaansoturit - kristilliset eläkeläiset kriisipalvelulaiset - kellonkartanolaiset - kotisatamalaiset - luterilaiset lähetysseurakuntalaiset - luthersäätiöläiset - lasarusveljet - lähdekalliolaiset - maranatalaiset - metodistit - missionuoret - mormoonit - munkkiluostarin munkit -nunnaluostarin nunnat - nokialaiset onewayhouselaiset - ortodoksit pelastusarmeijalaiset - patmoslaiset - palatsiseurakuntalaiset paavalinsynodilaiset - paratiisikotilaiset - pikkuesikoiset - radiodeiläiset priskillalaiset - pyhänikolauslaiset perjantaikristuksellelaiset raamattupuhuulaiset -risteyspaikkalaiset - ristiretkeläiset rukouspalvelulaiset - rukousystäväläiset -rauhansanalaiset rauhanyhdistysläiset ristiinnaulittulaiset - ropolaiset -saalemilaiset sanansaattajalaiset - scientologilaiset - siloalaisetstefanuslaiset suomenraamattuopistolaiset - teologiset instuuttilaiset - bernaakkelilaiset takeitnowlaiset tuomasmessulaiset - totuudenystäväläiset tunnustukselliset luterilaiset - torontonsiunaajalaiset - uusheränneet - uusapostoliset - uusiviiniläiset - vapaakirkolliset - vanhauskoiset vapaamuurarit - viadolorosalaiset - vineyardilaiset - yhteyskristuksessalaiset - yhteysliikeläiset - yeshualaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3053
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      419
      2906
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      99
      2209
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1874
    7. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1868
    8. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1846
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1692
    Aihe