Hei! Lähdin lomareissulle täksi viikonlopuksi ja unohdin tietenkin pillerini kotiin. Mitä tehdä, kun ne jäävät nyt siis kolmen päivän ajalta ottamatta? Jätänkö koko lopun liuskan ottamatta ja aloitan uuden, vai miten toimia? En usko, että kolmea pilleriä saan enää ottaa kerralla.
E-pillerien unohtaminen
6
63
Vastaukset
- aesrdgtf
Mitähän e-pillereitä mahdat käyttää? Jos yhdistelmiä, niin millä viikolla olit menossa ennen unohdusta?
Ja koska sinulla ilmiselvästi on internet käytössäsi, voit googlettaa käyttämiesi pillereiden pakkausselosteen ja katsoa, mitä siellä sanotaan asiasta. - puuttuutietoa
Riippuu pillerimerkistä.
Todennäköisesti ehkäisyteho on kadonnut jo unohdusta edeltäneeltä viikolta. Hyvässä tilanteessa tauko alkoi hetkellä, johon sopii tauon aikaistaminen.
Riittämättömillä tiedoilla on mahdoton vastata. - Ohhohpassijalompakkojäi
Jos olet niin huolimaton ja tyhmä, että unohdat ottaa mukaan niinkin tärkeän asian, mitä e-pillerit, niin ehkäpä ei kannattaisi harrastaa seksiäkään. Lue pakkauksen tuoteselosteesta ohjeet ja jos ei niistä saa selvää, niin kysy lääkäriltä ohjeita.
- ootkoviistoistavee
Minä lähden aina reissuun niin, että tarkistan että mukana on varmasti e- pillerit. Ne kulkevat mukana käsilaukussa. Tarkistan käsilaukun sisällön aina ennen lähtöä tyyliin,lompakko, kännykkä, laturi, e-pillerit jne. Ei voi mitenkään unohtua. Yksi tärkeimmistä asioista. En tajuu sua.
- saankomatkustaa
Help...Olen just lentokentällä lähdössä Kanadaan. Unohdin passin. Ei kai se haittaa?
- Lueohjeet
Lue netistä pillerien tuoteseloste ja siitä neuvoa' miten kuuluu toimia. On eri tapoja merkistä riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174