Olen toivottoman huono ystävystymään kenenkään kanssa. Johtuu pitkälti ujoudestani ja uusia ihmisiä kohdatessa möläytän aina jotain typerää, kun yritän kuulostaa fiksulta. Olen siis nainen, ikää 24v ja olen pienen pojan äiti. En ole saanut raahattua itseäni mihinkään harrastuksiin lapsen kanssa. Paikkakunnalla toimii jonkinsortin mammakerho, jossa kävin kerran. Tiesin heti olevani ulkopuolinen eikä minua huvittanut toistamiseen mennä. Sairastuin jo raskausaikana masennukseen, kun parhaat ystävät kaikkosivat ympäriltä. Eivät kuulema halunneet häiritä, kun minusta tulee äiti. Siis elämäni uuvuttavimpana aikana menetin ympäriltäni kaikki ystävät, on vain mieheni, mutta ei se korvaa. Kaipaan muita ihmisiä, haluaisin ystävän/ystäviä ennenkuin romahdan lopullisesti
Miten ystävystyä?
4
96
Vastaukset
Hei!
Onko väliä, minkä ikäinen? Itse olen melko lailla vanhempi 15-vuotiaan tytön äiti. Masennus tuttua.....- toinenkin
Missä päin asut?
Mä oon 25v nainen ja asun Helsingissä, mulla on 1 ja 7 vuotiaat lapset. Vähän tutulta tekstisi kuulostaa.. Noista perhekerhoista tms. Kannattaa rohkeesti mennä, vaikka olo tuntuiskin ulkopuoliselta. Itellä oli ihan sama fiilis eka kerran jälkeen, ajattelin etten varmasti mee uudestaan. Lapsi kuitenkin sen verta vilkas et pakkasilla oli pakko mennä, ja nyt kun muutaman kerran oon käynyt niin jotain jutun juurta saanut väännettyä muiden kanssa ja on ollut ihan mukavaa.. Ite huomaan et masentaa jos jää vaan kotiin pitkäksi aikaa.. - kuntoilijamies
Onhan kaikenlaisia kursseja johon pääsee. Tietokone kursseja ja käsityö kursseja johon voi mennä
Ystävyys kantaa ehkä paremmin, jos on jotain mikä yhdistää. Siis ettei ystävyyttä ainoastaan ystävyyden tähden. Mistä olet kiinnostunut? Musiikki? Leffat? Politiikka? Seurakunta? Liikunta? Kirjallisuus? Ruoanlaitto?
Olen huomannut, että kannattaa olla oma itsensä. Jos ihmiset tykästyy, niin tykästyvät aitoon ihmiseen, eikä rooliin. Kiinalaisilla on sananlasku: "Jos sinulla on ystävä, olet rikas. Jos sinulla on kaksi ystävää, olet upporikas. Jos sinulla on kolme ystävää, olet valehtelija." Kavereita voi saada useita, mutta syvempi ystävyys vaatii aikaa ja panostusta. Toivottavasti saat ystävän/ystäviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185353MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182795- 112420
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5972054Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231766Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421335Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31118Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3961069Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057